31 min lest
Strategi for distribusjon av innhold: Sikre måter å levere informasjon til målgruppen på Strategi for distribusjon av innhold..

Saken er at når du publiserer en artikkel, begynner innholdsmarkedsføringsprosessen. Fra det øyeblikket må du doble innsatsen din for å hjelpe så mange mennesker som mulig med å sette et ansikt på historien din. Det som er viktigere, ikke fokuser på selve ressursen. Den kan publiseres på bloggen din eller på en ekstern ressurs med tusenvis av lesere.

Problemet er at den organiske trafikken som kommer fra Google er forsinket. Det kan ta opptil tre måneder i gjennomsnitt for en Google-bot å finne innholdet ditt, rangere det … Det er der kjøttet i historien er. Innholdsfremmende strategi  er like viktig som et resultat. Når du begynner å markedsføre innhold, sender du det første positive signalet til Google – atferdsfaktoren. Det høres ut som: «Wow, artikkelen får oppmerksomhet etter publisering, så fortsetter jeg å skyte den opp til de beste søkeresultatene.»

Men hvordan markedsføre historien din etter publisering?

Hvordan markedsføre innhold etter publisering

Det bør ikke være en hemmelighet at det er mange måter å markedsføre historien din etter publisering. Enda bedre, de mest vellykkede innholdsmarkedsførerne bruker dem. Men det er bare opp til deg å bestemme hvilken vei du skal gå. Ingen kjenner historien din bedre enn deg, så du kan velge en effektiv måte å gjøre det på.

Vil du vite hvorfor de fleste mislykkes med innholdsmarkedsføring?

Det er åpenbart: historien deres er langt fra verdensklasse. Men hvis du har noe virkelig fantastisk, gå videre og finn en strategi for innholdsmarkedsføring som vil hjelpe deg med å dele det.

Veiledning for distribusjon av innhold av PRNEWS.IO

Bruk pressemeldinger til innholdspromotering

Pressemeldinger er en flott måte å få mer eksponering på innholdet ditt. Å skrive og publisere en pressemelding med en tilbakekobling til den opprinnelige artikkelen med selskapet ditt vil hjelpe artikkelen til å rangere høyere i google for relevante søkeord. Dette kan bidra til å føre potensielle kunder til virksomheten din.

Bruk vår mal for pressemelding for å spare tid og krefter.

Bruk vår mal for pressemelding for å spare tid og krefter. Distribusjon av pressemeldinger som en velprøvd måte å få historien din lagt merke til.

Markedsføring i sosiale medier (SMM)

• Hvilke innlegg som er mest interessante for dem.

Nøkkelen til suksess er å virkelig forstå publikums interesser og følelser og å lage innholdet ditt i samsvar med dette. Du bør lage de innleggene publikum virkelig ønsker å se og bør ta opp de spørsmålene som virkelig er viktige for dem, både før og etter at de klikker på innlegget.

Uheldigvis, på grunn av endringene i algoritmen, synker den organiske rekkevidden på Facebook, og de fleste selskaper oppgir at innleggene deres når mellom 2-5% av det totale publikummet. Dette er et stort fall siden 2015, og det har hatt stor innvirkning. Derfor er det avgjørende å investere i Facebook-innlegg som du vil skal vises i nyhetsfeedene til dine følgere.

Ikke bekymre deg, du trenger ikke å bruke mye penger på Facebook-annonser. Det er nok å betale for et lite trykk på innlegget. Men hvis du vil se de aller beste resultatene fra Facebook-gruppen din, er dette et trinn som du bør ta hensyn til på prioritetslisten din fremover.

Quora-strategi for distribusjon av innhold

Quora er en plattform for å stille og svare på alle spørsmål, enten basert på fakta eller meninger – og det er der du også kan delta.

Quora er en plattform for å stille og svare på alle spørsmål, enten basert på fakta eller meninger.

Quora er en utmerket kilde til å generere organisk bevissthet, innholdsmarkedsføring, tankeledelse, betalt reklame og til og med hjelpe deg med å lære publikum. På denne plattformen får du:

• Utmerket rekkevidde: Del spørsmål og svar med over 300 millioner brukere hver måned.
    • Del spørsmål og svar med over 300 millioner brukere hver måned.
      • Søk synlighet: Quora-innlegg er søkbare via Google. Innholdet ditt her holder seg eviggrønt, og fører brukerne tilbake til nettstedet ditt når et problem dukker opp.
      • .
    • Tanket lederskapspotensial: Det finnes allerede utallige høyt profilerte eksperter på plattformen. Slutt deg til dem og promoter merkevaren din.
  • .
  • Tenkt lederskapspotensial: Bli med i deres rekker.
  • Mer trafikk av høy kvalitet: Få kundene tilbake til nettstedet ditt ved å svare på spørsmålene deres og vise hvordan produktet eller tjenesten din løser problemene deres..
  • Mer trafikk av høy kvalitet: Få kundene til å stille spørsmål om hva produktet eller tjenesten din løser.
  • Innsikt i publikummet ditt: Quora er en plattform for ekte mennesker som søker å løse problemer og finne ekte svar. Hvis du hjelper Quora-brukere med dette, vil de støtte deg i retur ved å investere i produktene og tjenestene dine. Du kan til og med tiltrekke deg nye merkevareforkjempere. Spørsmål og svar gir et fantastisk innblikk i målgruppen din, hvordan de tenker og hva de trenger..

Her er seks velprøvde metoder for å få mest mulig ut av Quora-markedsføringsinnsatsen din:

1. Forbedre eksisterende innhold

Det er to måter å annonsere innholdet ditt organisk på Quora:

Det er to måter å annonsere innholdet ditt på:

• Skriv et originalt svar.
    • .
    • Skriv et originalt svar.
      • Bruk deler av det eksisterende innholdet ditt.

Du kan til og med legge til lenker og henvise til nettstedet ditt i svarene dine. Sørg for at disse lenkene er relevante. Ellers kan brukerne konkludere med at du bare spammer.

Hvis du trekker ut innholdet fra nettstedet ditt, bør det være mellom 100 og 200 ord, og deretter lage en henvisningskobling til det opprinnelige innholdet på nettstedet ditt. Sørg for å omformulere den ekstraherte teksten eller sette den i anførselstegn for å unngå å bli straffet for duplisert innhold.

Når du bruker ankertekster, ikke vær for insisterende. Det er bedre å unngå setninger som «Les mer», «Sjekk ut nettstedet mitt.» og bruke «Sjekk ut den komplette trinnvise veiledningen her», eller «Les denne artikkelen for å finne ut mer.»

2. Bygge opp tankelederskap

Som en sosial Q & amp; A-plattform er Quora et perfekt sted å tjene troverdighet og etablere deg selv eller prosjektet ditt som en autoritet i din bransje.

Det trengs bare 20 til 30 svar på det samme emnet for at Quoras algoritme skal betrakte deg som en ekspert på området. Quora oppmuntrer de beste ekspertene innen hvert emne ved å plassere dem i listen over «mest viste forfattere».

Så, hvor ofte bør du svare på spørsmålene? Du bør svare minst en eller to ganger i uken bare for å få ballen til å rulle. Og når du når det, kan du absolutt gjøre mer enn det.

3. Generere potensielle kunder av høy kvalitet

Quora-plattformen står helt på etterspørselsdrevne spørsmål og svar. Og som et resultat vil trafikken den genererer sannsynligvis konvertere bedre fordi brukerne er målbevisste i søket og Quora-besøk.

Så lenge du gir verdifulle og nyttige svar, blir folk naturlig tiltrukket av kontoen din. Tusenvis av mennesker kan potensielt besøke profilen din og se hele biografien din med en lenke til nettstedet ditt. Det er en konstant strøm av trafikk og potensielle kunder der.

4. Bygg opp samtaler rundt innholdet ditt

Den virkelige effekten av Quora er å skape et fellesskap av følgere og engasjere seg med dem. Derfor blir Quora en kraftig plattform for å bygge en tilstedeværelse, enten det er for virksomheten din eller deg selv.

Med den nye muligheten Quora for Business kan du nå lansere en offisiell side for bedriften din gratis. En bedriftskonto skaper en virksomhets egen persona, noe som gjør det lettere for tidligere, nåværende og fremtidige besøkende å forstå og kommunisere med virksomheten din. Forsikre deg om at du har beskrevet i detalj:

• Vanlige spørsmål om virksomheten
        • Tekniske spørsmål
        • Faglige spørsmål Industrielle spørsmål

5. Finn målrettede bloggideer

Quora er et robust verktøy for å gjøre markeds- og kundeundersøkelser. Ekte mennesker kommer hit for å finne svarene, så det kan ikke bli noe perfekt å lære mer om publikum.

Dette gjør det veldig nyttig for markedsførere å lage mer spesifikt innhold basert på:

• Problemer de håndterer;
      • Hva de ønsker å gjøre?
      • Hva de ønsker å finne ut av;
      • Hvilke interesser de har.

Når du leter etter disse spørsmålene, må du sørge for at det ikke har blitt besvart noe sted før, eller i det minste spørsmål som allerede har noen følgende. På en annen måte kan du gi svar på de vanligste spørsmålene som lett kan finne, og du vil gå ubemerket hen. Hvis du har unik ekspertise om emnet, så skriv innhold rundt det for all del.

Det er to måter å finne ideer til spørsmål på Quora.

Det er to måter å finne spørsmål på Quora.

• Bruk bransjeord
  • Bruk bransje nøkkelord for å lete etter passende spørsmål.
  • .
  • Bruk bransjeord for å finne passende spørsmål.
    1. Følg bransjeemner og områder for å fortsette med de populære innleggene som kan være av interesse for målgruppen din.
    2. Følg bransjeemner og områder for å fortsette med de populære innleggene som kan være av interesse for målgruppen din.

6. Tiltrekke seg potensielle kunder

Som et annonseringsalternativ gir Quora deg en billigere og mer effektiv måte å nå dine potensielle kunder ved å annonsere svar. Disse svarene kan være dine eller noen andre som har et fullstendig og tilstrekkelig svar om produktet eller tjenesten din. Quora har ikke et så stort publikum som Facebook og Google, men det er mer etterspørselsdrevet på Quora.

. Quora markedsføring: Hva du trenger å vite for å få dine ideer hørt
    Quora-markedsføring

Kontekstuelt målrettet reklame

Den viktigste drivkraften for kontekstuelt målrettet annonsering er remarketing. Det gir muligheten til å informere brukerne, som har besøkt siden tidligere, om nyankomne, salgsfremmende tiltak og ulike arrangementer.

Populariteten til kontekstuelt målrettet annonsering som har økt de siste årene kommer fra det faktum at dette er en av inntektskildene til mange selskaper, inkludert Yandex og Google. Annonseplattformene deres, nemlig Yandex Direct og Google AdWords, tjener penger ved å oversette kontekstuelle annonser.

Det finnes mange eksempler på dette. De kontekstuelt målrettede annonsene er de små reklamebannerne som inviterer deg til å besøke sider i nettbutikkene med varene, som du kanskje har søkt etter nylig. Det kan vises på sosiale nettverksnettsteder eller på sidene til nyhetssider, i nettlesere og mobilapplikasjoner.

Massemedier

--> Massemedier | Strategi for distribusjon av innhold

Medier for massekommunikasjon eller massemedier er måtene for informasjonsformidling og interaksjon mellom utgivere og publikum på alle nivåer.

For reklameformål brukes både direkte metoder i form av reklameinnslag på radio, TV, i internettkilder og innfødt reklame for merkevarer under show, programmer, artikler, intervjuer og autoritative uttalelser fra kjendiser, kulturarbeidere, vitenskapsmenn og kunst.

Mange globalt kjente forlag som BBC, The New York Times og andre har sine egne reklameverktøy. For reklame bruker BBC samtidig flere kanaler, hovedsakelig for ikke-britiske publikum. Disse er BBC-Capital, BBC-Future, BBC-Travel. Morgan Stanley - den største amerikanske bankholdingen - brukte BBC-nyhetskanaler for sine reklamekampanjer.

[/sc

Influencer/Blogger/Mikro-Influencer Outreach

Influencer/Mikro-Influencer Outreach

Når du markedsfører historien din, er det smart å høre en ekspertkilde. Har du ingen anelse om hvor du skal gå først? Stopp opp og tenk som en journalist. Uansett hvilken nisje historien din handler om, finnes det alltid en professor/blogger/journalist som er klar til å snakke om sitt fagområde. Du trenger ikke å kontakte dem alle. Det kan være to eller tre personer du kan sende en e-post til uten å presse på. Det er ikke noe galt om de ikke passer til emnet ditt. Be om kontakter som er riktige for det.

Les mer: Hvordan mikroinfluencere hjelper merkevarer med å gjøre bedre markedsføring

Supertilpasset oppsøkende e-post

Selv her i 2021 gjør e-postmarkedsføring fortsatt underverker. Folk glemmer ofte hvor kraftig det kan være å sende noen få e-poster. Den eneste forskjellen for at denne innholdsmarkedsføringsstrategien skal fungere, må e-posten din være supertilpasset. Selv minst en personaliseringsdata kan forbedre svarprosenten opp til 32%. Du kan også ha noen oppfordringer til handling, det være seg tilbakemeldinger, kommentarer eller spørsmål. Rask og personlig, det er slik e-posten din skal være.

Tips for å skrive en effektiv e-post

Invitere til raske engasjementer ved å stille spørsmål

Når du markedsfører medier, må du sørge for at du bruker denne strategien for innholdsmarkedsføring. Et innlegg som får tidlig engasjement vinner oppmerksomheten til flere mennesker. Hvis det gjøres riktig, er innholdsmarkedsføring ikke partisk. Tenk i stedet på det som en samtale som engasjerer folk. For å gjøre det må du hjelpe folk til å engasjere seg. Still spørsmål eller inviter til å kommentere temaet ditt. Å legge ut spørreundersøkelser på sosiale medier er en annen måte å engasjere folk på.

Gjest innlegg + bonuser

Et gjestepost er alltid en god måte å markedsføre innhold og utvide bloggen din. Trikset er ennå å få folk fra det gjette innlegget til nettstedet ditt. Nevn at gjestene dine kan få noe gratis og se resultatene.

Fra HBR til Mashable: Publiser gjesteinnlegg på større publikasjoner med hjelp fra bidragsytere

[/sc

Fortell historien din på YouTube

Video er en varm strategi for markedsføring av innhold som ikke vil gå noe sted med sikkerhet. Derfor er det smart å ta historien din og gjøre den om til en video. Det vil ta tid, men det er millioner av brukere som leter etter gode videoer. Så det er i din interesse å gjøre det bra. I tillegg kan du lage en lydpodcast og legge til en transkripsjon fra videoen der. Eller du kan også lage glidebrytere for SlideShare. Alt i alt er det mange måter å fortelle historien din i en annen form for spesifikke samfunn.

Repurpose/ Reformat er hett

Det fine med gjenbruk er at du kan skalere opp historien din uten å skape noe nytt over tid. Siden folks standarder for innhold har endret seg mye de siste årene, er det ikke nok å rope høyt historien din og kalle det en dag. I stedet kan du gi dem en ny vinkel. Ta ideer/konsepter/eksempler fra det opprinnelige innholdet ditt og legg dem ut på nytt i det nye formatet. Den beste måten å markedsføre medier på er på plattformer som Quora eller LinkedIn. Hvorfor det? De har sine publiseringsverktøy for det.

Ideen bak er ikke å gjenbruke hele stykket, men tilpasse det til dagens publikums forventninger. Ta en av dine beste godbiter fra den allerede eksisterende artikkelen, oppdater tall / data / kilder, og vokse derfra til noe nytt. Skyll og gjenta for så mange innlegg som du trenger å håndtere. Det kan ta tid, men resultatet er verdt det.

Du må eksperimentere

Når det er sagt, hjelper hver lille bit. En ting er sikkert, for at du skal lykkes, må du øke markedsføringsinnsatsen. Det er mange andre gode strategier for markedsføring av innhold som hjelper folk med å sette ansiktet til historien din. Og det er opp til deg å prøve og se resultatene. Uansett hvor varm trenden er, er publikums forventninger nøkkelpunktet i enhver kampanje.

Sjekkliste for distribusjon av innhold etter publisering:

1. Del artikkelen på dine personlige sosiale profiler (Facebook, Twitter). Hvis du har bedriftens sosiale kontoer - del dem der også.
      2. .
      3. Del artikkelen på sosiale medier.
      4. Publiser artikkelen din i relevante Facebook-, LinkedIn- og Slack-grupper.
      5. Publiser artikkelen din i relevante Facebook-, LinkedIn- og Slack-grupper.
      6. Legg ut artikkelen i de relevante Facebook-, LinkedIn- og Slack-gruppene.
      7. Legg til artikler på Facebook, LinkedIn og Twitter.
      8. Legg til artikler på en e-postliste.
      9. Legg til artikler på en e-postliste.
      10. Legg til artikler på en e-postliste.
      11. Legg til artikler på en e-postliste.
      12. Legg til artikkelkoblinger til eldre, relevante blogginnlegg.
      13. Legg til lenker til eldre blogginnlegg.
      14. Legg til lenker til eldre blogginnlegg.
      15. Fremhev en artikkel på Quora og Reddit.
      16. Fremhev en artikkel på Quora og Reddit.
      17. Fremhev en artikkel om Quora og Reddit.
      18. Hvis du bruker kanaler som Telegram eller Instagram (f.eks. i bio) - sørg for å kunngjøre artikkelen din der.. Design et forhåndsvisningsbilde for artikkelen, last det opp på Pinterest og legg til artikkelen din der.
      19. Design et forhåndsvisningsbilde av artikkelen og last den opp på Pinterest.
      20. Bruk kontekstuell annonsering. Kostnadene for annonser for nisjesetninger er ofte lave. Sett et lite budsjett og test flere varianter av annonsebildet og teksten..
      21. Bruk kontekstuell annonsering.
      22. Retargeting. Det er enkelt å drive målrettet trafikk til nettstedet ditt. Retargeting er et billig og enkelt verktøy. Markedsfør innholdet ditt bare til de besøkende som har besøkt nettstedet ditt før..
      23. Lansere look-a-like-annonser til målgruppen som består av besøkende på nettstedet ditt. Dette er en ganske effektiv metode for å finne målgruppen din på sosiale nettverk.
      24. .
      25. Lansere liknende annonser på sosiale nettverk.
      26. Send artikkelen din til aggregatorer. Etter at du har publisert en artikkel eller annet innhold på nettstedet ditt, og du ser over tid antall besøk begynte å avta, publiser denne artikkelen på andre ressurser. Det kan være Medium, Blogger eller Yandex.Zen.. Gjør koblingsbygging. Prøv å bygge et dusin lenker til hver av artiklene dine. Dette gir innholdet ditt en fordelaktig fordel i forhold til konkurrentene i Googles øyne. Forresten, PRNEWS.IO kan hjelpe deg med denne oppgaven.. Fremme innhold via påvirkere. Når en influencer deler det på sin konto, vises det for et enda større publikum.. Hvis bedriften din sender ut push-varsler, er det også verdt å bruke det til å markedsføre nytt innhold.
      27. .
      28. Om din bedrift sender ut push-varsler, er det verdt å promotere nytt innhold.
      29. Lag en kort video - intro og last den opp til Youtube med en lenke til artikkelen i beskrivelsen.
      30. Lag en kort video - intro - og last opp en lenke til artikkelen i beskrivelsen.
      31. Hvis emnet tillater det, kan du lage en infografikk for artikkelen og også distribuere den..
      32. Om emnet tillater det, kan du lage en infografikk og distribuere den.
      33. Bruk HARO-tjenestene. HARO står for Help a Reporter Out. Det er en nettplattform som hjelper journalister og kilder med å komme i kontakt med hverandre. I dette tilfellet er kilden deg. Når du bruker HARO-tjenesten, vil du motta daglige e-poster med spørsmål fra journalister. Ved å svare på disse forespørslene har du sjansen til å bli omtalt i en artikkel. Dette er en reaktiv tjeneste for distribusjon av innhold, men den er nyttig for å få presseomtale og tilbakekoblinger.. PRNEWS.IO er en distribusjonsplattform for pressemeldinger. Denne tjenesten tilbyr garantert distribusjon av innhold i publikasjoner over hele verden - i statlige og lokale, regionale og nasjonale publikasjoner. PRNEWS.IO-plattformen kan hjelpe deg med å øke bevisstheten blant potensielle kunder, generere trafikk og øke salget. . GaggleAMP er en sosial forsterkningstjeneste som tilbyr deg å samle dine ansattes sosiale nettverk og sende bedriftsinnhold direkte til dem. Ansatte har muligheten til å gjennomgå og tilpasse innholdet før det publiseres eller la det gå gjennom automatisk. Dette er en flott variant i stedet for å stadig plage de ansatte om å legge ut innlegg om merkevaren. Du kan også bruke denne programvaren til å lenke til sosiale nettverk fra partnere, kunder, merkevareambassadører og mer.. ClickToTweet er en tjeneste som lar leserne dine dele lydbiter av innholdet ditt på Twitter med et enkelt klikk. Du oppretter lydbiter av innholdet ditt, og ClickToTweet gir deg en lenke. Når leserne klikker på lenken, åpner denne tjenesten Twitter med lydbiten som allerede er klar til å publiseres. Den lenker også til Twitter-profilen og innholdet ditt - slik at leserne dine kan dele innholdet ditt for deg..

Hvorfor er distribusjon av innhold viktig?

Når du har klikket på Publiser-knappen, føles det som om du endelig kan puste ut. Men nei, det er bare en begynnelse. For bedre ytelse av artikkelen din og godt resultat, bør du gjøre noen må-ha-aktiviteter. Ingen bekymringer, de er enkle å utføre.

La oss starte med innholdssåing. Saken er at søkemotorer trenger tid til å indeksere artiklene dine og enda mer tid til å estimere dem for å heve eller senke dem i søkeresultatene.

For å fremskynde denne prosessen må du distribuere disse artiklene. Dette er når PRNEWS.IO-distribusjonstjenesten vil komme til nytte. Vi tilbyr garantert distribusjon av innhold i medier over hele verden. I tillegg, sammen med distribusjon, oppretter vi publikumskoblinger til artikkelen din, noe som også påvirker den positivt i søkemotorenes øyne.

En annen positiv faktor i innholdsdistribusjon er de forbedrede atferdsfaktorene. Google "ser" at mange mennesker besøker denne eller den artikkelen, noe som betyr at denne artikkelen inneholder verdifull informasjon, noe som betyr at den må heves i søkeresultatene.

Temaet for innholdssåing etter publisering er ganske omfattende og fortjener en spesiell artikkel. Legg igjen en kommentar hvis du vil at vi skal gjennomgå dette emnet dypt. La oss nå gå tilbake til sjekklisten vår

Før kjøp mottar en potensiell kunde informasjon om produktet, danner sin mening og tar en beslutning. Selgerens mål er å veilede kunden gjennom alle trinnene i kjøpstrakten og avslutte handelen. Siden slutten av XIX århundre er en av de mest effektive reklameteknikkene AIDA-modellen basert på hvilken en reklamekampanje må tiltrekke seg en målgruppe, vekke interesse for produktet og holde denne interessen, vekke en impuls og presse på for å kjøpe.

Det endelige målet for enhver reklamekampanje er en kjøpsrespons

Kjøpsresponsen er en gruppe mennesker som er satt sammen på grunnlag av egenskapene som kreves for kjøp. Metoder for informasjonslevering vil også avhenge av disse egenskapene. I dag er Internett den mest effektive informasjonskilden.

Vi vil diskutere tre måter å informere på ved hjelp av Internett.

• Lag innhold av lav kvalitet, og tenk at en pålitelig ressurs vil gjøre jobben uansett hva som er inni
    • .
      • Ikke distribuere innhold etter publisering
    Nettbutikk for sponset innhold.

Siste fra Blog