Vieraskirjoitus: Vaiheittainen opas alkuun pääsemiseksi.

9 minuuttia luettu
–>
Vieraskirjoittaminen: A Step-by-Step Guide to Getting Started

Gastpostaus on erittäin tehokas ja vaikuttava markkinointitekniikka, joka kannattaa opetella ja harjoitella. Vieraskirjoittaminen on yksi tehokkaimmista tavoista kasvattaa verkkosivustoasi. Voit lisätä liikennettä ja saada auktoriteettia tekemällä sitä.

Vierailijapostitus voi auttaa sinua rakentamaan brändiäsi, saamaan lisää verkkosivuston liikennettä ja ansaitsemaan laadukkaita takaisinsivulinkkejä.

Vaikka vierasbloggaaminen voi vaikuttaa melko suoraviivaiselta, siinä on silti joitakin erityispiirteitä, jotka sinun tulisi tietää onnistuaksesi.

Tässä on tarkistuslista, jota sinun tulisi käyttää menestyksekkään vieraskirjoituskampanjan toteuttamiseen:

1. Määrittele tavoitteet, jotka haluat saavuttaa.
  2. Löydä relevantit verkkosivustot, joille voit julkaista postauksia.
  3. Outreach blogien omistajille.
  4. Luo ylivertaista sisältöä.
  5. Tarjoa postaustasi ja ota yhteyttä lukijoihin.

Määrittele tavoitteet, jotka haluat saavuttaa

Määrittele ensin tavoitteesi ja päätä, voiko vierasbloggaaminen auttaa sinua saavuttamaan ne vai ei. Jos haluat lisätä yrityksesi tunnettuutta, asemoida itsesi asiantuntijana, lisätä liikennettä, kasvattaa myyntiä ja rakentaa laadukkaita takalinkkejä, vierasbloggaaminen on se, mitä tarvitset.

Gastpostauksen tärkeimmät tavoitteet ovat:

1. parantaa itseään kirjoittajana;
  2. luodaksesi tai parantaaksesi verkkotunnuksesi auktoriteettia, käytä ulkoisia linkkejä korkean auktoriteetin verkkotunnuksiin;
  3. viedäksesi valtavasti orgaanista liikennettä takaisin sivustollesi;
  4. lisäävät brändin uskottavuutta ja tunnettuutta;
  5. mahdollisuus vuorovaikuttaa oman markkinarakosi vaikuttajien kanssa ja rakentaa suhteita alan vertaisiin.

Sitten sinun on löydettävä sivustot, joille julkaiset postauksia.

Tunnista laadukkaat sivustot vieraskirjoittamista varten

Monet heikkolaatuiset sivustot etsivät ilmaista sisältöä tarjoamalla vastaanottaa vieraskirjoituksia. Nämä eivät ole sivustoja, joilla haluat vierasblogata.

Hyvän vieraskirjoituskohteen ykkösasia on liikenne. Ilman liikennettä postauksesta ei ole mitään hyötyä.

Kakkosnäkökohta on se, että kohderyhmästäsi on saatava merkittävä määrä liikennettä. Muuten kukaan ei välitä postauksestasi, vaikka se olisi kuinka hyvä.

Yleisesti on olemassa kahdenlaisia laadukkaita sivustoja, joihin kannattaa kohdistaa:

1. Laaja auktoriteettisivustot. Nämä sivustot ovat usein tunnettuja nimiä (ajattele Forbesia, The Huffington Postia tai Business Insideria). Niillä on valtavasti liikennettä, ja vaikka vain pieni osa tästä liikenteestä olisikin kohderyhmääsi, se on sen arvoista.
  2. Johtavat alan blogit. Nämä blogit ovat paljon niche-kohtaisempia, mutta ne on useimmiten tehty kohderyhmällesi. Älä kuitenkaan postaa liian usein, sillä suurin osa näistä lukijoista tuntee sinut jo.

Find websites to guest post on

Tässä on muutamia ideoita oman markkinarakosi blogien löytämiseen:

Google Search Tricks. Vaihda vain ”keyword” avainsanoihin toimialaltasi ja käytä Googlea löytääksesi sivustoja vieraskirjoituksia varten: keyword ”submit a guest post”.

Twitter-hakutemppuja. Löytääksesi blogeja vieraskirjoituksia varten käytä Twitterin hakusanaa ”avainsana + vieraskirjoitus.”

Kilpailijoiden takalinkit. Aloita Ahrefsin kaltaisella backlinkkitutkimustyökalulla. Kun olet ladannut luettelon verkkotunnuksista, joista olet kiinnostunut, Bulk Site Checker -ohjelmaan, saat tietoja sijoituksen kustannuksista kullakin sivustolla, yleisön koosta ja resurssin SEO-ominaisuuksista. Kaiken tämän voit ladata erilliseen CSV-tiedostoon lisäanalyysiä ja tietokantatyöskentelyä varten.

Tuottoisat vierasbloggaajat. Toinen huippuidea löytää tonneittain päteviä vieraskirjoitussivustoja on seurata oman alasi tuotteliaita vierasbloggaajia.

Vapaat vieraskirjoitussivustot. Tarkista kaikki luettelot ilmaisista vieraskirjoitussivustoista.

Sosiaalisen median tilit. Esimerkiksi LinkedIn on täydellinen ammatillinen tila, jossa voit löytää monia oman markkinarakosi bloggaajia ja webmastereita, jotka sallivat vieraskirjoituksia sivuillaan.

Yhteisö. Olet varmasti tietoinen yhdestä tai kahdesta erinomaisesta blogista omalla alallasi. Katso kommentteja ja kommentoivia ihmisiä. Jotkut heistä varmasti pyörittävät blogejaan.

Alltop. Alltop kerää ”uusimpien juttujen otsikot parhaista sivustoista ja blogeista, jotka käsittelevät tiettyä aihetta”. Se auttaa sinua löytämään juttuja ja blogeja kiinnostuksesi kohteena olevalta alalta.

Käytä PRNEWS.IO:ta! PRNEWS.IO on vierasbloggausalusta, joka julkaisee artikkeleita ja yhdistää mainostajat vaikutusvaltaisiin uutistoimistoihin. Asiantuntijatiimimme auttaa yritystäsi julkaisemalla vieraskirjoituksesi vaikutusvaltaisissa lehdistöpisteissä ympäri maailmaa. Meillä on kokemusta digitaalisesta markkinoinnista, linkkien rakentamisesta ja laadukkaan sisällön tuottamisesta, joka julkaistaan portaaleissa ympäri maailmaa.

Käytä suodattimia PRNEWS.IO -luettelossa löytääksesi sivustoja, jotka ovat merkityksellisiä omalle markkinarakenteellesi.

Miten kirjoittaa laadukas pitch?

Bloggaaminen on erittäin vaikea skene, johon on vaikea päästä sisään. Joten tässä syy, miksi vierasbloggaamisen pitäisi olla tarpeesi, jos haluat tosissasi rakentaa nimeäsi.

Blogit, jotka kutsuvat vieraskirjoituksia, saavat paljon sähköposteja kaltaisiltasi ihmisiltä. Joten, erottuaksesi joukosta, ole poikkeuksellinen.

Miten kirjoitat laadukkaan pitchin?

• Näyttäydy bloggaajan tutkassa. Liity blogiryhmiin sosiaalisessa mediassa ja jätä asiaankuuluvia kommentteja.
  • Henkilökohtaistaminen on välttämätöntä. Sinun tulisi muokata kirjeitäsi niin paljon kuin mahdollista.
  • Keskeisesti sinun tulisi keskittyä bloggaajan hyötyyn. Varmista, että olet sisällyttänyt kaikki postauksesi edut tai anna heille ilmainen kokeiluversio palvelustasi.

Tee lyhyt SEO-auditointi sivustosta, jolle haluat lähettää vieraskirjoituksesi.
Yksi blogin omistajien ongelmista on se, että he saavat toistuvia vieraskirjoituksia – sama aihe tai lähestymistapa monissa kirjoituksissa. Jos kuitenkin käytät Ahrefsin kaltaista työkalua ja teet sisällön puuteanalyysin, voit helposti löytää aiheita, jotka lisäävät vaihtelua heidän olemassa olevaan sisältöönsä. Avainsanatutkimuksen ja sisällön tarkastuksen tekeminen auttaa sinua tarjoamaan aiheita, jotka lisäävät heidän aihekokonaisuuttaan. Tämä sitten kasvattaa heidän auktoriteettiaan aiheesta, lisää liikennettä heidän sivustolleen ja tukee muita viestejä. Kuka blogin omistaja ei pitäisi siitä? Tee tarjouksestasi henkilökohtainen ja sisällöstäsi merkityksellistä tekemällä SEO-tarkastuksia, kun otat yhteyttä. Se lisää syöttösi hyväksymisprosenttia dramaattisesti.

Debashri Dutta, perustaja &; sisällön kirjoittaja osoitteessa dmdutta.com

Tuota eeppistä sisältöä vieraskirjoitukseesi

Lähetit muutaman pitchin, ja yksi sivustoista, joita lähestyit, kehotti sinua kirjoittamaan postauksesi – menestys!

Nyt sinun on toimittava.

Eeppinen postaus tietylle sivustolle on parempi kuin 95 % muista aiemmin julkaistuista postauksista. Toisin sanoen eeppinen on suhteellista.

1. Vierailupostauksen tulisi ohjata ihmisiä kohti lopputulosta, ei kotisivua.
  2. Vierasviestissä tulisi mainita tunnettuja bloggaajia omalla markkinarakollasi.
  3. Vierasviestin tulisi seurata sisarpostauksia.
  4. Vierasviestin tulisi tähdätä kymmenen vuoden tuloksiin, ei 10 tunnin.
  5. Jokainen vieraskirjoitus tulisi olla osa ankkuritekstistrategiaa.

Harkitse PRNEWS.IO kirjoituspalveluita

Jos sinusta tuntuu, että laadukkaan vieraskirjoituksen kirjoittaminen ei ole jotain, mitä et osaa tehdä hyvin, sinun kannattaa delegoida se maineikkaalle kirjoittajatiimillemme ja rentoutua. PRNEWS.IO tarjoaa blogikirjoitusten kirjoituspalveluja, joita rakastat. Content Studion kirjoittajillamme on monipuolinen ammatillinen tausta, joka palvelee eri toimialoja.

Toimii vieraskirjoitus vielä?

Toimii varmasti vielä…!

Kaikkien laadukkaiden backlinkkien avulla parannat yleistä DA:ta (domain auktoriteettiasemaasi) – ja teet sivustostasi luotettavamman.

Se on tehtävä oikein, ja itse keskittyisin vieraskirjoittamiseen sivustoilla, joilla on samanlainen korkea DA – ei mikään spämmiblogi, jossa on kymmenen eri postausta päivässä

Uusimmat lähettäjältä Blog