Tapaustutkimus: Kuinka We Digitize ApS parantaa vedonlyönti- ja rahapeliasiakkaan liikennettä, näkyvyyttä ja myyntiä.

7 minuuttia luettu

Digitalisoimme ja lisäämme myyntiä

We Digitize ApS

Tässä tapaustutkimuksessa perehdymme tanskalaisen We Digitize ApS:n, merkittävän digitoimiston, ja PRNEWS.IO:n dynaamiseen yhteistyöhön.

Kiitämme lämpimästi We Digitize ApS:n SEO- ja kampanjapäällikköä Søren Lauvringia siitä, että hän on ystävällisesti antanut meille mahdollisuuden haastatteluun ja jakanut arvokkaita näkemyksiään ja kokemuksiaan.

Søren Lauvring:

”We Digitize on Tanskassa toimiva digitaalisen markkinoinnin toimisto. Toimimme ensisijaisesti tukkumyyjänä, joka palvelee noin 400 digitaalista toimistoa, joista suurin osa sijaitsee ulkomailla. Palveluvalikoimaamme kuuluu toimiminen konsulttina verkkosivustojen kehittämisessä, konversio-optimoinnissa, SEO:ssa, PPC:ssä, sosiaalisen median hallinnassa, linkkien rakentamisessa, copywritingissa sekä strategian, myynnin, brändin ja maineen hallinnassa – kaikki digitaalisella alalla.

Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme jatkuvasti erinomaisia palveluja ja samalla uskaltautua uusille ja jännittäville markkinoille. Lisäksi pyrimme syventymään tekoälyn rooliin digitaalisessa markkinoinnissa edetessämme.”

Ongelma: Haasteet kapeilla toimialoilla, painopisteenä vedonlyönti- ja rahapelialat

Virasto työskentelee asiakkaiden kanssa haastavilla kapeilla aloilla, kuten urheiluvedonlyönti- ja rahapelialoilla. Vedonlyönnin ja uhkapelien markkinarakojen edistäminen voi aiheuttaa useita haasteita eri tekijöistä johtuen.

Kaikki tiedotusvälineet eivät kuitenkaan ole halukkaita julkaisemaan tällaista sisältöä, ja ne, jotka ovat halukkaita julkaisemaan, pidättäytyvät usein julkisesti ja avoimesti julkistamasta tietoa siitä.

Vedonlyönti- ja rahapelialaan sovelletaan usein tiukkoja säännöksiä ja oikeudellisia puitteita monissa maissa. Nämä säännökset voivat asettaa rajoituksia mainonta- ja myynninedistämistoiminnalle, mikä tekee laajan yleisön tavoittamisesta haastavaa.

Vedonlyönti- ja rahapeliala on erittäin kilpaillut, ja monet vakiintuneet toimijat kilpailevat asiakkaiden huomiosta. Erottuminen ja kilpailijoista erottuminen edellyttää luovia ja innovatiivisia markkinointistrategioita.

Verkkomainonta-alustoilla, kuten hakukoneilla ja sosiaalisen median alustoilla, on usein erityisiä käytäntöjä ja rajoituksia rahapelien ja vedonlyöntiin liittyvän sisällön edistämiselle. Nämä rajoitukset voivat entisestään vaikeuttaa mainostamista.

Näiden haasteiden voittaminen edellyttää alan kattavaa tuntemusta, innovatiivisia markkinointistrategioita, säännösten noudattamista sekä luottamuksen ja uskottavuuden rakentamista potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa.

Siksi digitaaliset toimistot kohtaavat usein vaikeuksia mainostaessaan samankaltaisten markkinarakojen asiakkaita.

PRNEWS.IO: Mitkä tavoitteet, päämäärät tai ongelmat saivat teidät käyttämään PRNEWS.IO:n palveluja?

Søren Lauvring: PRNEWS.IO:n käyttö kiinnosti meitä, koska etsimme aina hyvämaineisia tiedotusvälineitä, jotka soveltuvat hyvin tietoisuuden lisäämiseen asiakkaidemme tuotteista, viesteistä ja saavutuksista.

PRNEWS.IO: Oletteko kokeilleet aiemmin muita ratkaisuja, jotka eivät toimineet? Mitkä olivat suurimpia haasteita, joita kohtasitte julkaisuprosessin aikana?

Søren Lauvring: Olemme kokeilleet monia muita ratkaisuja, ja haasteet ovat aina liittyneet toimitukseen. Joko se oli hidasta tai sitä ei tapahtunut lainkaan.

Ratkaisu: We Digitize ApS:n ja PRNEWS.IO:n välinen kumppanuus.

PRNEWS.IO ratkaisee haastaviin markkinarakoihin liittyviä kysymyksiä tarjoamalla tietoa tiedotusvälineistä, jotka hyväksyvät arkaluonteisia aiheita. PRNEWS.IO PRO -tilillä toimistot saavat rajoittamattoman pääsyn näihin korvaamattomiin tietoihin, minkä ansiosta ne voivat liikkua tällaisilla markkinarakoilla ilman rajoituksia.

PRNEWS.IO: Mitä tiimi on tehnyt tavoitteidenne saavuttamiseksi?

Søren Lauvring: PRNEWS.IO:n tiimi on aina ollut avulias ja avulias ehdottaessaan sopivaa mediaa ja varmistaessaan, että mainossisältömme on julkaistu ajallaan ja sujuvasti.

PRO-tilillämme on esimerkiksi Bulk Site Checker -palvelu, joka tehostaa sisällön jakeluprosessia. Näin se toimii:

• Kerää kilpailijoidesi takalinkkejä Ahrefs-työkalujen tai muiden vastaavien työkalujen avulla.
  • Lataa kerätty luettelo Bulk Site Checkeriin.
  • Saat jokaisesta sivustosta tietoja, kuten sijoituksen hinnan, SEO-ominaisuudet ja paljon muuta.
  • Osta sijoitusoikeudet sisällöllesi, mukaan lukien takalinkit mainostettuun artikkeliin, ja tarkkaile indikaattoreiden kasvua.

Huomaa: Tämä palvelu on yksinomaan PRO-tilaajien käytettävissä.

Tulokset: We Digitize ApS antaa asiakkailleen lisää liikennettä, verkkonäkyvyyttä ja myyntiä.

Yhden kuukauden aikana PRNEWS.IO mahdollisti julkaisut We Digitize ApS:n asiakkaille kolmessa eri maassa: Yhdysvalloissa, Chilessä ja Yhdistyneessä kuningaskunnassa.

PRNEWS.IO:n tiimin työn nopeus ansaitsee erityistä huomiota, sillä jokainen artikkeli julkaistiin 2-6 päivän kuluessa sen lähettämisestä.

Artikkelit julkaistiin eri verkkosivustoilla, joilla kullakin oli oma yleisönsä ja omat SEO-mittarinsa:

Tämän seurauksena monet näistä artikkeleista ovat saavuttaneet hyviä sijoituksia Googlessa avainsanoilla, jotka ovat tärkeitä We Digitize ApS:n asiakkaille.

PRNEWS.IO: Mitkä ovat työn tulokset? Saavutitteko aiemmin asettamanne tavoitteen?

Søren Lauvring: Kaikki asiakkaamme ovat jatkuvasti kokeneet, että heidän liikennemääränsä ja verkkonäkyvyytensä on kasvanut merkittävästi, mikä on lisännyt heidän myyntiään. PRNEWS.IO on ollut tässä suhteessa suuri apu.

PRNEWS.IO: Onko PRNEWS.IO-palvelu vastannut odotuksiasi? Ajoitus, laatu ja mukavuus

Søren Lauvring: Olemme erittäin tyytyväisiä nykyiseen yhteistyöhömme.

PRNEWS.IO: Lähestyisitkö PRNEWS.IO-tiimiä uuden toimeksiannon kanssa?

Søren Lauvring: Aina, kyllä. Tiedämme, että se hoidetaan ammattimaisesti ja nopeasti, ja tämä auttaa meitä saavuttamaan markkinointitavoitteemme.

Onnistuminen on sitä, kun näemme asiakkaidemme verkkosivujen toimivan hyvin, kun ne noudattavat heille räätälöityjä markkinointistrategioitamme. Jos he lisäävät liikennettä ja verkkonäkyvyyttä ja ovat tyytyväisiä lopputulokseen, niin mekin olemme tyytyväisiä. Jos voimme luoda arvoa, mikään tehtävä ei ole liian suuri tai pieni.

Søren Lauvring

Sisältömarkkinointialusta

• 100 000+ mediajulkaisua;
  • saada takalinkkejä tuotteellesi;
  • mittakaavatyötä sisällön jakelun kanssa.

Uusimmat lähettäjältä Blog