Huolehdi Medical Public Relations saada yrityksesi kuulla

16 minuuttia luettu

Julkisuuden merkitys lääketieteen alalla

Julkiset suhteet lääketieteen alalla. Monet ihmiset ovat edelleen taipuvaisia ajattelemaan, että PR tarkoittaa pressitiedotteita. Totuus on kuitenkin se, että suhdetoiminnassa on kyse viestinnästä. Vakuuttaaksemme sinut, kuvitellaanpa tämä. Vuosittain Yhdysvalloissa olisi voitu estää noin 125 000 kuolemantapausta, jos lääkkeiden noudattamatta jättäminen ei olisi yksi suurimmista esteistä. Kustannusten osalta Yhdysvaltain terveydenhuoltojärjestelmä menettää 100-300 miljardia dollaria vuodessa.

Miksi ihmiset siis kieltäytyvät eniten lääketieteellisestä hoidosta? Syynä on tasapainoisen tiedon puute kielellä, jota he ymmärtävät. Siksi. Se on avainasemassa kaikissa esiin nostetuissa vastauksettomissa kysymyksissä. Jos et siis investoi PR:ään, olet häviämässä pelin. Se on äänesi maailmassa. Terveydenhuollon suhdetoiminta on kasvava ala, ja jos et ole vielä päässyt siihen mukaan, aika on nyt.

Lääketieteellinen PR on tärkeää, koska:

• Potilaasi luottavat lääkärin neuvoihin.
  • Potilaat haluavat jakaa uutisia sinusta.
  • Potilaat ovat fiksuja kuluttajia.

Mitä on lääketieteellinen suhdetoiminta

Aluksi on tärkeää olla herkkä. Lääketieteen ala voi olla arkaluonteinen aihe tietojen ja informaation suhteen, joten sitä on käsiteltävä hienovaraisesti. Hae myös asiantuntijoiden näkemyksiä. Lääkärit ovat luotettavia ihmisiä, ja he voivat auttaa, kun on epäselvyyttä hoidoista, teknologiasta tai jopa terminologiasta.

Daivat Dholakia, VP of Operations, Essenvia

Olemassaolo verkossa on yksi asia. Silti se, että verkkosivusto viestii viestinnästä kohdeyleisölle, on toinen asia. Sen odottaminen, että potentiaaliset asiakkaat löytävät sinut, on turhaa. Jos suhdetoiminta ei ole osa terveydenhuollon markkinointisuunnitelmaasi, olet häviöllä. Ei riitä, että huudat maailmalle, että olet olemassa. Sen sijaan, jotta yrityksesi olisi tehokas, aloita yritysviestinnän hallinta. Valmistaudu, se voi olla vaikeaa.

Yritysviestinnän hallinta voi olla vaikeaa. Yksinkertaisesti sanottuna tehtäväsi on tehdä monimutkaisista asioista ymmärrettäviä keskivertoihmiselle. Oikein tehtynä se voi herättää huomiota ja edistää brändiänne maailmalla. Se voidaan tehdä joko talon sisällä tai palkkaamalla toimisto. Jos tämä on mielestäsi haastavaa, PRNEWS.IO tekisi sen puolestasi.

Build Positive Online Reputation & Remove Negative from SERP

Miksi sijoittaa suhdetoimintaan lääketieteellisessä

Hyötyäksesi julkisuussuhteista terveydenhuollossa, varmista, että tiedät tavoitteet. Yksi muistettava asia tässä on, että kyse ei ole aina tuotteiden edistämisestä. Sen sijaan kyse on enemmänkin siitä avusta, jota voit tarjota. Nimittäin valistaa, lisätä tietoisuutta ja jakaa keskeisiä tapahtumia.

Mitä enemmän teet, sitä helpompaa ihmisten on navigoida lääketieteellisissä pulmissa. Kun koulutat, saat luottamusta. Lääketieteellinen jargon ja tekniset fraasit hämmentävät yleisöäsi. Selitä siis ihmisille, mitä teet ja miksi sillä on merkitystä. Sosiaalinen media on tärkeä tapa tavoittaa yleisösi, kun haluat lisätä tietoisuutta. Välitä tietoa massoille, ja voit pysyä kilpailijoiden vauhdissa.

Ohut, joita julkisuustoimiston palkkaaminen lääketieteen suhdetoimintaan tuo

Jos et ole varma, pystytkö tekemään sen itse, tässä on muutamia asioita, joita kannattaa ottaa huomioon. sairaalan suhdetoimintasuunnitelmasi on sisällettävä SMART-tavoitteet. Jos tämä on sinulle vielä epäselvää, tarvitset apua. PRNEws.io auttaisi sinua asettamaan sinulle konkreettiset KPI:t pitkäksi aikaa. Ja tässä on miksi.

#1 Laita ainutlaatuinen bränditarinasi ihmisten eteen

Jos puu kaatuu metsässä eikä kukaan kuule sitä, kuuluuko siitä ääntä? Sama pätee brändiisi. Jotta erottuisimme tungoksessa, saamme brändimme kuuluviin. Auta ihmisiä määrittelemään brändisi muiden arvoa lupaavien joukossa. PR-toimisto voi luoda ainutlaatuisen tarinan brändisi taakse. Heillä on paljon enemmän aikaa kuin sinulla, jotta he voivat viimeistellä mainitun sisällön. Myös verkostoyhteydet kaikkiin mahdollisiin tiedotusvälineisiin ovat valtava etu.

Onko sinulla tarpeeksi aikaa istua alas ja kirjoittaa artikkeleita? Artikkeli, jossa on syitä, miksi rakentaa luottamusta brändiisi. Blogikirjoituksia ja lehdistötiedotteita siitä, miten brändisi on hyödyttänyt ihmisiä. Entä osallistuminen verkostoitumistapahtumiin ja näyttelyihin? Vaikka tekisitkin niin, siitä on haittaa muille tehtävillesi. Kaikkien alojen asiantuntijana oleminen on mahdollista, mutta ei kauan.

#2 Kriisinhallinta: Rakenna toivon tunnetta

Muutos on ainoa vakio terveydenhuollon tulevaisuudessa. Kun me kehitymme, terveydenhuollon vaatimuksemme luonnollisesti kehittyvät. Asioiden pitäminen toiminnassa normaaliaikana on vaikeaa, kun taas vakavassa kriisissä se ylikuormittuu. Ja epävarmuus voi nousta äärimmilleen. Jotta brändi voisi toimia kriisitilanteessa, tarvitaan tehokkaita toimia. Tietoon perustuvien päätösten tekemiseen tarvitaan erikoistietoa. Tässä kohtaa asiantuntija-apu tulee avuksi.

#2 Löydä kohdeyleisösi ja resonoi heidän kanssaan

Parhaistakin artikkeleista saattaa jäädä ponnistuksesi nollille, jos et keskity kohderyhmääsi. Se hetki, kun ymmärrät, kenet haluat tavoittaa, on uraauurtava. Toki tämä vie aikaa. Mutta tulos, jonka saat, maksaa sen takaisin. Saatat yllättyä siitä, kuinka moni ihminen etsii tuotetta tai palvelua. PRNews.io auttaa sinua tavoittamaan kohdeyleisösi, jotta voit aloittaa luottamuksen ja auktoriteetin elintärkeän perustan rakentamisen. Ilman tätä yrityksesi on vaikea päästä alkuun.

Toimialan asiantuntijat lääketieteen suhdetoiminnasta

Brian Hawkins, markkinointipäällikkö at GhostBed.com

Tule lääketieteen asiantuntijaksi toimittajille!

Tiedättekö, miksi kutsutaan sitä, kun menee lääketieteelliseen, ja pääsee juuri ja juuri läpi saadakseen tutkinnon?

Tohtoriksi! Kyllä, tohtori ja sillä on paljon arvoa ja mainetta, joka miellyttää googlen jumalia

Se on 10x parempi kuin mikään SEO-työkalu tai ohjelmisto korjaamaan huonon maineen hyökkäystä.

Korkean auktoriteetin julkaisut haluavat linkittää oikeita lääketieteen ammattilaisia ja oikeita lääketieteellisiä neuvoja. Ole siis todellinen, ole inhimillinen ja tarjoa arvoa takaisin verkkoon. Voit tehdä tämän vastaamalla lääketieteen asiantuntijoiden journalistipyyntöihin Qwotedissa, HelpaReporterissa tai hashtageilla #prrequest #journorequest. Itse asiassa jotkut toimittajat saavat toimittajilta tehtäväksi vaatia, että he saavat lainauksen lääketieteen ammattilaiselta. Joten sinulla on voittava mahdollisuus saada joitakin suuria positiivisia lehdistöä ja linkkejä takaisin positiivisiin profiileihisi verkossa lisätäksesi auktoriteettiasi päästää auringonpaistetta hakutulosten etusivulle.

Jamie Irwin, johtaja & Hakumarkkinoinnin asiantuntija osoitteessa Straight Up Search

Voidaksesi varmistaa positiivisen digitaalisen identiteettisi, suosittelen, että varmistat, että kaikki verkkoliiketoimintaluettelot ovat tarkkoja, seuraat, mitä ihmiset sanovat sinusta verkossa perustamalla Google Alertsin, olet säännöllisesti vuorovaikutuksessa potilaiden kanssa arviointisivustojen, kuten Healthgradesin ja Yelpin, kautta ja reagoit ennakoivasti negatiivisiin arvosteluihin.

On myös tärkeää käyttää sosiaalista mediaa viisaasti; hyödynnä näitä alustoja sellaisten hoitojen tai palvelujen edistämiseen, jotka auttavat kertomaan tarinan siitä, mikä tekee vastaanotostasi ainutlaatuisen. Jaa mielenkiintoista sisältöä verkkosivustoltasi tai blogistasi ja keskustele potilaiden ja muiden terveydenhuollon ammattilaisten kanssa verkossa. Näitä vinkkejä noudattamalla voit pitää huolta lääkärisi verkkomaineesta!

Voit myös hyödyntää sivun ulkopuolisia signaaleja varmistamalla, että olet listattu hyvämaineisiin hakemistoihin, kuten Healthgrades ja WebMD. Potilaat luottavat näihin hakemistoihin, ja ne voivat auttaa parantamaan online-maineesi.

Kelly Ashlen, perustaja Sexsi Toys & lääketieteellisen klinikan markkinointijohtaja

Kelly Ashlen, Sexsi Toys:n perustaja & lääketieteellisen klinikan markkinointipäällikkö

Ja tässä vielä muutamia lisävinkkejä lääkäreiden PR-strategian aloittamiseen:

Määrittele päämäärät ja tavoitteet. Ennen kuin aloitat PR-toimet, on tärkeää, että sinulla on selkeä käsitys siitä, mitä haluat saavuttaa. Lääkärin kohdalla tähän voi kuulua potilaiden luottamuksen ja sitoutumisen lisääminen, praktiikan ja palveluiden mainostaminen tai asemoituminen alasi johtavaksi asiantuntijaksi.

Kehitä PR-strategia. Kun olet määritellyt päämäärät ja tavoitteet, voit alkaa laatia suunnitelmaa niiden saavuttamiseksi. Tähän voi kuulua medialuettelon luominen, keskeisten viestien ja tiedottajien tunnistaminen sekä toiminta- ja tapahtumakalenterin laatiminen. Lääkärin kohdalla tämä voi tarkoittaa esimerkiksi artikkelien tai blogikirjoitusten kirjoittamista terveys- ja hyvinvointiaiheista, osallistumista paikallisiin tapahtumiin tai haastattelujen antamista tiedotusvälineille.

Rakenna suhteita tiedotusvälineisiin. Yksi onnistuneen PR-kampanjan avaintekijöistä on hyvät suhteet mediaan. Tämä tarkoittaa sitä, että tavoitat toimittajia, bloggaajia ja muita vaikuttajia ja tarjoat heille kiinnostavaa ja merkityksellistä sisältöä. Lääkärin kohdalla tämä voi tarkoittaa esimerkiksi asiantuntemuksen tarjoamista terveyteen liittyvistä aiheista, kommentteja ajankohtaisista asioista tai mielenkiintoisten tapaustutkimusten jakamista.

Luo mukaansatempaavaa sisältöä. Saadaksesi medianäkyvyyttä sinulla on oltava jotain mielenkiintoista ja uutisarvoista sanottavaa. Lääkärille tämä voi olla uusi hoito tai teknologia, jota käytät vastaanotollasi, ainutlaatuinen näkökulma johonkin terveysongelmaan tai menestystarina joltakin potilaaltasi. Varmista, että sisältösi on hyvin kirjoitettua, informatiivista ja huomiota herättävää.

Valvo ja mittaa tuloksiasi. On tärkeää seurata PR-toimintasi tuloksia, jotta näet, mikä toimii ja mikä ei. Tähän voi sisältyä mittareita, kuten mediasijoitukset, verkkosivujen kävijämäärät, sosiaalisen median sitoutuminen ja potilaspalaute. Käytä näitä tietoja strategiasi hienosäätöön ja tulosten parantamiseen.

Kaiken kaikkiaan lääkärin tehokas PR vaatii strategian, suhteiden rakentamisen ja vakuuttavan sisällön yhdistelmää. Noudattamalla näitä vinkkejä voit auttaa rakentamaan ja ylläpitämään positiivista mielikuvaa vastaanotostasi ja vakiinnuttaa itsesi luotettavana ja arvostettuna lääkärinä.

Mitä lääketieteellinen PR maksaa?

Lääketieteellisen PR-kampanjan kustannukset vaihtelevat riippuen kampanjan tyypistä kuukausittaiseen palkkioon sisältyvien palveluiden laajuudesta. Lääketieteellisen PR:n kustannuksiin vaikuttavat useat tekijät, kuten:

• Kampanjan pituus
  • Mediasijoittelun tavoitteet
  • Toimistopalkkiot

Yrityksemme etuna on, että näet julkaisuhinnat yhdellä silmäyksellä ja voit suunnitella PR-kampanjasi luottavaisin mielin.

Lue lisää: Pr-toimiston palkkaamisen piilokustannukset

Johtopäätös: Medical Public Relations

Todennäköisesti haluat, että brändisi on menestyksekäs johtaja omalla markkinarakollasi. Silloin sinun on pystyttävä jatkuvasti vastaamaan markkinoiden muuttuviin tarpeisiin. Ole ennakoiva ja tee yhteistyötä asiakkaiden kanssa, jotta he voivat kokea hyvää näinä vaikeina aikoina. Positiivisen tiedonkulun hallitseminen sairaaloiden suhdetoiminnassa on se, mitä PR-toimisto voisi tehdä. Ne voivat auttaa minimoimaan vahinkoa brändillesi, maineellesi ja kannattavuudellesi. Ihannetapauksessa anna PRNEWS.IO:n tehdä se puolestasi ennen kriisin syntymistä. Näin sinulla on aikaa tutkia yritys.

On etujesi mukaista ottaa julkisuuslääketiede osaksi markkinointisuunnitelmaasi. No tietenkin, jos haluat asettaa yrityksesi menestykseen. Muista, että ammattilaisen neuvojen hakeminen ei ole koskaan huono ajatus. Sen sijaan se voi säästää loppujen lopuksi paljon aikaa ja vaivaa. Kun huolehdit yrityksesi maineesta, se kannattaa.

How To Do Public Relations For Small Business | Phil Pallen

Tässä videossa Phil Pallen kertoo hienosta työkalusta nimeltä PRNEWS.IO – markkinapaikka, jossa PR-asiantuntijat, internet-markkinoijat ja mainostajat voivat ostaa sponsoroitua sisältöä. PR on loistava näkyvyyden, liiketoiminnan kasvun ja SEO-selkälinkkien kannalta (se voi auttaa sinua sijoittumaan Googleen). PRNEWS.IO kattaa uutistoimistot, alakohtaiset verkkosivustot tai teemablogit, jotka auttavat asiakkaita kasvamaan, ja tarjoaa pääsyn yli 55 000 julkaisun tietokantaan. Harkitse tämän työkalun käyttöä, jos rakennat bränditietoisuutta, laadukkaita takalinkkejä, Instagram- ja Twitter-verifiointia, mobiilisovellusten promoamista, joukkorahoituksen PR:ää ja paljon muuta.

Uusimmat lähettäjältä Blog