Kuinka saada 1k seuraajaa Instagramissa 5 minuutissa – ILMAINEN, TODELLINEN JA NOPEA

17 minuuttia luettu

Oletko tehnyt uudenvuodenlupauksen saada ensimmäiset 1000 seuraajaa vuonna 2022? Mietitkö mistä aloittaa ja saada seuraajia nopeasti? Riippumatta siitä, mitkä ovat Instagram-tavoitteesi, enemmän seuraajia voi varmasti auttaa sinua saavuttamaan liiketoimintasi tavoitteet nopeammin. Tässä artikkelissa jaan vaiheittaisen oppaan siitä, miten saat 1 000 seuraajaa Instagramissa 5 minuutissa päivässä, sekä muita vinkkejä ja ammattimaisia strategioita, jotka tarjoavat Instagram-tilisi kasvua.

Miksi on tärkeää kasvattaa Instagram-tiliäsi?

Miksi on tärkeää tehostaa Instagram-tiliäsi?

2020 oli Instagramissa uuden kehityksen vuosi ja se sai valtavan määrän kasvua vuonna 2020. Nykyään Instagram on paljon muutakin kuin pelkkä kuvien jakamisalusta, Instagram on lanseerannut valtavasti ominaisuuksia, jotka auttavat yrityksiä myymään suoraan tileiltä. Näin ollen, jos Instagram kasvaa, myös mahdollisuutesi vauhdittaa liiketoimintaasi Instagramissa kasvavat.

The Ultimate Guide to Instagram Creator Studio - What, How, Why?

Mikäli Instagramissa on yli 25 miljoonaa yritysprofiilia ja Instagram-mainontaan käytetään yli 7 miljardia dollaria vuonna 2020, on selvää, että brändit uskovat tähän markkinapaikkaan.

Jopa mikrovaikuttajana oleminen, jonka hinta on 50 dollaria per postaus (tilit, joilla on alle 1000 seuraajaa, tienaavat noin 50 dollaria per postaus), on selvää, että Instagramin kasvu on aikasi ja ponnistelujesi arvoista.

Instagramin algoritmi

Instagram Algorithm

Jos haluat tulla suosituksi Instagramissa, ihmisten pitäisi nähdä postauksesi. Ja kun mietitään, miten saada lisää seuraajia Instagramissa, on ensin otettava huomioon Instagramin algoritmi.

Monien vuosien jälkeen Instagramin algoritmi on muuttunut tarkemmaksi, ja käyttäjiin vetoaminen on muuttunut haastavammaksi. Premium-postaukset eivät enää houkuttele nopeasti monia Insta-käyttäjiä tilillesi.

On aika saada seuraajia lähettämällä päivittäin laadukasta sisältöä, korostamalla tarinoita ja kehittämällä oikeita hashtageja.

Mielipiteet ovat hyvin erilaisia, ja ainoa vaihtoehtomme tässä on antaa sinulle muutamia tällä hetkellä suosituimpia tapoja saada tavoittavuutta ja sitoutumista:

• Harrastus: Kuinka paljon Instagramin tekoäly ennustaa sinun sitoutuvan tähän postaukseen
  • .
  • Ajankohtaisuus: Kuinka tuoreita postaukset ovat
  • Suhde: Tilit, joiden kanssa olet säännöllisesti vuorovaikutuksessa
  • Tiheys: Kuinka usein käyttäjä avaa Instagramin
  • Seuraaminen: Sisältö kaikilta tileiltä, joita käyttäjä seuraa
  • Käyttö: Kuinka kauan käyttäjä viettää Instagramissa

Pitäen mielessäsi Instagramin algoritmin säännöt ja seuraavat vinkkini, tee oikeita ja houkuttelevia postauksia kasvattaaksesi kannattajakuntasi 1 000 seuraajaksi, joka on ensimmäinen virstanpylväs. Mutta myöhemmin aseta itsellesi kunnianhimoisempia tavoitteita, jotta sinusta tulisi yksi niistä instagrammaajista, joilla on eniten Instagram-seuraajia. Yksi askeleista tällä tiellä on tulla verifioiduksi Instagramissa. Koska sinisellä Instagram-rastilla uskottavuutesi on korkea Instagramin tekoälylle, seuraajien määrä alkaa kasvaa hyvin nopeasti. Saadaksesi sen sinun täytyy:

• On oltava avoin tili
  • Ole tunnettu henkilö tai brändi
  • Ole ainutlaatuinen
  • Ole artikkeleita sinusta luotettavilla media-alustoilla

Jos haluat saada Instagramin sinisen merkin heti ensimmäisellä yrittämällä, etkä käytä paljon aikaa neuvotteluihin median kanssa, tutustu tähän Instagramin verifiointipalveluun:

How To Get Verified On Instagram

Säästät aikaasi julkaisemalla artikkelit ja lehdistötiedotteet uskottavissa mediaresursseissa vain maailmanlaajuisesti. Säästät myös rahaa, valitsemalla verkkolähteet ja maksamalla julkaisuista vain valituille julkaisijoille ilman kuukausimaksuja tai piilotettuja maksuja.

Todennäköisiä tapoja saada 1k seuraajaa Instagramissa 5 minuutissa

Instagram on valtava foorumi kaikenlaisille brändeille, yrityksille ja vaikuttajille, joten siellä ei ole pulaa käyttäjistä, jotka varmasti rakastavat sisältösi.

How to Become an Instagram Influencer

Mutta haasteena on, että on myös paljon muita brändejä, jotka haluavat myös heidän huomionsa. Kun kilpailua on niin paljon, ei ole helppoa erottua ja tavoittaa tarvitsemasi käyttäjät, mutta silti mahdollista. Olen täällä tänään auttamassa sinua antamaan sinulle huippuvinkin siitä, miten saat 1000 Instagram-seuraajaa 5 minuutissa! Tutustu tähän Miten saada lisää seuraajia Instagramissa -huijariin:

Määrittele kohdeyleisösi

Vastaukset näihin kysymyksiin siitä, kenet haluat tavoittaa:

• Minkä ikäisiä he ovat?
  • Missä he asuvat?
  • Mitä he tekevät töitä?
  • Milloin ja miten he käyttävät Instagramia?
  • Mitkä ovat heidän kipupisteensä ja haasteensa?

Vastaukset näihin kysymyksiin auttavat sinua määrittelemään oikean Instagram-sisällön, jolla tavoitat ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita sisällöstäsi.

Hae harkittu Instagram-strategia

On harkittu Instagram-strategia

Er menestyäksesi sosiaalisissa verkostoissa tehokkaasti, tarvitset selkeän suunnitelman. Mieti syistä, mitä haluat saada Instagram-seuraajiltasi. Mitä todella toivot saavuttavasi? Ehkä haluat:

• lisätä brändin tunnettuutta
  • tehostaa tuotteiden myyntiä
  • ohjaa liikennettä verkkosivustollesi.

Keskittymällä näihin liiketoimintalähtöisiin tavoitteisiin pidät Instagram-tilisi menestyksekkäänä.

Optimoi Instagram-tilisi

Instagramissa biosi ja kuvasi auttavat luomaan brändi-identiteettisi ytimen. Biossasi oleva linkki on tärkein lähde, jonka avulla ohjaat Instagram-liikennettä sivustollesi, joten profiilisi optimointi on ratkaisevan tärkeää.

Pitäkää myös käyttäjätunnuksenne mahdollisimman hakuystävällisenä ja käyttäkää nimeä, joka on lähellä varsinaista brändinimeänne.

Käytä avainsanoja esiintyäksesi hauissa

Ennen kuin käyttäjät voivat seurata sinua Instagramissa, heidän on löydettävä sinut. Instagramissa ei ole paljon tekstiä, jota voi hakea. Muista, että Instagramissa vain kaksi kenttää näkyy hakutuloksissa: nimi ja käyttäjänimi. Siksi on hyvä tehdä siitä yhdenmukainen muissa sosiaalisissa medioissa käyttämäsi tunnuksen kanssa, sillä se helpottaa myös sinun löytämistä.

Käytä relevantteja hashtageja tavoittaaksesi uusia käyttäjiä

On parempi käyttää hashtageja, joita kohderyhmäsi ihmiset todennäköisemmin seuraavat tai tarkistavat. Kun olet löytänyt relevantin yhteyden, nämä käyttäjät seuraavat todennäköisemmin tiliäsi ja osallistuvat postauksiin. Ainutlaatuiset, brändätyt hashtagit ovat myös tapa ryhmitellä postauksia hyperrelevantin sisältösi ympärille.

Luo johdonmukainen bränditarina ja visuaalinen ilme

Luo yhtenäinen bränditarina ja visuaalinen ilme

Kuinka paljon seuraajia sinulla nyt onkin, on aina tärkeää jatkaa brändin johdonmukaista persoonallisuutta ja ilmettä. Postauksesi tulisi olla helposti tunnistettavissa tuhansien muiden joukosta. Ajattele Instagram-profiiliasi yhtenä yhtenäisenä ryhmänä.

Pitäydy johdonmukaisessa sisältökalenterissa. Pahinta, mitä voit tehdä seuraajajoukkosi eteen tehdessäsi, on julkaista sisältöä satunnaisesti.

Kirjoita pakottavia kuvatekstejä

Pitkät kuvatekstit olivat iso juttu vuonna 2020 ja ne ovat kysyttyjä myös vuonna 2021 – etenkin Instagramin uuden avainsanahaun myötä. Käyttäjät haluavat tietää enemmän sinusta, yrityksestäsi ja päivityksistäsi. Joten vuonna 2021 postauksissasi tulisi olla keskimäärin 405 merkin pituinen kuvateksti – eli noin 65-70 sanaa.

Pinaa parhaat kommenttisi

Pin your best comments

Tämän uuden ominaisuuden avulla voit hallita viesteistäsi käytävää keskustelua ja luoda enemmän mahdollisuuksia sitoutumiseen ja yhteydenpitoon.

Tämän vaihtoehdon toinen käyttötapa on pidentää kuvatekstin kestoa 2 200 merkkiin jatkamalla kuvatekstiä.

Käyttämällä kiinnitettyjä kommentteja voit jatkaa kuvatekstiä.

Esittele Instagramiasi kaikkialla

Näkyvyyden ja tunnettuuden luominen on yksi parhaista tavoista tulla löydetyksi. Anna ihmisten tietää, mistä sinut löytää. Voit lisätä verkkosivuillesi ja blogiisi sosiaalisen median painikkeita, joilla voit mainostaa sosiaalisen median tilejäsi.

Posta sisältöä, joka on tarkoitettu jaettavaksi uudelleen

Harkitse myös sellaisen sisällön luomista, jota ihmiset haluavat uudelleenpostata Instagram Storiesissaan. Tämä on klikattavissa, joten alkuperäiseen postaukseesi on helppo päästä.

Käytä Instagram-nimimerkkiä

Instagram-nimimerkki on helppo tapa tuoda Instagram-profiiliasi esille offline-asioissa, kuten tuotepakkauksissa.

Tavoite saada esillä

Feature-tilit ovat yksinkertaisesti Instagram-tilejä, jotka repostailevat muiden käyttäjien postauksia, jotka he löysivät hashtagilla tai taggauksella. Joillakin näistä tileistä on valtava seuraajien armeija, ja se voi olla hyvin kannattavaa sinulle.

Taggaa sijaintisi

Se on toinen temppu, jolla voit näyttää postauksesi. Kun lisäät sijaintitunnisteen, postauksesi näkyy siellä otettujen kuvien luettelossa.

Taggaa asiaankuuluvat käyttäjät

Taggaamalla asiaankuuluvat kannustat heitä sitoutumaan postaukseen ja jakamaan sen omien seuraajiensa kanssa. Käyttäjät löytävät sen Instagram-profiilinsa Tagged-välilehdeltä.

Muista, että tägäät vain relevantit käyttäjät. Jonkun mainitseminen vain saadaksesi hänen huomionsa ei ole hyvä idea.

Kohdista Tutustu-välilehdelle

Tutustu-välilehdellä on Instagram-postauksia, tarinoita ja IGTV:tä. Käyttäjät näkevät ensin luettelon algoritmin valitsemista postauksista. Siksi yleisöllesi merkityksellisten hashtagien, avainsanojen ja sisältötyypin käyttö on ratkaisevan tärkeää.

Yhdisty mikrovaikuttajien kanssa

Tässä on tärkeä tilasto kaikille, jotka miettivät, miten saada lisää seuraajia Instagramissa: 60 % kuluttajista sanoo, että he seuraisivat brändiä Instagramissa nähtyään, että sitä mainostaa vaikuttaja, johon he luottavat.

Embrace Instagram Stories

Tarinoita ja Stories-kohokohtia käyttävät ihmiset ovat erittäin sitoutuneita. Instagramin mukaan joka kolmas tarina johtaa viestin lähettämiseen. Napauta hashtagia, vuorovaikutteisuutta ja sijaintitunnistetta tarinoissasi tavoittaaksesi ihmiset, jotka eivät vielä seuraa sinua. Monet tekijät laiminlyövät tällaisia mahdollisuuksia saadakseen seuraajia ilmaiseksi.

Kilpailujen järjestäminen

Kilpailut Instagramissa voivat auttaa sinua paljastamaan seuraajia, jos ehdoissa pyydetään ihmisiä seuraamaan sinua ja kommentoimaan jotain postaustasi tägäämällä muita käyttäjiä.

Kokeile IGTV-sarjaa

IGTV-postaukset esitetään neljä kertaa suurempina kuin Explore-välilehdellä olevat postaukset, jolloin uudet potentiaaliset seuraajat klikkaavat sisältösi todennäköisemmin.

Luo AR-suodatin

Kun joku soveltaa AR-suodatintasi, profiilisi nimi näkyy vasemmassa yläkulmassa. Sitä voi klikata ja se voi tuoda uusia kävijöitä profiiliisi.

Postaa oikeaan aikaan

Postauksen julkaisuajankohta on edelleen tärkeä, sillä se on yksi algoritmin huomioimista seikoista. Löytääksesi parhaan ajankohdan postaukselle omalla brändilläsi, analysoi oivalluksia.

Analyze Instagram Insights

Tämän datan säännöllinen tutkiminen voi auttaa sinua määrittelemään alueet, joilla voit parantaa strategiaasi, jotta saat enemmän seuraajia ja sitoutumista.

Miksi sinun ei pitäisi enää harkita Instagram-seuraajien ostamista?

Johtuen siitä, että seuraajien hankkiminen Instagramissa perinteisin menetelmin, kuten julkaisemalla kiinnostavaa sisältöä, käyttämällä asiaankuuluvia hashtageja ja olemalla vuorovaikutuksessa käyttäjien kanssa, on hidasta, monet Instagrammarit käyttävät kolmannen osapuolen sovellusta. Mutta takaavatko kaikki palvelut, että uudet seuraajat ovat aitoja ja turvallisia?

On valtava ero sen välillä, onko Instagram-profiilissa botteja vai oikeita seuraajia. Saatat nähdä sen houkuttelevana ostamalla Instagram-seuraajia, mutta se voi olla syy varjostuskieltoon tai pysäyttää fanisi orgaanisen kasvun.

Miten välttää Instagram Shadowban? +Lista kielletyistä hashtageista

Väärennetyillä Instagram-seuraajilla on tapana:

• huijaamaan ihmisiä seuraamaan sinua. Rakenna luottamusta ja pitkäaikaisia suhteita parempaa sitoutumista varten.
  • menettää ROI:n: Botit eivät koskaan tee ostoksia tai maksa palvelustasi.
  • on vähän tai ei lainkaan pöhinää: Jos sinulla on 10 000 valeseuraajaa, kuinka monta kommenttia ja tykkäystä saat? Todellisten seuraajien vuorovaikutuksella on aina enemmän arvoa kuin joukolla inaktiivisia profiileja.

Onko Instagram-tilisi valmis vahvistettavaksi?

Lataa ILMAINEN tarkistuslistamme

Pohjimmainen: Näin saat 1k seuraajaa Instagramissa 5 minuutissa

Instagram kasvattaa jatkuvasti suosiotaan ihmisten keskuudessa, joten käytä tätä opasta saadaksesi seuraajia ja mainosta itseäsi. Miten sinä kasvatat Instagram-seuraajamäärääsi nyt? Jaa temppusi kanssani alla olevissa kommenteissa, niin päivitän tämän postauksen viitaten sinuun.

FAQ: Miten saada 1k seuraajia instagramissa 5 minuutissa

Miten saada lisää seuraajia instagramissa?

Se on paljon luotettavampi (ja edullisempi) tapa kasvattaa sosiaalista seuraajamäärääsi orgaanisesti. Jos keskityt sitoutumiseen, et vain seuraajien määrään. Instagram voi olla loistava markkinapaikka tavaroillesi ja palveluillesi, ja se voi johtaa terveeseen tulovirtaan sähköisen kaupankäynnin liiketoiminnallesi ja vaikuttajan urallesi.

Kenellä on eniten seuraajia Instagramissa?

Helmikuussa 2021 maailman seuratuin henkilö on portugalilainen jalkapalloilija Cristiano Ronaldo yli 265 miljoonalla seuraajalla. Seuraetuin naispuolinen Instagram-seuraaja on yhdysvaltalainen laulaja Ariana Grande yli 223 miljoonalla seuraajalla.

Uusimmat lähettäjältä Blog