Miten lisätä Alexa Rank?

15 minuuttia luettu

Miten kasvattaa Alexa Rankia? Monet bloggaajat ja startupit kärsivät nykyään sivustojensa yleisön puutteesta. Yksi parhaista tavoista tarkistaa, houkutteleeko sivustosi paljon liikennettä, on tarkastella sen tilastoja. Useat palvelut voivat näyttää mittareita, ja Jeff Bezos loi suosituimman, Alexa Rankin, ja me tiedämme, miten kiivetä sen ranking-listan kärkeen.

Hanki lisätuloja johtavilta brändeiltä

Alexa Rank – Miksi se on tärkeä?

Palvelu antaa jokaiselle verkkosivustolle luokituksen, joka vaihtelee 1:stä…. Mitä pienempi numero, sitä luotettavampi ja suositumpi resurssisi on. Tämän analyysityökalun merkitys on osoittaa mille tahansa liikeyritykselle, kuinka hyvin luokiteltu heidän bloginsa tai verkkokauppansa on. Yleensä markkinoijat käyttävät Alexaa jäljittääkseen ja nähdäkseen, miten heidän strategiansa toimivat ja ovatko ne tuoneet uusia kävijöitä alustalle.

Alexa.com suljettiin aiemmin (eläkkeelle) 1. toukokuuta 2022 Amazonin toimesta. Backend API:t ja työkalut näyttävät kuitenkin edelleen toimivan

Miten Alexan ranking toimii?

Palvelu luokittelee verkkosivuston arvioimalla useita tekijöitä viimeisten kolmen kuukauden ajalta:

1. Näkymien laatu ja monipuolisuus.
  2. Aika, jonka käyttäjä on viettänyt sivulla.
  3. Sivujen määrä, joita käyttäjät katsovat läpi.
  4. Keskimääräinen CTR-aste.
  5. Sivuston latausnopeus.
  6. ResurssinUX.
  7. Takalinkkien määrä.
  8. Sosiaalisen median jakaminen, tykkäysten ja kommenttien määrä.

Kokoamalla kaikki tiedot Alexa voi arvioida resurssin ja laskea sen luokituksen. Pääasiassa se kokoaa kaikki sertifioimattomat tiedot paneelinsa kautta verkkotunnuksen maan perusteella.

Tänään monet käyttäjät latasivat ja lisäsivät Alexa-laajennuksen Google Chrome -selaimeensa. Sen ansiosta palvelu voi kätevästi lukea heiltä tietoja. Tarkemman raportin resurssistasi saat kuitenkin vain, jos sertifioit sen Alexalla. Voit jopa valita maksusuunnitelman sitä varten.

Vinkkejä Alexa-rankin nostamiseen

Älä huoli, jos sinulla on vielä valtava rank-luku. Joillakin toteuttamiskelpoisilla asioilla voit nousta korkeammalle ilman suuria kuluja.

Sisältö

Jos kamppailet saavuttaaksesi enemmän yleisön huomiota luovalla verkkotilallasi, ensimmäinen asia, joka sinun tulisi tehdä, on miettiä sisältöä. Hyvät artikkelit ja omaperäiset neuvot, jotka houkuttelevat lukijoita palaamaan sivustollesi, ovat yksi tehokkaimmista keinoista lisätä tietoisuutta massojen keskuudessa.

Jatkakaa työtä omaperäisten ideoiden ja laadukkaiden postausten parissa. Älä unohda päivittää materiaalia, muuten lukijat saattavat kyllästyä.

SEO ja avainsanat

Hieno sisältö on varmasti ihanaa, mutta luovuus menee hukkaan, jos sivustosi ei ole selaimen ensimmäisten hakutulosten joukossa. Sinulla on vielä pieni yleisö, joka googlaa sitä tarkoituksella, mikä tarkoittaa, että vaikuttavat postauksesi katoavat internetiin. Välttääksesi tämän sinun on työskenneltävä avainsanojen ja SEO-optimoinnin parissa. Tarkista, mitä potentiaaliset kävijäsi ja seuraajasi etsivät ja mitä sanoja he laittavat hakukenttään. Etsi kilpailijasi, jotka luovat materiaalia omalla kapealla alueellasi, ja käy läpi, mitkä fraasit ohjaavat liikennettä heidän verkkosivuilleen. Yritä päivittää avainsanoja jonkin ajan kuluttua. Vanhat saattavat lakata toimimasta.

Sosiaalinen toiminta

Jos yritykselläsi on sivut sosiaalisissa verkostoissa, kuten Twitterissä, Instagramissa tai Facebookissa, käytä niitä jakamaan linkkejä resursseihisi, varsinkin jos sinulla on asennettuna Alexa-laajennus. Se tekee siitä näkyvämmän muille verkkokansalaisille ja lisää mahdollisuuksia saada kiinni ja houkutella lisää kävijöitä suorien linkkien kautta.

Linkkien rakentaminen

Sisääntulevat linkit resurssillesi muilta suosituilta alustoilta voivat myös tavoittaa yleisön ja vaikuttaa liikenteen kasvuun. Ihmiset yleensä luottavat tunnettuihin verkkosivustoihin, joten he todennäköisemmin vierailevat sinun sivustollasi. Jätä kommentteja ja ehdota muita lähteitä, jotka voivat osallistua postauksiin ja artikkeleihin.

Sisältömarkkinointialusta

• 100 000+ mediajulkaisua;
  • saada takalinkkejä tuotteellesi;
  • mittakaavatyötä sisällön jakelun kanssa.

Alexan parhaana pitämisen edut

Jos menestyt tarpeeksi hyvin tullaksesi yhdeksi parhaaksi luokitelluista sivustoista, se tuo mukanaan seuraavat bonukset:

1. Työtä on vielä lisää. Tunnetut bloggaajat ovat innokkaita kirjoittamaan sinulle. Se on loistava tilaisuus tehdä yhteistyötä muiden kirjoittajien kanssa ja luoda lisää ainutlaatuista sisältöä.
  2. Verkkotilasi on näkyvämmin esillä linkkien kautta muilla alustoilla. Se antaa sinulle lisää liikennettä ja tulonlähteitä.
  3. Käyttämällä Alexa-palvelua voit tarkistaa kävijöiden lukumäärän, sukupuolen ja sijainnin.
  4. Käyttämällä Alexa-palvelua voit tarkistaa kävijöiden lukumäärän, sukupuolen ja sijainnin.

Loppujen lopuksi, jos sinulla on henkilökuntaa, joka on vastuussa uusista tulokkaista, palvelu olisi merkittävä väline tarkistaa, miten heidän teoriansa ja mekaniikkansa toimivat.

Toimialan asiantuntijat Alexa Rankista

Ryan Stewart, Webris

perustaja.

Teknisen SEO:n parantaminen voi lisätä domainin auktoriteettia. Tällä tarkoitetaan menetelmiä, joilla päivität verkkosivustoasi, jolloin hakukoneiden hämähäkit voivat indeksoida ja indeksoida sitä tehokkaammin.

Käytä HTTPS:ää verkkotunnuksen kanssa. Se on protokolla, joka turvaa selaimen ja sivustosi välisen viestinnän ja tiedonsiirron. Tämä tapahtuu ostamalla ja varmistamalla SSL-sertifikaatti.

Hakukoneet, kuten Google, pitävät turvallisuutta tärkeänä ja ottavat HTTPS:n sijoitussignaaliksi. Niille turvalliset sivustot sijoittuvat korkeammalle kuin turvattomat vastaavat.

Emma Williams, tutkimuspäällikkö, HIGH5

Lisätäksesi Alexa Rankiasi, sinun on keskityttävä muutamaan avaintekijään varmistaaksesi, että tuotat jatkuvasti korkealaatuista sisältöä, joka on relevanttia ja kiinnostavaa kohdeyleisöllesi. Se auttaa hallitsemaan sivustollesi tehtävää kauppaa, joka vaikuttaa Alexa Rankiisi. Joitakin avaintekijöitä, joihin kannattaa keskittyä tässä yhteydessä, ovat sivustosi hakumekanismin parantaminen ja työskentely linkkien rakentamiseksi arvovaltaisilta ja merkityksellisiltä verkkosivustoilta sivustollesi.
 Alexa Rank on välttämätöntä kasvattaa sivustosi Alexa Rank -arvoa, koska se on ratkaiseva indikaattori siitä, kuinka suosittu sivustosi tai yrityksesi on verkossa. Mitä korkeampi Alexa Rankisi on, sitä enemmän liikennettä ja huomiota saat todennäköisesti potentiaalisilta asiakkailta, mikä voi auttaa kasvattamaan brändiäsi ja tulojasi ajan mittaan. Oikealla strategialla ja keskittymällä käyttäjäkokemuksen, sitoutumisen ja SEO:n parantamiseen on mahdollista kasvattaa Alexa Rank -sijoitusta ja tehostaa läsnäoloasi verkossa.

Toinen kriittinen tekijä on se, että sinun on oltava tarkkana sosiaalisen median käytön suhteen. Siihen kuuluu aktiivinen läsnäolo kaikilla asiaankuuluvilla alustoilla ja keskittyminen vankan verkkoyhteisön rakentamiseen brändisi tai tuotteesi ympärille. Lisäksi on tärkeää, että teet yhteistyötä alasi vaikuttajien kanssa, jotka voivat auttaa mainostamaan sisältöäsi ja ohjaamaan arvokasta liikennettä takaisin sivustollesi.

Jos tarvitset lisätietoja, vastaan mielelläni mahdollisimman pian. Annoin myös headshotini, jos joskus haluat käyttää sitä. Jos päätät käyttää tätä – kerro minulle, ja mainostan artikkelia kanavissani.

Skyler, Outreach Head at Inkrementorit

Luo hyvää, relevanttia sisältöä! Tämä saattaa tuntua itsestään selvältä, mutta jopa Alexa-blogi suosittelee, että tarkastelet tarkkaan sisällön laatua. Koska WordPress helpottaa sisällön luomista verkkoon, on turvallista sanoa, että verkkosivustosi kopioiden aiheet eivät tule olemaan täysin ainutlaatuisia. Näin ollen sivustosi vakiinnuttaminen auktoriteettina jossakin aiheessa voi kääntyä suoraan Alexa-rankingisi alentamiseen.

Mitä enemmän lukijasi pitävät sisältöäsi luotettavana ja kiinnostavana, sitä todennäköisemmin he tekevät blogistasi säännöllisen pysähdyspaikan tai jakavat sisältösi muiden kanssa.” Vaikka ”hyvän” sisällön kirjoittaminen saattaa tuntua subjektiiviselta prosessilta, on olemassa joitakin työkaluja, joita voit käyttää sisällön laadun mittaamiseen. Google-suorituskyvyn seuraaminen on yksi tapa varmistaa, että sisältösi saa todennäköisemmin paremman Alexa-rankin.

Balaram Thapa, Nepal Hiking Teamin johtaja &; matkaneuvoja

Voit käyttää useita strategioita kasvattaaksesi Alexa Rankiasi, kuten optimoimalla verkkosivustosi sisällön, lisäämällä liikennettä SEO:n ja verkkomainonnan avulla sekä keskittymällä sitoutumisen mittareihin, kuten sivustolla vietettyyn aikaan ja sivunäkymiin. Lisäksi on tärkeää muistaa, että Alexa Rankin parantamiseen ei ole olemassa mitään taattua ”salaista kaavaa” – joillakin sivustoilla parannukset voivat olla dramaattisia suhteellisen pienillä muutoksilla, kun taas toisilla sivustoilla ei välttämättä tapahdu mitään muutosta merkittävistä ponnisteluista huolimatta. Pienellä ajalla ja vaivalla voit kuitenkin parantaa Alexa Rank Rank -sijoitustasi ja pysyä kilpailukykyisenä digitaalisessa ympäristössä.

Nykyaikaisessa digitaalisessa maailmassa on tärkeää, että sinulla on vankka verkkoläsnäolo, jos haluat pysyä kilpailukykyisenä. Kuten sanonta kuuluu, ”et koskaan saa toista tilaisuutta tehdä ensivaikutelma”, ja tämä pätee vielä enemmän nykypäivän digitaalisella aikakaudella. Korkea Alexa Rank on yksi keskeinen indikaattori siitä, kuinka hyvin verkkosivustosi pärjää, sillä se heijastaa sitoutumisen mittareita, kuten liikennemäärää, sivulatauksia ja sivustollaoloaikaa – korkean ranking sijoituksen ylläpitämisestä on tullut olennainen osa monien brändien markkinointistrategioita – ja hyvästä syystä! Olitpa sitten vakiintunut yritys tai nouseva startup-yritys, vankka verkkoläsnäolo voi auttaa sinua luomaan yhteyksiä uusiin asiakkaisiin, rakentamaan uskottavuutta ja auktoriteettia toimialallasi ja viime kädessä kasvattamaan liiketoimintaasi.

Kun haluat parantaa Alexa Rankiasi, on tärkeää muistaa, että ei ole olemassa ”yksi koko sopii kaikille” – jokainen verkkosivusto ja verkkoalusta on ainutlaatuinen, ja se, mikä toimii yhdellä sivustolla, ei välttämättä ole yhtä tehokas toisella. Keskittymällä laadukkaaseen sisältöön, sitoutumisen mittareihin ja hakukoneoptimointiin voit kuitenkin luoda verkkoläsnäolon, joka kasvattaa vaikutusvaltaasi ja suosiotasi ajan myötä.

FAQ: Miten lisätä Alexa Rank

Kuinka kauan Alexa-rankin parantaminen kestää?

Tämä riippuu yleensä sivuston omistajasta. Netissä on esimerkkejä kun joku on tehnyt sen parissa kuukaudessa. Jos jatkat alkuperäisen sisällön tarjoamista ja työskentelet SEO:n parissa, mahdollisuudet nousevat.

Kuinka parantaa Alexan tavoittavuusjärjestystä?

Saadaksesi enemmän eri liikennettä, sinun on pysyttävä omassa markkinaraossa ja kirjoitettava osallistavia viestejä eri luetuimmille verkkosivustoille. Mitä enemmän sisäisiä linkkejä saat, sitä suurempi yleisö näkee ne ja siirtyy suoraan blogiisi.

Uusimmat lähettäjältä Blog