Content Seeding 101: Miten se toimii

29 minuuttia luettu

Sisällön kylväminen on paljon enemmän kuin siementen istuttaminen. Ainoa ero on, että et kasvata kasveja. Se mitä teet, on tuottaa kiinnostusta brändiisi ja lisätä brändin tunnettuutta. Ja hyvä strategia, jonka ytimessä on sisältö, tekee tempun. Jos haluat siis tehdä brändisi tunnetuksi verkossa, hyvä sisältö on ehdoton edellytys.

Sisällön kylvö: Merkitys ja tavoite

Kirjoitit loistavan blogikirjoituksen ja julkaisit sen, mutta kukaan ei lue sitä. Kuulostaako tutulta? No, me kaikki olemme olleet siinä tilanteessa. Silti, kun käytössäsi on hyvin suunniteltu lähestymistapa, voit ohittaa tuon kurjuuden. Jotta voit levittää tarinasi verkossa, sinun on jaettava se tietyille asiakkaille. Kylvömarkkinointi auttaa lisäämään sisältösi tavoittavuutta ja sitä kautta brändisi tunnettuutta.

Jälleen kerran blogikirjoituksesi on siis puutarhasi. Kuten kasvit, sisältösi on harvoin täydellistä alusta alkaen. Silti, luodaksesi mahdollisimman laadukkaan tarinan, sinun on autettava sitä kasvamaan. Ja se vaatii ”aurinkoa ja vettä”, jotta sitä voidaan vaalia ja auttaa sitä kasvamaan. Ja hyvin strateginen lähestymistapa tuohon ravitsemukseen on win-win.

Jotta saat tarinasi jaettua, sinun on vakuutettava mielipidevaikuttajat siitä, että se kannattaa tehdä. Se on keino tavoittaa uusia yleisöjä ja saada heidän luottamuksensa. On siis fiksua tehdä yhteistyötä luotettavien ihmisten kanssa, jotta saat tutkimuksesi leviämään. Kun annat heille syyn, he käyttävät jakelukanaviaan sen jakamiseen. Hyvin suunniteltu lähestymistapa sisällön levittämiseen on avainasemassa. Kun olet tehnyt sen, he saavat brändisi tuntumaan uskottavalta. Muussa tapauksessa se on pelkkää pimeässä ammuskelua.

Parhaat sisällönkylvökäytännöt ja niiden käyttäminen

”Onnistuneen kylvön on omaksuttava omni-kanavainen lähestymistapa, joka integroi markkinoinnin ja PR:n, jotta kaikkiin kanaviin voidaan hyökätä yhdessä. Pohjimmiltaan markkinoinnin on tehtävä yhteistyötä PR:n kanssa sisällön siementen levittämiseksi ja päinvastoin. Yhdessä työskentely ei ainoastaan luo kurinalaista viestintää kautta linjan, vaan se lisää mahdollisuuksia tavoittaa kohdeyleisöt kaikkialla, missä ne ovatkin. Viime kädessä kyse on sisällön strategisesta sijoittamisesta parhaisiin paikkoihin, jotta brändin tunnettuutta voidaan lisätä ja asiakkaita houkutella.”

Jim Christiana, Managing Partner ja perustaja M:7 Agency

1. Tunnista merkityksellinen/luottamuksen kohteena oleva mielipidevaikuttaja

Keskeinen askel tuotteen kylvämisen onnistumiseksi on löytää teroitettu vaikuttaja, joka auttaa levittämisessä. Siihen voit käyttää Google-hakua, lymyillä blogihakemistoissa tai käyttää mitä tahansa muuta bloggaajien tavoittamistyökalua. No, voit kokeilla kaikkia näitä; siitä ei ole haittaa. Selvitä vaihtoehdot, mikä niistä toimii sinulle paremmin.

2. Kirjoita ikivihreää sisältöä

Olikpa niche-aluettasi mikä tahansa, etsi aiheita, jotka ovat kuumia ja jotka viittaavat liiketoimintaasi. Se ei ole kovinkaan vaikeaa. Kokeile ensin käyttää Google Alertsia. Automaattiset päivitykset tarjoavat sinulle alasi uusimmat trendit ja uutiset. Jos se ei riitä, voit tarkistaa bloggaajien tavoittamiskampanjat. Sieltä voi löytyä paljon mielenkiintoisia asioita, joita kannattaa harkita.

3. Huolehdi yhteystietokannastasi

Lähteiden kerääminen on tärkeää. Näin voit seurata ja mitata saamiasi tuloksia.

4. Erottu esiin pitchilläsi

Ei ole väliä, kuinka ainutlaatuinen tarjouksesi on, et ole ainoa, joka yrittää tavoittaa mielipidevaikuttajia. He saavat lukuisia tarjouksia, mutta vain muutama saa heidän huomionsa. Jos siis olet varma, että bloggaaja, jota yrität tavoittaa, on relevantti omalla markkinarakollasi, aloita heti tarjoamillasi eduilla. Ajattele heidän näkökulmastaan. Korosta, miten tarinasi auttaa heitä menestymään bloggaamisensa alalla. Tällainen henkilökohtaistaminen vie tietysti aikaa, mutta tulokset maksavat lopulta todennäköisemmin itsensä takaisin.

Hyötyjä, joita saat Content Seedingistä

Parasta on se, että vaikuttajat hyödyntävät sisällön kylvämistä. Vielä parempaa on, että he voivat tehdä siitä yhden kustannustehokkaimmista markkinointistrategioista, joita kaikenkokoisilla brändeillä on käytettävissään. Miten? Heidän omistautuneen yleisönsä kautta. Mitä hyötyä siitä on sinulle?

Siten yleisö, joka valitsee niiden sisällön katsomisen, on uskollisempi. Ja kun puhutellaan suoraan heitä, näiden uskollisten ostajien pisteiden houkutteleminen ei ole kovinkaan vaikeaa. Ja kun löydät oikean brändin ja vaikuttajan välisen linjauksen, voit luoda tutkimuksen, joka:

• Matches your brand identity
  • .
  • Hyödyntää sitoutunutta yhteisöänne,
  • lisää liikennettä sivustollesi,
  • antaa sinulle laajemman tavoittavuuden kuin perinteisemmät markkinointimuodot,
  • saat enemmän backlinkkejä,
  • varmistaa, että tavoitat oikean yleisön erittäin relevantilla viestillä,
  • rakennat brändin tunnettuutta,
  • nostaa SEO-rankingia,
  • edistää sosiaalisia kanavia,
  • generaat myyntijohtoja & korkeampia konversioita.

Vaikuttajakampanja sisällön kylvämiseksi

Vaikuttajakampanjan perustaminen sisällön kylvämistä varten on yksi parhaista tavoista auttaa tutkimustasi leviämään. Sitä varten kannattaa harkita seuraavia toimia:

•  Hanki verkosto

Verkostosi on kohdeyleisösi. Jotta strategiasi onnistuisi, sinun on määriteltävä yleisösi. Keitä he ovat? Missä he asuvat? Missä verkostoissa he viettävät aikaansa?

•  Määrittele tavoitteesi
  • .

Tavoitteesi on ainutlaatuinen. Se riippuu siitä, mitä haluat saavuttaa tämän kampanjan aikana. Olipa kyseessä sitten enemmän sivustoliikennettä, myyntiä tai brändin tunnettuutta, määrittele tavoitteesi.

•  Find Influencers & Contact Them

Tutki löytääksesi relevantit mielipidevaikuttajat omalla markkinarakollasi. Ihannetapauksessa haluat, että ihmiset, jotka ovat jo tunnettuja, puhuvat tuotteestasi tai tukevat sitä jollakin tavalla.

•  Tarjousarvo

Erikoislaatuisen tarjouksen esittäminen voi auttaa erottamaan kampanjasi muista. Vaikuttajat saavat lukemattomia tarjouksia, joten mikä on syy jakaa viestisi?

•  Mittaustulokset

Tarkista tulokset aina. Muuten et tiedä, oletko saavuttanut tavoitteesi. Tee se kampanjan aikana ja sen jälkeen saadaksesi parempia tuloksia.

•  Rakenna suhde

Tässä on ’aurinkoa ja vettä’ -osio strategiaasi. Luo suhteet mielipidevaikuttajiin ja pidä ne yllä.

Debbie Vasen, Chief Content Officer for LoveToKnow Media:

Roolissani kutsun itseäni usein puutarhuriksi. Istutan ideoiden siemeniä kaikessa, mitä teen. Erityisen nautinnollista on nähdä näiden siementen kasvavan todelliseksi vaikutukseksi. Ajatus PR:n siementen istuttamisesta on olennainen osa orgaanista brändin kehittämistä. Mitä enemmän siemeniä istutat, sitä todennäköisemmin ne itävät. Markkinoinnissa on kyse bränditietoisuuden rakentamisesta. Ihmismieli kerrostaa jatkuvasti tietoa ja yhdistelee käsitteitä. Brändin osalta haluat, että ihmiset alkavat kuulla sinusta, jotta sinusta tulee tunnistettava, mutta haluat myös, että he yhdistävät sinuun tunteen tai vaikutelman.  Sisällön kylvö avulla voit tehdä tämän kymmenkertaisesti. Yhdistämällä tuotemerkkisi sisältöön joka tarjoaa tietoa tai viihdettä, voit sitten yhdistää kyseisen käsitteen epäsuorasti tuotemerkkiin. Tämä epäsuora suhde on siemen. Mitä enemmän ihmiset alkavat nähdä brändisi tässä valossa, sitä enemmän he alkavat luontevasti suhtautua brändiin tuon vaikutelman avulla. Avain onnistuneeseen siementämiseen on saada brändiin liittyvä sisältö näkymään, mutta sen on myös oltava oikeaa sisältöä brändisi tehtävän kannalta.

Muita tapoja kylvää sisältöä

Unileverin asettama All Things Hair -alusta voi olla hyvä esimerkki sisällön kylvöstä inspiraation saamiseksi. Niinpä tuotemerkit, kuten Dove, TRESemmé ja Suave, ovat luoneet YouTube-kanavan. Yhdessä kauneusbloggaajien kanssa eri puolilta Iso-Britanniaa ja Irlantia ne ovat rakentaneet yhtenäisen kampanjan, joka on tavoittanut yli 64 miljoonaa ihmistä maailmanlaajuisesti. Se oli epäilemättä suuri menestys brändille.

Sosiaalinen media

Sisällön jakaminen sosiaalisessa mediassa on yksi tehokkaimmista tavoista päästä alkuun. Facebook, Twitter, Instagram, Linked In tai Pinterest, valinta riippuu kohderyhmästäsi. Etsi, missä he ovat ja mene sinne.

Pinterest-promootio: Luo uniikkeja Pinejä jokaiselle blogipostaukselle. Esim: https://pin.it/2MlPjuG

LinkedIn: jaa aineistosi & mainitse relevantit ihmiset

Quora on erinomainen lähde orgaanisen tietoisuuden luomiseen, sisältömarkkinointiin, ajatusjohtajuuteen ja maksettuun mainontaan, ja se auttaa jopa oppimaan yleisöstäsi.

Lue lisää Quora-jakelusta täältä: Sisällönjakelustrategia

Quora-jakelun tarkistuslista.
Quora-jakelu

Todista asiantuntemuksesi blogissa

Esittely itsestäsi oman alasi asiantuntijana on fiksu tapa tavoittaa laajempi yleisöpohja. Voit myös kirjoittaa vierailevan blogikirjoituksen ja kommentoida muita blogeja.

Sähköpostimarkkinointi on edelleen kuumaa

Mitä ikinä kuuletkin, sähköposti on yksi parhaista markkinointikanavista tänä päivänä. Syy? Siinä ei ole algoritmia, joka vaikuttaa siihen, näkeekö käyttäjä sähköpostin.

Lue lisää: Julkaisun jälkeisen sisällön jakelun tarkistuslista

Hae apua

Mihinkään brändiin ei ole varaa huonoon vaikutelmaan. Oli syysi mikä tahansa, voit aina saada apua ammattilaisilta. Hyöty? PRNEWS.IO on all-in-one-palvelu, joka auttaa sinua jakamaan uutisia sinun ehdoillasi.

Maailman ensimmäinen sponsoroidun sisällön verkkokauppa

Voit saada tarinasi julkaistua maailmanlaajuisesti. Luo, julkaise ja levitä sisältösi useilla saatavilla olevilla alustoilla. Sisältösi voi tavoittaa kohdeyleisösi oikealla tavalla ja oikeaan aikaan. Se on selkeä etu tuntemattomiin markkinointiosastoihin nähden. Ja mikä parasta, palvelu on edullinen jokaiselle yritykselle.

Kutsu sitä taktiikaksi, strategiaksi tai lähestymistavaksi, sisällön kylvön merkitys on sama. Se tarkoittaa prosessia, joka auttaa hajottamaan tarinasi eri kanaviin. Aloittaminen ei välttämättä ole kovin vaikeaa. Silti hyvä sisältö on avainasemassa. Sinun on ensin luotava loistava tarina, ennen kuin se pääsee massoille. Se on tietysti helpompaa, jos sinulla on jo yhteyksiä teräviin ihmisiin. Mutta jos ei vielä ole, ota yhteyttä PRNews.ioon, niin saat oikean tahon huomion.

Lue lisää: Mitä on maksettu, omistettu & ansaittu media.

Asiantuntijat sisällön kylvöstä

Jacob Villa, markkinointijohtaja at Authority

Sisällön kylvö on teko, jossa istutat sisältösi strategisiin paikkoihin, jotta kohdeyleisösi näkee ja jakaa sen paremmin. Toisin sanoen se on tapa saada sisältösi oikeiden ihmisten eteen oikeaan aikaan.

Sisällön kylvämiseen on useita eri tapoja, mutta tehokkaimpia ovat esimerkiksi sosiaalinen media, foorumit ja blogikommentit.

Tulkoon esimerkiksi, että kirjoitat blogikirjoituksen uudesta tuotteesta, josta olet innostunut. Voit kylvää sisältösi jakamalla linkin sosiaalisessa mediassa, julkaisemalla sen asiaankuuluvilla foorumeilla tai jättämällä kommentteja aiheeseen liittyviin blogeihin. Näin voit lisätä sisältösi näkyvyyttä ja saada sen sellaisten ihmisten tietoon, jotka ovat kiinnostuneita siitä, mitä sinulla on sanottavana.

Tietysti sisällön kylväminen on muutakin kuin linkkiesi satunnaista jakamista. Jos haluat menestyä täydellisesti, sinulla on oltava strategia valmiina. Tässä kaksi vinkkiä, jotka auttavat sinua alkuun:

1. Kirjoita ikivihreää sisältöä. Tämä on sisältöä joka pysyy merkityksellisenä ja hyödyllisenä pitkään. Se on sellaista sisältöä jota ihmiset haluavat jakaa yhä uudelleen ja uudelleen. Kun kirjoitat ikivihreää sisältöä, keskity aiheisiin, jotka ovat ajattomia ja merkityksellisiä alallesi.
  2. Hae tarttuva pitch. Kun jaat sisältöäsi, sinulla on oltava pitch joka kiinnittää mielipidevaikuttajien huomion ja saa heidät haluamaan lukea lisää. Kirjoita mukaansatempaava otsikko ja liitä mukaan lyhyt, napakka kuvaus siitä, mistä artikkelisi kertoo.
  3. [

Oikein tehtynä  sisältö kylvö voi olla erittäin tehokas markkinointiväline. Kun käytät aikaa sisältösi siementämiseen, lisäät sen mahdollisuuksia tulla nähdyksi ja jaetuksi niiden ihmisten kanssa, joilla on eniten merkitystä. Se voi auttaa sinua lisäämään tavoittavuuttasi, rakentamaan suhteita vaikuttajiin ja tuottamaan yrityksellesi johtolankoja.

Amy, Mediumchat Groupin

toinen perustaja ja COO.

Meidän markkinarakomme on erittäin kilpaillut, mutta sisällön kylvämisen avulla pystymme nyt saamaan viestimme perille kohdeyleisöllemme. Emme ole vielä siinä vaiheessa, että voisimme käyttää vaikuttajia, vaikka monet tiimimme jäsenet ovat tunnettuja toimialallamme ja jakavat sisältöämme. Strategiamme keskittyy ensisijaisesti sosiaaliseen mediaan ja sähköpostiin.

Jokaista luomamme tarinaa jaamme sähköpostitse asiakkaidemme ja liidiemme kanssa. Sähköposti on osoittautunut meille uskomattoman tehokkaaksi tavoittaa kohderyhmämme. Jokainen sähköposti on personoitu ja perustuu malliin, joka kuvastaa sitä vaihetta, jossa he ovat asiakaspolullaan. Relevantin sisällön tavoittaminen oikeaan aikaan on olennaista. Olemme huomanneet, että tavoittavuutemme on kasvanut valtavasti jokaisen sähköpostikampanjan jälkeen, ja lukijat ovat jakaneet sitä omilla sosiaalisen median sivuillaan.

Me suosimme kohdennetumpaa lähestymistapaa sisällön siementämiseen sosiaalisessa mediassa. Sen sijaan, että vain postittaisimme kanavissamme, tiimimme postittaa henkilökohtaisesti ja tavoittelee kontaktejaan kussakin kanavassa. Yrityksenä keskitymme henkilökohtaisen palvelun luomiseen ja ylläpitämiseen, ja tämä näkyy sisällön kylvöstrategiassamme.

Max Whiteside, SEO & Content Lead at Breaking Muscle

Markkinointitutkimuksen piirissä kylvö tarkoittaa markkinoinnin kohdentamista tietyille asiakkaille tai asiakasryhmille markkinoiden sisäisen dynamiikan stimuloimiseksi ja diffuusioprosessin tehostamiseksi.

Content Seeding keskittyy vähemmän pitkäaikaisiin suhteisiin ja enemmänkin bränditiedon levittämiseen mahdollisimman laajalle verkkoon istuttamalla ”siemeniä”. Nämä ”siemenet” ovat pieniä sisällönpalasia, jotka on suunniteltu herättämään ennalta määritellyn kohdeyleisön kiinnostus. Siementämisen uskotaan olevan tehokas markkinointitaktiikka, sillä sen avulla markkinoijat voivat hyödyntää mielipidevaikuttajia ja ryhmävaikuttamista.

Seeding-tekniikkaan kuuluu markkinointikampanja, joka käynnistetään tunnistamalla huolellisesti siementen kohderyhmä, jotta kampanjan hajonnan vaikutus voidaan maksimoida.

Sarah Jameson, markkinointijohtaja Vihreät rakennusosat

Sisällön kylvöä käyttävät useimmat yritykset kohdentamaan sisältöään oikealle yleisölle käyttämällä brändilähettiläitä tai vaikuttajia keinona houkutella liidit. Monet markkinoijat luottavat tähän strategiaan, koska
vaikuttajiin luottavat heidän omat seuraajansa tai yhteisönsä.

Sosiaalisen median alustat ovat paras valinta sisällön kylvämisen toteuttamiseen, koska näitä vaikuttajia seuraa ja seuraa valtava määrä käyttäjiä. Tästä on tullut jotenkin uusi PR:n muoto, mutta tavallaan se kuroo umpeen ne puutteet ja ongelmat, joita klassisella PR:llä oli digitaalisessa mediassa. Tämä edellyttää myös, että PR-ammattilaiset omaksuvat uusia pätevyyksiä ja taitoja, jotka antavat heille vipuvaikutuksen, jotta he voivat ottaa askeleita tähän uuteen PR:n muotoon sen sijaan, että he leikkisivät kiinniottoa.

Jonathan Saeidian, perustaja/CEO at Brenton Way

Seeding tarkoittaa PR:ssä prosessia, jossa positiivisia viestejä yrityksestä tai tuotteesta istutetaan nettifoorumeille ja sosiaalisen median alustoille. Tavoitteena on synnyttää pöhinää ja luoda myönteinen vaikutelma brändistä. Oikein tehtynä kylväminen voi olla tehokas tapa rakentaa brändin tunnettuutta ja luoda positiivista mainetta. Se voi myös auttaa lisäämään myyntiä ja kannustaa asiakasuskollisuutta.

Tehokasta siementämistä varten PR-ammattilaisten on ensin tunnistettava keskeiset vaikuttajat kohdemarkkinoilla. Sen jälkeen he laativat mukaansatempaavia viestejä, jotka resonoivat näiden vaikuttajien kanssa, ja kannustavat heitä jakamaan sisältöä seuraajilleen.  Seeding voi olla työläs prosessi, mutta sen tuotto voi olla merkittävä.
Seeding voi olla tehokas väline positiivisen kohun synnyttämiseen, mutta se on tehtävä huolellisesti, jotta se ei vaikuta epärehelliseltä. Hyvin tehtynä kylvö voi auttaa rakentamaan brändin tunnettuutta ja luomaan myönteisen vaikutelman yrityksestä tai tuotteesta.

Diana Stepanova from Monitask

Sisällön kylväminen on prosessi, jossa sisältösi sijoitetaan korkean liikenteen verkkosivustoille ja sosiaalisen median alustoille sen näkyvyyden ja tavoittavuuden lisäämiseksi. Näin voit lisätä huomattavasti niiden ihmisten määrää, jotka näkevät sisältösi ja sitoutuvat siihen, mikä voi johtaa useampiin johtolankoihin ja asiakkaisiin.

Mutta miksi sinun pitäisi siementää sisältösi? On muutamia keskeisiä etuja:

Näkyvyyden lisääminen: Kuten edellä mainittiin, yksi tärkeimmistä sisällön kylvämisen eduista on, että se voi auttaa lisäämään sen näkyvyyttä. Kun kylvät sisältösi suosituille verkkosivustoille ja sosiaalisen median alustoille, lisäät todennäköisyyttä, että useammat ihmiset näkevät sen. Ja mitä useammat ihmiset näkevät sen, sitä todennäköisemmin joku ryhtyy toimiin (esim. vierailee verkkosivustollasi, tilaa uutiskirjeesi jne.).

Rakenna linkkejä: Toinen hyöty sisällön kylvämisestä on, että se voi auttaa sinua rakentamaan linkkejä. Kun muut verkkosivustot ja sosiaalisen median käyttäjät jakavat sisältösi, he usein sisällyttävät siihen linkin takaisin verkkosivustollesi. Tämä auttaa parantamaan verkkosivustosi hakukoneoptimointia (SEO), jolloin ihmiset löytävät sinut helpommin verkosta.

Generoi johtolankoja: Lopuksi, sisällön kylväminen voi myös auttaa tuottamaan johtolankoja. Kun ihmiset näkevät sisältösi suositulla verkkosivustolla tai sosiaalisen median alustalla, he saattavat kiinnostua tarpeeksi klikkaamaan sivustollesi. Kun he ovat verkkosivustollasi, sinulla on mahdollisuus kerätä heidän yhteystietonsa (esim. lead capture -lomakkeen avulla), jotta voit ottaa heihin yhteyttä myöhemmin. Jos etsit keinoja lisätä markkinointitoimiesi näkyvyyttä, tavoittavuutta ja vaikutusta, kannattaa harkita sisällön kylvämistä.

Nick Bolshaw, Inyouths LED-peilien perustaja

Liiketoimijat tekevät eron perus- ja edistyneen kylvön välillä. Yksinkertaisessa siementämisessä on kyse siitä, että brändin verkostossa julkaistaan materiaalia ja pyydetään valittua joukkoa tunnettuja vaikuttajia jakamaan se. Vaiva ja kustannukset ovat minimaaliset, mutta jotta verkkokäyttäjät saadaan jakamaan sisältöä omissa verkostoissaan, sisällön on oltava erittäin laadukasta ja aidosti arvokasta.

Todennäköisyys, että jokin asia leviää virukseksi, kasvaa merkittävästi kehittyneen siementämisen avulla. Tällöin markkinoijat hyödyntävät erilaisia videoita, esseitä ja infografiikoita levittääkseen tietojaan useampiin blogeihin, foorumeihin, ryhmiin, relevantteihin alan johtajiin ja sivustoihin, joilla on suuri seuraajamäärä sosiaalisessa mediassa. Ennakkokylvön aloittaminen ja ylläpitäminen edellyttää kuitenkin suurempia ponnisteluja ja kustannuksia.

Lopputulos on, että kaikkien näiden elementtien on toimittava tehokkaasti yhdessä ja kohti yhteistä päämäärää. Vaikka jokaisella on oma maailmansa, niiden yhdistetyt positiiviset vaikutukset voivat tehdä tai rikkoa sisällönkylvöpyrkimyksesi. Sinun on laadittava vankka suunnitelma kunkin osa-alueen saavuttamiseksi ja järjestettävä ne kaikki kohti yhtä yhteistä tavoitetta. Tämä on ainoa tapa saada se leviämään!

Kavin Patel, perustaja ja toimitusjohtaja Convrrt

Hyödyntämällä content seeding, brändit voivat saada sisältönsä leviämään. Tieto, joka voi olla video, artikkeli tai infografiikka, jaetaan sosiaalisen median vaikuttajille, blogeille, foorumeille, verkkosivustoille, toimittajille, toimittajille ja tiedotusvälineille. Sisällön levittäminen voi olla orgaanista tai epäorgaanista. Epäorgaanisissa lähestymistavoissa verkkomateriaalia levitetään sponsorointien, mainosten ja kumppanuuksien kautta.

Organiset menetelmät taas luottavat hakukoneoptimointiin, voimakkaaseen viestiin ja hyvin suunniteltuun strategiaan kohdeyleisön tavoittamiseksi. Tästä johtuen orgaaniset lähestymistavat ovat huomattavasti tehokkaampia sekä sisällön luonnollisen leviämisen että sen pysyvyyden kannalta Internetissä. Tällä hetkellä lehdistötiedotteet ovat tehokkain ja tehokkain sisältölaji organisaatioille, jotka haluavat käynnistää orgaanisen sisällön kylvöstrategian.

Amber Morland, perustaja &; markkinointipäällikkö Softwalla.

Content Seeding on enemmänkin suhteiden rakentamista ja samalla brändin tunnettuuden edistämistä kylvämällä mikrosisällön siemeniä digitaaliseen tilaan, jotta ennalta suunnitellun yleisön tai kohdemarkkinan huomio kiinnittyisi.
Tämä on digitaalisten markkinoijien käyttämä työkalu, jonka avulla he voivat herättää mielipiteitä kohdemarkkinan johtajilta, jotta heidän tarpeensa voidaan parhaiten täyttää ja muuntaa heidät asiakkaiksi.

Content Seeding FAQs

Mitä on Content Seeding?

Se on strategia, jonka avulla voidaan kylvää lehdistöraportointia erilaisten kanavien kautta. Hyvin suunniteltuna aiheesi leviää virukseksi. Toisin sanoen levität sanaa tuotteestasi, jotta voit lisätä myyntiä ja saada uusia asiakkaita.

Mitä on sosiaalisen median sisällön kylvö?

Se on taktiikka, joka auttaa levittämään viestiäsi sosiaalisessa mediassa. Voit kaksinkertaistaa ponnistelut kohdistamalla ne mielipidevaikuttajiin. Se on tapa tehostaa yleistä SEO:ta. Siitä voi tulla markkinointikampanjasi maaperä.

Uusimmat lähettäjältä Blog