5 aliarvostettua toimintoa, joista käyttäjät pitävät erityisesti PRNEWS.IO:ssa

9 minuuttia luettu

Yritykset panostavat paljon siihen, että heidän yrityksensä olisi paras mahdollinen. Niiden on harjoitettava tehokasta viestintää, markkinointia ja myyntitoimintaa maksimoidakseen tulot ja varmistaakseen elinkelpoisuuden.

PRNEWS.IO helpottaa yritysten vuorovaikutusta uutissivustojen julkaisijoiden kanssa. Tämä nopeuttaa huomattavasti työtä bränditetyn sisällön – lehdistötiedotteiden, mainosartikkelien, haastattelujen ja uutisten – kylvämiseksi. PRNEWS.IO:n tiimi voi säästää paljon aikaa tehokkaalla sisältöpalvelulla. Tässä pikaopas avuksesi.

PRNEWS.IO yleiskatsaus

On ainakin kolme perusstrategiaa, joihin tämä työkalu soveltuu:

Brändin tunnettuuden lisäämiseen ja maineenhallintaan.

Säännölliset brändipostaukset korkean liikenteen ykkössivustoilla auttavat lukijoita oppimaan brändistäsi ja lisäävät sosiaalista todistusarvoa. Artikkeleiden tontit näkyvät Google Newsissa ja hakukoneet indeksoivat ne nopeasti, jolloin ne näkyvät hakutulosten kärjessä.

Digitaalista PR:ää rakentamalla takalinkkejä sivustollesi. Monet uutissivustot linkittävät jutun ”päähenkilöiden” sivustoihin, ja nämä linkit näkyvät hakukoneille. Näin voit rakentaa linkkiympäristöä ja lisätä sivuston painoarvoa hakukoneille. Tällaiset linkit ovat paljon tehokkaampia kuin linkit foorumeilla, sosiaalisen median viesteissä tai vuokralinkit epäilyttävissä lähteissä.

Siitä, että sivustolle saadaan liikennettä. Julkaistujen artikkeleiden avulla voit ”lämmittää” käyttäjää ja houkutella häntä sivustollesi jo mukana. Koska monet sivustot julkaisevat artikkeleita ikuisesti, voit saada lisäliikennettä säännöllisesti. Tämä on kannattavampaa kuin PPC-mainokset, jotka lakkaavat suosittelemasta asiakkaita heti, kun kampanja keskeytetään tai varat loppuvat.

Rakenna laadukkaita takalinkkejä SEO:ta varten

5 PRNEWS.IO:n piilotettua ominaisuutta, joita käyttäjät arvostavat eniten

Sivujen lajittelu osallistujamäärän mukaan maittain

Tämä ominaisuus on käytettävissä PRNEWS.IO -luettelossa. Sen avulla voit helposti löytää sivustoja, jotka ovat suosittuja tietyn maan asukkaiden keskuudessa. Brittiliikenteen suuri osuus puolalaisilla sivustoilla viittaa siihen, että Yhdistyneessä kuningaskunnassa asuu huomattava määrä ex-patteja ja etnisiä puolalaisia, jotka kuluttavat ”kotimaan” uutisia. Tätä ominaisuutta arvostavat suuresti rahansiirtosegmentin asiakkaat, jotka julkaisevat myynninedistämismateriaalia ulkomaalaisten suosimilla uutissivustoilla.

Julkaiseminen sivustoille, joilla on pääsy niiden Google Analyticsiin

Lajittelu sivustot, jotka käyttävät Google Analyticsia – sijoittamalla aineistoa näille sivustoille voit seurata analytiikkaa katsomalla artikkelia henkilökohtaisella tililläsi. Palvelu on ainoa maailmassa, joka tarjoaa tällaisia mahdollisuuksia. Liitettyjen sivustojen määrä kasvaa jatkuvasti. Tällä hetkellä yli 1600 verkkotunnusta on liitetty, ja tämä luku kasvaa jatkuvasti. Luettelossa on sivustoja-miljonäärejä ja verkkotunnuksia Yhdysvalloista ja Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Valittujen sivustojen luettelo voidaan viedä CSV-tiedostoon lisäanalyysiä ja raportointia varten.

Lajittelu parametrialueen mukaan

Luettelon laajennetussa näkymässä voit muokata sarakkeita ja niiden näyttöjärjestystä. Kaikki arvot ovat lajiteltavissa arvoalueen mukaan. Voit esimerkiksi valita kaikki sivustot, joiden kävijämäärä on 1 miljoonasta 20 miljoonaan kuukaudessa. Tämä muoto on hyödyllinen ammattikäyttäjille, jotka tarvitsevat hienosäätöä.

Tämän vastakohtana on käyttäjän kojelaudalla käytettävissä oleva ohjatun toiminnon Popular Solutions (Suositut ratkaisut) -ohjattu toiminto. Ohjattu ehdottaa edellä lueteltujen kolmen perusstrategian käyttöä. Vaihtoehdon valitseminen – Digital PR vie käyttäjän luetteloon edistyneessä tilassa, jossa kaikki tarvittavat suodattimet on jo sovellettu. Koska digitaalinen PR riippuu suoraan niiden verkkotunnusten laadusta, joista linkkiympäristö rakennetaan, järjestelmä valitsee sivustot, joilla on valmiiksi tarvittavat parametrit verkkotunnuksen laadun, hyperlinkkiolosuhteiden jne. suhteen.

Jää vain soveltaa suodattimia, jotka liittyvät sivuston haluttuun maantieteeseen tai kieleen:

• Alue ja maa – valitse sivustot kyseisiltä alueilta.
  • Sivuston kieli – valitsee sivuston käytettävissä olevat kieliversiot.
  • Kategoria – valitsee sivuston aiheen.

Käyntitiedot usealta vuodelta

Näet kuukausittaisen liikennemäärän, käyttäjien verkkosivustolla viettämän keskimääräisen ajan, kuinka monta sivua kukin käyttäjä keskimäärin katselee, ja hyppyprosentin. Kun tietoja tarkastellaan SimilarWebin kautta, oletusarvoisesti näkyvät viimeisten 6 kuukauden tulokset, maksullisessa versiossa tämä ajanjakso kattaa viimeiset 12 kuukautta. Jos käytät palvelumme ominaisuutta, voit seurata 2-3 vuoden tietoja. Ja vain meillä on tällainen mahdollisuus.

Kirjanmerkit ja luettelot

Suosikkisivustojen lisääminen – suosikkeihin tai mustille listoille sekä omien kirjanmerkkien luominen helpottaa sivustojen käyttämistä tulevaisuudessa ja niiden nopeaa tarkastelua.

Tämän ominaisuuden laajennus on Bulk Site Checker hakemiston vastaavuuden tarkistamiseksi. Sen avulla voit tarkistaa linkkiluettelon, esimerkiksi Ahrefsista saadun luettelon kilpailijasi sivuston takaisinsivuista, ja verrata sitä PRNEWS.IO-hakemistossa olevaan läsnäoloon. Itse asiassa tämä on valmis mediasuunnitelma: laita löydetyt sivustot vain yhdellä klikkauksella ostoskoriin tai luo oma listasi tulosten perusteella. Tämä ominaisuus on tällä hetkellä saatavilla PRO-tileille, mutta se on tarkoitus laajentaa pian kaikille käyttäjille.

Muut PRNEWS.IO:n edut:

1. Suurin medialuettelo – sisältää 102 julkaisua 197 maassa 77 kielellä.
  2. Helppokäyttöinen käyttöliittymä. Brändiartikkelin ostaminen ei ole sen vaikeampaa kuin mikroaaltouunin ostaminen Amazonista.
  3. Täysi kontrolli siitä, mitä julkaistaan. Aineistoon sijoitetut teesit ja korostukset säilyvät, eikä niitä irroteta asiayhteydestään epäsuorilla viittauksilla.
  4. Lykättyjä julkaisuja. ”Embargo”-toiminnon avulla voit lykätä aineiston julkaisua tiettyyn ajankohtaan asti.
  5. Maksulogistiikka ja työskentele yhden vastapuolen kanssa tusinan sijaan (kirjanpitäjä kiittää sinua!).
  6. Mahdollisuus seurata julkaisua: kunkin materiaalin katselumäärät, tilaushistoria. Jo julkaistua artikkelia voidaan edelleen mainostaa.
  7. Yksilöllinen katsojien arvioija. Mahdollistaa odotetun artikkelin katselumäärän ennustamisen.
  8. Tuloja webmasterille. Jos olet uutissivuston julkaisija, voit tarjota mainostilaa ja ottaa vastaan tilauksia lehdistötiedotteille, uutisille ja mainosviesteille.

alarivi

PRNEWS.IO on täydellinen työkalu laajaan medianäkyvyyteen muutamalla klikkauksella. Se auttaa toteuttamaan kolme perusstrategiaa: lisäämään brändin tunnettuutta, luomaan digitaalista PR:ää laadukkaan referenssiympäristön avulla ja houkuttelemaan kohdennettua liikennettä, joka on kiinnostunut yrityksesi tuotteista ja palveluista.

Palvelu on hyödyllinen kaikenlaisille yrityksille. Aloittavien yritysten tulisi tarjota mediaräjähdys, joka herättää kiinnostuksen aallon ja houkuttelee ensimmäiset asiakkaat. Yrityksille, jotka ovat jo vakiinnuttaneet asemansa markkinoilla, tehdä liiketoiminnastaan viraalinen ja tunnistettava suurten kansanjoukkojen keskuudessa. Ja tämä puolestaan houkuttelee asiakkaita varhaisen ja myöhäisen enemmistön vyöhykkeeltä – kaikkein lukuisimmista asiakasryhmistä, jotka päätöstä tehdessään luottavat argumentteihin ”kuuluisa”, ”muodikas” ja ”suurin”. SEO-asiantuntijat sivustojen edistämisessä – hankkimaan takalinkkejä vierailtuihin resursseihin ja liikennettä asiakkaiden sivustoille.

Uusimmat lähettäjältä Blog