Sådan får du 1k følgere på Instagram på 5 minutter – GRATIS, REAL & FAST

20 min læst

Har du lavet et nytårsforsæt om at få dine første 1.000 følgere i 2022? Tænker du på, hvor du skal starte og få følgere hurtigt? Uanset hvad dine Instagram-mål er, kan det at have flere følgere helt sikkert hjælpe dig med at nå dine forretningsmål hurtigere. I denne artikel vil jeg dele en trin-for-trin guide til, hvordan du får 1k følgere på Instagram på 5 minutter om dagen samt andre tips og professionelle strategier til at give din Instagram-konto vækst.

Hvorfor er det vigtigt at booste din Instagram-konto?

2020 var et år med nye udviklinger på Instagram, og det fik en enorm vækst i 2020. I dag er Instagram meget mere end en platform til deling af billeder, Instagram har lanceret et væld af funktioner, der hjælper virksomheder med at sælge direkte fra kontiene. Derfor, hvis Instagram vokser, vokser dine chancer for at booste din virksomhed på Instagram også.

Den ultimative guide til Instagram Creator Studio - Hvad, hvordan, hvorfor?

Med mere end 25 millioner Instagram-virksomhedsprofiler og mere end 7 milliarder dollars brugt på Instagram-annoncering i 2020 er det klart, at brands tror på denne markedsplads.

Og selv som mikro-influencer med en pris på 50 dollars pr. indlæg (konti med mindre end 1.000 følgere tjener omkring 50 dollars pr. indlæg), er det klart, at Instagram-vækst er din tid og indsats værd.

Instagram-algoritme

For at blive populær på Instagram skal folk se dine indlæg. Og når vi tænker på, hvordan vi får flere følgere på Instagram, skal vi først overveje Instagram-algoritmen.

Efter mange år er Instagrams algoritme blevet mere præcis, og brugerne er blevet mere udfordrende at appellere til. Premium-indlæg engagerer ikke hurtigt mange Insta-brugere til din konto længere.

Det er på tide at få følgere ved at indsende indhold af høj kvalitet dagligt, fremhæve dine historier og udvikle korrekte hashtags.

Opinionerne er meget forskellige, og vores eneste mulighed her er at give dig nogle af de mest populære måder at få rækkevidde og engagement på i øjeblikket:

• Interesse: Hvor meget Instagram AI forudsiger, at du vil engagere dig i dette indlæg
  • Taktualitet: Hvor nyligt opslagene er
  • Relation: De konti, du regelmæssigt interagerer med
  • Frekvens: Hvor ofte en bruger åbner Instagram
  • Following: Indhold fra alle konti, som en bruger følger
  • Brug: Hvor længe en bruger bruger på Instagram

Holder du Instagram-algoritmens regler og mine næste tips i baghovedet, skal du lave de rigtige og engagerende indlæg for at øge din base til 1k følgere, som din første milepæl. Men sæt senere mere ambitiøse mål for dig selv for at blive en af de Instagrammere, som har flest Instagram-følgere. Et af trinene på denne vej er at blive verificeret på Instagram. Da det at have et blåt Instagram kryds din troværdighed er høj for Instagram AI, begynder antallet af følgere at vokse meget hurtigt. For at få det skal du:

• Have en åben konto
  • Være en kendt person eller et kendt mærke
  • Være unik
  • Har artikler om dig på pålidelige medieplatforme

Hvis du ønsker at få et Instagram blue badge fra første forsøg og ikke vil bruge meget tid på forhandlinger med medierne, så tjek denne Instagram-verifikationstjeneste:

Hvordan man bliver verificeret på Instagram

De sparer din tid med at udgive artikler og pressemeddelelser på troværdige medieressourcer kun på verdensplan. Du vil også spare dine penge ved at vælge online kilder og kun betale for indlæg på de valgte udgivere uden månedlige gebyrer eller skjulte gebyrer.

Beviste måder på hvordan man får 1k Followers på Instagram på 5 minutter

Instagram er en enorm platform for alt inden for brands, virksomheder og influencers, så der er ingen mangel på brugere derude, der er nødt til at elske dit indhold.

Hvordan man bliver en Instagram-influencer

Men der er en udfordring, der er også masser af andre brands, der også vil have deres opmærksomhed. Med så meget konkurrence vil det ikke være nemt at skille sig ud og nå de brugere du har brug for, men stadig muligt. Jeg er her i dag for at hjælpe dig med at give dig det bedste tip til hvordan du får 1000 Instagram følgere på 5 minutter! Tag et kig på denne Sådan får du flere følgere på Instagram snyd:

Definér din målgruppe

Svar på disse spørgsmål om, hvem du ønsker at nå ud til:

• Hvor gamle er de?
  • Hvor bor de?
  • Hvad laver de på arbejde?
  • Hvornår og hvordan bruger de Instagram?
  • Hvad er deres smertepunkter og udfordringer?

Svarene på disse spørgsmål vil hjælpe dig med at definere det rigtige Instagram-indhold for at nå ud til folk, som vil være interesseret i dit indhold.

Har en gennemtænkt Instagram-strategi

Hav en gennemtænkt Instagram-strategi

For at få succes på sociale netværk effektivt har du brug for en klar plan. Tænk over årsagerne, hvad du ønsker at få ud af dine Instagram-følgere. Hvad håber du virkelig at opnå? Måske ønsker du at:

• øge kendskabet til mærket
  • forbedre salget af produkter
  • drive trafik til dit websted.

Holder du fokus på disse forretningsorienterede mål, vil du være med til at holde din Instagram-konto succesfuld.

Optimer din Instagram-konto

På Instagram er din bio og dit billede med til at skabe kernen i din brandidentitet. Linket i din bio er din vigtigste kilde til at drive Instagram-trafik til dit websted, så det er afgørende at optimere din profil.

Hold også dit brugernavn så søgevenligt som muligt med et navn, der ligger tæt på dit faktiske brandnavn.

Brug nøgleord for at blive vist i søgninger

Hvor brugerne kan følge dig på Instagram, skal de først finde dig. Der er ikke meget af teksten på Instagram, der er søgbar. Husk, at kun to felter på Instagram vises i søgeresultaterne: navn og brugernavn. Derfor er det en god idé at få det til at stemme overens med det håndtag, du bruger på andre sociale medier, da det også gør det lettere at finde dig.

Brug relevante hashtags for at nå nye brugere

Det er bedre at bruge hashtags, som folk i din målgruppe er mere tilbøjelige til at følge eller tjekke. Når du har fundet en relevant forbindelse, vil disse brugere være mere tilbøjelige til at følge din konto og engagere sig i indlæg. Unikke, brandede hashtags er også en metode til at gruppere indlæg omkring dit hyper-relevante indhold.

Skab en konsistent brand story og visuals

Uanset hvor mange følgere du nu har, er det altid vigtigt at videreføre en konsistent brandpersonlighed og et konsistent udseende. Dine indlæg skal være let genkendelige fra tusindvis af andre. Betragt din Instagram-profil som én sammenhængende gruppe.

Hold en konsekvent indholdskalender. Det værste, du kan gøre, når du arbejder på din followerbase, er at poste indhold tilfældigt.

Skriv overbevisende billedtekster

Lange billedtekster var store i 2020, og de er stadig efterspurgte i 2021 – især med den nye søgeordssøgning på Instagram. Brugerne søger at finde ud af mere om dig, din virksomhed og dine opdateringer. Så i 2021 bør dine opslag være fyldt med en gennemsnitlig billedtekstlængde på 405 tegn – hvilket svarer til ca. 65-70 ord.

Pin dine bedste kommentarer

>

Denne nye funktion vil hjælpe dig med at styre samtalen om dine indlæg og skabe flere muligheder for engagement og forbindelse.

En anden brug af denne mulighed er at bruge pinned comments til at udvide din billedtekst til op til 2.200 tegn ved at fortsætte din billedtekst.

Vis din Instagram frem overalt

Skabelse af synlighed og opmærksomhed er en af de bedste måder at blive opdaget på. Lad folk vide, hvor de kan finde dig. Du kan tilføje knapper til sociale medier på dit websted og din blog for at fremme dine konti på de sociale medier.

Post indhold, der er beregnet til at blive delt igen

Tænk også på at skabe indhold, som folk vil have lyst til at genposte i deres Instagram Stories. Dette er klikbart, så det er nemt at nå dit oprindelige indlæg.

Brug Instagram-navnemærket

Instagram-navnemærket er en nem måde at vise din Instagram-profil frem på offline ting som f.eks. produktemballage.

Sigte på at blive præsenteret

Feature-konti er ganske enkelt Instagram-konti, der reposter andre brugeres indlæg, som de har fundet med et hashtag eller tagging. Nogle af disse konti har en enorm hær af følgere, og det kan være meget indbringende for dig.

Tag din placering

Det er endnu et trick til at vise dit indlæg. Hvis du tilføjer et stedtag, vises dit indlæg på listen over de billeder, der blev taget der.

Tag relevante brugere

Ved at tagge de relevante brugere tilskynder du dem til at engagere sig i indlægget og dele det med deres egne følgere. Brugerne vil kunne finde det på Tagged i en fane på deres Instagram-profil.

Husk, at du kun skal tagge relevante brugere. At nævne nogen bare for at få deres opmærksomhed er ikke en god idé.

Sigte efter fanen Udforsk

Fanen Udforsk indeholder Instagram-opslag, Stories og IGTV. Brugerne ser først en liste over indlæg, der er udvalgt af algoritmen. Derfor er det afgørende at bruge hashtags, nøgleord og indholdstyper, der er relevante for din målgruppe.

Samarbejde med mikro-influencers

Her er en vigtig statistik for alle, der tænker på, hvordan de kan få flere følgere på Instagram: 60 % af forbrugerne siger, at de ville følge et brand på Instagram, hvis de havde set det blive promoveret af en influencer, som de har tillid til.

Opnå Instagram Stories

Embrace Instagram Stories
>

Mennesker, der bruger Stories og Stories-højdepunkter, er meget engagerede. Ifølge Instagram resulterer en ud af tre Stories i, at der sendes en besked. Tryk på hashtag, interaktivitet og lokationsmærket i dine historier for at nå ud til folk, der stadig ikke følger dig. Mange skabere forsømmer sådanne muligheder for at få følgere gratis.

Løb konkurrencer

Konkurrencer på Instagram kan hjælpe dig med at eksponere følgere, hvis vilkårene indebærer at bede folk om at følge dig og kommentere et af dine indlæg ved at tagge andre brugere.

Afprøv en IGTV-serie

IGTV-indlæg præsenteres fire gange større end indlæg på fanen Udforsk, hvilket gør nye potentielle følgere mere tilbøjelige til at klikke på dit indhold.

Opret et AR-filter

Når nogen anvender dit AR-filter, vises dit profilnavn i øverste venstre hjørne. Det er klikbart og kan få nye besøgende til at besøge din profil.

Post på det rigtige tidspunkt

Tidspunktet for offentliggørelse af et indlæg er stadig vigtigt, da det er et af de elementer, som algoritmen tager højde for. Hvis du vil finde det bedste tidspunkt for at poste dit eget brand, skal du analysere indsigter.

Analyse af Instagram-insights

Det at lære disse data regelmæssigt kan hjælpe dig med at definere områder, hvor du kan forbedre din strategi, så du kan få flere følgere og engagement.

Hvorfor du bør stoppe med at overveje at købe Instagram-følgere?

På grund af den langsomme proces med at få følgere på Instagram gennem traditionelle metoder, såsom at udgive engagerende indhold, bruge relevante hashtags og interagere med brugere, bruger mange Instagrammere den tredjeparts-app. Men garanterer alle tjenester, at nye følgere er ægte og sikre?

Der er en stor forskel på, om en Instagram-profil har bots eller ægte følgere. Du kan se det attraktivt at købe Instagram-følgere, men det kan være en årsag til shadowban eller stoppe den organiske vækst af dine fans.

Hvordan undgår man Instagram Shadowban? +Liste over forbudte hashtags

Fake Instagram-følgere har en tendens til:

• bedrager folk til at følge dig. Opbyg tillid og langsigtede relationer for at opnå bedre engagement.
  • taber ROI: Bots vil aldrig foretage køb eller betale for din service.
  • har lidt til ingen buzz: Hvis du har 10.000 falske følgere, hvor mange kommentarer og likes vil du så få? Interaktioner af rigtige følgere vil altid have mere værdi end en række inaktive profiler.

Er din Instagram-konto klar til verifikation?

Download vores GRATIS tjekliste til verifikation

Seneste fra Blog