TOPP 10 innvandringsadvokater i Miami 2023

16 min lest
Innvandringsadvokat Miami. Miami, Florida i USA er et flott sted å flytte til. Det er et senter og ledende innen handel, media, finans, kultur, kunst, underholdning og global handel. I 2010 ble denne byen kategorisert som en Alpha-by i World Cities Study Groups oversikt. Dette skaper et perfekt miljø for utlendinger som ønsker å immigrere til Miami, USA.
o1 visum USA
Patricia Elizee, Miami Florida-advokat på Lawyer Legion.
  • Nettsted | Twitter
  • Twitter Språk: Engelsk, fransk, haitisk
  • Patricia Elizee jobber som administrerende partner i Elizee Law Firm, P.A., et firma dedikert til å hjelpe sine kunder og samfunnet.

Fru Elizee jobbet som president for den haitiske advokatforeningen. I 2016 ble hun kåret til valedictorian av Haitian American Chamber of Commerce’s første topp 20 under 40 klasse og jobber for tiden som styremedlem i Chamber.

Av kommissær Jean Monestime ble Patricia Elizee invitert til Hispanic Advisory Board of Miami Dade County. Elizee har også fullført det prestisjetunge Florida Bar Leadership Academy. Hun jobber for tiden som leder av innvandringskomiteen i Dade County Bar Association.

I 2017 valgte Miami Herald Patricia Elizee til å delta i deres CEO Round-table-serie, der ekspertene i forretnings- og advokatmiljøet forklarer og svarer på forretningsspørsmål for leserne.

Illya-Karina Bonet

Innvandringsadvokat i Miami (IKB) Innvandringsadvokat i Miami.. Illya-Karina er advokat med over 10 års erfaring med rettssaker. I nesten seks år har hun utelukkende jobbet med innvandringsrett i Miami, Florida. Illya er veldig lidenskapelig opptatt av utlendingsrett og brenner for å hjelpe innvandrere med deres sivile rettigheter og menneskerettigheter. I sin nåværende rolle er hun opptatt med mange prosesser fra å få klienter, konsultere med innvandringsdomstoler, innvandringsfjerningsprosedyrer, håndtering av utvisningsordrer, utvisningsfjerninger eller utvisningsopphold.

Illya ble inspirert til å følge drømmene sine om å bli innvandringsadvokat siden hennes første sak da hun fikk flyktningstatus for klienten sin. Hun kjemper for alle menneskerettighetssaker og vil fortsette å kjempe for ofre (både voksne og barn) for vold i hjemmet, kvinner som har blitt flyttet til USA og forlatt av sine ektemenn, blant mange andre menneskerettighets- og borgerrettighetssaker.

Les mer: Hvordan finne en innvandringsadvokat

Antonio Calero/h3> –> Advokat F. Antonio Calero, JD - innvandringsadvokat, Miramar.. Antonio Calero er grunnlegger og advokat for The Law Firm. Han er en vellykket transaksjonsadvokat, som har konsultert med forskjellige selskaper innen forskjellige felt om både kontraktsforhold i et salgsdrevet og klientsentrert miljø.

Antonio ble født i Colombia og immigrerte til USA i en alder av 10 år. Han ble uteksaminert fra Miami Beach Senior High School med høy utmerkelse i 1999. Mr. Calero tok sin lavere grad fra St. Thomas University i 2003 i strafferett og en mindreårig i psykologi.

Senere fikk han sin mastergrad i Business Administration (MBA) fra Nova Southeastern University (2007). I tillegg, etter å ha mottatt sin mastergrad, oppnådde Antonio sin Juris Doctorate (J.D.) i Florida A & amp; M College of Law (2011).

Antonio har opptrådt over hele landet i omtrent 10 år om emner som inkluderer utdanning og økonomiske spørsmål. Noen av talestedene dekker finansielle organisasjoner over hele landet, på offentlige enhetsarrangementer og ved universiteter over hele USA. Som et resultat av mange års offentlige taler ble Antonio bedt om å være hovedtaler ved 2014 Academic Excellence and Scholarship Ceremony ved Miami Dade College.

Les mer: Etapper og hemmeligheter for å få en O-1-visum-ph.d.

Luiza Miller innvandringsadvokat –> Jacob Ratzan Immigration Law.>
  • Nettsted | Twitter  | Facebook
  • Facebook: Språk: Engelsk, spansk, portugisisk
  • Jacob Ratzan jobber for Packman Neuwahl & Rosenberg (PNR), et advokatbyrå i Miami som fokuserer på internasjonal skatt, eiendomsplanlegging, innvandring og eiendom. Mr. Ratzan ser sitt oppdrag i PNRs innvandringspraksis:

• for å hjelpe amerikanske arbeidere med å rekruttere utenlandske statsborgere i samsvar med amerikanske innvandringslover;
    • hjelpe innvandrere med å bo og arbeide lovlig i USA;
    • å hjelpe amerikanske statsborgere og personer med lovlig oppholdstillatelse til å bo i USA med sine utenlandsfødte slektninger.

Han konsentrerer seg om arbeidsbaserte green card-visum (f.eks. PERM), investorvisum, begjæringer om ekstraordinære evner, unntak fra nasjonal interesse, familiebaserte green card-søknader, begjæringer i henhold til loven om vold mot kvinner («VAWA»), ikke-immigrantvisum (f.eks. E, H-1B, K, L, O, P, R), mandamushandlinger for forsinkede søknader, avkall på avvisning og konsulær behandling, blant andre områder knyttet til innvandringsloven.

Les mer: Hvor mye koster det å søke om O-1-visum?

Nicolas J. Watkins

–>

Nicolas er født og oppvokst i Storbritannia og har mer enn 30 års erfaring innen innvandrings- og statsborgerskapsrett og eiendomsrett. Mr. Watkins leder GrayRobinsons praksisgruppe for forretningsinnvandringsrett.

Nicolas innvandringspraksis er fokusert på innvandrer (permanent / opphold) og ikke-innvandrer (midlertidig) visumbegjæringer og søknader på vegne av hans klienter, investorer, ledere, ledere og andre profesjonelle utenlandske arbeidere og deres arbeidsgivere. Dette inkluderer blant annet E, H, L, O og P visum for midlertidige arbeidere, samt begjæringer om midlertidig og permanent arbeidssertifisering og oppholdssøknader under Immigrant Investor (EB-5) Visa Program. Nicolas bistår også arbeidsgivere i forbindelse med innvandringsrelaterte samsvarsprosedyrer i ansettelsessaker (verifisering av ansettelsesberettigelse, E-verify og I-9-revisjoner) samt personer i naturaliseringsprosedyrer og konsulære saker.

Les mer: Hva er et O-visum i USA? Typer, krav og søknadsprosess for O-1-visum

Mayerlin Almonte innvandringsadvokat i Miami

Advokat Mayerlin Almonte er fra Santo Domingo, Den dominikanske republikk. Hun var med på å grunnlegge Immigration Counsels LLC. Almonte skriver også Latino Leaders Magazine. Etter at hun ble akseptert til New York State Bar, har advokaten Almonte praktisert alene med innvandrings- og naturaliseringsloven der hun har stor erfaring.

Hennes selskap er fokusert på å tilby innvandringshjelp til personer og bedrifter i hele USA og i utlandet. De tilbyr personlig rådgivning og tjenester til alle våre kunder effektivt. Mayerlin med sine høyskoler har til sammen 20 års erfaring med innvandringslovgivning og har representert klienter i innvandringsdomstoler over hele USA, inkludert Florida, Texas, New York, New Jersey, California og Louisiana.

Hun vurderer sitt oppdrag å gi folk individuell oppmerksomhet og profesjonelle tjenester på hvert trinn på veien mot å nå innvandringsmål.

Avslutning: Innvandringsadvokat Miami

Enten du innvandrer eller flytter, reiser prosessen mange spørsmål. Derfor kan det være nyttig å lære alle alternativene og innvandringsprosessen selv, sjekk ut denne artikkelen om Hvordan immigrere til USA.

Siste fra Blog