10+ parasta terveydenhuollon startup-yritystä: Inspiraatiota ja rohkeita löydöksiä Lähellä

12 minuuttia luettu

Terveysalan startup-yritykset. Nopea internet ja iPhone ovat muuttaneet maailmamme lopullisesti. Rokotteet, nykyaikaiset laitteet ja uudet hoidot pelottaviin ja kerran parantumattomiksi luultuihin sairauksiin ovat muuttaneet käsitystämme ja koko terveydenhuoltoa. Terveydenhuoltoalasta on viime vuosina tullut yhä houkuttelevampi kohde taloudellisille sijoituksille. Eikä se ole yllättävää, sillä lääketieteelliset startup-yritykset ovat tiukasti niiden hankkeiden markkinarakoa, jotka ovat lupaavia liiketoiminnalle ja tarjoavat mahdollisuuden hyödyttää yhteiskuntaa.

Tänään olemme valmistelleet sinulle parhaat terveydenhuollon startupit, jotka inspiroivat sinua saavuttamaan uusia korkeuksia, ja vuorostaan autamme sinua ilmoittamaan ainutlaatuisen projektisi maailmalle!⬇

Tarvitsetko startup-markkinoinnin tehostusta?

Jokainen, jolla on idea, on jo itse yrittäjä. Oletko koskaan ajatellut luoda jotain ainutlaatuista ja omaa? Varmaan jokaisen unelma on jäädä historiaan ja tehdä jotain hyödyllistä ihmiskunnalle. Joku nousee ylös, tekee virheen, tekee sen uudelleen ja saavuttaa uskomattomia tuloksia. Ja jotkut pelkäävät ja vain katselevat sivusta, kun toiset yltävät käsittämättömiin korkeuksiin. Miksi vain katsella ja odottaa? Mielestämme on parempi aloittaa nyt. Ja jos olet tullut tälle sivulle, se tarkoittaa, että sinulla on halua, ja se on tärkeintä.

Erin menestyksekkään liikeidean kehittäminen on aloittelevalle yrittäjälle vaikea tehtävä, varsinkin kun tuntuu siltä, että kaikki kannattavat aloitteet on jo toteutettu eikä uuden yrityksen aloittamiseen ole mahdollisuutta. On selvää, että alussa joutuu kohtaamaan paljon pettymyksiä ja paheksuntaa, koska on vaikea olla edelläkävijä. Tärkeintä on kuitenkin pyrkiä kohti tavoitetta, sillä pitkä ja vaikea prosessi voi johtaa ainutlaatuisiin löytöihin, jotka voivat muuttaa ihmiskunnan elämää perusteellisesti.

Parhaat terveydenhuollon startupit 2022

LivNao

LivNao on innovatiivinen terveysalan startup-yritys, joka keskittyy auttamaan mielenterveysongelmista kärsiviä ihmisiä. Tämä kanadalainen yritys sai nopeasti vauhtia ja kasvoi työntekijöille suunnatusta mielenterveyskyselystä ja ennaltaehkäisyvälineestä tehokkaaksi kampanjaksi, joka seuraa ihmisten terveyttä ja jopa seuraa Covid-kontakteja (mikä on nykyään hyvin ajankohtaista). Heidän päätavoitteensa on passiivinen hoito ilman törkeää manipulointia. Lisäksi tiimi on kehittänyt seurannan, joka auttaa havaitsemaan ihmisten ongelmat varhaisessa vaiheessa ennen kuin ne vaikuttavat heidän työhönsä ja elämänlaatuunsa. Tätä startup-yritystä pidetään vallankumouksellisena paitsi lääketieteen myös sosiologian alalla.

LinkedIn | Instagram

Sestina Bio

Tämä nuori startup toimii synteettisen biologian alalla. Heidän pääideansa on automatisoitu ja kestävä alusta, joka auttaa vaatettamaan, parantamaan ja ruokkimaan maailman väestöä. Synteettisen biologian idea itsessään on kehittynyt geenitekniikan ympärille. Molekyylityökalujen avulla yritys pyrkii muokkaamaan lähes minkä tahansa organismin perimää. Synteettisessä biologiassa itsessään sovelletaan insinöörimäistä lähestymistapaa elävien organismien muokkaamiseen, käymisistä pöpöihin. Sestina Bio keskittyy työssään myös sellaisten lääkkeiden kehittämiseen, jotka voivat muuttaa elämää dramaattisesti. Heidän tutkimuksensa ydin on genomin muokkaus, joka puolestaan edesauttaa uuden tason saavuttamista insinööritieteellisessä biologiassa.

Saas Marketing: Paras tapa mainostaa SaaS-liiketoimintaasi

AKASA

Hoitoalan startup on auttanut sairaaloiden tulojen automatisoinnissa viime vuosina. Työn perustana on tekoäly. Ohjelma asennetaan ohjelmiston päälle, se tutkii kaikki työprosessit ja tuo ne automatisoitavaksi. On erittäin tärkeää tuottaa nopeaa ja selkeää työtä sekä hallita sitä. AKASA auttaa hallitsemaan tulokiertoja ja tarjoaa varsin joustavan ratkaisun. Sinun ei pidä ajatella, että prosessi on täysin automatisoitu, koska kaikkia työnkulkuja tuetaan edelleen asiantuntijatiedolla.

CorVent Medical

CorVent Medical on edistyksellinen yritys New Yorkista, joka kehittää ilmanvaihtojärjestelmää. Nykyään se on johtava startup-yritys, joka auttaa ihmisiä hoitamaan сoronavirusta. Sen tavoitteena on luoda luotettava ja intuitiivinen laite. Sen elvytyslaitteet auttavat parantamaan kriittisesti sairaiden potilaiden tilaa. Järjestelmä tarjoaa ei-invasiivista ja invasiivista tukea. Lisäksi itse prosessi ei vaadi perinteisiä, kalliita palveluja. Tähän mennessä heidän älykkäitä, kokonaisvaltaisia, elämää pelastavia hengityskoneita on käytetty menestyksekkäästi kriittisesti sairaille Covid-19-potilaille.

Kindbody

Kindbody on innovatiivinen terveydenhuollon startup-yritys, joka toimii perhesuunnittelun alalla. Kehittyneillä laitteilla varustetut klinikat auttavat lapsettomuuden ja gynekologisten ongelmien hoidossa. Yrityksen tärkein etu on ammattitaitoiset palvelut edulliseen hintaan. Voidaan sanoa, että Kindbody on mukana rakentamassa terveitä perheitä, koska heidän toimialueensa kattaa sekä raskauteen valmistautumisen ja naisten terveydestä huolehtimisen että itse raskauden prosessin. Klinikan seurantapalvelut toimivat mobiilityyppisesti. Ne ovat varustettuja perävaunuja, joissa naiset voivat tehdä ilmaisia testejä. Niiden tulosten perusteella lääkärit suosittelevat, pitäisikö käydä sairaalan pääkeskuksessa vai ei.

Instagram | Twitter

Build Positive Online Reputation & Remove Negative from SERP

Hyfe

Hyfe on läpimurto lääketieteen alalla. Tämä sovellus tukee mitä tahansa nykyaikaista älypuhelinta ja auttaa tunnistamaan yskän ja joissakin tapauksissa jopa havaitsemaan sairauden. Se perustuu tehokkaaseen tekoälyluokittimeen. Tässä vaiheessa kaikki työ keskittyy sovelluksen parantamiseen niin, että se pystyy tunnistamaan kaikki erityyppiset yskät. Tämä puolestaan tekee siitä erittäin tehokkaan diagnoosilaitteen. Tällä hetkellä Hyfen terveydenhuollon startupia käytetään aktiivisesti Covid-19-potilaiden oireiden tunnistamiseen.

LinkedIn | Instagram | Twitter

Abacus Insights | Terveydenhuollon startupit

Abacus Insights on moderni terveydenhuollon startup, jonka tavoitteena on tuottaa analyyttistä dataa. He ovat ehdottaneet, että he muuttaisivat perusteellisesti sitä, miten tietoja tallennetaan ja jäsennetään, ja parantaisivat siten terveydenhuollon organisaatioiden laatua. Digitalisointi ja datan kokoaminen valtaviksi volyymeiksi johtavat näihin tuloksiin. Bostonissa toimiva startup-yritys on vakiinnuttanut asemansa ensisijaisesti tiedonhallinta-alustana, joka tarjoaa asiakaspalvelua ja tukea. Abacus Insights helpottaa terveysviranomaisten työtä ottamalla vastuulleen laadukkaan tiedon keräämisen ja tallentamisen. Startup tarjoaa joustavan, suorituskykyisen ja turvallisen alustan, joka organisoi ja vaihtaa tietoja eri lähteistä ja eri muodoissa, jolloin terveydenhuoltoyritykset voivat luovuttaa eriytettyä tietoa.

Basic PR Hacks for Better Media Coverage of Your Information

Novoic | Terveydenhuollon startupit

Novoic on biotekniikkayritys, joka työskentelee tekoälyn kanssa puheanalyysin parissa. Tämä startup-yritys on muuttanut perusteellisesti tapaa, jolla neurologisia sairauksia havaitaan. Heidän tavoitteenaan on kehittää lääketieteellisiä algoritmeja puheanalyysiä varten. Se auttaa sairauksien varhaisessa diagnosoinnissa ja niiden hoidon aloittamisessa. Yritys työskentelee aktiivisesti myös Alzheimerin ja Parkinsonin tautien seurannan ja nopean havaitsemisen parissa. Erityishuomio näihin sairauksiin on syystäkin, sillä startup-yrityksen perustajilla on omakohtaista kokemusta niistä ja he päättivät luoda järjestelmän, joka auttaa näitä sairauksia kohdanneita aloittamaan hoidon nopeammin.

Longboard Pharmaceuticals | Terveydenhuollon startupit

Tässä on toinen edistyksellinen startup, joka nauttii tällä hetkellä suosiota ja johon sijoittajat sijoittavat aktiivisesti rahaa. Tämä biofarmaseuttinen yritys kehittää lääkkeitä neurologisten sairauksien, erityisesti harvinaisten sairauksien, uusiin hoitomuotoihin. Longboard Pharmaceuticals keskittyy tutkimushoitojen edistämiseen ja palvelee asiakkaita maailmanlaajuisesti. Yhtiön edustajan mukaan heillä on hyvät mahdollisuudet luoda lääkkeitä, jotka eivät ainoastaan auta sairauksien hoidossa vaan myös parantavat vakavasti sairaat ihmiset kokonaan.

LinkedIn | Twitter

Online Reputation Management: Kuinka muokata brändisi tunnettuutta?

AllStripes Research | Terveydenhuollon startupit

AllStripes Research on yritys, joka on omistautunut työskentelemään sairauksien hoitojen parissa. Heidän alkuperäinen tavoitteensa on tutkia ja löytää keinoja harvinaisten sairauksien parantamiseen. Startup-yrityksen tärkein ominaisuus on sairauksien tutkiminen mukavasti ihmisten kodeissa. He tarjoavat potilaille maksutta potilastietoja ja yksinoikeudellisia tutkimuksia kotona. AllStripes Research parantaa ihmisten elämää nopeuttamalla hoitoja huipputeknologian avulla. Startup-yrityksen perustajat saivat innoituksensa valitettavan surullisesta tilastosta, jonka mukaan yhdellä kymmenestä ihmisestä on harvinainen sairaus. Yhdessä viimeisimmän kehityksen kanssa he haluavat kerätä tietoja potilaiden sairauksista, käsitellä niitä ja löytää parhaat vaihtoehdot ja hoidot harvinaisiin sairauksiin.

r

Inspira Technologies | Terveydenhuollon startupit

Inspira Technologies on innovatiivinen terveydenhuollon startup-yritys, joka keskittyy akuuttien hengityselinsairauksien hoitoon. Se perustettiin vuonna 2018, ja se toimii jo koronavirusinfektion hoidossa. Yrityksen päätavoitteena on tarjota hoitomuotoja hengityselinsairauksiin. Keskeisiä ominaisuuksia ovat hoidon edullisuus ja yksinkertaisuus, jotka vastaavat miljoonien ihmisten tarpeisiin ympäri maailmaa. Yhtiö kehittää läpimurtoteknologiaa laajennettuun hengitykseen, joka lisää ja vakauttaa potilaiden happipitoisuutta yhden minuutin kuluessa.

Terveydenhuollon startup-yritysten johtopäätökset

Nämä startupit ovat vain osa hienoista ideoista, joita ihmiset uskaltavat toteuttaa. Jos sinullakin on hieno ajatuksia herättävä idea, joka auttaa terveydenhuoltoa pelastamaan ihmishenkiä ja automatisoimaan vaikeita prosesseja, älä pelkää tarjota hienoja projektejasi. PRNEWS.IO-palvelu auttaa sinua ja antaa massojen tietää uskomattomista ideoistasi.

Älä siis pelkää luoda projekteja, jotka muuttavat maailmaa ja puhuvat ääneen luovuudestasi ja hyödyllisyydestäsi!

Uusimmat lähettäjältä Blog