Miten lisätä verkkotunnukseni auktoriteettia? Vinkkejä ja temppuja 2023

26 minuuttia luettu

Miten kasvattaa domainin auktoriteettia?

Yritysten omistajat haluavat arvioida suorituskykyä. Ja tämä on oikea lähestymistapa. Jos et pysty mittaamaan, vertailemaan, analysoimaan ja laskemaan, kuinka tehokkaita liiketoimintasi ponnistelut ovat, et koskaan tiedä, miten voit parantaa niitä tulevaisuudessa. Siksi on loogista, että on olemassa useita vaihtoehtoja verkkosivuston arvioimiseksi hakusanoissa.

Lukaisit luultavasti, että verkkotunnuksen auktoriteetin kasvattaminen voi auttaa nostamaan sivustosi antamaa Googlea ja lisäämään luonnollista liikennettä. Vaikka se ei koskaan vahingoita itseään, sen ei pitäisi olla päätavoitteesi.

Tavoitteen tulisi olla se, mikä johtaa luokituksen nousuun – laadullinen palaute arvovaltaisilta sivustoilta.

Mikä on Domain Authority?

Domain auktoriteetti on indikaattori, joka voidaan oppia hakuoptimointityökalujen avulla. Se osoittaa sivuston takalinkkien suhteellisen arvovallan verrattuna kaikkiin muihin indeksissä oleviin sivustoihin.

Mikä on Domain Authority?

Verkkotunnuksen auktoriteetti perustuu pitkälti kahteen osatekijään, nimittäin:

Aika ja luottamus. Vanhemmat verkkotunnukset, joilla on laadukasta sisältöä, sijoittuvat yleensä korkeammalle, jos kaikki muut asiat pysyvät ennallaan. Uusien verkkotunnusten on ensin ansaittava maine. Osittain – suoraan iästä johtuen, mutta pääasiassa sisällöstä johtuen: hyvästä sisällöstä ja laadukkaasta palautteesta.

Suosio. Merkittävimmät sitä määrittävät tekijät:

• backlinkit: mitä enemmän ja mitä laadukkaampia ne ovat, sitä parempi;
  • yksilöllisten viittaavien verkkotunnusten määrä: mitä useammat verkkotunnukset viittaavat sinuun, sitä enemmän ihmiset oppivat sinusta, mikä lisää suosiotasi.

Lähes jokaisessa vakavasti otettavassa SEO-työkalussa on tämä indikaattori, vaikka sitä voidaan kutsua ja laskea eri tavoin. On tärkeää ymmärtää, että verkkotunnuksen luokituksen arvioinnissa käytetään logaritmista asteikkoa. Tämä tarkoittaa, että luokituksen nostaminen 69:stä 70:een on paljon vaikeampaa kuin 9:stä 10:een.

Ymmärtääksesi asian paremmin, kuvittele tämä analogiana sijoituksesta videopelissä. Voit aloittaa ”aloittelijana” ja saada ”kokeneen” merkin muutamassa tunnissa. Mutta seuraavalle tasolle siirtyminen voi viedä kuukausia, ja vain kaikkein ahkerimmat pelaajat pääsevät koskaan ”mestarin” titteliin. Sitä paitsi logaritminen asteikko tarkoittaa, että sivusto, jonka DR 20 on noin kaksi kertaa niin ”arvovaltainen” kuin sivusto, jonka DR 10.

• Luokitusten yleinen luokittelu on:
  • alas 30 – matala;
  • 30-40 – alle keskiarvon;
  • 40-50 – keskitasoa;
  • 50-60 on hyvä;
  • 60-70 – erittäin hyvä;
  • yli 80 on erinomainen.

Mutta älä sekoita verkkotunnuksen auktoriteettia ja tietyn verkkosivun auktoriteettia keskenään, sillä ne eroavat hieman toisistaan. Ensimmäinen osoittaa sen sivuston ja aladomainien luokituksen. Toinen kuvastaa yksittäisten verkkosivujen luokitusta.

Miksi minun pitäisi välittää domain-auktoriteetista?

Miksi minun pitäisi välittää verkkotunnuksen arvovallasta?

Tämä auttaa sivustoa kehittymään paremmin sekä suojaa sitä joiltakin kilpailijoiden toimilta. Mitä vanhempi ja luotettavampi domain, sitä parempi kaikissa suunnitelmissa. Jos hän ei tietenkään joudu hakukoneiden sanktioiden alle.

Harkitse kahta loistavaa sovellusskenaariota, joiden avulla voit parhaiten hyödyntää verkkotunnuksen auktoriteetin ominaisuuksia SEO-menestyksesi kannalta.

Benchmarking kilpailijoiden kanssa

Jos sivustosi domain-auktoriteetti on korkeampi kuin kilpailijoillasi, on sivustosi vahvempi viittaussuosion suhteen.

Vertaamalla verkkotunnusarvosteluasi vastustajiesi sivustoihin voit kertoa, kumpi teistä tuntuu paremmalta markkinoilla. Jos heillä menee paremmin, kannattaa analysoida heidän viiteprofiiliaan löytääksesi mahdollisuuksia, joita ei ole toteutettu.

Ensimmäinen viitekapasiteetin analyysi

Googlen kannalta viittaussivun teho on merkittävämpi kuin koko domainin teho. Silti korkean profiilin verkkotunnusten sivut ovat yleensä vahvempia kuin matalan profiilin sivustojen.

Sivuston laatua ei kuitenkaan kannata arvioida pelkästään domain-auktoriteetin perusteella. Myös nämä merkittävät seikat tulisi ottaa huomioon:

1. Onko sillä laadukkaita takalinkkejä?
  2. Onko sillä monta sivua? (yleensä vähemmän – parempi)
  3. Viittaako se moniin verkkosivuihin? (jälleen, mitä pienempi, sitä parempi yleensä)
  4. Julkaistaanko siinä laadukasta sisältöä?
  5. Miten todennäköistä on, että se on olemassa kuuden kuukauden kuluttua? Vuoden kuluttua? Viiden vuoden kuluttua?
  6. Onko se saanut orgaanista liikennettä? Kuinka paljon sen aihepiiri vastaa sivustosi aihepiiriä?

Miten Domain Authority lasketaan?

Ovelat markkinointiasiantuntijat käyvät usein läpi ja kehittävät verkkosivuston DA:ta saavuttaakseen erilaisia ja parantaakseen luokitusta hakukoneiden sivuilla. Lisäksi he katsovat DA:ta kilpailijoiden internet-sivustolla huomatakseen, miten sitä on järkevämpää käyttää.

Moz käyttää yli 40 erillistä tekijää Domain auktoriteetin laskemiseen. Tärkeimmät näistä ovat:

1. MozRank on verkkosivuun viittaavien sivustojen määrä.
  2. Viittausprofiili – sisältää verkkosivun sisäiset ja ulkoiset linkit.
  3. Root Domains on yksilöllisten takaisinsoittojen määrä. Oletetaan, että sivu saa 100 linkkiä yhdeltä sivustolta. Moz käsittelee tätä 1 root domainina. Siksi on tärkeää saada takalinkkejä eri sivustoilta.
  4. MozTrust – verkkosivulle linkittävien sivustojen luottamus.
  5. Sivuston rakenne ja käyttäjäystävällisyys – saavuttaakseen korkean DA-pistemäärän, sivuston on oltava hakukoneiden skannattavissa kätevästi. Ja tarjota korkea käyttäjäkokemus kävijöille.

Lisäksi verkkotunnuksen auktoriteetti on yhtä vaihteleva ja käsittämätön kuin hakukoneiden hierarkia. Verkkosivuston auktoriteetti tietyssä verkkotunnuksessa määräytyy monien tekijöiden perusteella. Yksi tärkeimmistä arviointiin vaikuttavista tekijöistä on kuitenkin sivuston kyky kerätä palautetta internetissä.

Miten voit nostaa Domain Authority Scorea?

Kun ymmärrät, mitä verkkotunnuksen auktoriteetti ja sivu ovat, seuraava looginen askel on selvittää, miten voit parantaa niitä. Valitettavasti ei ole olemassa mitään maagista optimointipainiketta, joka nostaa sivusi luokitusta. Yksi tärkeimmistä sivuston luokitukseen vaikuttavista tekijöistä on sivulle tai verkkotunnukselle osoittavien linkkien määrä. Lisäksi sivullesi linkittävien sivustojen laatu ja valikoima vaikuttavat myös luokitukseen.

Tässä on muutamia tapoja, joilla voit lisätä sivuston domain-auktoriteettia:

Hanki laadukasta palautetta virallisilta sivustoilta

Tutkimukset osoittavat, että 55 % sivustoista ei saa suuria määriä orgaanista liikennettä, koska niillä ei ole käänteisiä laadullisia linkkejä. Laadukkaita takalinkkejä sivustolle voidaan houkutella käyttämällä palvelua PRNEWS.io. Hanki laadukasta palautetta virallisilta sivustoilta. Tutkimukset osoittavat, että 55 % sivustoista ei saa suuria määriä orgaanista liikennettä, koska niillä ei ole käänteisiä laadullisia linkkejä. Laadukkaita kutsuja sivustolle voidaan houkutella palvelun avulla

Build Quality Backlinks For SEO

Luo houkuttelevaa sisältöä, jota haluat jakaa

Jos käyttäjät pitävät postauksiasi hyödyllisinä, he alkavat jakaa niitä. Tämä lisää mahdollisuuksia saada backlinkkejä hyvämaineisilta sivustoilta. Voit luoda monenlaista sisältöä: artikkeleita, oppaita, videoita, infografiikkaa, podcasteja ja paljon muuta.

Sivuston tarkastus ja huonojen linkkien poisto

Heikkolaatuisten saapuvien linkkien omistaminen voi tehdä sivustolle enemmän haittaa kuin hyötyä. Linkit roskapostisivustoilta voivat vähentää sivuston auktoriteettia ja jopa kieltää Googlen toimesta. Estääksesi tämän, tarkista sivustosi heikkolaatuisten linkkien varalta ja poista ne. Voit käyttää Search Consolea näiden linkkien poistamiseen tai sivuuttamiseen. Näin Google ei ota niitä huomioon indeksoinnissa.

Optimoi sivustosi koostumus ja käyttötaito

Hakukoneet voivat helposti skannata sivunsa oikealla sivustorakenteella ja indeksoida ne hakutuloksiin. Tätä varten sinun on luotava sivustokartta. Se sisältää kaikki Internet-resurssin merkittävät sivut ja auttaa hakurobotteja liikkumaan sen läpi. Mitä tulee käyttäjätaitojen parantamiseen, voit aloittaa optimoimalla sivuston mobiililaitteille. Sitten sinun on hankittava SSL-sertifikaatti ja siirrettävä sivusto HTTPS:ään.

Sisäisten linkkien lisääminen

Ne myös helpottavat hakurobottien sivustoa. Lisäksi niiden avulla voit siirtää viitteiden painoarvoa sivuston yhdeltä sivulta toiselle.

Lisää sivustosi latausnopeutta

Hidas latausnopeus voi vaikuttaa suuresti hyppynopeuteesi. Monilla käyttäjillä on suhteellisen vähän kärsivällisyyttä sivulle, jota ei voi näyttää liian pitkään, ja he jättävät lopulta sivustosi kokonaan, jos heidän kärsivällisyytensä on loppunut. Siksi suosittelemme, että tarkistat sivustosi latausnopeuden Google Developersin Page Speed -työkalulla.

Laajenna sosiaalisen median läsnäoloa

Jos puhutaan repostista sosiaalisissa verkostoissa, niin aktiivisuus sosiaalisissa verkostoissa, erityisesti Facebookissa, Twitterissä ja Google +:ssa, vaikuttaa todennäköisesti positiivisesti verkkotunnuksesi auktoriteettiin. Jos ihmiset jakavat ja puhuvat artikkeleistasi, Google pitää sitä luottamuksen osoituksena. Voit vahvistaa sosiaalisen median läsnäoloasi helpottamalla artikkelien julkaisemista. Lisää artikkelin yläosaan Tykkää-, Twiittaa- ja + 1 -painikkeet, käytä sosiaalisen vaihdon lisäosaa, kuten Flarea WordPress-blogissasi, tai lisäosaa, kuten Inline Tweet Sharer, jotta ihmisten on helpompi lainata sinua Twitterissä.

How To Get Verified On Instagram

Lisää linkitettävien kohteiden määrää sivustollasi:

Linkattavat varat ovat sivustosi sivuja, jotka voidaan linkittää muille sivustoille. Tällaisia voivat olla esimerkiksi blogikirjoitukset, infografiikat, kuvat jne. Mitä enemmän linkitettävää omaisuutta sinulla on, sitä enemmän mahdollisuuksia sinulla on lisätä sivustosi auktoriteettia. Yksi tapa lisätä linkitettävien kohteiden määrää sivustollasi on julkaista enemmän laadukasta sisältöä. Tämä voi sisältää blogikirjoituksia, infografioita, videoita jne. Mitä enemmän laadukasta sisältöä sinulla on, sitä todennäköisemmin muut sivustot linkittävät siihen.

Miten verkkotunnuksen auktoriteetin voi todentaa?

Katsotaanpa muutamia työkaluja sivustosi DA:n tarkistamiseen:

1. Voit soveltaa Moz Link Exploreria minkä tahansa sivuston domain-auktoriteetin tarkistamiseen. Se antaa lisäksi tietoa uniikkien takalinkkien määrästä, pääverkkotunnuksista ja avainsanoista, joilla verkkotunnus on rankattu.
  2. Ahrefs. Se on yksi parhaista SEO-työkaluista. Se tarjoaa myös keinon tarkistaa verkkotunnuksen auktoriteetti, jota voidaan käyttää sivuston DA:n arviointiin. Ahrefsissa tätä lukua kutsutaan verkkotunnusluokitukseksi. Huomaa, että tämä työkalu käyttää DA-algoritmiaan.
  3. SEMrush. SEO-asiantuntijoiden keskuudessa suosittu työkalu. Se antaa myös tietoa sivuston verkkotunnuksen auktoriteetista. Lisätietoja on osoitteessa ”Backlash Analytics in SEMrush”. Overview-välilehdellä voit tarkastella auktoriteettiluokitusta (Domain Authority).

Sinun on jatkuvasti työskenneltävä sivustolla, kehitettävä sitä, parannettava sitä, annettava parempaa sisältöä ja levitettävä sitä kaikkialle. Verkkotunnuksen auktoriteetin palauttaminen vie aikaa. Kehitä pitkän aikavälin strategia ja käytä tässä oppaassa mainitsemiamme vinkkejä sivustosi DA-pisteiden nostamiseksi.

Toimialan asiantuntijat domain-auktoriteetista

Yaşar Dilbaz Founder & Head of SEO at growthmar.com

Domain auktoriteetti ei ole kaiken A ja O SEO:ssa

Vaikka domain auktoriteetti voi olla hyödyllinen yleisenä indikaattorina verkkosivuston verkkomaineesta, on tärkeää pitää mielessä, että domain auktoriteetti pisteet lasketaan kolmansien osapuolien yrityksissä, kuten Moz tai Ahrefs (Domain Rating), ja nämä laskelmat ovat vain arvio siitä, miten Google laskisi verkkomaineen.

Mutta Googlen algoritmit ovat paljon monimutkaisempia kuin nämä laskelmat ja lisäksi Googlella on paljon enemmän dataa käytettävissään, kuten liikennettä, sosiaalisia signaaleja ja käyttäjäkokemussignaaleja.

Niinpä vaikka domain auktoriteetti voi antaa hyvän käsityksen siitä, kuinka vahva verkkosivuston online-maine on, sitä ei pitäisi käyttää ainoana SEO-menestyksen mittarina.”

MUTTAvoit lisätä domain auktoriteettiäsi millä tahansa ponnisteluilla nettimaineen ja backlinkkien rakentamiseen terveellä tavalla.

Voidakseni antaa tarkemman vastauksen suosittelisin käyttämään tietojasi ja kokemustasi verkkomedian kattavuuden hankkimiseen. Jos olet esimerkiksi LVI-palvelujen tarjoaja, voit tallentaa asiakkailtasi saamasi kysymykset ja myös vastauksesi. Muutaman kuukauden kuluttua sinulla olisi arvokasta tietoa, jonka voit jakaa maailman kanssa. Voit tehdä tiedoistasi infografiikkaa tai dataraportteja, joilla voit ansaita medianäkyvyyttä. Jos haluat tehostaa tätä strategiaa entisestään, voit julkaista lehdistötiedotteen saadaksesi lisää huomiota.

Shawn Harris, DayCareWebsites

, perustaja ja johtaja.

Miten kasvatan domainin auktoriteettia?

Keskity Off-Page SEO:han
Paras tapa kasvattaa domain-auktoriteettia on tehdä off-page SEO:ta ja tarkemmin sanottuna manuaalista outreachiä hankkimalla backlinkkejä suurilta mediasivustoilta. Backlinkit auttavat parantamaan sivustosi DR:ää rajusti. Yksi tärkeimmistä mittareista on linkkiprofiilisi. Sivuston DA on korkeampi, jos sen linkkiprofiili on terve ja selkeä. Off-Page SEO tarkoittaa käytäntöä, jossa parannetaan linkkiprofiilia käyttämällä menetelmiä, joilla ansaitaan laadukkaita yhteyksiä, jotka lopulta parantavat sijoituksiasi.

Keskity linkkien rakentamiseen
Sivustosi auktoriteettia voidaan vahvistaa lisäämällä strategisesti linkkejä muille merkityksellisille verkkosivustoille. Tämä voidaan tehdä itsenäisesti tai linkkien rakentamispalvelun avulla. Hanki hyvämaineisia linkkejä sivustoista, jotka ovat samankaltaisella markkinasektorilla. Tässä kohtaa asiat mutkistuvat, ja se on myös yksi SEO:n vaikeimmista osa-alueista. Vaikka edistyneemmillä SEO:lla ei välttämättä ole suuria vaikeuksia ymmärtää ja toteuttaa monimutkaisia linkkien rakentamisstrategioita, aloittelijoilla on joskus vaikeuksia ymmärtää aihetta.

Ellen Cibula osoitteesta ellencibula.com

SEO-maailmassa linkkien rakentaminen on tärkeää verkkosivuston domain-auktoriteetin kasvattamiseksi. Kaikki linkinrakennustaktiikat eivät kuitenkaan ole samanlaisia. Vaikka jotkin mustan hatan menetelmät voivat johtaa nopeaan nousuun sijoituksissa, Google voi myös rangaista sivustoasi niiden vuoksi. Siksi on tärkeää keskittyä valkoisen hatin linkkien rakentamistaktiikoihin, jotka paitsi parantavat SERP-sijoitustasi myös kestävät aikaa.

Yksi tehokkaaksi white-hat-taktiikaksi on vierasbloggaaminen. Siinä kirjoitetaan artikkeleita muille toimialasi sivustoille, joissa on linkki takaisin sivustollesi. Tämä auttaa lisäämään näkyvyyttäsi ja rakentamaan luottamusta potentiaalisten asiakkaiden kanssa.

Toinen hyvä taktiikka on Broken Link Building, jossa etsitään rikkinäisiä linkkejä muilta verkkosivustoilta ja pyydetään toimittajaa korvaamaan ne linkillä sinun sisältöösi. Tämä ei ainoastaan auta parantamaan käyttäjäkokemusta toisella sivustolla, vaan se myös antaa sinulle arvokkaan backlinkin.

Robin Salvador, Markkinointijohtaja Seekfast

On monia tapoja, joilla voit kasvattaa domainin auktoriteettia. Tässä on muutamia vinkkejä ja temppuja, joiden avulla pääset alkuun:

1. Rakenna vahva ja johdonmukainen verkkosivusto. Tämä on yksi tärkeimmistä asioista, joita voit tehdä verkkotunnuksen auktoriteetin lisäämiseksi. Varmista, että kaikki sisältösi on laadukasta ja relevanttia, ja pidä sivustosi ajan tasalla uusilla tiedoilla.
  2. Osallistu verkkoyhteisöihin ja -foorumeihin. Osallistumalla verkkoyhteisöihin ja -foorumeihin voit rakentaa suhteita muihin verkkosivuston omistajiin ja asiantuntijoihin, jotka voivat sitten suositella sivustoasi seuraajilleen.
  3. Kirjoita laadukasta sisältöä.. Laadukas sisältö on avainasemassa verkkotunnuksesi auktoriteetin kasvattamisessa, joten varmista, että kaikki sisältösi on alkuperäistä ja hyvin kirjoitettua.
  4. Lähetä sivustosi hakukoneiden ranking-algoritmeille. Mozilla on loistava työkalu, jonka avulla voit lähettää sivustosi ilmaiseksi ja nähdä, miten se sijoittuu eri hakukoneissa.

Tämä auttaa sinua tunnistamaan kaikki parannusta kaipaavat alueet ja varmistamaan, että tarjoat asiakkaillesi parasta mahdollista palvelua.

Toby Dao, markkinointiasiantuntija Tigren

Domain auktoriteetti on yksi tärkeimmistä SEO-tekijöistä sivustollesi. Se on mittari sille, kuinka vahva backlinkkiprofiili sinulla on. Domain auktoriteetti määritetään tarkastelemalla sivuston linkkejä laadukkaista verkkotunnuksista. Mitä voit siis tehdä kasvattaaksesi verkkotunnuksen auktoriteettiasemaasi?
Ensimmäinen askel on tunnistaa, mitkä verkkosivustosi osa-alueet kaipaavat parannusta. Tutki linkkien lähteitä, jotka linkittävät sivullesi, ja katso, mistä nämä linkit tulevat. Ovatko ne arvovaltaisilta verkkosivustoilta vai heikkolaatuisista blogeista? Kun olet tunnistanut ongelmalliset lähdelinkit, voit alkaa työskennellä niiden parantamiseksi.
On olemassa useita muita strategioita, joita voit käyttää verkkotunnuksen auktoriteetin parantamiseksi:
1) Osallistuminen alaan liittyviin foorumeihin ja yhteisöihin – Nämä ovat hyviä ansaittujen linkkien lähteitä, sillä niissä käy yleensä ihmisiä, joilla on samankaltaisia kiinnostuksen kohteita.
2) Tarjoamalla alennuksia tai ilmaisia tuotteita – Tämä herättää huomiota ihmisissä, jotka saattavat haluta kirjoittaa tuotteestasi tai sivustostasi tai sijoittua korkealle, mikä johtaa ylimääräisiin takalinkkeihin ja kohonneisiin domain auktoriteettipisteisiin.
3) Laadukkaan sisällön luominen – Laadukkailla artikkeleilla on taipumus paitsi houkutella enemmän liikennettä myös nostaa sivuston domain auktoriteettipistemäärää, koska kävijät luottavat sivustoihin, joilla on asiantuntijatietoa, enemmän kuin sivustoihin, joilla on geneeristä sisältöä.

Troy Portillo, operatiivinen johtaja Studypool

Vaikka kaikki tietävät, että runsaiden korkean auktoriteetin takalinkkien hankkiminen ja viraaliksi menevän sisällön julkaiseminen ovat hyviä tapoja kasvattaa verkkotunnuksen auktoriteettia, monet ihmiset laiminlyövät perustavanlaatuisempia näkökohtia verkkosivuston rakenteesta ja sisäisistä linkeistä, erityisesti alkuvaiheen perustamisvaiheen jälkeen. Sujuvasti toimiva, hyvin suunniteltu verkkosivusto, jossa ei ole turhia linkkejä tai sivuja, sekä rakenne, joka keskittää tärkeimmän sisällön, ovat olennaisia keinoja lisätä domain-auktoriteettia.

John Frigo, SEO Lead, Bestpricenutrition.com

Aluksi verkkotunnuksen auktoriteetin osalta tämä voi olla kaksi asiaa, ensinnäkin se on SEO-työkalu Mozin kehittämä pistemäärä verkkosivustojen sijoittamiseksi. MOZ ei hallitse Googlen algoritmia ja vaikka se on hyödyllinen työkalu, on tärkeää huomauttaa, että tämä on periaatteessa yhden työkalun mielipide siitä, miten sivustosi sijoittuu Googlessa, se ei ole todella tarkka mittari. Lisäisin myös, että monet ihmiset käyttävät yleistä termiä Domain Authority, joka ei liity MOZin pistemäärään, vaan yleisesti ottaen siihen, kuinka voimakas verkkotunnus on. Lisäisin vielä yhden kommentin verkkotunnuksen auktoriteetista ja sivun auktoriteetista: verkkotunnuksen auktoriteetti on periaatteessa se, kuinka tehokas verkkosivusto tai verkkotunnus on kokonaisuutena, kun taas sivun auktoriteetti on se, kuinka tehokas sivu on. Vaikka voi olla jonkin verran korrelaatiota, voi olla sivu, jolla on erittäin korkea sivuauktoriteetti, sivustolla, jolla ei ole kovin vahvaa domain-auktoriteettia.

Lisäämällä verkkotunnuksen auktoriteettia voi tehdä monin eri tavoin, mutta pohjimmiltaan kyse on vain käyttäjäystävällisen verkkosivuston luomisesta, jossa on arvokasta sisältöä, ja teknisen SEO:n parhaiden peruskäytäntöjen noudattamisesta sekä vahvan linkkiprofiilin rakentamisesta, vaikka Google on hiljattain sanonut, että ajan myötä, kun niiden algoritmit kehittyvät, linkkien merkitys vähenee jatkuvasti. Joitakin vinkkejä vahvemman verkkotunnuksen auktoriteetin saavuttamiseen ovat laadukkaan sisällön luominen, useampien ja korkeatasoisten takalinkkien luominen, sisällön tuottaminen yleisösi kysymysten tai hakusanojen ympärille, ja jaettavan sisällön luominen sekä pyrkimys levittää sisältösi kaikkialle verkkoon.

Tallenna Pinterestiin

Voit tallentaa tämän blogikirjoituksen verkkotunnuksen auktoriteetista Pinterest-taulullesi myöhempää käyttöä varten.

Kuinka kasvattaa domainin auktoriteettia? Vinkkejä &; Kikkoja 2022

Uusimmat lähettäjältä Blog