Yksityiskohtainen opas kryptomarkkinoinnin työkaluista ja strategioista

17 minuuttia luettu
–>
Yksityiskohtainen opas kryptomarkkinoinnin työkaluista ja strategioista

Työskentelet ahkerasti uuden kryptoprojektin parissa ja sinun on mietittävä kryptomarkkinointistrategiaa, joka todella toimii. Näemme tehokkaimmat lähestymistavat, jotka tuovat nopeasti tuloksia.

Tuotteiden ja palveluiden mainostamistapoja on nykyään rajattomasti, mutta kaikki niistä eivät anna yrityksellesi taattua menestystä. Vertailemme useita markkinointikryptovaluuttastrategioita, jotta voit tehdä helpompia valintoja ja soveltaa uusia taitoja käytäntöön projektisi aikana. Jokainen strategia toimii täydellisesti tuotteille ajan tasalla olevilla kryptomarkkinoilla. Monet sosiaalisen median vaikuttajat YouTubessa, Instagramissa ja Twitterissä noudattavat näitä vinkkejä brändiviestiensä välittämiseen ja tiiviiden yhteyksien rakentamiseen seuraajien ja potentiaalisten sijoittajien kanssa luottamuksen herättämiseksi.

Kryptoteollisuuden nopea kehitys

Kryptovaluutan markkinointiala pyrkii saamaan valtavasti vetovoimaa ja palautetta sijoittajilta, miljonääreiltä ja tavalliselta yleisöltä. Esimerkiksi Tesla on ostanut Bitcoinia 1,5 miljardin dollarin arvosta ja Microstrategy yli 4 miljardin dollarin arvosta. Sellaiset tuotemerkit kuin Nike haluavat olla tekemisissä suosittujen NFT-kokoelmien kanssa. Yhä useammat ihmiset tottuvat kryptoon. He alkavat suhtautua siihen vaihtoehtoisena valuuttana, joka ottaa vakaan aseman valtavirran yritysmaailmassa.

Markkinoille ilmestyy säännöllisesti satoja NFT:hen tai Defiin liittyviä kryptoyrityksiä. Voimme ladata erilaisia kryptosovelluksia, joissa on monia kehittyneitä ominaisuuksia ja käyttäjäystävällisiä käyttöliittymiä. Kryptomarkkinoiden nopean kasvun myötä myös kilpailun taso kasvaa. Siksi on tärkeää rakentaa älykäs kryptomarkkinointistrategia arsenaaliisi.

Lue lisää: ICO PR: Kuinka toteuttaa ICO-mainoskampanja mediassa

TOP kryptomarkkinointistrategiat

Uuden kryptobisneksen aloittaminen on mielenkiintoista ja haastavaa samaan aikaan. Sinun täytyy toteuttaa projekti ja oppia monia asioita samaan aikaan, koska bitcoin-markkinoinnin trendit muuttuvat koko ajan. Sinun on noudatettava sekä vanhoja että uusia sääntöjä ollaksesi mukana virrassa ja pärjätessäsi lukuisille kilpailijoillesi. Tehostetaan kryptokampanjaasi soveltamalla yhtä parhaista kryptomarkkinointistrategioista.

Kryptotwitter

Uusimpien markkinointitutkimusten mukaan on tärkeää luoda Twitter-alustalla positiivisia tunteita ja assosiaatioita kryptotuotteista/palveluista, sillä se johtaa valuutan hinnan nousuun. Twitter on suositeltavaa integroida kryptoprojektiisi. Se auttaa asiakkaitasi saamaan tietoa ja sitoutumaan nykyisiin hankkeisiin.

Varmista, että olet luonut Twitter-tilin, joka on omistettu nykyiselle projektillesi. Älä unohda jakaa viestejä säännöllisesti. Seuraajasi haluavat olla hyvin perillä projektin etenemisestä tai uusien tuotteiden/palveluiden julkaisuista. Pidä seuraajasi mukana projektissasi. Sinulla voi olla tilejä muilla sosiaalisen median alustoilla. Älä unohda lisätä linkkejä twiitteihisi. Voit rakentaa Twitter-tilisi yksin tai palkata SMM-yrityksen ammattilaispalvelut parhaiden tulosten saavuttamiseksi.

Keskitaso

Jos olet juuri käynnistänyt uuden kryptoprojektin, tarvitset tehokkaan työkalun, jolla voit esitellä sen asiakkaillesi, selittää yksityiskohtia, jakaa uutisia ja julkaista mielenkiintoisia viestejä. Medium on paras työkalu tällaisiin tehtäviin. Sitä on helppo käyttää yksityiskohtaisten selitysten kirjoittamiseen siitä, miten kryptokolikoita voi ostaa, kolikoiden historiaan, brändiuutisiin, projektipäivityksiin jne.

Sinun pitäisi sekoittaa Twitter ja Medium. Niiden välillä on merkittävä ero. Mediumin avulla sinulla on mahdollisuus kirjoittaa blogin kaltaisia artikkeleita. Se on tapa ohittaa Twitterin merkkirajoitukset (280 merkkiä per twiitti). Jos haluat saavuttaa parhaat tulokset, sinun kannattaa käyttää sekä Mediumia että Twitteriä linkittämällä ne postauksissasi toisiinsa. Se on tapa tuoda orgaanista liikennettä sosiaalisen median tileillesi.

Telegrammiyhteisö

Kryptoprojektisi menestyksen varmistamiseksi on tärkeää rakentaa tehokas viestintä kohdeyleisön kanssa. Käytä tällaisia kanavia rakentaaksesi luottamusta kryptomaailman asiakkaiden ja liikekumppaneidesi kanssa. Telegram on helpoin kanava tähän.

Kun olet luonut oman krypto-aiheisen Telegram-kanavan, sinun on päivitettävä sitä säännöllisesti. Uutisten jakaminen, kryptotapahtumien järjestäminen ja usein kysyttyihin kysymyksiin vastaaminen auttavat sinua parantamaan kryptomarkkinointistrategiaasi ja lisäämään brändin tunnettuutta.

Älä rajoitu yhteen Telegram-kanavaan. On virallisesti sallittua ja jopa suositeltavaa, että sinulla on pari aktiivista kanavaa, jotta voit hallita seuraajiasi paremmin. Voit pitää yhden kanavan yritysten ilmoituksia varten, toinen kanava on omistettu kryptoon liittyville keskusteluille ja kolmas kanava UKK:lle.

KakaoTalk

Haaveiletko kansainvälisille markkinoille pääsystä kryptoprojektisi avulla? Että sinun pitäisi löytää yksi suosituimmista alustoista nimeltä KakaoTalk. Se on tehokas kryptoyrityksesi edistämiseen Koreassa.

Se toimii messenger-sovelluksena, ja sitä käytetään laajalti Etelä-Koreassa, maassa, joka sijoittaa paljon kryptovaluuttahankkeisiin. Sinun kannattaa kiinnittää huomiota näihin markkinoihin, jos haluat saavuttaa nopeita tuloksia ja suuria voittoja.

Kun aloitat KakaoTalkin käytön, varmista, että keskityt yhteen chat-huoneeseen. Alusta estää käyttäjiä, kun he alkavat käyttää useita chat-huoneita, kuten Telegramissa. Kun sinulla on joitakin krypto-aiheisia ilmoituksia tai bränditapahtumia tai haluat yksinkertaisesti viestiä seuraajiesi kanssa, käytä virallista chat-huonettasi.

Web Design

Kun aloitat uuden projektin ja haluat vauhdittaa kryptomarkkinointistrategiaasi, sinun on kiinnitettävä riittävästi huomiota oman verkkosivuston luomiseen ja verkkosuunnitteluun. Se on ensimmäinen asia, jonka sijoittajasi näkevät ja ensimmäinen vaikutelma, jonka he saavat yhteistyöstä kanssasi.

On olennaista löytää ja asettaa kunnollinen verkkosuunnittelu, joka kuvaa kryptoprojektisi identiteettiä. Varmista, että sisällytät kaikki yksityiskohdat ja tiedot, jotka potentiaaliset sijoittajasi tarvitsevat. Se voi olla kuvaus tiimistäsi, tiekartoista, whitepaperista jne.

Hyvin suunnitellun sivustosi ansiosta voit houkutella paljon uusia ihmisiä, jotka haluavat sijoittaa kryptoprojektiisi. Ammattimainen verkkosivustosi osoittaa vakavat aikomuksesi. Ihmiset ovat valmiita sijoittamaan rahaa vain sellaisiin projekteihin, joihin he luottavat, joten sisällytä mukaan riittävästi resursseja vakuuttaaksesi ihmiset.

Airdrop

Haluatko lisätä kryptobrändisi tunnettuutta? Airdrop on pakollinen markkinointitapahtuma, jota et voi jättää väliin. Ideana on motivoida ihmisiä suorittamaan tehtäviänne ja antaa heille palkintoja. Voit jakaa tietyn määrän kolikoita uusille asiakkaille, jotka ovat juuri aloittaneet kanavasi seuraamisen Telegramissa. Tee samat palkkiot, kun uudet asiakkaat jakavat kryptoprojektisi SNS:n kautta. Airdrop on tehokas väline jakaa tapahtumia projektistasi ja kannustaa ihmisiä levittämään sanaa kokemuksistaan kanssasi. Se on tapa houkutella lisää sijoittajia ja jäseniä kryptokanavallesi.

Kysy minulta mitä tahansa

Heti kun kryptoprojektisi on saavuttanut valtavan suosion, monet ihmiset ovat uteliaita menestystarinastasi ja ammattimaisista vinkeistäsi. Ihmiset voivat esittää kysymyksiä Ask Me Anything -alustan kautta. Se on erinomainen viestintäkanava kryptomarkkinointiprojektisi vauhdittamiseksi.

Sijoittajien usein kysytyt kysymykset kannattaa tarkistaa ja olla valmis antamaan yksityiskohtaisia vastauksia. Voit löytää haastateltavan, jonka vastauksiin vastaat. Varmista, että vastauksesi ovat informatiivisia, ymmärrettäviä, ytimekkäitä, selkeitä ja kirjoitettu ilman kielioppi- ja kirjoitusvirheitä. Näin osoitat sijoittajillesi ja asiakkaillesi, että välität heistä ja olet aina avoin viestinnälle ja jatkokeskusteluille liiketoimintayhteistyöstä.

Palkalliset mainoskampanjat

Tutustu tärkeimpiin verkkomarkkinoinnin taktiikoihin. Osa niistä kannattaa tehdä manuaalisesti maksullisten markkinointipalvelualustojen, kuten YouTuben, Googlen, Twitterin, Fb:n jne. avulla.

Tällaisten palvelujen päätarkoitus on tehdä kryptoprojektisi tunnetuksi verkossa. Maksat media-alustoille siitä, että ne näyttävät huomiota herättäviä mainoksia, bannereita ja videoita kryptoprojektistasi. Se on tapa houkutella uusia sijoittajia/asiakkaita ja saada orgaanista liikennettä. Maksullinen mainonta on erittäin tehokasta kohdeyleisön ohjaamisessa sivustollesi tai kryptoon liittyviin linkkeihin.

Sinun tarvitsee vain tehdä sopimus ja kryptopromootiosi toimii automaattisesti. Sinun tarvitsee vain kohdistaa toimintasi oikeaan yleisöön, jotta saavutat halutut tulokset.

Markkinointisähköpostit

Suorat viestit ovat yksi tehokkaimmista markkinointitekniikoista, joilla saat sanan leviämään nykyisestä kryptovaluuttaprojektistasi. Yrityksesi ei saisi hukata tilaisuutta lähettää hyvin tehtyjä markkinointisähköposteja potentiaalisille sijoittajille ja asiakkaille. Älä hermostu siitä, että osa lähettämistäsi sähköposteista päätyy roskapostilaatikkoon tai jää yksinkertaisesti huomiotta. Osa niistä saavuttaa tarvittavan vastaanottajan, ja tämä on aikasi ja vaivannäkösi arvoista. Voit tehostaa kryptomarkkinointistrategiaasi keräämällä mahdollisimman monta kohdennettua yhteystietoa mahdollisista sijoittajistasi/käyttäjistäsi ja aloittamalla viestien lähettämisen suoraan heille.

Kuten käytäntö osoittaa, mobiiliviestien lähettäminen on tehokkaampaa. Sinulla on suuremmat mahdollisuudet saada kiinnostuneet ihmiset lukemaan ja vastaamaan sinulle. Jos haluat ohittaa tämän aikaa vievän tehtävän, voit käyttää ammattimaisen tekstiviestimarkkinointitoimiston palveluja tai ostaa tähän markkinointitehtävään erikoistuneen ohjelmiston.

Markkinointikampanjoiden näyttäminen

Display-kampanjat ovat toinen tehokas maksetun mainonnan muoto. Kryptoyrityksille on yleinen käytäntö mainostaa projektejaan erilaisilla suosituilla verkkosivustoilla.

Voit valita erilaisten mainosten joukosta: valokuvia, ääntä, videota, flashia tai yksinkertaista ja lakonista tekstisisältöä, jossa on erityisiä visuaalisia tehosteita. Mieti tarkkaan, minkä tyyppiset mainokset houkuttelevat eniten potentiaalisia sijoittajia.

Vinkkejä Bitcoin-sivuston markkinointiin

Viimeiset pari vuotta ovat tuoneet mukanaan huomattavan kasvun bitcoiniin liittyvissä verkkosivustoissa, ja nykyään yritykset ja start-upit ympäri maailmaa ovat alkaneet keskittyä digitaaliseen valuuttaan. Kryptoon liittyvän verkkosivuston menestyksekäs mainostaminen voi kuitenkin olla aluksi hieman vaikeaa, kun otetaan huomioon sen markkinarako.

Tässä artikkelissa yritämme tarjota muutamia markkinointivinkkejä digitaalisen valuutan ekosysteemissä mukana oleville, tukeutuen muutamiin BitcoinPlay faktoihin.

1. Kohdentaminen

Tällä hetkellä lukuisat bitcoin-sivustot kohdistavat sisältönsä vain niille, jotka ovat nimenomaan kiinnostuneita digitaalisesta valuutasta! Tämän näkökohdan vuoksi, riippumatta siitä, kuinka paljon markkinointiin panostetaan, yleisö voi kasvaa vain tiettyyn pisteeseen asti. Loistava strategia olisi yrittää kohdistaa sivustoja ihmisille, jotka ovat mukana parissa muussa bitcoiniin liitettävissä olevassa markkinaraossa, esimerkiksi: sijoittajat, kaupankäynti, liiketoiminta, start-upit, esineiden internet, muut digitaaliset valuutat, rahoitus, talous, pankit, teknologia ja paljon muuta! Nämä kaikki ovat markkinarakoja, jotka ovat täynnä ihmisiä, jotka ovat todennäköisesti kuulleet bitcoinista ja ovat valmiita kokeilemaan sitä.

2. Älä ole liian tekninen

Vaikka useimmat ihmiset, jotka ovat päivittäin tekemisissä bitcoinin kanssa, saattavat tietää digitaalisen valuutan yksityiskohdat, markkinointikampanjasi ei pitäisi perustua teknisiin termeihin, joita tavalliset ihmiset eivät ymmärtäisi. Mitä avoimempi kampanjasi on, sitä suuremmat mahdollisuudet on, että muut ihmiset lukevat viestejäsi, ymmärtävät tarjotut palvelut ja tulevat tulevaisuudessa asiakkaiksi, kun he kokeilevat valuutan käyttöä.

3. Takalinkit

Hyvän määrän backlinkkejä hankkiminen on varma tapa tehostaa verkkosivustoasi. Kyseisen markkinaraon vuoksi monet webmasterit kuitenkin pelkäävät postausten esittämistä, koska he uskovat, että heidän lukijansa eivät ymmärtäisi termejä tai eivät ole kiinnostuneita digitaalisesta valuutasta. Kun kirjoitat esillä olevaa postausta, sinun ei kuitenkaan tarvitse liittyä suoraan bitcoiniin – siksi takalinkkien keräämiseen tarkoitettu postaus voi keskittyä eri aiheeseen, mutta liittyä silti jotenkin bitcoiniin. Hyvä vinkki tältä osin olisi aloittaa ikioma outreach-kampanja, jossa keskitytään sivustoihin, jotka perustuvat markkinarakoihin, jotka voidaan yhdistää bitcoiniin, kuten edellä mainittiin. PRNEWS.io auttaa sinua valitsemaan sopivan uutiskoukun ja julkaisemaan sponsoroidun postauksen vastaanottamaan backlinkkejä.

4. Hyväksy digitaaliset valuutat maksuvälineeksi

Ei ole mitään lannistavampaa kuin digitaalisiin valuuttoihin liittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa tuotetta tai palvelua, mutta hyväksyy maksutapana vain fiat-rahan. Jos sinulla on verkkosivusto tällä markkinaraolla, varmista, että riippumatta siitä, mitä myyt, bitcoin, ja ehkä muutkin digitaaliset valuutat, ovat käytettävissä maksutapoina. Loppujen lopuksi jopa suuret yritykset, kuten Expedia, Microsoft, Overstock, Dish Network ja Dell, ovat kolikon faneja.

5. Hanki sponsoroituja postauksia suosituissa krypto-aiheisissa blogeissa

Kuten tämän artikkelin alussa mainittiin, nykyään on olemassa satoja suosittuja kryptosivustoja, joten ne voivat olla loistavia lähteitä sisällön levittämiseen. Hinnat eivät yleensä ole liian korkeat, ja yksi hyvin kirjoitettu viesti yhdessä näistä blogeista voi houkutella valtavan määrän kävijöitä. Hyvä vinkki tähän suuntaan olisi välttää koko budjetin käyttämistä yhdelle sivustolle kirjoittamiseen – jaa se mieluummin useille suosituille sivustoille, erityisesti niille, jotka ovat osoittaneet keskittyvänsä sivustosi tekemän työn tyyppiin. Voit valita halutut portaalit julkaisemista varten markkinapaikaltamme. Olemme löytäneet sinulle yli 200 kryptoaiheista verkkosivustoa ympäri maailmaa.

Pitäen nämä seikat mielessä, krypto-aiheisen verkkosivuston markkinointiprosessin ei pitäisi olla liian vaikea! Muista vain keskittyä siihen, mitä yrität saavuttaa, jotta voit taata parhaat tulokset.

Johtopäätös

Nyt sinulla on käytössäsi lista parhaista verkkomarkkinointityökaluista ja -tekniikoista, joilla voit vauhdittaa kryptoprojektiasi. Rakennat luottamusta ja uskottavuutta ja kasvatat voittoa paljon nopeammin kryptomarkkinoinnin uusien lähestymistapojen ansiosta. Jatka työtäsi markkinointisisältöstrategian rikastuttamiseksi, jotta voit tarjota mahdollisimman paljon arvoa kohdeyleisöllesi.

Uusimmat lähettäjältä Blog