Quora Marketing: Quora: Mitä sinun tarvitsee tietää saadaksesi ideasi kuulluksi

12 minuuttia luettu
Quora Marketing: Mitä sinun tulee tietää, jotta saat ideasi kuuluviin

Mikä tahansa pulma mielessäsi onkin, käytät hakukonetta löytämään vastauksen siihen. Ja siitä Quora-markkinointi alkaa. Ja parasta on se, että se auttaa hyppäämään sivustolta toiselle. On yksi alusta, josta löytyy vastaukset kaikkiin aiheisiin.

Se on Quora.

Markkinoijien kannalta surullista on, että noin viisikymmentä prosenttia verkkosisällöstä saa 8 jakoa tai vähemmän. Usein keskeinen ongelma kätkeytyy heikkoon sisällönjakelustrategiaan. Ja jos haluat blogikirjoituksellesi enemmän katsojia, sinun on tarkasteltava Quora-markkinointia tarkkaan.

Markkinointi Quorassa sopii sekä käyttäjille että yrityksille. Se auttaa kaikkia, jotka haluavat tavoittaa suuren yleisön tuotteillaan tai palveluillaan. Minäpä näytän sinulle miten.

Quora yleisesti

Aloitetaan siis alusta. Se on suurin Q&A-kanava verkossa. Oletko asiantuntija omalla markkinarakollasi? Silloin vastauksesi saattaa olla täydellinen vastine kysyjille.

Foorumi toivottaa tervetulleeksi kaikki, jotka haluavat esitellä asiantuntemustaan ja saada huomiota. Aiheella ei ole väliä; se sopii nuorille, ammattilaisille, bloggaajille ja yritysjohtajille, jotka haluavat jakaa ideoita. Ja sikäli kuin tiedät, jakaminen on välittämistä.

Se pysyy kaikkien Google-hakujen kärkitulosten joukossa. Jos et kuitenkaan ole hyödyntänyt tätä markkinointikanavaa, se ei tarkoita, etteikö se toimisi. Jos tarkistat Google Trendsin viimeisten viiden vuoden ajalta, näet kuvaajan, joka on jatkuvasti nousussa. Todennäköisesti et näe tällaista lukua millään muulla Q&A-sivustolla.

Miksi käyttää Quoraa sisällön markkinointiin?

Käytä sitä seuraavassa sisältömarkkinointistrategiassasi syistä. Etsi omasi alla olevasta listasta. ’Oikeiden nimien käytäntö’ tekee alustasta luottamuksen rakentamiseen sopivan. Luottamus on sitä, mistä liiketoiminnassa on kyse. Blogialalla liikenne menee niille, joilla on auktoriteettia. Lempinimistä ei ole hyötyä.

Katsotaan nyt, mitä muita hyötyjä viestisi levittämisestä Q&A-alustalla on.

• ilmaista lähdeliikennettä

63% alustan kävijöistä tulee verkkohauista.

• Liikenne ensimmäisestä päivästä lähtien

Kun opit pelin säännöt, voit ajaa liidit.

Kunhan opit pelin säännöt, voit ajaa liidit.
  • Mobiilikäyttäjät muodostavat 3/4 alustan liikenteestä

Intia on suurin markkina-alue. Surullista on, että hyvin harva omistaa henkilökohtaisen tietokoneen. Kuitenkin puolet heistä käyttää älypuhelimia.

• Laser-kohdistettu mainonta

Tiedät, kuka on ihanteellinen yleisösi. Alusta tietää, mistä se löytyy. Haluat esimerkiksi lisätä kommentin katsomaasi postaukseen. Napsauta nyt Muuta -valikkopainiketta ja valitse Katsele kysymyslokia.

• Tarjoa viestiäsi eri muodoissa
  • .

Kuvia, videoita, sitaatteja, e-kirjoja, videoita tai verkkokursseja; valikoima on laaja.

• Ole aktiivinen

Positioi itsesi henkilönä, joka tietää asiansa. Tarjoa arvoa. Ole johdonmukainen viestissäsi.

• Kullankaivuu tuoreille aiheideoille

Foorumi on loputtomien Q&A-kysymysten allas, mikä tekee siitä täydellisen työkalun uusien ideoiden löytämiseen.

Kaikkien niiden hyötyjen lisäksi, joita ideoiden jakaminen sen avulla tarjoaa, on silti joitakin asioita, joita saatat kohdata, kun olet kerran mukana.

Sivuston navigointi vaikuttaa melko vaikealta uusille tulokkaille. Käytä aikaa sen omaksumiseen, niin huomaat, että sen käyttö helpottuu.

Tosiasiat tarkistetaan. Q&A:n tekevät käyttäjät. Ei toimituksen henkilökunta. Jos siis viestin oikeellisuudella on merkitystä, tarkista se. Siksi auktoriteetti on tässä avainasemassa.

Mitä ja miten jakaa sisältöä Quorassa?

Quora-markkinointi alkaa tilistä. Ole rehellinen. Hyvämaineinen kuvaus yhdistää ihmiset emotionaalisesti sinuun.

Sijoita siis nimesi, alallesi sopiva otsikko ja kuvasi. Vaikka se olisi pelkkä pääkuva, se kannattaa lisätä.

Todistusten ja kohokohtien lisääminen on seuraava askel. Se auttaa lisäämään profiilisi mainetta ja relevanssia.

Näkyykö aihe, josta pidät? Paina Seuraa-painiketta aloittaaksesi sen seuraamisen.

Viimeiseksi, lähettäminen tiettyyn Q&A:han on Quora-markkinoinnin mielenkiintoisin osa. Käytä aikaa varmistaaksesi, että se on hyvin spesifinen ja strateginen. Lopulta profiilisi näyttää jotakuinkin tältä:

Nyt, kun olet valmis, on aika tarjota arvoa. Ja tässä on yksi muistettava asia – anna enemmän kuin otat vastineeksi.

• Tuottele yritystäsi vastaamalla intohimoisesti ja arvovaltaisesti

Voit tehdä sen yksinkertaisesti Q&A:lla, josta pidät, ja sisällyttämällä relevantteja linkkejä, jotka viittaavat sivustoosi. Tai sitten menet hakukenttään ja teet kotitehtäviä. Kirjoita haluamasi kysymys ja selaa kaikki tulokset sen perusteella. Kirjoita nyt mahdollisimman kuvaava kommentti, jonka voit antaa.

• Pyydä mainostamaan viestiäsi

Liikenteen saaminen kysymysten esittämisen kautta on mahdollista.

Jälleen kerran kyseessä on sosiaalisen median kanava. Se tarkoittaa, että sinun on mainostettava vastauksiasi/kysymyksiäsi. Lisää vain linkki lähteeseen paremman kontekstin saamiseksi. Varmista kuitenkin, että se on relevantti. Vastaa useampiin kommentteihin osoittaaksesi, että välität, jotta muutkin vaivautuisivat sinun kommentteihisi.

• Mainonta

Se on tehokas mainosalusta yrityksille. Se voi olla tekstimainos, kuvamainos tai vastausten edistäminen. Määrittele se niin, että se on tehokas kohdentamisen kannalta.

• Suosittele kommentteja paremman sijoituksen saamiseksi

Juuri niin kuin Googlella on Page Rank -järjestelmä, Quoralla on samanlainen. Se suosittelee vastauksia. Lisäksi se suosittelee kysymyksiä, jotka saattavat kiinnostaa käyttäjiä. Markkinointi voidaan tehdä tehokkaasti kahdella tavalla. Ensinnäkin, käytä upvote/downvote-painiketta. Toinen tapa on käyttää ”ehdotetut muokkaukset” -vaihtoehtoa.

• Hyvää iloa välilyöntien kanssa

Tilat on suhteellisen uusi ominaisuus alustalla. Se on paikka, jossa yhteisöt jakavat kiinnostuksen kohteita ja makuja. Kuitenkin myös yksilöt voivat ottaa siitä kaiken hyödyn irti. Löydät tiloja tietyille aiheille, joissa voit löytää uusia Q&A. Voit lähettää asiaankuuluvia linkkejä jaettavaksi muiden seuraajien kanssa. Lisäksi luot tilan, jossa voit käydä yhteisiä keskusteluja.

Parhaat vinkit parempaan internetmarkkinointiin Quora

Jos asemoit itsesi alasi vaikuttajaksi, foorumi auttaa. Se ei missään nimessä ole copy-paste blogikirjoituksellesi. Sen sijaan kyse on arvosta. Ongelmia ratkaiseva sisältö on huomion keskipisteessä.

Toisaalta kilpailua ei ole niin paljon kuin Facebookissa tai Twitterissä. Se on kuitenkin täydellinen kanava ideoiden jakamiseen sinua kiinnostavien aiheiden osalta. Lisäksi se auttaa ohjaamaan liikennettä takaisin sivustollesi.

Loppujen lopuksi, jos mainostat brändiäsi suoraan, sinut bannataan. Ota rauhallisesti. Seuraa joitakin parhaita vinkkejä, joiden avulla saat ideasi jaettua.

• Profiilisi on laskeutumissivusi. Siisti, optimoitu, selkeillä CTA:illa toimiin, joita haluat lukijasi tekevän.
  • Unohda copy-paste. Vastaa intohimoisesti ja auktoriteetilla.
  • Optimoi kommenttisi, jotta sitä on helppo lukea. Sanamuotosi laatu auttaa rankingissa.
  • Julkaise ajatuksiasi, jotta voit rakentaa aiheellesi loistavan liikennelähteen.
  • Linkitä kommenteissasi hyvämaineisiin lähteisiin hahmotellaksesi mielipiteitäsi. Sivustosi ei ole ainoa vaihtoehto.
  • Käyttäkää huolellisesti linkkejä verkkosivuillenne, ellette halua, että teidät bannataan.
  • Ole informatiivinen ja välitä siitä, mitä kirjoitat.
  • Sekoita markkinointikeskusteluja yleisiin keskusteluihin (vähintään kolme).
  • Käytä mukautettuja tunnuksia eri kommentteja varten.
  • Lisää kuvia, jos ne auttavat lukijaa ymmärtämään ajatuksiasi paremmin.

On aika aloittaa sisältömarkkinointi Quorassa

Koska se on avoin kaikille, se on hyvä valinta ainakin kokeilemaan. Seuraavaksi se on paikka, jossa voi laajentaa tietämystään. Lisäksi se on tärkeä markkinointikanava kaikille, jotka haluavat jakaa tietämystään ja markkinoida brändiään tai yritystään.

Opi pelisäännöt, ja voit ajaa tuhansia ilmaisia kävijöitä ja asiakkaita. Viekö se aikaa? Kyllä, varmasti. Quora-markkinointi ei tapahdu yhdessä yössä. Lopulta se on kuitenkin sen arvoista.

Quora Marketing FAQ

Kuinka käyttää Quoraa markkinoinnissa?

Quora on digitaalinen paikka, jossa ihmiset ympäri maailmaa esittävät kysymyksiä ja saavat vastauksia. Google pitää sivustoista, jotka jakavat tuoretta ja relevanttia sisältöä. Tämän seurauksena Google saattaa sijoittaa Quoran korkealle. Tarjoa arvoa ja kommentoi. Kysy myös. Näin sisällöstäsi saattaa tulla luonnollinen vastine kaikille kiinnostuneille.

Kuinka Quoraa voi käyttää sisältömarkkinointiin?

Alusta voi pitää sinut luovana. Se tarjoaa arvokkaan luettelon aiheideoita blogiisi. Käytä aikaa tutkimukseen ja katso, mitä ikivihreintä sisältöä omalla markkinarakollasi on. Etsi esimerkiksi viisi kommenttia, joissa on paljon upvoteja, ja liity niihin. Vastaa tuoreisiin kommentteihin vaikka linkillä vanhaan postaukseesi. Jaa tietämystäsi, niin saat todennäköisemmin liikennettä brändisi verkkosivuille.

Uusimmat lähettäjältä Blog