Kasinon julkisten suhteiden taktiikat

9 minuuttia luettu

Kasino-operaattoreiden välinen kilpailu on lisääntynyt valtavasti viimeisen 20 vuoden aikana. Vaikka Las Vegasin kaltaiset pelipaikat ovat hallinneet jo vuosia, yhä useammat kävijät viihdyttävät itseään yhä enemmän aikaa paikallisilla kasinoilla. Koska Yhdysvalloissa on yli 1000 kasinoa, on tullut haasteeksi kiinnittää huomiota tähän alaan. Ainoa keino nousta kärkisijoille on onnistunut kasinojulkisuusstrategia.

Viime aikojen heikot kasino PR-taktiikat eivät ole enää niin tehokkaita. Kasinoasiantuntijoilla, jotka ovat valmiita panostamaan nykyaikaiseen markkinointiin ja kasinojulkisuustaktiikkaan, on loistava mahdollisuus erottua muista ja tarjota kasvua tuleviksi vuosiksi. Olipa kyseessä sitten valtava brändikampanja, etsit tehokkuutta maksetun median strategiaasi tai etsit uusia tapoja parantaa kanta-asiakasohjelmasi hyväksyntää, minulla on sinut turvassa.

Lisää löydettävyyttä

Koska kilpailu kasinobisneksessä on erittäin kovaa, löydettävyys on uskomattoman tärkeää. Löydettävyys kuvaa sitä, kuinka helppoa (tai vaikeaa) yleisösi on löytää sinut verkossa.

Kuvittele, että olet yksi potentiaalisista asiakkaistasi, joka etsii loistavaa kasinoa, jossa viettää hauskaa aikaa. Millaista olisi kansallinen kasino verkossa? Kokeile tehdä hakuja Googlessa tai muissa hakukoneissa, etsiä arvosteluja verkkosivustoilta ja etsiä sosiaalisen median sivuilta ja niiden seuraajien palautteista kaltaisiasi kasinoita. Huomioimalla, kuinka usein kasinosi nousee esiin lehdissä, uutisotsikoissa ja kuinka korkealle se sijoittuu hakutuloksissa, saat käsityksen siitä, kuinka hyvä löydettävyytesi on. Jotta ymmärtäisit parhaiten, mitkä aiheet ja missä asiat tällä hetkellä ovat, suosittelen käyttämään markkinointi- ja SEO-työkaluja.

Sisältötyökaluihin panostamisen lisäksi voit parantaa kasinosi löydettävyyttä verkossa muutamalla tavalla:

• Luo ja levitä sisältöä nettikasinostasi. Ja vaikka sinulla olisi PR-osasto, on helpompaa käyttää PRNews-palvelua. Tämä palvelu voi luoda ja jakaa brändisisältöä asiaankuuluvaan julkaisuun. Etsitpä sitten tapaa jakaa lehdistötiedotteita tai viestejä uskottaville tiedotusvälineille, PRNews.io tekee sen onnistuneesti.

Relevantilla sisällöllä PRnews auttaa sinua saamaan positiivista suhdetoimintaa kaikille käyttäjätasoille. Ensikertalaisesta ammattilaisarvostelijoihin, kaikki tarvitsevat tasapuolista palvelua, ja tämä on joskus haastavaa.

• Optimoi sisältösi avainsanoilla, jotka liittyvät sijaintiisi, ainutlaatuiseen tarjontaasi, palveluihisi ja viimeisimpiin tapahtumiin – ei vain kasinosi mainontaan. Keskity todella asioihin, jotka korostavat kaikkia etujasi, jotta tulevat kävijät löytävät sinut, kun he etsivät näitä asioita.
  • Käytä strategisia kumppanuuksia paikallisten yritysten, viihdyttäjien, tapahtumatoimittajien, elintarvikemyyjien ja muiden kanssa kasinoidesi maineen lisäämiseksi ja tunnettuuden lisäämiseksi.

Aloita blogi

Blogin pitäminen on edullinen ja tehokas tapa esitellä kasinoa ja sen tarjouksia, tapahtumia potentiaalisille asiakkaille, mikä tekee siitä olennaisen tärkeän kasino PR-strategian.

Voit julkaista artikkeleita siitä, mitä kasinoteollisuudessa tapahtuu, tapahtumakalenteristasi, suosituista peleistä, matematiikasta uhkapelaamisen taustalla, uhkapelaamisen psykologiasta ja niin paljon muuta. Kaikki nämä aiheet ovat loistavia vaihtoehtoja houkutella kävijöitä kasinollesi ja sen sivustolle.

Kun päivität ja edistät blogikirjoituksiasi systemaattisesti, voit saada uskollisia seuraajia, jotka kertovat kasinostasi sosiaalisen median ja suusanallisesti. Vaikka joku klikkaisi sivustoasi vain lukeakseen julkaisemasi mielenkiintoisen blogikirjoituksen, levität silti brändin tunnettuutta käytännössä ilman investointikustannuksia.

Ainut mitä sinun tarvitsee tehdä, on kirjoittaa jatkuvasti uusia artikkeleita ja postauksia blogiisi ja mainostaa niitä ympäri Internetiä.

Luo positiivisia takaisinkytkentöjä

Monet toiminnot kasinolla perustuvat tunnepohjaisiin päätöksiin. Pelaaminen, syöminen ja juominen sekä muut kasinon viihdealueet palvelevat asiakkaiden hyvän olon tuottamista. Kun otat tämän ajatuksen huomioon, voit rakentaa mainetta, houkutella uusia kävijöitä ja parantaa kasinosi markkinointituloksia ja pitää asiakkaat palaamassa lisää. Palautesilmukka on uusi mittari, jonka valvominen ja analysointi on tässä liiketoiminnassa ratkaisevan tärkeää. Alla kerron siitä lisää, mutta jos haluat saada lisää näkemyksiä uhkapeli- ja kasinobisneksen markkinoinnin asiantuntijoilta, lue tämä artikkeli.

Takaisinkytkentäsilmukoilla tarkoitetaan aikoja, jolloin toiminnasta saatu voitto syötetään takaisin syötteenä sekvenssin alkuun. Eli esimerkiksi kun olet tehnyt jotain hyödyllistä ja fiksua ja saanut ihmisiltä hyväksyntää ja kiitosta, toistat sen todennäköisemmin uudelleen saadaksesi saman vastakaikua. Positiiviset palautesilmukat kasvattavat toiminnan toistamisen todennäköisyyttä. Negatiiviset palautesilmukat sitä vastoin vähentävät tämän todennäköisyyden mahdollisuuksia.

Voit käyttää palautesilmukoita kasinon suhdetoiminnassa monin eri tavoin:

• Stimuloi suositteluja ja arvosteluja heti positiivisen kokemuksen, kuten pelin voittamisen, jälkeen.
  • Jätä vastaus positiiviseen palautteeseen, sosiaalisen median viesteihin ja arvosteluihin kutsuilla lisää kokemuksia tulevaisuudessa.
  • Kertokaa uskollisille asiakkaillenne ja muille potentiaalisille asiakkaille anteliaista tarjouksista, erityisistä eduista ja eksklusiivisista kampanjoista.
  • Käännä negatiiviset palautesilmukat positiivisiksi kokemuksiksi. Vastaa asiakkaiden negatiivisiin kommentteihin ja negatiivisiin arvosteluihin vilpittömästi ja myötätuntoisesti. Pyydä tarvittaessa anteeksi ja tee kaikkesi ”korjataksesi” asian asiakkaalle.

Käytä sosiaalista todistusaineistoa

Asiakkaat luottavat lähes aina toisiinsa enemmän kuin yritykseesi. Yritykset voivat pelata vaikuttajan kuuluisuudella tavoittaakseen laajemman yleisön. Heidän seuraajamääränsä tekee vaikuttajista todellisia liikekumppaneita. Kun yhteisö on hyvin aktiivinen, heidän postauksensa ja tarinansa voivat tavoittaa miljoonia ihmisiä. Riippumatta siitä, luottavatko he ystävien suusanallisiin suosituksiin vai tuntemattomien arvosteluihin internetissä, potentiaaliset kävijät luottavat paljon todennäköisemmin toisiinsa kuin kasinon mainoksiin.

Tämä tarkoittaa, että rakentaaksesi luottamusta kasinoosi, sinun on tehtävä yhteistyötä muiden kanssa. Sosiaalinen todiste viittaa ajatukseen, että ihmiset seuraavat ja toistavat muiden ihailemiensa ihmisten tekoja. Voit käyttää tätä työkalua monin tavoin, kun mainostat kasinoasi:

• Luo sosiaalisen median profiilit kanaviin, joista potentiaaliset asiakkaasi välittävät eniten. Osallistu aktiivisesti keskusteluihin pelaamisesta, kasinostasi, paikallisista uutisista ja muista yhteisössä tapahtuvista asioista.
  • Näytä positiivisia arvosteluja verkkosivustollasi ja sosiaalisen median sivuillasi.
  • Tehdä videoesimerkkejä tyytyväisistä kävijöistä ja onnekkaista voittajista.
  • Kannusta vieraita jakamaan kokemuksiaan sosiaalisessa mediassa ja tägää kasinosi.
  • Valvo ja vastaa arvosteluihin ja palautteeseen verkossa.
  • Julkaise kuvia ja videoita viimeisimmistä voittajista näytöillä ympäri kasinoa.

On monia tapoja käyttää sosiaalista todistusaineistoa luovasti kasinon popularisoimiseksi. Mieti yleisösi motiiveja ja sitä, mistä he hakevat tietoa, niin sinulla pitäisi olla hyviä ideoita siitä, mistä aloittaa.

Alalinja

Hyvät kasinoiden suhdetoiminnot ja niiden positiivinen maine voivat lisätä asiakkaiden määrää ja liikevaihtoa. Tämä voidaan saavuttaa käyttämällä yksinkertaisia mutta tehokkaita PR-strategiaideoita. Lisäksi olisi hyödyllistä oppia markkinointikokemuksista aiheeseen liittyvillä aloilla, kuten Urheilumainonta ja Pelaaminen, lukemalla näitä artikkeleita.

Pitäkää kuitenkin nämä tavat mielessä ja olkaa avoimia kokeiluille ja muutoksille, niin mahdollisuutenne luoda parempi PR-kokemus ovat sitäkin paremmat.

Uusimmat lähettäjältä Blog