TOP 10 Indvandringsadvokater i Miami 2023

9 min læst

Immigrationsadvokat Miami. Miami, Florida i USA er et fantastisk sted at flytte til. Det er et center og en leder inden for handel, medier, finans, kultur, kunst, underholdning og global handel. I 2010 blev denne by kategoriseret som en Alpha City i World Cities Study Groups opgørelse. Dette skaber et perfekt miljø for udlændinge, der ønsker at immigrere til Miami, USA.

o1 visa USA

TOP 10 Indvandringsadvokater i Miami

Invandringsprocessen i Miami kan nås på flere juridiske måder. Der er to hovedmuligheder for at flytte til USA, den ene henviser til at modtage et permanent (immigrant) visum, og den anden til at få et midlertidigt (ikke-immigrant) visum. Samtidig kan folk, der oplever forskellige problemer i deres hjemland, ansøge om flygtningestatus, hvor Miami immigrationsadvokat kan yde juridisk hjælp.

Se de 10 bedste indvandringsadvokat i Miami:

Roberto J. Ortiz Indvandringsadvokat i Miami

Roberto J. Ortiz Indvandringsadvokat i Miami.

Roberto J. Ortiz er en immigrationsadvokat i Miami med over 15 års erfaring.

Advokat Ortiz har hjulpet individuelle klienter såvel som multinationale selskaber med deres forskellige immigrationsbehov, såsom at modtage beskæftigelsesbaserede visa. Han tilbyder skræddersyede tjenester til både enkeltpersoner og virksomheder. Han har arbejdet som kontaktperson for klienter fra mange lande, herunder Colombia, Brasilien, Paraguay, Guatemala og Venezuela.

Roberto Ortiz har tidligere arbejdet som managing counsel hos Colombo and Hurd, PL, i Miamiområdet i Florida, hvor han ydede juridiske tjenester inden for retssager, erhvervsindvandring og familiebaseret indvandring. Før han arbejdede hos Colombo and Hurd, PL, ejede og arbejdede advokat Ortiz i mere end 12 år hos Cuevas, Ortiz, & Cubas, P.A.. Dette full-service advokatfirma, der ligger i Miami, Fla., ydede hjælp inden for områderne indvandring og naturaliseringslovgivning, forretnings- og virksomhedstransaktioner, retssager, ejendomsret og meget mere.

Advokat Ortiz er medlem af Dade County Bar Association og Florida Bar Association. Han er også medlem af American Immigration Lawyers Association og repræsenterer bestyrelsen for Southern Florida Chapter’s bestyrelse. I 1998 fik han sin Juris Doctor fra St. Thomas University School of Law og sin bachelorgrad i forretningsledelse og organisation fra University of Miami, Coral Gables i 1995. Han har tilladelse til at arbejde i staten Florida og ved United States District Court for the Southern District of Florida med henblik på udøvelse af føderale retssager.

Læs mere: Hvor mange citater er nødvendige for at kvalificere sig til forskningsvisum

Elina Magaly Santana

Elina Magaly Santana, Miami Florida Advokat på Advokat Legion.

Elina Magaly Santana er en advokat, der er godkendt til at arbejde i staten Florida, U.S. District Court, 11th Circuit Court of Appeals, og Southern District of Florida. Santana hjælper indvandrersamfundet i hele landet. Elina koncentrerer sit arbejde om at hjælpe indvandrere i forbindelse med positive ansøgninger til U.S. Citizenship & Immigration Services (“USCIS”), samt at hjælpe ved interviews og i udvisningssager ved U.S. Immigration Courts i hele landet.

Mrs. Santana modtog sin Juris Doctor fra Boston University School of Law, hvor hun arbejdede som redaktør for Public Interest Law Journal. Hun fik sin bachelorgrad i sociologi og spansk litteratur på New York University med udmærkelse.

Mrs. Santana er medlem af bestyrelsen for American Immigration Lawyers Association (“AILA”) i Sydflorida samt medlem af mange andre organisationer i samfundet.

Læs mere: Tips til at skabe en perfekt O-1 anbefaling

Patricia Elizee

Patricia Elizee, Miami Florida Advokat på Advokat Legion.

Patricia Elizee arbejder som ledende partner i Elizee Law Firm, P.A., et firma, der er dedikeret til at hjælpe sine klienter og samfundet.

Mrs. Elizee arbejdede som formand for den haitianske advokatsammenslutning. I 2016 blev hun kåret som valedictorianer af det haitiansk-amerikanske handelskammers første top 20 under 40-klasse og arbejder i øjeblikket som bestyrelsesmedlem i kammeret.

På opfordring af kommissær Jean Monestime blev Patricia Elizee inviteret ind i Miami Dade County’s Hispanic Advisory Board. Elizee har også gennemført det prestigefyldte Florida Bar Leadership Academy. Hun arbejder i øjeblikket som formand for immigrationsudvalget i Dade County Bar Association.

I 2017 valgte Miami Herald Patricia Elizee til at deltage i deres CEO Round-table-serie, hvor eksperter inden for erhvervslivet og juraen forklarer og besvarer forretningsspørgsmål for deres læsere.

Illya-Karina Bonet

Indvandringsadvokat Miami (IKB) Indvandringsadvokat Miami.

Illya-Karina er advokat med over 10 års erfaring med retssager. I næsten seks år har hun udelukkende arbejdet med immigrationsret i Miami, Florida. Illya er meget passioneret omkring Immigration Law og tjener inderligt for immigranter for at hjælpe dem med deres civile og menneskelige rettigheder. I sin nuværende stilling har hun travlt med mange processer fra at skaffe klienter, rådføre sig med immigrationsdomstole, immigrationssager om udvisning, håndtering af udvisningsordrer, udvisningsfjernelser eller udvisningsophold.

Illya blev inspireret til at følge sine drømme om at blive immigrationsadvokat siden hendes første sag, hvor hun fik flygtningestatus for sin klient. Hun kæmper for alle menneskerettighedssager og vil fortsat kæmpe for ofre (både voksne og børn) for vold i hjemmet, kvinder, der er blevet flyttet til USA og forladt af deres mænd, blandt mange andre menneskerettighedssager og borgerrettighedssager.

Læs mere: Sådan finder du en indvandringsadvokat

Antonio Calero

Advokat F. Antonio Calero, JD - Immigration Attorney, Miramar.

Antonio Calero er stifter og advokat i The Law Firm. Han er en succesfuld transaktionsadvokat, som har rådgivet forskellige virksomheder inden for forskellige områder om både kontraktlige spørgsmål i et salgsdrevet og kundecentreret miljø.

Antonio blev født i Colombia og immigrerede til USA som ca. 10-årig. Han blev færdiguddannet fra Miami Beach Senior High School med højest mulige udmærkelse i 1999. Calero fik sin bachelorgrad fra St. Thomas University i 2003 i kriminalret og en mindre grad i psykologi.

Senere fik han sin kandidatgrad i erhvervsøkonomi (MBA) fra Nova Southeastern University (2007). Efter at have modtaget sin kandidatgrad fik Antonio desuden sin Juris Doctorate (J.D.) i Florida A&M College of Law (2011).

Antonio har optrådt i hele landet i omkring 10 år om emner, der omfatter uddannelse og finansielle spørgsmål. Nogle af de steder, hvor han har talt, dækker finansielle organisationer i hele landet, ved arrangementer for offentlige enheder og på universiteter i hele USA. Som et resultat af mange års offentlig tale blev Antonio bedt om at være hovedtaler ved Academic Excellence and Scholarship Ceremony i 2014 på Miami Dade College.

Læs mere: Trin og hemmeligheder ved at få en ph.d.-grad på O-1-visum

Luiza Miller Immigration Attorney

• Website | Facebook
  • Sprog: Engelsk, spansk, fransk, portugisisk, rumænsk

Luiza Miller er advokat med licens fra District of Columbia Bar. Luisa har mere end et årti erfaring med sager om lovlig indvandring. Luiza Miller er selv indvandrer og flyttede til USA i sin ungdom. USA gav hende mulighed for at realisere sig selv og finde sin karriere inden for immigrationsret.

Hun fik en juridisk embedseksamen fra universitetet Spiru Haret i Bukarest, Rumænien. Hun er også uddannet fra universitetet i Bukarest med en bachelorgrad i sociologi (1999). Den unikke blanding af jura og sociologi, studiet af jura og studiet af samfundet, forenet med en hurtig forståelse af fremmedsprog gør Luiza Miller til en kompetent og dygtig advokat, som brænder for sit arbejde og har stor forståelse for hver enkelt klients baggrund.

Den vigtigste faktor for hendes ekspertise i immigrationssager ligger i beskæftigelsesbaserede og familiebaserede ikke-immigrant- og immigrantvisa. Hendes fokus ligger på beskæftigelsesbaserede visa til eksperter, internationale transferpersoner, investorer, faglærte arbejdere, personer med ekstraordinære evner inden for kunst, forretning, sport og videnskab. Desuden er hun en varm fortaler for at holde familierne sammen, og derfor hjælper hun familier med familieansøgninger, juridisk permanent opholdstilladelse og fritagelser for grunde til afvisning. Hun har også stor erfaring med sager vedrørende dispensationer fra J-1 visum, midlertidig beskyttet status (TPS), FOIA, FBI-baggrundstjek og udvisning.

Læs mere: Det bedste amerikanske startup-visum til iværksættere

Kristy Figueroa-Contreras

Kristy Figueroa-Contreras immigration lawyer miami.

Advokat Kristy Figueroa-Contreras arbejder udelukkende inden for alle områder af amerikansk immigrations-, nationalitets- og konsulærret og strafferetlig beskyttelse af personer, der er anklaget for en lang række statslige og føderale forbrydelser og forseelser. Hendes erfaring med straffesager gør det muligt for hende at arbejde i det komplekse samspil mellem straffelovgivning og immigrationslovgivning og -procedurer. En stor del af hendes praksis er fokuseret på at bistå ikke-statsborgere, der står over for strafferetlige anklager ved både føderale domstole og straffedomstole i Florida, samt personer med straffedomme i deres indvandrings- og konsulære processer (forsvar mod udvisning og dispensationer).

Advokaten opnåede sin Juris Doctor (juridisk embedseksamen) i 2002 på Emory University School of Law i Atlanta, Georgia. Hun er også uddannet fra Universidad del Salvador, Facultad de Ciencias Jurídicas. Figueroa-Contreras har også en bachelorgrad i engelsk (1997) og en bachelorgrad i moderne sprog (fransk) (1998) fra Florida International University i Miami, Florida.

Kristy er medlem af Federal Bar Association (FBA), National Association of Criminal Defense Lawyers (NACDL), Florida Association of Criminal Defense Lawyers (FACDL) m.fl.

Læs mere: Kan en influencer på sociale medier få et O1-visum?

Jacob Ratzan Indvandringsadvokat Miami

Jacob Ratzan Immigration Law.

Jacob Ratzan arbejder for Packman Neuwahl & Rosenberg (PNR), et advokatfirma i Miami, der fokuserer på international skat, ejendomsplanlægning, immigration og fast ejendom. Ratzan ser sin opgave i PNR’s immigrationspraksis:

• at hjælpe amerikanske arbejdere med at rekruttere udlændinge i overensstemmelse med USA’s immigrationslovgivning;
  • at hjælpe indvandrere med at leve og arbejde lovligt i USA;
  • at hjælpe amerikanske statsborgere og lovlige permanente statsborgere med at bo i USA sammen med deres udenlandsk fødte slægtninge.

Han koncentrerer sig om beskæftigelsesbaserede green card-visa (f.eks. PERM), investorvisa, ansøgninger om ekstraordinære evner, dispensationer fra nationale interesser, familiebaserede green card-ansøgninger, ansøgninger i henhold til Violence Against Women Act (“VAWA”), ikke-immigrantvisa (f.eks. E, H-1B, K, L, O, P, R), mandamus-sager vedrørende forsinkede ansøgninger, dispensationer fra uantagelighed og konsulær behandling blandt andre områder vedrørende immigrationslovgivning.

Læs mere: Hvor meget koster det at ansøge om et O-1 visum?

Nicolas J. Watkins

Nicolas er født og opvokset i Storbritannien og har mere end 30 års erfaring inden for immigrations- og nationalitetsret og ejendomsret. Watkins leder GrayRobinson’s praksisgruppe for erhvervsindvandringsret.

Nicolas’ praksis inden for indvandring er fokuseret på immigrant (permanent/ophold) og ikke-immigrant (midlertidig) visumansøgninger og ansøgninger på vegne af hans klienter, investorer, ledere, ledende og andre professionelle udenlandske arbejdstagere og deres arbejdsgivere. Dette omfatter bl.a. E, H, L, O og P visa til midlertidige arbejdstagere samt ansøgninger om midlertidig og permanent ansættelsescertificering og ansøgninger om opholdstilladelse under Immigrant Investor (EB-5) Visa Program. Nicolas bistår også arbejdsgivere i forbindelse med immigrationsrelaterede sager om overholdelse af lovgivningen i ansættelsesforhold (kontrol af beskæftigelsesegnethed, E-verify og I-9-revisioner) samt personer i naturaliseringssager og konsulære sager.

Læs mere: Hvad er et O-visum i USA? Typer, krav & ansøgningsproces for O-1 visum

Mayerlin Almonte immigration advokat Miami

Advokat Mayerlin Almonte er fra Santo Domingo, Den Dominikanske Republik. Hun er medstifter af Immigration Counsels LLC. Ms. Almonte er også forfatter til Latino Leaders Magazine. Efter hendes accept til New York State Bar har advokat Almonte praktiseret alene med Immigration og Naturalization Law, hvor hun har en stor erfaring.

Hendes firma er fokuseret på at yde immigrationshjælp til personer og virksomheder i hele USA og i udlandet. De tilbyder personlig rådgivning og service til alle vores klienter effektivt. Mayerlin har sammen med sine kollegier tilsammen 20 års erfaring med immigrationsret og har repræsenteret klienter i immigrationsdomstole i hele USA, herunder Florida, Texas, New York, New Jersey, Californien og Louisiana.

Hun betragter det som sin mission at give folk individuel opmærksomhed og professionel service på alle trin på vejen mod at opnå immigrationsmål.

Fuldstændig afslutning: Indvandringsadvokat Miami

Hvad enten du immigrerer eller flytter, rejser processen mange spørgsmål. Derfor kan det være nyttigt at lære alle mulighederne og immigrationsprocessen selv at kende, tjek denne artikel om Hvordan man immigrerer til USA.

Seneste fra Blog