Casestudie: Sådan forbedrer We Digitize ApS betting- og gamblingkunders trafik, synlighed og salg

8 min læst
Case Study: How We Digitize ApS Enhances Betting and Gambling Client's Traffic, Visibility, and Sales

Vi digitaliserer og øger salget

We Digitize ApS

I dette casestudie dykker vi ned i det dynamiske samarbejde mellem We Digitize ApS, et fremtrædende digitalt bureau fra Danmark, og PRNEWS.IO.

Vi vil gerne takke Søren Lauvring, SEO & Campaign Manager hos We Digitize ApS, for at være så venlig at give os et interview og dele ud af sin værdifulde indsigt og erfaring.

Søren Lauvring:

“We Digitize er et digitalt marketingbureau med base i Danmark. Vi fungerer primært som grossist og betjener ca. 400 digitale bureauer, hvoraf de fleste er placeret i udlandet. Vores ydelser omfatter konsulentbistand til udvikling af hjemmesider, konverteringsoptimering, SEO, PPC, social media management, linkbuilding, tekstforfatning samt strategi, salg, branding og reputation management – alt sammen inden for det digitale område.

Vores mål er konsekvent at levere exceptionelle tjenester til vores kunder, mens vi vover os ind på nye og spændende markeder. Derudover vil vi dykke ned i AI’s rolle i digital markedsføring, efterhånden som vi skrider frem.”

Problem: Udfordringer i nichebrancher med fokus på betting- og gamblingsektoren

Bureauet arbejder med kunder i udfordrende nicher, såsom sportsbetting og gambling. Promovering af betting- og gamblingnicher kan udgøre flere udfordringer på grund af forskellige faktorer.

Det er dog ikke alle medier, der er villige til at publicere den slags indhold, og de, der gør, afholder sig ofte fra at offentliggøre oplysninger om det.

Betting- og gamblingindustrien er ofte underlagt strenge regler og juridiske rammer i mange lande. Disse regler kan lægge begrænsninger på reklamer og salgsfremmende aktiviteter, hvilket gør det udfordrende at nå ud til et bredt publikum.

Betting- og gamblingbranchen er meget konkurrencepræget med mange etablerede aktører, der kæmper om kundernes opmærksomhed. At skille sig ud og differentiere sig fra konkurrenterne kræver kreative og innovative marketingstrategier.

Online reklameplatforme, såsom søgemaskiner og sociale medieplatforme, har ofte specifikke politikker og begrænsninger for promovering af gambling og betting-relateret indhold. Disse begrænsninger kan yderligere hæmme markedsføringsindsatsen.

At overvinde disse udfordringer kræver en omfattende forståelse af branchen, innovative marketingstrategier, overholdelse af regler og opbygning af tillid og troværdighed blandt potentielle kunder.

Derfor støder digitale bureauer ofte på vanskeligheder, når de promoverer kunder fra lignende nicher.

PRNEWS.IO: Hvilke mål, formål eller problemer fik dig til at bruge PRNEWS.IO?

Søren Lauvring: Vi blev tiltrukket af PRNEWS.IO, da vi altid er på udkig efter velrenommerede medier, der er velegnede til at skabe opmærksomhed om vores kunders produkter, budskaber og resultater.

PRNEWS.IO: Har I prøvet andre løsninger før, som ikke fungerede? Hvad var nogle af de største udfordringer, I stod over for under udgivelsesprocessen?

Søren Lauvring: Vi har prøvet mange andre løsninger, og udfordringerne har altid været med leveringen. Enten var den langsom, eller også skete den slet ikke.

Løsning: Partnerskab mellem We Digitize ApS og PRNEWS.IO

PRNEWS.IO løser problemer relateret til udfordrende nicher ved at give indsigt i medier, der accepterer følsomme emner. Med en PRNEWS.IO PRO-konto har bureauer ubegrænset adgang til denne uvurderlige information, så de kan navigere i sådanne nicher uden begrænsninger.

PRNEWS.IO: Hvad har teamet gjort for at nå jeres mål?

Søren Lauvring: PRNEWS.IO-teamet har altid været imødekommende og hjælpsomme med at foreslå passende medier samt sørge for, at vores reklameindhold blev offentliggjort rettidigt og problemfrit.

Vores PRO-konto indeholder f.eks. tjenesten Bulk Site Checker, som strømliner indholdsdistributionsprocessen. Her er, hvordan det fungerer:

• Saml backlinks fra dine konkurrenter ved hjælp af værktøjer som Ahrefs eller andre lignende værktøjer.
  • Upload den indsamlede liste til Bulk Site Checker.
  • For hvert site vil du modtage oplysninger som placeringspris, SEO-egenskaber og meget mere.
  • Køb placeringsrettighederne til dit indhold, inklusive backlinks til den promoverede artikel, og se væksten i indikatorerne.

Bemærk venligst: Denne service er udelukkende tilgængelig for PRO-abonnenter.

Resultater: We Digitize ApS styrker kunder med øget trafik, online synlighed og salg

Inden for en måned har PRNEWS.IO faciliteret udgivelser for We Digitize ApS’ kunder i tre forskellige lande: USA, Chile og Storbritannien.

Hastigheden af PRNEWS.IO-teamets arbejde fortjener særlig opmærksomhed, idet hver artikel blev offentliggjort inden for 2-6 dage efter indsendelse.

Artiklerne blev udgivet på forskellige hjemmesider, hver med sit eget publikum og SEO-indikatorer:

Som et resultat har mange af disse artikler opnået gode placeringer på Google for søgeord, der er vigtige for We Digitize ApS’ kunder.

PRNEWS.IO: Hvad er resultaterne af arbejdet? Har du nået det mål, du satte dig?

Søren Lauvring: Alle vores kunder har konsekvent oplevet betydelige stigninger i deres trafik og online synlighed, hvilket har øget deres salg. PRNEWS.IO har været en stor hjælp i den forbindelse.

PRNEWS.IO: Har PRNEWS.IO-tjenesten levet op til dine forventninger? Timing, kvalitet og bekvemmelighed

Søren Lauvring: Alt har været fejlfrit, og vi er meget tilfredse med vores nuværende samarbejde.

PRNEWS.IO: Ville du henvende dig til PRNEWS.IO-teamet med en ny opgave?

Søren Lauvring: Ja, til hver en tid. Vi ved, at det bliver håndteret professionelt og hurtigt, og det hjælper os med at nå vores marketingmål.

Succes er, når vi kan se, at vores kunders hjemmesider klarer sig godt, når de følger vores personlige marketingstrategier for dem. Hvis de øger deres trafik og online synlighed og er tilfredse med resultatet, så er vi det også. Hvis vi kan skabe værdi, er ingen opgave for stor eller lille.

Søren Lauvring

Seneste fra Blog