Top Sports Blogit, jotka hyväksyvät Guest Posts

4 minuuttia luettu
Urheilublogit

On olemassa paljon blogeja, jotka tarjoavat vieraskirjoituksia tai artikkelien lähettämistä sivulleen auttaakseen heitä SEO:ssa ja rankin rakentamisessa. Kuten me kaikki tiedämme, vierasbloggaamisesta on tullut loistava tapa luoda backlinkkejä, joita käytetään tekijänä sivuston parantamisessa.

Tullaksesi hyvin toimeen vieraskirjoituksillasi, sinun on otettava huomioon sivustojen ja sisällön laatu, linkkien relevanssi ja sivustojen merkityksellisyys. Jos haluat kirjoittaa vieraskirjoituksen, sinun on ensin löydettävä oikeat sivustot.

Tänään olemme laatineet listan parhaista urheilublogeista jotka ottavat vastaan vieraskirjoituksia. Kaikki nämä sivustot ovat laadukkaita ja saavat paljon liikennettä.

Suosittuja urheilublogeja

Urheilublogit, joihin voit sijoittaa lehdistötiedotteita, blogikirjoituksia ja muuta materiaalia.

Artikkelin lähettäminen on prosessi, jossa lähetät verkkosivustoosi tai yritykseesi liittyvän artikkelin laadukkaille verkkosivustoille, jotka hyväksyvät ilmaisen artikkelin lähettämisen. Artikkelilähetysten tarkoituksena on lisätä verkkosivustosi näkyvyyttä ja suosiota.

Artikkelien toimittamissivustojen luettelolla on valtava merkitys liikenteen ja hakutulossijoituksen lisäämisessä, sillä se on todistettu menetelmä off-page SEO:ssa. Tämä on kustannustehokkain tapa sivustoille tai blogeille lisätä liikennettä toisin kuin PPC-mainoksiin käyttäminen.

Yahoo Sports

Yahoo Sports perustettiin Washingtonissa, DC:ssä, varmistamaan kiinnostus urheilua koskeviin uutisiin Yhdysvalloissa. Vuosien ajan sports.yahoo.com saavutti lukijoiden luottamuksen ja nousi maan TOP 100 suosituimman uutissivuston joukkoon.

Football.London

Football.London on ensimmäinen 24/7, fanien johtama resurssi pääkaupungin seuroille. Valottaa asioita, joista fanit todella haluavat tietää, tarjoaa jatkuvaa uutisointia uusimmista uutisista ja luo interaktiivisia tietokilpailuja ja pelejä, jalkapallo.

Jalkapallon siirtokahvila

The Football Transfer Tavern – sinun yhden luukun kautta löydät kaikki siirtohuhut, uutiset ja uutisotsikot.

Juvefc.com

Kaikki viimeisimmät Juventus-uutiset, Juventuksen siirtouutiset, otteluraportit, tilastot, otteluohjelmat ja paljon muuta – Tehty Juve-faneilta Juve-faneille.

Chelsea News

Chelsea News on rakennettu tuomaan kaikki Chelseaa koskevat olennaiset uutiset faneille. Sivuston päätavoitteena on tarjota kaikki Chelsea uutiset, siirtohuhut, laadukkaat Chelsea artikkelit ja kaikki mitä tarvitsee tietää Chelsea jalkapalloseurasta jalkapallo- ja Chelsea faneille maailmanlaajuisesti!

Tennisnerd.net

Tennisnerd on sivusto todellisille tennisnörteille ja mailaharrastajille, jotka haluavat lukea uusimmista tennistarvikkeista ja saada tietoa uusista tennismailoista ja siitä, mitä mailoja ammattilaispelaajat käyttävät.

Anfield Watch

Anfield Watch on riippumaton Liverpool FC -sivusto, joka on rakentanut maineensa luotettavana äänenä kaikessa Liverpoolin jalkapalloseuraan liittyvässä.  Sivustosta on kasvanut yksi maailman suurimmista, tunnetuimmista ja menestyneimmistä, jota luetaan yli 200 eri maassa.

Yacht.easybranches.com

Yachting World on pitänyt sormensa purjehduksen pulssilla vuodesta 1894 lähtien (vaikka jotkut meistä ovatkin liittyneet mukaan hieman myöhemmin).

Ibroxnoise.co.uk

Ibroxnoise.co.uk on toiminut vuoden 2011 lopusta lähtien epävirallisena fanisivustona, joka tarjoaa uutisia, näkemyksiä ja yleistä Rangers-keskustelua.

Yachtingnews.com

Yachtingnews.com on Britannian purjehdusmarkkinoiden ytimessä ja on tarkoitettu ihmisille, jotka purjehtivat aktiivisesti veneillään – olipa kyse sitten risteilyistä kanaalin yli, rannikon ympäri tai kauempana sinisillä vesillä.

Runnerstribe.com

Runner’s Tribe kattaa kaikki yleisurheilun, yleisurheilun, maantiejuoksun, juniorijuoksun ja muun yleisurheilun osa-alueet kaikkialla Australasiassa ja maailmassa. Kaikkia osioita päivitetään ja parannetaan jatkuvasti.

SEO:ssa Guest Posting on menetelmä, jonka avulla kirjoitat artikkelin jollekin verkkosivustolle ja saat vastineeksi linkin omalle verkkosivustollesi/blogillesi. … Sanotaan, että olet tehnyt vieraskirjoituksen suosittuun blogiin, jolla on paljon sähköpostitilaajia ja sosiaalisia seuraajia. Jos kirjoituksesi on tarpeeksi hyvä, se tekee sinusta suositun kyseisen blogin yleisön keskuudessa.

Uusimmat lähettäjältä Blog