10 minuuttia luettu
–>
Top 10 koulutusalan startup-yritystä, jotka muuttivat lähestymistapaa oppimiseen.

Koulutusstartupit. Jokainen startup-yritys alkaa ideasta. Joidenkin mielestä se on tyhmä tai mahdoton toteuttaa. Toiset luovuttavat jo suunnitelman laatimisvaiheessa, koska näyttää siltä, ettei mikään auta luomaan selkeää toimintasuunnitelmaa. Useimmiten myös loistava idea menee pilalle, kun sijoittajia ei ole tarpeeksi. Ja jos olet ohittanut nämä vaiheet ja olet valmis käynnistämään hankkeen, olet oikealla tiellä.

Koulutusala on kapeikko, jota on aina kehitettävä, koska useimmissa maissa sen tila on huono. Siksi lahjakkaat ihmiset yrittävät keksiä parempia tapoja luoda hienoja projekteja, ottaa mukaan laajempi yleisö ja opettaa heille jotain hyödyllistä.

Internetistä löytyy monia kursseja, kouluja ja koulutuksia, jotka etsivät parhaita tapoja saavuttaa menestystä asiakkailleen. Ja jos etsit koulutuskouluja tai etsit inspiraatiota projektisi luomiseen, voit turvallisesti käyttää tuoretta valikoimaamme. Tässä ovat parhaat koulutusalan startupit, jotka ovat jo onnistuneet keräämään paljon opiskelijoita, kouluttamaan heitä ja saavuttamaan maailmanlaajuisen tason.

Top 10 vaikuttavaa koulutusalan startup-yritystä

eTalk Online Learning Platform

Official website | Facebook | Instagram

eTalk verkko-oppimisalusta.

eTalk on verkkoalusta vieraiden kielten opettamiseen yli 4-vuotiaille lapsille ja kaikentasoisille aikuisille.
Ensikohtaiset henkilökohtaiset englannin kielen etätunnit

• Professionaaliset opettajat.
  • Oppi missä tahansa, milloin tahansa.
  • Kulttuurien väliset yhteydet.

Kirjakerho

Official website | Twitter

Kun hyvä kirja loppuu, keskustelu alkaa. Liity keskusteluun osoitteessa bookclub.com.

Tämä on startup-yritys, jonka tavoitteena on houkutella nuoria lukemisen pariin. Lisäksi BookClub on loistava paikka, jossa kaikki kirjojen ystävät voivat viettää aikaa edukseen. Tämä resurssi asemoi itsensä lukijoita yhdistäväksi alustaksi. BookClub on virtuaalinen kirjakerho, joka tarjoaa kirjailijoille ja lukijoille viihtyisää viestintää ja kirjakeskustelua. Alusta ylläpitää aktiivisesti myös sosiaalisia verkostojaan, joista kaikki lukemisen ystävät voivat löytää samanhenkisiä ihmisiä.

CampusLogic

Official website | Twitter

Se on kattava edtech-ratkaisu, jota nykyään käyttävät miljoonat yhdysvaltalaisten oppilaitosten opiskelijat. Alusta sisältää opintojen hintalaskurin, täydelliset stipendien hallintatoiminnot, 24 tunnin henkilökohtaisen neuvonnan, työkalut yksinkertaistettuun rahoitustuen tarkistamiseen ja jopa stipendien joukkorahoituksen.

Startup perustettiin vuonna 2011, ja se on sittemmin kerännyt yli 200 miljoonan dollarin investoinnit. Kaikki investoinnit käytetään uusien strategisten kumppaneiden ostamiseen, jotta tuotteita voidaan kehittää edelleen. Opiskelijoiden vuorovaikutus alustan kanssa on myös hyvin helppoa. He voivat täyttää lomakkeita verkossa, tarkistaa ne jne. Tämä auttaa automatisoimaan CampusLogicin ja käyttäjien välistä viestintää.

BetterUp

Official website | Twitter

Henkisen kunnon, uran ja yhteisöjen rakentaminen. Jotta voit olla paras - työssä ja elämässä.

Tämä on innovatiivinen startup-yritys, joka on tarjonnut valmennus-, konsultointi- ja mentorointipalveluja jo pitkään. BetterUp perustettiin vuonna 2013, ja se on nyt edustettuna yli 60 maassa. Alusta on saatavilla 50 kielellä, ja rekisteröityneiden käyttäjien määrä yltää noin 2 000:een. Yrityksen ydintiimi työllistää noin 25 henkilöä. He ovat itsevarmoja ammattilaisia, jotka tekevät työnsä korkeimmalla tasolla.

BetterUpin virtuaalisten istuntojen avulla käyttäjät harjoittelevat käyttäytymistään, hallitsevat ja vahvistavat uusia taitoja. Yksilöllistä kasvua mitataan ja seurataan. Palvelua käyttävät sekä tavalliset ihmiset että suuret yritykset innostamaan työntekijöitä kasvamaan henkilökohtaisesti ja ammatillisesti.

Duolingo

Official website | Twitter

Duolingo on maailmankuulu amerikkalainen koulutusalan startup, jonka avulla voi opiskella useita vieraita kieliä verkkosovelluksen avulla. Opiskeluprosessi tässä järjestelmässä muistuttaa LinguaLeon periaatteita. Suurin ero Duolingon ja sen kilpailijoiden välillä on mahdollisuus oppia kieli alusta alkaen, vaikka yksinkertaisimmat sanat tuottaisivat vaikeuksia. Kaikki sivustolla olevat tehtävät on ryhmitelty vaikeustasojen mukaan. Prosessi alkaa kuvien tunnistamisesta ja yksinkertaisten sanojen kääntämisestä ja päättyy pitkiin lauseisiin. Ohjelma tarjoaa mahdollisuuden auttaa oppilasta korjauksilla, jos virheitä tai vääriä käännöksiä ilmenee.

Duolingo tukee englannin, saksan, ranskan, espanjan, portugalin, tanskan, ukrainan, unkarin, heprean ja muiden kielten opiskelua. Palvelu on todella laadukasta ja huomaavaista. Sen avulla on todella mahdollista opiskella yli 2000 vieraan kielen sanaa ja hallita kaikki peruskielioppi, mikä on aika hyvä.

Tutkinto

Official website | Twitter

Degreed on yhdysvaltalainen, San Franciscossa sijaitseva koulutusalan startup-yritys, joka auttaa eri organisaatioita ja opiskelijoita kehittämään uraansa oikein ja tehokkaasti. Se perustettiin vuonna 2012 ja se on ollut menestyksekkäästi vuorovaikutuksessa käyttäjien kanssa jo yli 9 vuoden ajan, antaen heille mahdollisuuksia oppia ja seurata taitojaan. Sitä kaikkea helpottaa virtaviivainen ohjelma. Ammattitaitoinen tiimi uskoo, että taitojen parantaminen eri työaloilla on avain menestykseen.

Alustalla on myös kirjasto, josta käyttäjät voivat poimia hyödyllistä materiaalia. Degreed korostaa opiskelijan aktiivista osaamista ja tarjoaa palveluja sekä yksilö- että organisaatiotasolla. Degreedin suuri plussa on kyky tunnistaa käyttäjän aktiiviset ja hyödylliset taidot.

Udacity

Official website | Twitter

Se on yksi ensimmäisistä koulutusalan startupeista, joka on keskittynyt niille, jotka haluavat hankkia käytännön taitoja, joita tarvitaan uran kehittämiseksi tai ammatin vaihtamiseksi.

Udacityn kursseista suurin osa on omistettu tietotekniikalle, ja hyvästä syystä. Koulutusalusta kasvoi nimittäin ilmaisesta tietotekniikkakurssista. Kurssit on omistettu front-end-verkkokehitykselle, full-stack-verkkokehitykselle ja iOS-kehitykselle. Teknisten taitojen koulutuksen lisäksi Udacity tarjoaa ohjelmia yrittäjyydestä, muotoilusta, matematiikasta ja fysiikasta. Alustan kätevyys on se, että opiskelukieli on englanti. Osa kursseista on kuitenkin myös tekstitetty eri kielillä.

TradeUp

Official website | Twitter

Tämä Kaliforniasta kotoisin oleva koulutusalan startup tarjoaa aktiivisesti taloudellista tukea lahjakkaille opiskelijoille. TradeUpia ei pidä sekoittaa luottokeskukseen. Tämä alusta tarjoaa kannattavan vaihtoehdon. TradeUp-yritys käyttää osakassopimusta. Se toimii helposti: opiskelet ja hankit asiantuntijoiden taitoja ilmaiseksi, kunnes saat työpaikan. TradeUpissa ei ole korkoa. Kaikki on rehellistä ja läpinäkyvää. Tämä startup-yritys on ollut olemassa vasta muutaman vuoden, mutta se on jo pystynyt auttamaan monia opiskelijoita, joilla ei ole riittäviä taloudellisia resursseja, valmistumaan yliopistosta ja hankkimaan ammattitutkinnon.

Stellar Labs

Official website | Twitter

Stellar Labs on uraauurtava koulutusalan startup, joka ratkaisee monia ongelmia. Yrityksen pääpaino on teknologia-alan työvoimakuilun kurominen umpeen. Tiimi väittää luoneensa innovatiivisen alustan. Opiskelijat saavat inspiraatiota ja energiaa. Startup työskentelee tarjotakseen nopean oppimisprosessin teknologiataitoja kaikille tulijoille. Tiimi ratkaisee kaiken tuloshakuisella lähestymistavalla. Stellar Labs tekee erinomaista työtä teknisen henkilöstön pätevyyden nostamisessa ja todellisten ammattilaisten kouluttamisessa.

Masai-koulu

Official website | Twitter

Edessäsi on koodauskoulu, joka auttaa sinua tulemaan web-kehittäjäksi lyhyessä ajassa. Masai-koulu etsii luovia opiskelijoita, jotka haluavat oppia 2000-luvun kysytyimpiä ammatteja.

Tämä koulu on saavuttanut uuden tason vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa. He tarjoavat koulutusta panostamalla opiskelijoihinsa. Koulutus on täysin ilmaista, ja maksut suoritetaan vasta, kun löydät työpaikan. Sen lisäksi, että tutustut itsellesi uuteen alaan, rakennat strategioita asiakkaiden kanssa kommunikointiin sekä opit esittäytymään.

Cluey Learning

Official website | Twitter

Koulutyön tuki? Olemme avoinna ja verkossa.

Se on Sydneystä kotoisin oleva koulutusalan startup-yritys, joka tarjoaa henkilökohtaista oppimista ja tukiopetusta. Cluey Learning sopii koululaisille ja opiskelijoille. Yritys perustettiin vuonna 2017, mutta se on jo ehtinyt tehdä yhteistyötä monien asiakkaiden kanssa ympäri maailmaa.

Tällä koulutusalan startupilla on vielä paljon ideoita tulevaisuuden kasvuun, joten he aikovat käyttää sijoittajien panosta viedäkseen sen seuraavalle tasolle.

Cluey Learning odottaa lisäävänsä opiskelijoiden määrää, investointeja ja aloittavansa tuotekehityksen, ja pian. Tiimi aikoo saavuttaa kaiken tämän ainutlaatuisen koulutuksen, hyödyllisten opetusohjelmien ja luennoitsijoiden avulla.

Uusimmat lähettäjältä Blog