Koulutus Vieraskirjoitukset: Guest Post Ideat

5 minuuttia luettu
Koulutus-vierailijapostaus

Gastpostaus tarkoittaa sisällön kirjoittamista ja julkaisemista jonkun toisen sivustolla. Vieraskirjoittamisessa on useita etuja. Se voi olla esimerkiksi tapa sijoittua, tulla nähdyksi, luoda hyvää mainetta ja monille saada sivustolle tärkeitä takalinkkejä.

Vierailijapostituksen avulla voit rakentaa suhdetta vaikuttajiin. Kun tutustut heihin paremmin, se voi johtaa uusiin mahdollisuuksiin tulevaisuudessa.

Vierailijapostitus voi parantaa verkkosivustosi hakukoneoptimointia. Vierasblogipostauksessasi voit linkittää takaisin verkkosivustollesi, mikä voi auttaa verkkosivustoasi sijoittumaan korkeammalle hakukoneissa.

Vierasblogipostaus altistaa sinut aivan uudelle yleisölle. Se tarkoittaa uusia johtolankoja, uusia asiakkaita, sähköpostilistasi kasvattamista, tunnettuuden laajentamista jne.

Vierailupostauksella on monia etuja. Sen lisäksi, että se antaa sinulle lisää liikennettä sivustollesi, se on myös loistava tapa esitellä kirjoitustaitojasi ja luoda yhteyksiä muihin oman alasi bloggaajiin. Olen huomannut, että yksi hyvä tapa löytää mahdollisuuksia vierasbloggaajaksi on hyödyntää sosiaalista mediaa. Käyttämällä sosiaalisessa mediassa hashtagia #GuestBloggerNeeded tai #GuestBloggers, on hyvä tapa saada yhteys yrityksiin ja sivustoihin, jotka ovat valmiita julkaisemaan uusimman blogisi.

Uylee Dennis, omistaja osoitteessa Uylee’s Boutique

Luettelo 700+ koulutuksen vieraskirjoitussivustosta

Etsitkö sivustoja, joilla voit julkaista koulutusaiheisen vieraskirjoituksesi? Tutustu laajaan listaan vierailupostauksia hyväksyvistä verkkojulkaisuista

Täältä löydät kätevän luettelon, jossa on yli 700 verkkosivustoa koulutusalalta. Sinun ei enää tarvitse pikeerata toimittajia ja bloggaajia saadaksesi vieraskirjoituksesi julkaistua. Luettelossa on kätevä suodatus, joka auttaa sinua löytämään sopivimmat vaihtoehdot. Voit lajitella sivustoja maan, kielen, tyypin ja kategorian mukaan. Lisäksi on mahdollista lajitella koulutussivustoja Ahrefs- tai Moz-rankin mukaan!

Koulutuksen vierasblogipostausideoita

• Perimmäinen opas [***]
  • Haastattelu ammattilaisen kanssa
  • Vinkkejä ja niksejä uusille kasvattajille
  • Sosiaalisen median vaikutus luokkahuoneeseen
  • Luettelo opettajille suunnatuista verkkoresursseista
  • Kirja, kurssiarvostelu
  • Löydä mielenkiintoinen Ted Talk & Arvostele se
  • Mythbuster-blogit
  • Vastaukset suosittuihin kapeisiin Quora-kysymyksiin
  • Meme-analyysi
  • Vanhempien ja opettajan välinen viestintä
  • Keskustelu Pinterestin täydellisestä luokkahuoneesta
  • Kuinka hallita aikaa opiskellessa ja työskennellessä
  • Käytä kouluusi tai tiettyyn ohjelmaan liittyvää terminologiaa kirjoittaaksesi ”Mikä on…”-postauksen.
  • Kootkaa lista kirjoista, joita voitte lukea kesäloman aikana.
  • Luettele parhaat opiskeluvinkit opiskelijoille.
  • Parhaat osa-aikaiset työt opiskelijoille.
  • Miten paljon tutkinto maksaa?
  • Mitkä ovat parhaat opiskelusovellukset opiskelijoille?
  •   Luettele mielenkiintoisimmat lukemasi opetusblogit
  • Miten opettajat voivat pitää oppilaat turvassa internetiä käyttäessään.
  • Vapaaehtoistyön mahdollisuudet oppilaille.
  • Talenttimahdollisuudet opiskelijoille.
  • Parhaat tavat tehdä muistiinpanoja.
  • Vertaile ensimmäistä opetusvuottasi tähän päivään. Miten asiat ovat muuttuneet?
  • Kerro joitain suosikkitapojasi rentoutua ja latautua kouluajan ulkopuolella.
  • Missä olet yhteydessä muihin opettajiin verkossa? Twitterissä? Facebook-ryhmät? Instagram? Jaa suosikkitapasi oppia muilta koulutusyhteisön jäseniltä.
  • Mitä teet, kun sinulla on muutama minuutti jäljellä tunnin lopussa? Jaa ideasi muiden opettajien kanssa.
  • Opettajat ovat myös oppilaita ja oppilaat ovat myös opettajia. Kirjoita oppitunneista, joita olet oppinut opiskelijoilta.
  • Jaa ajankäyttö- tai tuottavuusvinkkejäsi.
  • Jaa ajatuksiasi tai kokemuksiasi opiskelijoiden yksityisyydestä.
  • Kirjoita viesti palautteen antamisesta opiskelijoille.
PRNEWS.IO on käyttäjäystävällinen PR-alusta, jolla voit jakaa uutisia muutamassa vaiheessa. Maailman ensimmäinen sponsoroidun sisällön verkkokauppa, jossa julkaisuille on kiinteät hinnat. Se on all-in-one-palvelu, jonka avulla voit luoda ja jakaa uutisia ja tarinoita koko maailmalle omilla ehdoillasi.

Käärimällä asiat yhteen

Vierailijapostitus on hyödyllistä täydellisellä tavalla. Täydellinen, aiheesta kirjoitettu sisältö, joka viittaa toiseen verkkosivustoon avainsanalla, antaa toiselle verkkosivustolle jonkin verran liikenteen harhautusta. Hakukone tietää, että avainsana on linkitetty, ja ihmiset saavat tietää avainsanasta linkitetyllä verkkosivustolla tai verkkosivulla, joten se sijoittaa linkin korkeammalle SERP:ssä.

Uusimmat lähettäjältä Blog