Eksperter på utlendingsrett i Dallas: Finn den beste advokaten

17 min lest
Immigrasjonsadvokat Dallas. Byvalget du bosetter deg i, bør avhenge av om du kan finne arbeid der. Texas har ganske gode utsikter for fagpersoner på nesten alle områder. Texas store fordel i forhold til andre stater er lave boligpriser. Havet fra Dallas er fem timer unna. Men turer til havet «for å svømme» er ikke populære blant innbyggerne. Tross alt, nesten ved siden av hvert hus, er det et svømmebasseng.

Dallas er den tredje største byen i Texas og den 9. i USA. I tillegg til å være et stort forretningssenter, er det en av de største tettstedene i USA – DFW (Dallas – Fort Worth). Antallet er mer enn 6 millioner mennesker, noe som gjør at vi kan betrakte dette området som tett befolket.

Metropolen Dallas-Fort Worth kalles ofte Texas Silicon Valley. Mer enn 40 tusen mennesker er involvert i arbeidet til telekommunikasjonsgiganter som Southwestern Bell, AT & T, Alcatel, Ericsson, Fujitsu, MCI, Nortel Networks, Sprint og andre. Den sentrale delen av Dallas er dekket med mer enn 160 km optisk kabel. Ifølge undersøkelser har Dallas mer enn 80 000 selskaper som ledes av kvinner.

Vi har valgt en innvandringsadvokat for deg for å hjelpe deg med å flytte til Dallas, flytte familien din eller løse dine problemer.

Get Media Coverage

• articles will meet the criteria for the O-1/EB-1 visa;
  • publications in popular media in 2 clicks;
  • quickly boost your search visibility.

Jered Robert Dobbs

• Språk: Engelsk, spansk
  • Grunnlegger og administrerende advokat for The Law Office of Jered Dobbs. En innvandringsadvokat med god erfaring og en vellykket sak. Tidligere juridisk rådgiver for Dallas Immigration Court. I 2017 kom han inn i topp 10 innvandringsadvokater (American Institute of Legal Counsel).

Siden 2009 har det hjulpet innvandrere fra alle samfunnslag i slike saker som:

• deportasjon;
    • utvisning;
        • innlevering av klage;
        • bistand til familier med permanent oppholdstillatelse;
        • utfordrende USCIS-avgjørelser;
        • Handels- og investeringsvisum (E-1, E-2);
        • Handel- og investeringsvisum (E-2)
        • visum for midlertidig arbeid (L, TN).
    • midlertidig arbeidsvisum (L, TN).

Født og oppvokst i Texas. Uteksaminert fra Texas A&M University og studerte jus ved University of Houston Law Center i Houston. Etter studiene fikk han jobb som konsulent for dommerne i Dallas Immigration Court. Etter det begynte han å håndtere enkeltpersoners saker og representere deres interesser. Deltaker i mange juridiske konferanser.

Deron Edward Smallcomb

• Språk: Engelsk, Kinesisk, Russisk, Spansk, Kapampangan, Tagalog
    • Lawofficeimmigration.com Facebook Facebook LinkedIn

Hvis du er interessert i familie eller innvandring ved ekteskap, politisk asyl, naturalisering og statsborgerskap, grønt kort eller forretningsvisum, er denne advokaten noe for deg.

Omfattende erfaring gjør at han kan komme seg ut av de vanskeligste situasjonene. Law Offices of Deron Smallcomb tilbyr alle typer innvandringstjenester:

• papirarbeid;
    • Papirarbeid;
      • bistand til å få politisk asyl;
      • bistand til å søke om asyl;
      • brudevisum;
      • familiegjenforening;
      • familiegjenforening
      • familiegjenforening. grønt kort for arbeid og investering;
      • grønt kort for arbeid og investering
      • bistand til å få statsborgerskap;
      • Bistand til å få statsborgerskap;
      • forlengelse av visum;
      • hjelp til å få amerikansk visum;
      • Bistand til å få amerikansk visum;
      • beskyttelse i retten mot deportasjon.
      • beskyttelse i retten mot deportasjon;
      • et amerikansk visum for hele familien;
      • Et visum for hele familien.
      • oversettelse av dokumenter
      • .
  • oversettelse av dokumenter.

Han fikk sin utdannelse ved utdanningsinstitusjoner som Empire Law School, Oxford University, Santa Clara University, California Polytechnic State University. Han har vært medlem av American Immigration Lawyers Association siden 2012.

Han har vært medlem av American Immigration Lawyers Association siden 2012.

Deron Smallcomb er oppmerksom og profesjonell overfor hver person og hans omstendigheter. Han bidro til å innvandre tusenvis av innvandrere fra post-sovjetiske land til USA, bak teamet sitt – titusenvis av vellykkede innvandringssaker.

Martin Valko

• Språk: Engelsk, russisk, slovakisk, tsjekkisk
  • Språk: engelsk, slovakisk, tsjekkisk Keyvisa.com Twitter Twitter

Han er ikke bare engasjert i innvandringsloven, men også i sitt arsenal:

Han er ikke bare engasjert i innvandringsloven, men også i sitt arsenal

• oppløsning av ekteskapet;
      • familierett;
      • arbeidsrett.

Som innvandrer fra Slovakia forstår han veldig godt andres ønske om å oppfylle sin amerikanske drøm. Tilbyr tjenester for alle kunder, om alle innvandringsspørsmål, inkludert rådgivning til verdens største selskaper.

Han fikk sin juridiske grad fra utdanningsinstitusjoner som Southern Methodist University School of Law, Oklahoma City University School of Law og Comenius University School of Law.

Tjenester som tilbys:

• PERM;
        • alle typer visum (EB-1, EB-2, EB-3, H-1B, H-2A, H-2B, E-3, L-1 E-1, E-2, F, J, O og P);
        • All typer visum (EB-1, EB-2, EB-3, H-1A, H-2B, E-3, L-1, E-1, E-2, F, J, O og P)
        • unntak fra avvisning av I-212, I-601 og I-601A;
        • Fritak fra avvisning av I-212, I-601 og I-601A;
        • konsulær praksis;
        • konsulær praksis
        • TPS.

Han er en hyppig gjest på utdannings- og forretningsseminarer om ulike emner innen utlendingsrett. Juridisk rådgiver for det meksikanske generalkonsulatet i Dallas. I løpet av sin karriere var han også medlem av mange profesjonelle foreninger og råd.

Richard A. Gump Jr. | Innvandringsadvokat Dallas

Richard A. Gump Jr. –>
        • Språk: Spansk, engelsk
        • Språk: spansk, engelsk

• Rickgump.com Twitter

Han begynte sin karriere som advokat etter eksamen fra University of Texas School of Law. Siden 1993 har den bare behandlet innvandringsrettssaker. Samtidig åpnet han sitt advokatfirma. Tjenester leveres til både enkeltpersoner og bedrifter.

Konsultasjonsområder:

• forretningsvisum og familievisum;
    • midlertidig visum E-2;
    • permanent visum EB-5;
    • sportsvisum;
    • sportsvisum
    • naturalisering og statsborgerskap.
  • Naturalisering og statsborgerskap.

Vinner av et betydelig antall faglige priser. Aktiv deltaker i mange juridiske seminarer og konferanser. Fast medlem av mange foreninger, som for eksempel:

• AILA
      • ILA
        • Amerikansk advokatforening
        • Den amerikanske advokatforening
        • Internasjonale advokatsammenslutning
  • International Bar Association
  • Internasjonale advokatforening
  • Federal Bar Association
  • Forbundets advokatforening
  • Føderal advokatforening
  • Den statlige advokatforeningen i Texas
  • State Bar of Texas
  • Statsadvokaten i Texas
  • World Affairs Council
  • Dallas advokatforening m.m.
  • Mottatt tittelen superadvokat de siste 6 årene.

Yovanna Vargas | Immigrasjonsadvokat i Dallas

–>

Representant for innvandringslovgivning og statsborgerskapsspørsmål. Arbeidsområder:

• Familieinnvandring og statsborgerskap.
    • Familieinnvandring og statsborgerskap
    • Familieinnvandring og statsborgerskap;
    • investering og forretningsinnvandring;
    • investering og forretningsinnvandring
    • flyttingssaker;
    • utvisning;
    • humanitær hjelp;
    • humanitær bistand;
    • avvisning og unntak
    • .

Hun studerte jus ved Paul M. Hebert Law Center, Louisiana State University, og ved det katolske universitetet i Peru.

Etter å ha immigrert til USA i 2006 bestemte hun seg bestemt for å fortsette sin karriere innen jus. Hun deltok også aktivt i mange konferanser og seminarer i ulike strukturer.

I 2014 flyttet hun til Dallas og åpnet sitt advokatfirma for innvandring. For hennes dedikerte tjeneste for staten, engasjement for å jobbe med innvandrere (kvinner og mindreårige, ofre for vold i hjemmet), tildelte AILA henne tittelen Pro Bono Guardian. Hun er medlem av ABA, AILA og Louisiana Bar Association.

Blant klientene er innvandrere fra land som Argentina, Chile, Kina, Colombia, Peru, Ecuador, Cuba, Egypt, Mexico, Filippinene, Cuba og mange andre.

Roy Petty | Immigrasjonsadvokat i Dallas

Programleder for det spanskspråklige radioprogrammet «Legal Hour», som gir råd til innvandrere om ulike spørsmål og forbrukerrettigheter. Grunnlegger og administrerende advokat for Petty & Associates. En viktig prestasjon er legitimering av innvandringsloven, beskyttelse av klienter mot bedrag og urettferdige advokater, og bistand til mange klienter med å oppnå statlige fordeler.

Han fungerte som ekspertvitne i innvandringsspørsmål i føderal domstol. I hans arsenal, de mest forskjellige, komplekse og ikke veldig, saker. I mer enn 28 år har han vært en sertifisert spesialist i innvandringsrett i Texas, Florida og Arizona.

Han fikk juridisk kunnskap ved University of Arizona College of Law. Arbeidet i slike strukturer som:

• U.S. District Court Eastern District of Texas;
    • USAs distriktsdomstol i Texas;
    • US District Court District of Arizona;
    • U.S. District Court Northern District of Texas;
    • U.S. Court of Appeals 5th Circuit
    • .

I 2019 ble han tildelt Lifetime Achievement Award (The Dallas Bar Association) for sitt engasjement, ubestridelig hjelp til innvandrere og individuelle råd til sine kolleger.

Kimberly E. Harrison-Donaldson | Immigrasjonsadvokat i Dallas

Spesialist i et bredt spekter av innvandringsrettslige spørsmål (forretnings- og familieinnvandringsadvokat).

Hun studerte ved Ohio State University Moritz College of Law og mottok Juris Doctorate. Hun jobber innen områder som næringsliv, arbeidskraft, familieinnvandring, naturalisering, visumfritak, konsulær behandling.

Tjenester som tilbys:

• arbeidsvisum;
    • Arbeidsvisum;
      • arbeidsvisum;
      • grønne kort;
        • grønne kort
        • familievisum;
        • Familievisum
        • oppnåelse av statsborgerskap m.m.
        • .
    • Oppnåelse av statsborgerskap og annet.

Institusjoner der hun representerte sine klienter:

• Det amerikanske arbeidsdepartementet;
    • Den amerikanske regjeringen.
    • Klagenemnda for utlendingsspørsmål;
    • De forente staters statsborgerskaps- og innvandringsmyndigheter;
    • Immigrasjons- og tollmyndighetene
    • .
  • Immigrasjons- og tollmyndigheter.

Hennes upåklagelige omdømme bekreftes av hundrevis av vellykkede saker. I juridiske kretser regnes hun som en profesjonell i sin virksomhet, en høyt kvalifisert spesialist og en representativ person.

I mange magasiner og publikasjoner blir hun nevnt og sitert som en kompetent ekspert og autoritativ person. Hun snakket også på numeriske konferanser og spesialiserte seminarer.

John David Swaim Jr. | Innvandringsadvokat Dallas

John David Swaim Jr. –>
    • Språk: Engelsk, spansk, kinesisk, kinesisk (mandarin), farsi

• Tsalaw.com
  • Instagram Instagram

Vinner av AVVO Client Choice Award (2014-2020), sertifisert spesialist, medstifter og partner i David Swaim & Associates. Et av de mest vellykkede og erfarne advokatfirmaene som arbeider med innvandringsspørsmål. Representerer interessene til arbeidsgivere, selskaper, familier og enkeltpersoner.

Den individuelle tilnærmingen til hver klient er nøkkelen til selskapets suksess. Blant dem er vellykkede selskaper og nykommere i virksomheten, og enkeltpersoner. Han har erfaring med å gi råd til andre advokater om strafferettslige spørsmål.

Han presenterte mer enn 3,000 saker angående slike prosedyrer:

• statusjusteringer;
    • visum H-1, L-1, E, TN, EB-1, EB-2 og EB-3, revisjon I-9;
    utvisning/utvisning;
  • utvisning/utvisning
  • forhandle saker med ICE og USCIS;
  • forhandle saker med USCIS;
  • søknader om unntak fra deportasjon;
  • søknader om unntak fra deportasjon
  • naturalisering/statsborgerskap;
  • søknader om statsborgerskap;
  • opphevelse av utvisning;
  • administrative klager;
  • innvilgelse av asyl.
  • innvilgelse av asyl
  • innvilgelse av asyl.

Advokaten er kjent for å utvikle innovative metoder for H-1 og arbeidssertifisering. Han har lisens til å representere University of Texas System, Texas A & M System, Texas Christian University, Baylor University og mange andre utdanningsinstitusjoner.

Mr. John har medlemskap i mange profesjonelle foreninger. En av grunnleggerne av DallasHR (SHRM) Global HR Professional Atmosphere Group (PEG). Gjennomførte mer enn 300 innvandringsseminarer for utenlandske studenter og høyskoleprofessorer.

Aundrea L. Roberts | Innvandringsadvokat i Dallas

• Språk: Engelsk, spansk
  • Aundrearobertslaw.com Facebook Twitter Twitter

Det kombinerer innvandringsrett, familiesaker og strafferettslig forsvar i sitt arbeid. Grunnlegger av Aundrea L. Roberts advokatkontor. Han er også involvert i sakene til funksjonshemmede veteraner fra de amerikanske væpnede styrkene.

Hun fikk sin juridiske grad fra Faulkner University, i strafferett. Hun representerte interessene til sine klienter i en rekke rettslige strukturer.

Ærlig, rettferdig, dedikert til å jobbe, ikke redd for å beskytte klientene sine. Vinner av en rekke priser innen det juridiske feltet, inkludert Virginia Bar Association Community Service Award. Han er medlem av AILA, State Bar of Georgia, Atlanta Bar Association og American Bar Association.

Jaime Barron | Immigrasjonsadvokat Dallas

–>

Medlem av American Immigration Lawyers Association. En sertifisert fagperson som er kvalifisert til å representere klienter i delstaten Texas og Washington, D.C.

Mottok sin Juris Doctor Degree fra Southern Methodist University. Etter å ha mottatt utdannelsen rettet Jaime Barron all sin innsats for å hjelpe de rettighetsløse. Representerte i domstolene sakene til innvandrere og flyktninger, personer som led av vold i hjemmet. Siden åpningen av selskapet hans har han allerede representert interessene til tusenvis av klienter (enkeltpersoner og juridiske personer), fra investorer og arbeidsvisum til beskyttelse mot deportasjon og forverrede kriminelle.

Han har også erfaring med å samarbeide med ledende innvandringsadvokatfirmaer. Dusinvis av publikasjoner har æren av å intervjue ham og sitere hans uttalelser. Han snakker ofte som foredragsholder på utdanningsseminarer i skoler, kirker og offentlige organisasjoner.

Siste fra Blog