Hva som skjedde i PRNEWS.io i 2017

5 min lest

I 12 år har vi jobbet på en B2Blogger.com-plattform i et smalt segment og distribuert pressemeldinger fra selskaper på det russiske Internett. Med tiden begynte kundene våre å trenge flere funksjoner, og vi endret plattformen. Siden april 2017 byttet vi helt til PRNEWS.io. Her er hva som kom ut av det.

Tallene våre har vokst

Det er umulig å telle antall CV-er som HR-avdelingen vår har sett gjennom. 95 personer takket ja til et personlig møte i en telefonsamtale. 45 av dem kom til intervju, og 9 av dem besto prøvetiden og ble værende for å jobbe hos oss. Selskapet fikk nye utviklere, redaktører og innholdsadministratorer.

Hva det innebærer

Praktisk grensesnitt. Tidligere sendte vi en brief til e-posten din og leverte den fullstendige teksten i Google Docs. Vi har lagt til briefs i brukerkontoen. Nå er det mulig å tildele oppgaver for å skrive tekster og motta det resulterende materialet i ett vindu.

Du vil kunne gjennomføre PR-kampanjen din mer effektivt. Vi har utviklet en estimator, en kalkulator for unike visninger. Den vil beregne antall mulige visninger av en sponset artikkel med høy nøyaktighet og gjøre PR-kampanjen din enda mer effektiv.

Det er lettere å velge et nettsted for en publikasjon. Vi har lagt til nye filtre i mediekatalogen slik at du kan lage en medieplan på tre minutter. Du kan filtrere nettsteder i henhold til SEO-beregninger, emner, plassering, språk og mange andre egenskaper.

Gjør det mulig å løse praktisk talt alle oppgaver

4 798 nettbaserte nyhetsutgivere ble med i prosjektet. Nå er de 7 179, og det gjør det mulig for kunder å organisere store PR-kampanjer i løpet av få timer. Vi la til hundrevis av kryptovaluta- og pengespillnettsteder og løste praktiske problemer for kunder fra Afrika, Europa og Asia.

Vi gjør utvalg av nettsteder om populære emner. Du kan velge ett av 10 nettsteder for ICO-kampanjekampanje eller et hvilket som helst nettsted for kryptovaluta.

Hva det innebærer

I år har vi økt antallet land vi samarbeider med til 150 medier. Nå kan du arrangere en PR-kampanje i Tsjekkia, Sverige, Danmark, Tyskland, Østerrike, Litauen, Latvia, Estland, Romania, Slovakia, Slovenia, Hviterussland, Egypt, Emiratene, Saudi-Arabia, India, Kypros eller et hvilket som helst annet land fra mediekatalogen. PRNEWS.io er et praktisk verktøy for å ta virksomheten din til internasjonalt nivå, øke merkevarebevisstheten og skaffe nye kunder fra forskjellige land.

Optimaliserte arbeidsflyter

Vi etablerte kontakt med profesjonelle skribenter fra forskjellige land. Vi måtte jobbe med tekster på russisk, ukrainsk, engelsk, tysk, spansk, italiensk, tyrkisk, portugisisk, fransk, kinesisk, japansk, vietnamesisk, rumensk og slovakisk.

Vi fikk kontakt med profesjonelle skribenter fra ulike land.

Hva det innebærer

Eksotiske språk og land er ikke lenger noen hindring. Oversettelser, tekstforfattere og omskrevne tekster utarbeides av morsmålstalere. Du trenger ikke å kunne språket i landet der du publiserer teksten din: PRNEWS.io vil utarbeide materiale av høy kvalitet.

Vi har lært å gå på konferanser

Redaktørene våre tok et kurs i copywriting, historiefortelling, «Fish» kreativ skriving, mens salgssjefene våre besøkte iForum, en av de viktigste konferansene i IT-markedet.

Hva det betyr

Vi har utvidet listen over formater, vi kan utarbeide og publisere en reklameartikkel, en advertorial, et intervju, en spalte, nyheter, en anmeldelse, en pressemelding eller en innfødt annonse.

Vi har utvidet listen over formater.

Nye kontakter vi får på slike arrangementer hjelper oss med å redusere prisene for publikasjoner for våre kunder, akselerere prosessene og forbedre kvaliteten på tekstene.

Noen flere fakta

Flere fakta

I 2017 korrekturleste og redigerte sjefredaktøren for PRNEWS.io 25 millioner tegn. Det er ti ganger mer enn Tolstojs «Krig og fred».

Vi har lagt til betalinger i Bitcoins: nå kan du betale for bestillingen din på faktisk alle mulige måter.

Vi har lagt til betalinger i Bitcoins: nå kan du betale for bestillingen din på alle mulige måter.

Siste fra Blog