Top 20 Tech News Sivustot lähettää Guest Posts

16 minuuttia luettu

Etsitkö teknologiapäivitysten uskottavimpia lähteitä? Tekniikan uutissivustojen ja blogien kasvu verkossa on johtanut tietovirtaan, joka liittyy tietokoneisiin, mobiilivempaimiin, hyödyllisiin laitteisiin, ohjelmistoihin ja käyttöjärjestelmiin. Voi kuitenkin olla hankalaa tietää, mihin julkaisuun voi luottaa ja mistä julkaisusta ihmiset pitävät ja lukevat. Seuraavassa on joitakin luotetuimpia teknologiauutissivustoja. Toivottavasti tämä auttaa sinua pysymään mukana jatkuvassa teknologiapäivitysten virrassa.

Luettelo parhaista tekniikan uutissivustoista

TechCrunch.com

TechCrunch.com Tekniikan uutissivustot.

Listan tunnetuin teknologialähde on TechCrunch. Tällä sivustolla on erittäin suuri aktiivinen kirjoittajakunta, joten se on loistava kanava löytää uusimmat skuupit innovatiivisimmasta teknologiasta. Sivustolla on sisältöä uusimmista teknologia-alan startup-yritysten ja tuotelanseerausten liikeuutisista. Se sisältää myös erittäin laajan kirjaston startup-tietoa aina rahoituksesta tekijöiden tietoihin.

Cnet.com

Web-sivusto | Twitter

Jatkona tällä medialistalla on Cnet. Tämä verkkojulkaisu on ollut olemassa jo hyvin pitkään. Se perustettiin noin vuonna 1994 ja nykyään sen omistaa CBS Corporation. Cnet on kerännyt lukijoiden puolueettomia arvosteluja ja arvioita kuluttajille suunnatuista teknisistä tuotteista. Se kattaa myös tietoja hinnoista, ominaisuuksista ja laajan tietokannan ilmaisohjelmista, joita tekniikanörtit rakastavat.

Mashable.com

Website | Twitter

Mashable.com on myös paljon tunnettu teknologiamedia internetissä, joka sisältää uusimmat teknologiauutiset, vempaimet, tieteen ja mielenkiintoiset jutut. Se antaa hyödyllisiä oppaita internetin käyttäjille. Mielenkiintoisinta tässä lähteessä on se, että voit myös katsoa videoita, jotka liittyvät viimeisimpiin teknologiauutisiin. Lisäksi sillä on yli kaksikymmentä miljoonaa ainutlaatuista katselukertaa ja yli kuusi miljoonaa seuraajaa sosiaalisessa mediassa.

The Verge

Website | Twitter

Tämän teknologialehden perustivat Joshua Topolsky, Jim Bankoff ja Marty Moe vuonna 2011. Heidän ideansa oli keskittyä enemmän siihen, miten teknologia voi muuttaa kaikkien ihmisten elämää ja mihin tulevaisuus voi vaikuttaa. Tämän teknologiakanavan omistaa myös VOX Media, joka tarjoaa opaskirjoja, podcasteja ja erikoisjuttuja. He antavat henkilökohtaisen näkymän katsojiensa valinnan mukaan.

Gizmodo.com | Tekniikan uutissivustot

Web-sivusto | Twitter

Gizmodo.com | Tekniikan uutissivustot.

Gizmodo on loistava kanava, joka tarjoaa tuotearvosteluja kulutuselektroniikasta, kuten älypuhelimista, kaiuttimista, laitteista, tietokoneista, puettavasta teknologiasta, esportsista, pelaamisesta ja paljon muuta. Voit myös lukea uutisia ja päivityksiä siitä, mitä maailmassa tapahtuu, joten se on loistava sivusto, josta saat vähän kaikkea.

Engadget.com

Web-sivusto | Twitter

Tämä media keskittyy vempaimia ja kulutuselektroniikkaa koskeviin uutisiin. Ihmiset rakastavat tätä sivustoa, koska se sisältää monenlaisia juttuja, kuten arvosteluja, tutkimuksia ja uusia teknologiatarjouksia. Heillä on myös mahtava ostajan opas, joka kattaa parhaan elektroniikan valinnan eri aiheissa, kuten ”Holiday Gift Guide”, joka on hyvä paikka laitteita ja lahjoja ostettaessa.

Technorati.com

Web-sivusto | Twitter

Technorati on hyödyllinen ja tunnetuin teknologiasivusto internetin maailmassa, joka auttaa tekniikan harrastajia ja bloggaajia sekä tekniikkablogien omistajia saamaan enemmän vierailuja sivustolleen ja tarjoaa paljon laadukkaita teknologiaoppaita, arvosteluja ja uutisia. Tämän lisäksi se sisältää myös Androidiin, Appleen, vempaimiin, laitteisiin jne. liittyviä oppaita ja paljon muuta.

Wired.com

Website | Twitter

Tällä sivustolla on upeita postauksia liike-elämästä, varusteista, kulttuurista, tieteestä ja muusta. Ihmiset rakastavat tätä alustaa on erittäin puhdas ja helppo lukea. Sivusto näyttää melkein siltä kuin lukisi artikkeleita sanomalehdestä.

Se tarjoaa säännöllisesti syvällistä tietoa tulevista ja nykyisistä suuntauksista. Julkaisu sisältää erilaisia aiheita, kuten liiketoiminta, tiede, varusteet, turvallisuus, liikenne ja paljon muuta.

TheNextWeb.com

Web-sivusto | Twitter

The Next Web on toinen internetin johtava foorumi, joka tarjoaa päivittäin teknologiajuttuja netin käyttäjille.

The Next Web on toinen johtava alusta internetissä, joka tarjoaa teknologiajuttuja päivittäin nettikäyttäjille. Suurimmaksi osaksi se sisältää oppaita ja aiheita, jotka liittyvät liiketoimintaan, kulttuuriin ja teknologiaan. Lisäksi se julkaisee hyödyllisiä postauksia tulevista laitteista. On erittäin suositeltavaa lukea ja vierailla tällä alustalla seuraavan sukupolven vempaimia varten. Mielenkiintoista on, että se saa seitsemän miljoonaa kuukausittaista vierailua ja yli kymmenen miljoonaa verkkosivustokäyntiä kuukaudessa.

TechRadar.com

Web-sivusto | Twitter

Seuraava on TechRadar. Tämä kanava pitää yleisönsä ajan tasalla uusimmista teknologiauutisista, arvosteluista suosituista ja trendikkäistä kuluttajateknologioista sekä neuvoista teknologian ostamiseen. Heillä on myös hyvin ainutlaatuinen ”How To” -osio, joka kattaa kuluttajien opastamiseksi kirjoitetut viestit.

How to Get Your Brand Published in Magazine

Tiedät, että paras tapa saada teknologiayrityksesi menestymään tai nousemaan jaloilleen on päästä julkaisuihin. Jotkut näistä huipputekniikan uutissivustoista eivät ole helposti pienten yritysten tavoitettavissa. Onneksi on olemassa loistava palvelu tulla julkaistuksi jossakin näiden tiedotusvälineiden huipuista tai muissa uskottavissa lehdissä, jotka ovat valmiita julkaisemaan sisältösi. PRNEWS.IO-alustalta löydät ainakin yhden lehden jokaiseen makuun, kiinnostuksen kohteeseen ja budjettiin.

Siten tuotemerkkisi tai palvelusi teknologiauutissivustoilla saa varmasti enemmän huomiota ja houkuttelee uusia seuraajia. Sinun tarvitsee vain löytää PRNEWS.IO:n valmis lista parhaista teknologiauutissivustoista, tilata sisältö ja lähettää. Media kaipaa uusia, ainutlaatuisia ideoita ja vempaimia sekä kattavia arvosteluja. Näin sanottuna haluaisin jakaa joitakin tekniikan uutissivustoja, joilla voit saada julkaistua tekniikan sisältösi.

Luettelo digitaalisista huipputekniikan uutissivustoista

Techspot | Tekniikan uutissivustot

• Kävijämäärät: 5.6M
  • Hyökkäysprosentti: 51.76%

TechSpot on Julio Francon vuonna 1998 perustama tietotekniikan verkkoalusta. TechSpot tarjoaa teknologia-alan uutisia ja analyysejä, jotka on kirjoitettu IT-alan harrastajille ja asiantuntijoille. Säännöllisesti ilmestyvä toimituksellinen sisältö sisältää teknologiauutisia, tuotearvosteluja, osto-oppaita, ohjelmistolatauksia ja miten-oppaita. Lisäksi TechSpot isännöi luetteloa tuhansista teknisistä tuotteista, joille on annettu Metascore, kuten ammattilaiset ympäri maailmaa ovat arvioineet. TechSpotissa toimii myös suuri tekniikan harrastajien yhteisö, jossa luodaan päivittäin satoja käyttäjäkeskusteluja.

Techbook.de

• Kävijämäärät: 4.5M
  • Hyökkäysprosentti: 76.64%

TECHBOOK on yksi Saksan tunnetuimmista teknologiajulkaisuista. He vastaavat joka päivä kysymyksiin, joita heidän yleisönsä kysyy itseltään jokapäiväisessä digitaalisessa elämässä. Heidän iskulauseensa: Teknologia voi olla niin yksinkertaista. TECHBOOK.de-sivustolla he testaavat uusimpia älypuhelimia, laitteita, vempaimia, pelejä, ohjelmistoja ja paljon muuta. Näin he ovat nousseet yhdeksi Saksan suurimmista digitaalisista alustoista. TECHBOOK.de on kuuluisa mielenkiintoisista teknologia-aiheisista postauksista, halusta kokeilla asioita ja journalistisesta luotettavuudesta.

Interia Tech

Web-sivusto | Mainossivu

• Kävijämäärät: 4.2M
  • Hyökkäysprosentti: 78.97%

Interia.pl on yksi Puolan kolmesta suurimmasta digitaalisesta lähteestä. Se tarjoaa yli 200 verkkopalvelua yli 30 eri osa-alueella: viestintäpalvelut, sisältö ja yhteisö, sähköinen kaupankäynti ja transaktiopohjaiset maksulliset palvelut. Interia.pl Group on osa kansainvälistä mediayhtiötä Bauer Media Groupia. Bauer Group on suurin brändi ja INTERIA.PL Group on yksi suosituimmista verkkosivustoista Puolassa.

Tech Times

• Kävijämäärät: 1.8M
  • Hyökkäysprosentti: 69.24%

Tech Times tarjoaa sisältöä uusimmista innovaatioista ja edistyksestä, joita teknologia-, tiede- ja terveysaloilla esiintyy, sekä haasteista, joita ne käsittelevät päivittäin. He analysoivat, miten yritykset ja teknologia risteävät ja vaikuttavat eri markkinoilla ja toimialoilla ja saavat aikaan kulttuurimuutoksia tässä yhä enemmän toisiinsa kytkeytyvässä maailmassa.

Tech Timesin toimituskunta koostuu intohimoisista ja täydellisistä asiantuntijoista ja kirjoittajista, jotka toimivat Yhdysvalloissa, Euroopassa ja Aasiassa. Tiimi työskentelee yötä päivää toimittaakseen uutisia, katsauksia, raportteja, tilastoja, mielipiteitä ja analyysejä teknologia-, tiede- ja terveysinnovaatioista, joita maailmassamme tapahtuu.

Techinasia.com

• Kävijämäärät: 1.5M
  • Hyökkäysprosentti: 65.04%

Tech in Asia on suurin Aasiaan keskittyvä englanninkielinen teknologiamediakanava. Viimeisimmistä päivityksistä kuumimpiin suuntauksiin ja potentiaalisimmista startupeista vahvimpiin brändeihin, he tarjoavat kaiken teknologian alueella. Heidän tavoitteenaan on luoda ja palvella Aasian teknologia- ja startup-yhteisöä.

Yhtiön kanava tarjoaa kuratoituja viimeisimpiä uutisia Aasian teknologiasta ja startup-yrityksistä, jolloin katsojat pääsevät käsiksi uusimpiin startup-uutisiin ja löytävät kiinnostuksen kohteisiinsa sopivia kykyjä tai työpaikkoja.

Liga.net | Tekniikan uutissivustot

• Kävijämäärät: 1M
  • Hyökkäysprosentti: 66.09%

LIGA.net on yritystietolähde, jota pidetään yritysryhmään ”LIGA” kuuluvan Media Holding ”Ligamedia” -yhtiön pääprojektina. Ja nykyään niitä kutsutaan yhdeksi johtavista tahoista ukrainalaisen yleisön tavoittamisessa, ja ne ovat johtavassa asemassa uutis- ja liiketoimintamedian alalla. LIGA.net-kanava tarjoaa kattavaa tiedollista tukea liiketoiminnalle tapahtumapohjaisella, analyyttisellä, viitteellisellä ja seurantasisällöllä. Tämä media tarjoaa analyyttistä, viitteellistä, seurantasisältöä monista aiheista.

Teknologiaorg

• Kävijämäärät: 431.2k
  • Hyökkäysprosentti: 72.84%

Technology Org perustettiin vuonna 2012 ”Neurotechnology” -nimisen yrityksen toimesta, ja se tarjoaa säännöllisesti tiede- ja teknologiauutisia luotettavista lähteistä. He ovat kiinnostuneita tutkimuksen ja tekniikan eri aloista. Heidän ensisijaiset aiheensa kattavat tekoälyn, robotiikan, aivo-tietokone rajapinnat, kvanttilaskennan, ikääntymistutkimuksen, kantasolut sekä monia muita vastaavia tieteen ja teknologian aloja.

Päivittäisten päivitysten lisäksi ne toimittavat tietoa teknologiakilpailuista, tapahtumista, mielenkiintoisesta kehityksestä ja uusista ideoista.

TechBullion

• Kävijämäärät: 425.2k
  • Hyökkäysprosentti: 75.72%

TechBullion on verkkouutismedia teknologia-, yritys-, talous- ja sijoitusuutisista. Techbullion on tunnettu eettisenä ja hyödyllisenä tapana lisätä paitsi sivustosi sijoitusta SERP:ssä myös luonnollista liikennettä alustallesi itse postauksen sijoittelusta ja myös sosiaalisen median tileistä.

He ovat puolueettomia ja yrittävät kovasti antaa sijoittajille viimeisimmät uutiset, päivitykset ja asiaankuuluvan sisällön. He keskittyvät kertomaan sijoittamiseen liittyvistä trendeistä ja mahdollisuuksista. He ovat myös omistautuneet myymään tuotteita, joita he ovat tutkineet ja joihin he luottavat, tuotemerkki tai yritys, jolla on laadukkaita tuotteita ja joka tarvitsee vauhtia tällä alustalla, voi esitellä tuotteitaan vieraskirjoitusten kautta.

PinoyTechSaga | Tekniikan uutissivustot

• Kävijämäärät: 377.5k
  • Hyökkäysprosentti: 78.16%

Philippiinien Tekniikkauutiset ja peliarvostelut -kanava on blogi, jossa kerrotaan tekniikkauutisista ja -vihjeistä, peliuutisista ja -arvosteluista, älypuhelinten spekseistä ja muusta.

PinoyTechSagan perustaja Joshua Christian Manuel on teekkibloggaaja ja vannoutunut pelaaja. PinoyTechSagan nimi on saanut inspiraationsa Android-pelistä Saga Go, koska se oli hänen ensimmäinen verkkopelinsä Androidilla, ja jokaista seuraavaa askelta pelissä odotti aina jännittävä seikkailu, aivan kuten teknologia on nykyään.

Christian loi tämän teknologiapainotteisen alustan 31. tammikuuta 2017. PinoyTechSagan päätavoitteena on jakaa ajantasaista sisältöä koskien älypuhelimia Filippiineiltä ja kansainvälisesti, joitain vinkkejä tietokoneista ja internetistä, arvosteluja peleistä, kuten verkkopeleistä (MMORPG:stä MOBA:han) ja offline-peleistä sekä Android-peleistä, antamalla kirjoittajan arvosteluja elokuvista tai draamoista, joita hän on nähnyt erityisesti korealaisista draamoista.

NaukaTehnika.com

• Arvioidut käynnit:  359.7k
  • Bounce rate: 79.94%

NaukaTehnika.com on kuukausittain ilmestyvä populaaritieteellinen kuvalehti, jolla on laaja profiili. Siitä löydät mielenkiintoista tietoa ilmailun, laivanrakennuksen, panssariajoneuvojen, tietoliikenteen, astronautiikan, eksaktin, luonnon- ja yhteiskuntatieteiden kehityksestä.

Johtopäätös: Tech News Sites

Näin se on, lista parhaista teknologiasivustoista, joita kannattaa seurata tänä päivänä. Jos etsit parhaita uskottavia teknologiauutissivustoja, joilla voit esitellä ja vauhdittaa teknologiaideaasi, -tuotettasi tai -palveluasi, muista, että sinulla on suuri valikoima ja loistava työkalu sen toteuttamiseen. Mitä sinä haluat lukea? Mikä on luotettava lähde teknologiapäivityksille ja vempaimien arvosteluille?

Uusimmat lähettäjältä Blog