Suosituimmat Instagram Fitness-vaikuttajat, joita kannattaa seurata

5 minuuttia luettu

Fitness-vaikuttajat. ’Uusi vuosi, uusi minä’, kertoimet ovat todennäköisiä, että olet kuullut tai jopa sanonut sen paljon viime aikoina. Hyvä uutinen on, että aktiivisen ja terveellisen elämäntavan eläminen ei ole koskaan ollut helpompaa & rennompaa tänään. Ja suuri osa siitä on Instagram-kuntovaikuttajien ansiota.

Eikä se ole enää vain terveellisen elämäntavan ylläpitämistä. Nykyään fitness-vaikuttajat johtavat fitness-alan uusia muotivirtauksia. Oletko koskaan kuullut ”makea tyylillä”? Se on tämän päivän kuumin ja upein muotitrendi.

Alta löydät listan suosituimmista seurattavista Instagram fitness-vaikuttajista. Nämä eivät ole vain naisia vaan myös miehiä, jotka treenaavat ja motivoivat seuraajiaan noudattamaan terveellisiä elämäntapoja. Kuka on sinun suosikkisi?

Build Positive Online Reputation & Remove Negative from SERP

Michelle Lewin, Etelä-Florida, 13.7M

Vaikea 13,7M seuraajamäärä nostaa Michelle Lewinin fitness-vaikuttajien listan kärkeen. Hän on saanut niin vaikuttavan sosiaalisen median fanijoukon erittäin kiinteän vartalonsa ja treenirutiiniensa ansiosta. Hän aloitti klinikan työntekijänä, mutta on kasvanut yhdeksi alan fitness-pommituksista.

Jen Selter, Roslyn, New York, 12.4M

Belfie-tähdeksi kutsuttu Jen Selter on räjähtänyt sosiaalisessa mediassa niin sanotuilla peppuselfieillään. Sittemmin hän on tehnyt kukoistavan uran Instagram-starttina, jolla on yli 12 miljoonaa seuraajaa. Pysy kuulolla hänen YouTube-kanavallaan, jotta voit seurata säännöllisiä päivityksiä hänen ruokavalio- ja harjoitussuunnitelmistaan. Hän on ollut esillä joidenkin suosittujen lehtien kiiltävillä sivuilla, kuten Elle, Muscle & Fitness ja Maxim.

Ana Chery, Santa Ana, Kalifornia, 12.5M

Ana Chery saavutti suosionsa lokakuussa 2015. Tuolloin hän esiintyi Playboy-lehden lokakuun 2015 Playmate of the month -kilpailussa. Siitä lähtien hänen seuraajansa fanikuntansa on kasvanut isoja kertoja. Nykyään Ana Cheri on niin sanottu Instagram-ilmiö, jolla on yli 12 miljoonaa seuraajaa. Hän on myös kuntovalmentaja, ja häntä kannattaa seurata.

Instagram | Twitter

Ulisses Jr., Canary Wharf, Lontoo, 8.2M

Miksi tehdä jotain, jos et aio olla paras? Tämä on Ulisses Jr:n filosofia. 8 miljoonan seuraajan myötä Ulisses on yksi suosituimmista Instagram-vaikuttajista, jotka kannattaa ottaa huomioon. Häntä motivoivat kehonrakentajat kuten Arnold Schwarzenegger, Lee Haney ja Shawn Ray. Hän on amerikkalainen fitness-malli, joka väittää olevansa täysin luonnollinen eikä ole koskaan käyttänyt steroideja.

Simeon Panda, Los Angles, Kalifornia, Yhdysvallat, 7.6M

Simeon Panda väittää olevansa yksi maailman vaikutusvaltaisimmista fitness-Instagram-vaikuttajista. Kuvittele, hän on nostellut painoja 11-vuotiaasta lähtien. Ja näin ollen vuonna 2013 hän saavutti Musclemania Pro -statuksen. Sen jälkeen hänen suosionsa on kasvanut tosissaan. Hän esiintyy usein tuomarina fitness- ja kehonrakennusnäytöksissä ympäri maailmaa.

Julia Gilas, San Diego, Kalifornia, 4.4M

Julia Gilas on ukrainalaissyntyinen yhdysvaltalainen fitness-malli, jolla on yli 4 miljoonaa Instagram-seuraajaa. Lisäksi hän on personal trainer ja sosiaalisen median tähti. Jo lapsesta asti hän haaveili muutosta pois kotimaastaan. Jotta se toteutuisi, hänestä tuli malli ja hän alkoi matkustaa. Myöhemmin hän päätti muuttaa Yhdysvaltoihin ja ryhtyä todelliseksi fitness-divaksi.

Näytä tämä viesti Instagramissa

Julisteen jakanut Julia Gilas (@fit_juliagilas)

Sascha Barboza, Miami, 4.3M

Venezuelassa syntynyt Sascha Barboza on menestynyt aiemmin missikisoissa. Nykyään hän on moni asia: liikenainen, kirjailija, fitness-valmentaja ja kokopäiväinen äiti. Koska Sasch on itseoppinut kuntoilun, hän väittää, ettei ole mitään estettä kenellekään, joka haluaa päästä kuntoon. Hän opettaa ihmisiä syömään terveellisesti ja antaa vinkkejä aktiivisesta elämäntavasta nauttimiseen.

Joe Wicks, Richmond, Lontoo, Englanti, Yhdistynyt kuningaskunta, 4.1M

Jos olet koskaan nähnyt tai kuullut ”The Body Coach” -ohjelmaa, tiedät miksi kannattaa seurata Joe Wicksiä Instagramissa. Hän on yksi suosituimmista Instagram-vaikuttajista, joka kerran rikkoi jopa Guinnessin maailmanennätyksen. Voit rekisteröityä hänen 90 päivän suunnitelmaansa, nauttia kätevistä vinkeistä & terveellisistä resepteistä, mukaan lukien makeat & lyhyet treenit.

Jeff Seid, Los Angeles, Kalifornia, 4M

Jeff on amerikkalainen painimestari, jolla on 4 miljoonaa seuraajaa. Hän aloitti urapolkunsa painilla. Myöhemmin hän löysi itsensä syvälle kehonrakennukseen. Tutustu hänen Instagram-profiiliinsa ja nauti monista avoimista otoksista Jeffistä kuntosalilla. Sinänsä hänestä tuli nuorin urheilija, joka on koskaan pystynyt saamaan IFBB Pro -kortin. Eivätkä kaksi vakavaa leikkausta olleet esteenä sille.

Instagram | Web-sivusto

Paige Hathaway, Los Angeles, Kalifornia, 3.9M

Paige Hathaway on tunnettu Instagram-pommi. Hän on fitness-malli ja Instagram-vaikuttaja, jolla on lähes 4 miljoonaa seuraajaa. Hänen Instagram-profiilinsa on täynnä inspiroivia postauksia ja kuvia hänen asiakkaistaan, jotka ovat onnistuneet saamaan kuntoa hänen kuviensa ohella. 28-vuotiaana hän on yksi seurattavista fitnesspommista.

Lauren Drain Kagan, Los Angeles, Kalifornia, 3.7M

Lauren Drain on Instagramin huippufitnessmalli ja rekisteröity sairaanhoitaja. Lisättäköön, että hän on seikkailukilpailija, WBFF Bikini Pro ja bestseller-kirjan Banished kirjoittaja. Miksi seurata häntä? No, hän inspiroi seuraajiaan aina omalla tarinallaan siitä, miten. Hänen ammattilaistason treeniohjelmansa ja ravitsemusohjeensa ovat myös syy miljooniin seuraajiin.

Sandra Prikker, Los Angeles, Kalifornia, 3.2M

Sandra Prikker, Los Angeles, Kalifornia, 3.2M | Fitness-vaikuttajat.

Hollannissa syntynyt Sandra on Instagram-kuntomalli ja vaatesuunnittelija. Hän rakastui kuntoiluun selvittyään elämää mullistavasta onnettomuudesta. Prikker aloitti urheilumatkansa kiinnostumalla potkunyrkkeilystä. Myöhemmin vielä hän siirtyi fitness-puolelle. Hän edistää fitness-rutiineja ja veganismia. Tutustu hänen Instagram-kuviinsa nähdäksesi, mistä kaikessa hypessä on kyse.

Instagram | Youtube

Näytä tämä viesti Instagramissa

A post shared by SANDRA PRIKKER (@sandraprikker)

Kelsey Wells, Los Angeles, Kalifornia, 2.8M

Kelsey Wells, Los Angeles, Kalifornia, 2.8M | Fitness-vaikuttajat.

Kelsey Wells käyttää Instagram-alustaansa rohkaistakseen naisia keskittymään terveyteen estetiikan sijaan. Se on suurin virhe, jonka useimmat naiset tekevät, Kelsey Wells uskoo. Hän on yksi maailman tunnetuimmista fitness-äideistä ja naisille suunnatun vahvistavan PWR-treenin luoja. Kelsey löysi intohimonsa fitnessiin saatuaan poikansa. Sittemmin hänen muodonmuutospostauksensa nousi viraaliksi inspiroimalla naisia ”vittuilemaan vaa’alle.”

Instagram | Youtube | Facebook

Massy Arias, Los Angeles, Kalifornia, 2.7M

Massy Arias, Los Angeles, Kalifornia, 2.7M | Fitness-vaikuttajat

Tarvitsetko jonkun, joka inspiroisi sinua nousemaan sohvalta ja liikkumaan? Silloin Massy voi ehkä auttaa. Massy Arias on yksi fitness-alan suurimmista nimistä tällä hetkellä. Syynä tähän on hänen never-give-up-asenteensa, joka inspiroi naisia ympäri maailmaa. Massyn koko kuntoilumatka ja -tekniikat ovat itseoppineita. Ei ihme, että Massy on yksi tämän päivän Instagram-vaikuttajista.

Steve Cook, Virginia Beach, VA, 2.5M

Steve Cook, Virginia Beach, VA, 2.5M | Fitness Influencers

Kun rankataan suosituimpia Instagram-kuntovaikuttajia, kukaan ei pääse lähellekään Steve Cookia. Entinen Muscle and Fitness -lehden kansikuvamalli Steve keskittyy terveyteen ja kuntoiluun. Hän on ollut useamman lehden kannessa kuin hän muistaa. Lisäksi hän on Bodybuilding.com-sivuston kirjoittaja. Hänen tehtävänään on tehdä maailmasta fiksumpi ja terveempi paikka.

Instagram | Youtube

Shonda, Texas, Yhdysvallat, 2.2M

| Fitness-vaikuttajat

Peoplen kaltaisissa medioissa esillä ollut Shonda on toinen seurattava Instagram-vaikuttaja. On vaikea kuvitella, mutta hän painoi aikoinaan yli 200 kiloa. Nykyään hän on sosiaalisen median fitness-, ruoka- ja lifestyle-bloggaaja. Hän jakaa sivuillaan videoita treeneistään, joitakin suosikkireseptejään ja kuvia edistymisestään. Kaiken kaikkiaan hänen kuntosaliharjoituksiaan katsovat miljoonat ihmiset.

Rachel Brathen, Aruba, 2M | Fitness Influencers

Rachel Brathen, Aruba, 2M | Fitness Influencers

Tapaat New York Timesin bestseller-kirjan Joogatyttö Rachel Brathenin. Hän on entinen ruotsalainen joogaopettaja, joka myy tunteja mistä päin maailmaa tahansa. Hän muutti Aruballe ja perusti joogastudion nimeltä Island Yoga Aruba. Muutenkin hän edistää nykyään mindfulnessia ja terveellistä elämää joogan avulla. Jos siis haluat aitoa, joogapainotteista sisältöä, Rachel on kohteesi.

Alexa Jean Brown, Peoria, Arizona, USA, 1.5M | Fitness-vaikuttajat

Alexa Jean Brown, Peoria, Arizona, USA, 1.5M | Fitness-vaikuttajat.

Alexa Jean Brown tunnetaan parhaiten Instagram-seuraajistaan. Hän hallinnoi omaa muoti- ja lifestyle-blogiaan. Lisäksi hän on julkaissut verkossa useita fitness- ja ruokaoppaita. Hän on saanut Instagramissa valtavasti seuraajia fitness-vihjeillään. Hän on myös The Daily Journalin ja Bodebylex-kuntosovelluksen luoja. Pidätkö mieluummin nopeista harjoitusvideoista? Hienoa! Hänen Instagram-sivullaan niitä on paljon.

Näytä tämä viesti Instagramissa

A post shared by Alexa Jean Brown (@alexajeanbrown)

Brittne Babe, Los Angeles, Kalifornia, Yhdysvallat, 1.7M | Fitnessvaikuttajat

Brittne Babe, Los Angeles, Kalifornia, Yhdysvallat, 1.7M | Fitnessvaikuttajat.

New Jerseystä kotoisin oleva Brittne Babe on fitnessmalli ja taitokilpailija. Myös ”kotitreenien kuningattarena” tunnettu Brittne on tehnyt kovasti töitä tullakseen yhdeksi Instagramin seksikkäimmistä tähdistä. Hän myy nettisivujensa kautta verkkoterveysvalmennusta ja henkilökohtaista harjoittelua suoraan kuluttajille. Jos haluat seurata hänen terveys- ja kuntoilumatkaansa, käänny hänen bloginsa, Instagram-tilinsä ja YouTube-kanavansa puoleen.

Lauren Fisher, San Diego, Kalifornia, 1.2M | Fitness Influencers

Lauren Fisher on yksi Yhdysvaltojen puhutuimmista nuorista urheilijoista. Hän kilpaili olympialaisissa vuonna 2016, ja hänet on listattu maailman kovimpien naisten listalla sijalle 9. Hän on ollut maailman kovimmassa kunnossa. CrossFit-ammattilaisena Lauren Fisher inspiroi tuhansia naisia omaksumaan terveellisemmän lähestymistavan fit & strong. Katso hänen Instagramissaan postauksia treeneistä, herkullisista aterioista ja muusta.

How To Get Verified On Instagram

Loppuajatuksia: Fitness Influencers

Kuka tahansa Instagram-vaikuttajaan päädytkin, sininen merkki varmistaa, että seuraat todellista persoonallisuutta. Parasta on, että Instagram-profiilin verifioiminen ei ole enää haastava tehtävä. Kaiken kaikkiaan voit aina kääntyä ammattilaisten puoleen ja saada haluamasi sinisen sinetin.

Uusimmat lähettäjältä Blog