Parhaat markkinoilla saatavilla olevat SEO-työkalut yrityksille (hinnat mukaan lukien)

12 minuuttia luettu
–>
Enterprise SEO

Haluatko tehostaa yrityksesi verkkoläsnäoloa ja saada lisää liikennettä blogiisi tai yrityssivuillesi? Yksi parhaista tavoista lisätä liikevaihtoa on käyttää yritysten SEO-ohjelmistotyökaluja. Lukemalla tämän oppaan saat luettelon parhaista tuotteista sekä niiden eduista, haitoista ja hinnoittelusta. Nämä tiedot ovat arvokkaita sekä edistyneille SEO-guruille että aloitteleville asiantuntijoille, jotta voit lisätä teknisiä taitojasi ja käyttää niitä käytännössä.

Top 6 Enterprise SEO Tools

Jokainen yritys, niin suuri kuin pieni, tarvitsee tehokkaan työkalun, jota käytetään erilaisten tutkimusten tekemiseen, monitehtävien suorittamiseen sekä SEO- ja liiketoimintastrategioiden ylläpitämiseen. Sinun on löydettävä työkalu, joka voi ratkaista sivustosi SEO-hallinnan yhdellä kertaa. Markkinoilla olevan valtavan valikoiman rajaamiseksi olemme laatineet sinulle 6 parasta yritystason SEO-työkalua, joilla saat työsi tehtyä ammattilaisena. Tiimimme jäsenet ovat tarkastaneet ja testanneet jokaisen luettelossa olevan tuotteen varmistaakseen, että lukijamme saavat positiivisen kokemuksen ja odotetut tulokset.

1. seoClarity

Twitter | LinkedIn | Facebook

seoClarity on yksi parhaista yritysten SEO-työkaluista. Palvelu osoittaa erinomaisia tuloksia SEO-mittaristojen luomisessa. Markkinointiosastosi voi käyttää ja muokata niitä. Se on tehokas suorittamaan sivuston/blogin täydellisen auditoinnin ja havaitsemaan kaikenlaiset virheet, viat ja kaksoiskappaleet. Lisäksi sinun pitäisi tutkia ”Local Clarity” -ominaisuutta, jotta voit valita tärkeimmät avainsanat nykyisen sijaintisi perusteella. Viitaten ”Keyword Clarity” -toimintoon voit valita tietyt verkkotunnussivut, joilla on suurin SEO-potentiaali.

Hinta: 3000 dollaria kuukaudessa

2. Linkdex

Twitter | LinkedIn

Kun etsit tehokkaita työkaluja yritysten SEO:lle, sinun ei kannata ohittaa Linkdexiä. Se tarjoaa käyttäjilleen erinomaisia ominaisuuksia linkkien rakentamiseen. Se voi näyttää sinulle linkit, jotka ohjaavat sinut tärkeimpiin kilpailijoihin. Voit myös liittää muistiinpanoja linkkeihin, joiden kanssa työskentelet. Siitä on paljon apua, jos työskentelet tiimin kanssa, jolloin kaikki voivat seurata työprosessia helpommin. Linkdex tarjoaa mahtavan ominaisuuden tehtävienhallinnan käynnistämiseen. Pystyt osoittamaan, keskustelemaan ja tarkistamaan lukuisia tehtäviä käyttäjäystävällisessä SEO-kojelaudassa. Sanotaan suoraan, et löydä parempaa työkalua ennustamiseen/seurantaan tarpeisiin.

Hinta: 600 dollaria kuukaudessa

3. BrightEdge

Yrityksen SEO-työkalu BrightEdge

Twitter | LinkedIn | Facebook

Mitä pidämme BrightEdgessä, on sen ”Share of Voice” -mittari. Työkalulla voi helposti mitata näkyvyyden tasoa, joka perustuu postaustesi karuselliin, videoihin, linkkeihin, valokuviin ja muihin sähköisen kaupankäynnin signaaleihin. Se on oikea työkalu, jolla voit vastata korkeimpiin haasteisiin ja ratkaista SEO-tehtäviä helposti. Saat analyysin avainsanoista, joita kilpailijasi käyttävät parantaaksesi asemaasi rankingissa. Voit integroida sosiaaliset tiedot SEO-periaatteisiin muodostaaksesi ammattimaisen markkinointi- ja edistämisstrategian.

Hinta: 4000 dollaria kuukaudessa

4. Conductor Searchlight

Yrityksen SEO-työkalu

Twitter | LinkedIn | Facebook

Conductor Searchlight työskentelee ahkerasti sivustosi/blogisi hakusijoituksen nostamiseksi. Kokeile sitä sisällön analysoimiseksi ja sen valitsemiseksi, jolla on suurin kysyntä. Saat selkeän käsityksen siitä, mitä sisältöä tarvitset vaikuttaaksesi menestykseemme. On niin monia temppuja, joilla voit parantaa verkkosivusi sijoituksia lisäämällä oikeita avainsanoja, sisäisiä linkkejä ja ankkureita. Huomaa, että Conductor Searchlight on tarkoitettu edistyneille SEO-asiantuntijoille, jotka osaavat käyttää kaikkia syvällisen analyysin etuja.

Hinta: 2000 dollaria kuukaudessa

5. SearchMetrics

Yrityksen SEO-työkalu SearchMetrics

Twitter | LinkedIn | Facebook

Tällainen työkalu kuin SearchMetrics voi helposti räjäyttää tajunnan! Tämä työkalu on maaginen ja voi kirjaimellisesti tehdä kaiken, mitä tarvitset tutkimiseen ja tarkistamiseen  SEO-sisältöä, briefiä, kilpailijatutkimusta ja yksityiskohtaista raportointia varten. Käyttöliittymässä on helppo navigoida, koska se on jaettu useisiin osioihin: ”Research Cloud”, ”Content Experience”, ”Search Experience” ja ”Site Experience”. Älä epäröi käyttää SearchMetricsia suunnitteluun, seurantaan, toteutukseen ja raportointiin. Jaa työkalu tiimisi jäsenten kanssa tehostaaksesi yhteistyötä projekteissa, joiden parissa työskentelet. Käyttäjä voi luoda SEO-sisältöä poistumatta edes alustalta, merkitä tarvittavat jäsenet ja seurata työnkulkuja.

Hinta: $69+ kuukaudessa (voit pyytää erikoishintaa demoversiosta)

6. MarketMuse

Twitter | LinkedIn | Facebook

Jos olet erikoistunut markkinointiin, MarketMuse on unelmasi, joka toteutui. Voit käyttää yhtä tehokkaimmista SEO-yritystyökaluista joko SEO-optimoinnin perustarkistukseen tai täydellisen ja yksityiskohtaisen strategian kehittämiseen ainutlaatuiselle sisällöllesi. Se vastaa asiakkaiden budjetteja ja sitä voidaan mukauttaa tavoitteidesi mukaan. Voitko kuvitella, että sisältösi suorituskyky ennustetaan ennen kuin jaat sen yleisön kanssa? Sitä paitsi se on erittäin tehokas työnkulun organisoinnissa. Älä unohda tarkistaa sen kieligeneraattoria ainutlaatuisen SEO-sisällön kirjoittamista varten!

Hinta: $79-$1,499 kuukaudessa

7. Googlen avainsanalaskuri

Liity Googlen AdWords-palveluun ja saat käyttöösi heidän Keyword Planner -palvelunsa. Syötä aiheesi ja kohdentamisvaihtoehdot, niin saat luettelon ehdotetuista avainsanoista, jotka voit sisällyttää sisältöösi.

Pros: Löydät helposti aiheesi ympärille avainsanoja, jotka voit sisällyttää sisältöösi.

Miinukset: Saadaksesi suurimman hyödyn irti avainsanoista sinun on maksettava AdWords-kampanjasta.

8. Grammarly

Grammarly on kaikkea sitä, mitä tekstinkäsittelyohjelmasi oikeinkirjoituksen ja kieliopin tarkistusohjelman pitäisi olla. Se poimii keskimäärin kymmenen kertaa enemmän virheitä ja voi auttaa parantamaan kirjoitustyyliäsi ajan myötä.

Pros: Paljon parempi poimimaan kielioppivirheet kuin tavallinen tekstinkäsittelyohjelma.

Miinukset: Ilmainen verkkoversio on rajoitettu, sinun on maksettava avataksesi ominaisuuksia, kuten Word- ja Outlook-lisäosan.

9. Hemingway

Hemingway-editori on kielen monimutkaisuuden analysaattori, joka on rakennettu romaanikirjailija Ernest Hemingwayta ajatellen. Sen avulla voit tunnistaa kirjoituksesi puutteet ja selvittää, millä luokkatasolla kirjoituksesi on – tavoittele luokkatasoa kymmenen tai alle.

Pros: Tunnistaa vaikeaselkoiset lauseet, adverbit ja passiivin käytön. Kertoo helposti, kuinka monimutkainen kirjoituksesi on.

Miinukset: Sinun on poistettava kaikki muotoilut ennen tekstin syöttämistä, tai sovellus ei toimi oikein.

10. Copyscape

Maailman johtava online-plagiaatintunnistin on Copyscape. Se vertaa tekstiäsi tai verkkosivustoasi muuhun indeksoituun verkkoon ja tunnistaa kohdat, joissa on saatettu plagioida.

Pros: Helppokäyttöinen, erittäin nopea haku, selkeät täsmäävät tulokset nähtävissä.

Miinukset: Joudut maksamaan, jos vertaat useita osoitteita tai sisältöjä, se tunnistaa kaikki vastaavat kolmen tai useamman sanan lauseet (esim. ”ja tiimi”) samanpituisessa sisällössä, ja se ei välttämättä löydä osumia sisällöstä, jossa tekstin pituus on paljon pienempi tai suurempi.

11. Sanojen tiheyden analysointiohjelma

SEO-optimoidun sisällön kirjoittamisessa oli ennen kyse avainsanojen toistosta eli avainsanatäytteestä. Tämä keyword density analyzer ja muut sen kaltaiset ovat työkaluja, joilla voit selvittää, kuinka usein avainsanasi esiintyvät tekstissäsi ja kuinka suuri osuus sisällöstä koostuu avainsanoista.

Pros: Helppo nähdä, kuinka usein sanoja tai lauseita esiintyy tekstilohkossasi tai verkkosivustollasi.

Miinukset: Google muutti algoritmiään, eli sinua saatetaan nyt rangaista avainsanatäytteestä. Sinun kannattaa käyttää tätä työkalua toistuvien fraasien tunnistamiseen ja niiden poistamiseen.

Johtopäätös

Nyt sinulla on käytössäsi tehokkaimmat yrityksen SEO-työkalut. Anna itsellesi riittävästi aikaa hallita nämä alustat. Tulet varmasti lisäämään sivuston orgaanista hakua, mikä vaikuttaa myönteisesti verkkoliiketoimintaasi. Jos haluat mieluummin tilata tällaiset palvelut yritys  SEO-toimistolta, varmista, että kysyt kysymyksiä työkaluista, joita he käyttävät liikenteen tuomiseen, mitä suunnitelmaa heillä on jne. On sinun etusi mukaista tietää yksityiskohdat. Jos virastolla on yksityiskohtainen suunnitelma, se on paras merkki

FAQ: Enterprise SEO

Mitä on enterprise SEO?

Enterprise SEO on tehokas työkalu, jonka tavoitteena on parantaa verkkosivustosi orgaanisia hakusijoja. Se on tehokas tapa lisätä tuloja älykkäiden SEO-strategioiden ansiosta. Se on ehdoton valinta yrityksille, joilla on kunnianhimoisia tavoitteita.

Paljonko yrityksen SEO maksaa?

Hinta riippuu yrityksestä, johon aiot ottaa yhteyttä. Keskimääräinen hinta voi olla noin 15 000 dollaria kuukaudessa. Saat käyttöösi paketin, joka sisältää strategiasta, copywritereistä ja toimittajista koostuvan tiimin työn.

Mitä on yritysten SEO-ohjelmisto?

Yritysten SEO-ohjelmiston avulla voit parantaa yrityksesi orgaanista hakupresenssiä. Se on keino pärjätä kilpailussa ja ottaa johtava asema markkinoilla.

Sisältösi on loistettava kirkkaasti, jotta se erottuu muusta verkkoporukasta.

Laadukkaalla sisällöllä on merkitystä paitsi Google-ranking-sijoitusten myös sivustolla viipymisajan, konversioiden ja hyppyprosentin kannalta. Onneksi on olemassa joitakin erinomaisia työkaluja, joiden avulla voit muotoilla sanasi huolellisesti. Miten siis optimoida lehdistötiedote hakukoneita varten?

Rikas, ainutlaatuinen sisältö auttaa parantamaan sivustosi sijoituksia ja sivuston laatua. Varmista, että kirjoittamasi sisältö sopii siihen, mitä hakukoneet etsivät, käyttämällä näitä viittä kätevää työkalua tekstisi arviointiin.

Uusimmat lähettäjältä Blog