Parhaat kiinteistöalan startupit 2023

–>
Parhaat kiinteistöalan startupit.

Luota vaistoihisi

sanoi kuuluisan, valtavan kosmetiikkayhtiö Estée Lauderin perustaja. Ja hän olisi oikeassa. Sanonta olisi vielä tarkempi pienellä varauksella: luota vaistoihisi sen jälkeen, kun olet saanut tiedot.

Startup-yrityksen perustaminen on haastavaa, koska siinä vallitsee jatkuva ristiriita inspiraation ja hämmennyksen tilan välillä. Uskominen siihen, mitä on saatava aikaan, ja jonkun vakuuttaminen siitä, että se on rahan ja vaivan arvoista. Sellainen tasapaino, joka on vielä vaikeampi hallita kuin ”työ- ja yksityiselämän” unelma. Kun tähän sekoitetaan vielä kiinteistöala ja sen korkeat panokset, koko jongleerauksesta tulee hieman intensiivisempää.

Jokaiseen lähtökohtaan liittyy omat vastoinkäymisensä. Ne eivät ole katastrofaalisia (ainakaan useimmiten), vaativat kuitenkin perusteellista huomiota. Periaatteessa on kaksi rintamaa: sisäinen ja ulkoinen, toimeenpano- ja ylennysrintama.

Ensimmäinen on enimmäkseen hallinnassasi ja ennakoitavissa. Laita resursseja ajan, rahan ja tiimin omistautuneen energian muodossa – ja saat MVP:n, joka pystyy tyydyttämään käyttäjien tarpeet. Toinen asia on saada tuotteen hyödyt välittymään juuri näille käyttäjille. Laatu voi varmasti puhua puolestaan. Mutta sinun on silti puhuteltava jotakuta markkinoilla, jotka ovat jo täynnä tuttuja tarjouksia.

Parhaat seuraamisen arvoiset kiinteistöalan startupit

Olemme pyöristäneet top-5 kiinteistöalan startupeista, jotka onnistuivat tulemaan kuulluiksi ja tunnetuiksi. Osa niistä on perustettu jo muutama vuosi sitten, mutta nousi parrasvaloihin hiljattain. Kaikki ne ovat kuitenkin esittelystrategiansa vuoksi huomion arvoisia.

Landing | Parhaat kiinteistöalan startupit

Website | Twitter

Laskeutuminen on helpoin tapa löytää ja vuokrata asunto. Tarjoamme tuhansia asuntoja, jotka voi varata minuuteissa kaikki verkossa, jotta voit asua omilla ehdoillasi.

Joitakin markkinoita on vaikeampi keksiä uudelleen kuin toisia. Tee tällainen arvaus kiinteistöistä ja olisit lähes oikeassa, ainoaa poikkeusta lukuun ottamatta: Laskeutuminen. Yhtiö käytti maailmanlaajuista pandemiaa tilaisuutena antaa ihmisille sitä, mitä he tarvitsivat niin kauan. Nimittäin mahdollisti joustavuuden muuttaa sisään ja ulos ilman, että valtavista sakoista piti huolehtia. Se perustettiin vasta vuonna 2019, mutta markkinoiden todellista tarvetta silmällä pitäen, ja se houkutteli nopeasti asiakkaita ja jatkaa kukoistustaan.

Sonder

Website | Twitter

Inspiroiva, palkittu muotoilu kohtaa nykyaikaisen, mobiili-ensimmäisen palvelun. Tervetuloa vieraanvaraisuuden tulevaisuuteen.

Toinen palvelu, joka uudisti matkamajoituksen ja keskittyi hi-tech-lähestymistavan esiin tuomiseen. Yöpymisestä (tai useammasta, sinä päätät, varsinkin nykyään) on tullut yksinkertainen ja miellyttävä kokemus, joka vaatii muutaman minuutin. Tuotteiden erojen tunnustaminen johti yrityksen vahvimpaan neljännesvuositulokseen. Niistä puhuminen yleisölle merkitsi sitä, että asiakkaat tutustuivat hyvin tarjontaan.

Zeus Living

Web-sivusto | Twitter

Tutustu Zeukseen, uuteen, joustavaan tapaan vuokrata. WiFi, yleishyödylliset palvelut, huonekalut - me huolehdimme kaikesta, joten asuminen on helppoa missä ja milloin tahansa.

Asuminen haluamillasi ehdoilla on se, mitä Zeus Living pyrkii tarjoamaan. Välittömällä Wi-Fi-yhteydellä ja keskimääräistä kiinteistöalan startup-yritysten tyyliä paremmalla tavalla se pyrkii luomaan kodin mistä tahansa talosta, jossa oleskelet. Ja Forbesin myöntämän Amerikan parhaat startup-työnantajat 2020&2021 -palkinnon perusteella he ovat löytäneet keinonsa tehdä se oikein.

Propertymate

Website | Twitter

Autamme sinua löytämään parhaat uudet asunnot Tutustu tuhansiin uudisrakennuskoteihin ja -yhteisöihin Propertymate-alustan kautta

Nyt kun olet, luultavasti, miettinyt, liittyvätkö kaikki kiinteistöalan startup-yritykset vuokraukseen, on aika nostaa esiin toinenkin luokka. Pragmaattisen Venturen valinnassa on kyse ensisijaisesti asuinkiinteistöhauista. Tekoälypohjaiset algoritmit poimivat asiakkaille merkityksellisimmät vaihtoehdot ja yhdistävät heidät välittäjiin jatkokeskusteluja varten. Tällainen liiketoimintamalli on erityisen hyödyllinen kiinteistökehittäjille, jotka joutuivat leikkaamaan markkinointikustannuksia ja alkoivat etsiä vaihtoehtoisia myyntikanavia.

Landly.AI

Website | Twitter

Paljastaa parhaat tarjoukset muutamassa minuutissa, paljastaa piilotetut 'jalokivet' ja auttaa kasvattamaan ROI:ta, kun sijoitat asuinkiinteistöihin USA:ssa.

Oletko koskaan haaveillut maagisesta työkalusta, joka voi taata sijoitusten tuoton? No, tässä on potentiaalinen voittaja. Ei mitään taikuutta, vain useita laskelmia kiinteistötiedoista – sen alueesta, sijainnista, kunnosta, arvon muutoksista jonkin ajan kuluessa jne. Tästä lähtien järkevimmän kohteen valitseminen ei vaadi kiinteistönvälittäjää tai perusteellista markkinatutkimusta, vaan riittää muutama klikkaus, ja päätöksesi ovat turvallisia.

PR-ideoita kiinteistöalan startup-yrityksille alan asiantuntijoilta

Matiah Fischer, perustaja RetireBetterNow.com kiinteistöalan startup-yrityksestä, joka on perustettu vuonna 2020.

Olemme B2C- ja B2B-yritys. Autamme kuluttajia etsimään kiinteistöjä, 2nd asuntoja ja sijoituskiinteistöjä Las Vegasissa, NV:ssä. B2B-puolella tarjoamme kiinteistönvälittäjille ja -välittäjille liidit ja markkinointiteknologiatuotteita.

Digital-first-yrityksenä hyödynnämme hakukoneoptimointia verkkosivujen ja blogien kautta näkyvyyden saamiseksi ja liidien tuottamiseksi. Olemme juuri aloittaneet PR-toimintamme ja toimimme pääasiassa HARO:n kautta, vaikka olemme kokeilleet pari lehdistötiedotetta.

Shaun Martin omistaja ja toimitusjohtaja Cash For Houses

Olemme kiinteistöalan startup-yritys, joka auttaa ihmisiä löytämään taloudellisen vapauden kiinteistöjen avulla.

Olemme sitä mieltä, että jokaisen tulisi voida omistaa oma koti, joten teemme kenelle tahansa helpoksi aloittaa matka kohti asunnon omistamista tarjoamalla heille resursseja, joita he tarvitsevat voidakseen tehdä tietoisia päätöksiä tulevaisuudestaan.

Kiinteistöalan startup-yrityksenä yritämme saada nimemme esille, jotta ihmiset voivat ostaa ja myydä kiinteistöjä alustamme kautta. Olemme levittäneet sanaa siitä, mitä teemme, luomalla verkkosivuston ja sosiaalisen median tilejä sekä kirjoittamalla artikkeleita paikallisiin ja kansallisiin julkaisuihin. Osallistumme myös konferensseihin ja verkostoitumistapahtumiin tavataksemme mahdollisia asiakkaita, sijoittajia ja liikekumppaneita.

Brian Davis, kiinteistösijoittaja ja perustaja osoitteessa SparkRental.com

Molemmat keskiluokkaiset sijoittajat eivät ole koskaan kuulleet kiinteistösyndikaatioista. Ne ovat pääomasijoituksia, joissa passiiviset sijoittajat voivat ostaa murto-osuuksia suurista asuntokomplekseista. Ne maksavat tyypillisesti 15-50 prosentin tuottoa, joka on paljon korkeampi kuin perinteisempien paperiomaisuuserien tuotto, mutta niiden riski on keskitasoa.

Suurimmat kiinteistösyndikaattorit (ns. sponsorit) eivät salli ei-akkreditoitujen sijoittajien osallistumista, koska SEC:n sääntelyä on paljon enemmän. Jopa ne, jotka sallivat keskiluokkaiset sijoittajat, vaativat silti useimmissa sopimuksissa 50-100 000 dollarin vähimmäissijoituksen.

Siten lähdimme rakentamaan suhteita hyvämaineisiin syndikaattoreihin, jotka sallivat keskiluokkaiset sijoittajat, ja käynnistimme Co-Investing Clubin, jonka avulla sijoittajat voivat koota varoja yhteen ja sijoittaa paljon vähemmällä käteisellä. Tarjoamme tätä palveluna opiskelijoillemme, jotka ovat osallistuneet FIRE from Real Estate -kurssillemme saavuttaakseen taloudellisen riippumattomuuden kiinteistöjen avulla.

Me emme ansaitse palkkioita kiinteistöjen syndikointikaupoista, emme kerää rahaa syndikoijille emmekä tarjoa arvopapereita. Me vain ehdotamme joka kuukausi kauppoja opiskelijoillemme ja sijoitamme omat rahamme passiivisesti heidän rinnallaan.

Mikä tulee PR:ään, emme ole tehneet sitä läheskään niin paljon kuin pitäisi. Itse asiassa olemme oikeastaan käyttäneet HAROa vain resurssina, jolla saamme nimemme esille. Aiomme tehdä enemmän markkinointia ja PR:ää vuonna 2023.

Melanie Hartmann, omistaja Creo Home Buyers

Meidän PR vuonna 2022 on enimmäkseen sijoittuminen Googleen ja listautuminen paikallisiin hakemistoihin.

Aloitamme myös hyödyntämään sosiaalisen median alustojamme, jotta saamme enemmän läsnäoloa siellä ja verkossa.

Creo Home Buyers on talojen myyntiyritys Marylandissa. Me ostamme Marylandissa kiinteistöjä, pääasiassa markkinoiden ulkopuolelta, kunnostettavaksi, jälleenmyytäväksi ja vuokrattavaksi.

Mandy Menaker viestintäjohtaja Orchard

Orchard on stressittömin, reiluin ja yksinkertaisin tapa ostaa asunto.

Orchardilla on kaksi keskeistä palvelua asunnonostajille:

Kodin ostajille, joilla on myös myytävä koti: Move First palvelumme auttaa ostajia voittamaan unelmiensa kodin käteistarjouksella ja muuttamaan heti. Kun asiakas on muuttanut pois, Orchard hoitaa kaikki kodin korjaukset ja esittelyt ja myy heidän ensimmäisen kotinsa huippuedullisesti. Orchardin asiakkaiden ei tarvitse koskaan huolehtia kotinäytöksistä tai kodin pitämisestä museon näköisenä – valtava voitto erityisesti lapsiperheille ja lemmikkieläimille!

Ensiasunnon ostajille: Meidän Osta Orchardin kanssa -palvelumme mahdollistaa ensikodin ostajille, että he voivat tulla ehdottomiksi käteisostajiksi ja tehdä voittavia tarjouksia Orchardin käteisvarojen tukemana hyperkilpailullisilla markkinoilla.

Vuoden 2022 PR-toimintamme painopiste on ollut siinä, että kerromme, miksi palvelumme on olemassa ja millä tavoin autamme ihmisiä tulemaan asunnon omistajiksi. Tässä muutamia otsikoita, joita olemme saaneet aikaan keskittymällä palveluidemme aikaansaamaan eroon:

• HousingWire: Orchard tarjoaa käteistarjouksia ensiasunnonostajille
  • Fox Oregon: Kiinteistöyritys Orchard tarjoaa ostajaehdokkaille mahdollisuuden ostaa ennen myyntiä

Olemme myös käyttäneet palkintoja keinona tuoda esiin tekemäämme työtä ja jakaneet näitä palkintoja LinkedIn-sivullamme rakentaaksemme työnantajabrändiämme. Vuoden 2023 parhaisiin palkintoihin on tähän mennessä kuulunut sijoittuminen 250 nopeimmin kasvavan yksityisen yrityksen joukkoon Amerikassa Inc. 5000-listalla, paikka HousingWire Tech 100 -listalla, Crain’s New York Best Places to Work -julkaisun esittely ja monia muita.

Megan Anderson, viestintäpäällikkö  Abodu

Abodu on lisäasuntoyksikön (ADU) aloittava yritys kiinteistötiloissa. Abodu rakentaa ja myy kauniita esivalmistettuja ADU:ita, jotka lisäävät kiinteistön asuintilaa. Niitä voidaan käyttää vuokrayksikköinä, appivanhempien sviitteinä, joustavina tiloina perheelle ja ystäville sekä monipolviseen asumiseen. ADU:t eivät ainoastaan lisää kiinteistön asuintilaa vaan myös kiinteistön kokonaisarvoa, joten ne tarjoavat mahdollisuuden investoida omaan takapihaan.

Kuten olemme skaalanneet PR-toimintaamme, olen ollut yrityksessä noin vuoden ja olen yhden naisen show, joka istuu markkinointitiimissä. Keskityn ensisijaisesti hyperlokaaliseen PR-toimintaan, jolla pyritään edistämään ADU-rakennuksiin liittyvää valistusta naapurustoissa palvelemillamme markkinoilla Pohjois- ja Etelä-Kaliforniassa sekä Tyynenmeren luoteisosassa. Olen johtanut kaupunkikohtaista PR-strategiaa, jossa käytämme ajankohtaisia hetkiä, kuten toimituspäiviä (jolloin nostamme ADU:n nosturilla asunnonomistajan takapihalle), keinona varmistaa artikkelit, joissa korostetaan asunnonomistajia ja heidän ainutlaatuisia käyttötapauksiaan. Olemme juuri avanneet pressisivumme täällä, jossa on linkkejä viimeaikaisiin artikkeleihin, lehdistöpakettiimme ja lehdistötiedotteisiimme.

Johtopäätös: Kiinteistöalan startupit

Kaikki edellä mainitut yritykset ovat tarpeeksi innovatiivisia, mutta se tuskin on ainoa edellytys onnistuneelle lanseeraukselle. Jos jostain asiasta ei kuule, sitä ei ole olemassa ulkomaailmassa. Kuulostaa karulta, silti, pitää bisnestä. Tämä on vielä tärkeämpää, kun kyseessä on sijoittajia etsivä startup-yritys.

Ihmiset sijoittavat siihen, mistä he tietävät ainakin Google-haun perusteella. Varmistaaksesi hankkeesi elinkelpoisuuden, harkitse laadukkaita PR-avustajia jotka hallitsevat julkaisuprosessin läpikotaisin. Niin, että hakukone näyttää sen, mitä sinne on tarkoituksella laitettu.

Uusimmat lähettäjältä Blog