15 New Yorkin maahanmuuttolakimiestä: New York Cityn maahanmuuttolakimies: Löydä paras maahanmuuttolakimies NYC

17 minuuttia luettu

New York City on globaalin vaurauden keskus ja valtavat mahdollisuudet yrityksillesi ja henkilökohtaisille tavoitteillesi. Tämä megapolis ei koskaan lakkaa inspiroimasta ja tarjoaa monumentaalisia mahdollisuuksia lähes kaikissa muodoissa ja koossa. Koska New York City on niin monelle ensimmäinen askel kohti amerikkalaista unelmaa, se on myös maailman parhaiden ja älykkäimpien mielten keskus. New Yorkiin ja New Yorkista jatkuvasti virtaava osaamis- ja lahjakkuusvirta on johtanut erittäin monipuolisiin työmarkkinoihin ja vilkkaaseen maahanmuuttoympäristöön. Ja tämä tukee suuremmassa määrin läpimurtoideoita ja talouskasvua. Jos sinä olet se, joka haluaa löytää itsensä Yhdysvaltojen liiketoiminnan epikentästä, olen luonut tämän ”Immigration Lawyer, NYC” -luettelon verkostosi vahvistamiseksi. Aloitetaan.

Tule esiin mediassa

Tatiana S. Aristova

Tatiana S. Aristova Best Immigration Lawyer NYC

Tatiana Aristova edustaa hakijoita hallinnollisissa virastoissa, kuten sisäisen turvallisuuden ministeriössä (US CIS ja ICE), Yhdysvaltain oikeusministeriössä, mukaan lukien maahanmuuttotuomioistuimet, ja maahanmuuttovalituksia käsittelevässä lautakunnassa. Aristova käsittelee myös maahanmuuttoasioita ja valituksia liittovaltion tuomioistuimissa.

Tatiana Aristova tarjoaa palveluja erilaisissa maahanmuuttoasioissa, kuten perheperusteisessa maahanmuutossa, työperusteisessa maahanmuutossa, poikkeuksellisia kykyjä koskevissa hakemuksissa (O-viisumi), turvapaikka-asioissa ja edustajana maastapoistamismenettelyissä. Hänen ammattialueeseensa kuuluvat myös rikostuomion saaneiden ulkomaalaisten maastapoistamislupa ja vapautus maahantulokiellosta.

Tatiana on suorittanut kandidaatin ja maisterin tutkinnot rakenteellisesta ja sovelletusta kielitieteestä Moskovan valtionyliopistossa. Myöhemmin hän osallistui kansainvälisen opiskelijan kielitieteen maisteriohjelmaan Syracusen yliopistossa, New Yorkissa (1993). Vuonna 2000 Aristova valmistui Philadelphiassa sijaitsevasta Temple Universitystä, jossa hän toimi myös Temple Law Review -lehden päätoimittajana (1999-2000).

Tatiana S.Aristova on mukana American Immigration Lawyers Associationin jäsenenä.

David M. Sperling

David M. Sperling Maahanmuuttolakimies NYC

David Sperling aloitti uransa toimittajana, toimittajana useissa maineikkaissa tiedotusvälineissä, kuten Miami Heraldissa ja Newsdayssä. Vuonna 1995 hän aloitti uransa maahanmuuttojuristina. Siitä lähtien Sperling ja hänen tiiminsä ovat saavuttaneet kymmeniä tuhansia pysyviä laillisia asemia ja kansalaisuutta asiakkailleen.

David Sperling on ollut esillä humanitaarisista toimistaan ja yhteisöllisestä tuestaan. Vuonna 2015 David M. Sperling sai humanitaarisen palkinnon Puerto Ricon ja latinalaisamerikkalaisten sosiaalityöntekijöiden kansalliselta järjestöltä. Lisäksi salvadorilais-amerikkalainen kauppakamari palkitsi Sperlingin työstään keski-amerikkalaisen maahanmuuttajayhteisön hyväksi Long Islandilla.

Gregory B. Pietrzak

Immigration Lawyer NYC

Gregoryllä on yli 15 vuoden kokemus oikeudellisesta neuvonnasta ja edustuksesta yksityis- ja yritysasiakkaille, niin suurille kuin pienillekin. Hän tarjoaa palvelujaan monenlaisissa maahanmuuttoasioissa.

Ennen Macina & Pietrzak, LLC:n perustamista Gregory työskenteli useita vuosia kahdessa New Yorkissa sijaitsevassa lakiasiaintoimistossa, jotka olivat erikoistuneet maahanmuutto-oikeuteen. Hän alkoi kiinnostua maahanmuutto-oikeudesta opiskellessaan oikeustieteellisessä tiedekunnassa, jossa hän osallistui klinikkaan.

Elena Denevich

paras maahanmuuttolakimies NYC

Elena Denevich edustaa asiakkaitaan kaikilla maahanmuutto-oikeuden aloilla. Hänen huomionsa yksityiskohtiin ja kunkin asiakkaan elämäntilanteen tuntemus antavat hänelle mahdollisuuden erottua tämäntyyppisessä, hyvin monimutkaisessa oikeuskäytännössä.

Hänen asiakkaisiinsa kuuluu lapsia, joita ei voida yhdistää vanhempiensa kanssa, rikosten uhreja, ihmis- tai seksikaupan uhreja, perheväkivallan uhreja, turvapaikanhakijoita. Lisäksi hän auttaa henkilöitä, joilla on yhdysvaltalaisia ja ulkomaisia rikostuomioita ja jotka ovat kohdanneet maahanmuuttoseuraamuksia. Elena tukee myös perhe- ja työlupahakemuksia, kansalaistamista ja viisumihakemuksia.

Robert Ian Goodman

Robert Ian Goodman paras maahanmuuttolakimies NYC

Robert Ian Goodman toimii Sharma & DeYoung LLP:n kaupallisen maahanmuutto-oikeuden johtajana. Hän toimii myös Goodman Immigration Law -yhtiön pääasiallisena asianajajana. Robert Goodman keskittyy maahanmuuttolainsäädännön noudattamisen, USCIS:n vetoomusprosessin ja konsuliasioiden käsittelyn alaan. Käytännössään Goodman edustaa vakiintuneiden ja uusien ulkomaisten yritysten ja yrittäjien etuja. Hän tarjoaa suuren valikoiman korkean teknologian, vakuutus- ja rahoitusalalla toimivia yrityksiä.

Hän tarjoaa asiakkailleen palvelua, joka liittyy H-1B-, L- ja E-vierailijoiden ja työperusteisten maahanmuuttajien viisumien käsittelyyn, mukaan lukien PERM-käsittely. Robert tarjoaa myös sponsoreille ja sijoittajille EB-5, Immigrant Investor -ohjelmaan liittyviä palveluja.

Goodmanin toimisto sijaitsee Rye Brookissa, Westchesterin piirikunnassa, New Yorkissa.

Maria Mateo

Maria Mateo Immigration Lawyer NYC

Maria Mateo on Maria Mateo PC:n perustaja. Maria on toiminut asianajajana vuodesta 2010 lähtien. Hän valmistui erinomaisesti St. John’s Universitystä.

Maria Mateolla on New Yorkin osavaltiossa lupa tarjota asianajajapalveluja ja pääsy liittovaltion tuomioistuimiin New Yorkin eteläisessä ja itäisessä piirikunnassa sekä Yhdysvaltain korkeimmassa oikeudessa. Rouva Mateolla on merkittävää kokemusta eri aloilta, kuten maahanmuutto- ja avioliitto-oikeudesta. Hän auttaa perhe- ja työhakemusten tekijöitä sekä perheasioissa, kuten avioeroissa, lasten huoltajuudessa, elatusavussa ennen ja jälkeen avioehtosopimusten.

Mrs Mateo on tunnettu laadukkaista oikeudellisista palveluista. American Institution of Legal Counsel on sisällyttänyt hänet New Yorkin 10 parhaan maahanmuuttojuristin joukkoon vuonna 2017. Hänet sisällytettiin myös New Yorkin 100 vaikutusvaltaisimman ihmisen joukkoon vuonna 2018.

Nyt hän toimii New Yorkin osavaltion, Amerikan maahanmuuttolakimiesten yhdistyksen, Amerikan asianajajayhdistyksen, Queensin asianajajayhdistyksen, Latino asianajajayhdistyksen ja Dominikaanisen tasavallan asianajajayhdistyksen jäsenenä.

Anu Gupta

Anu Gupta Immigration Lawyer NYC

Anu Gupta on ImmigrationDesk.comin perustaja-asiamies. Hän aloitti lakimiehenä New Yorkissa saatuaan kandidaatin tutkinnon DePaul Universitystä (1993) ja oikeustieteen tutkinnon DePaul University College of Lawista (1996).

Anu muutti 20-vuotiaana pois Intiasta. Hän osoitti sinnikkyyttään ja pisti itsensä läpi yliopisto- ja oikeustieteellisestä ja lopulta hänestä tuli yksi parhaista maahanmuuttojuristeista NYC:ssä.

Hänen suosittu kolumni maahanmuuttoportaalissa sai yli 100 000 käyntiä viikossa. Vuonna 1999 Anu perusti ImmigrationDesk.comin työskennellessään Piilaaksossa auttaakseen nopeasti kasvavia teknologiayrityksiä vastaamaan palkkaustarpeisiinsa ja maahanmuuttajaasiantuntijoita ja heidän perheitään saamaan kansalaisuuden nopeasti ja tehokkaasti.

Olemalla itse maahanmuuttaja, Anu selviytyi samoista ongelmista kuin hänen asiakkaansa, joten hän ymmärtää turhautumisen ja haasteet, joita maahanmuuttoprosessi sisältää. Anu kuului Massachusettsin 100 parhaan asianajajan joukkoon vuosina 2015 ja 2016 sekä Who’s Who Legal -lehden maailman 500 parhaan asianajajan joukkoon maailmanlaajuisen yritysmaahanmuuton kategoriassa.

Nykyisin hänellä on kumppaneita Moskovassa, Torontossa, Manilassa ja New Delhissä. Hänellä on toimilupa Illinoisin ja New Yorkin osavaltioissa, ja hän harjoittaa lakia kaikissa 50 osavaltiossa.

Patrick Klauss

Patrick Klauss Immigration Lawyer NYC

Patrick Klauss valmistui Trinity Collegesta Hartfordissa, Connecticutissa kandidaatin tutkinnosta, jossa hän opiskeli pääaineenaan julkista politiikkaa. Lisäksi hän opiskeli Maastrichtin yliopistossa Alankomaissa, jossa hän erikoistui Eurooppa-politiikkaan sekä taiteeseen ja kulttuuriin. Klauss suoritti oikeustieteen tohtorin tutkinnon Brooklyn Law Schoolissa.

Hra Klaussilla on paljon kokemusta monilta maahanmuutto-oikeuden aloilta, muun muassa:

• perhe- ja työperusteiset tapaukset sekä yksityishenkilöille että yrityksille,
  • H-1B ei-maahanmuuttajatyöntekijäviisumit,
  • O-1-viisumit poikkeuksellisen päteville ulkomaalaisille,
  • E-1- ja E-2-sopimus- ja sijoittajaviisumit,
  • monikansallisten yritysten siirtotyöläisviisumit (L-1),
  • kaikki I-140-maahanmuuttohakemusluokat.

Patrick Klauss on ollut mukana myös lukuisissa rikosperusteisissa karkotustapauksissa, kansalaisuus- ja kansalaistamisasioissa sekä hallinnollisissa valituksissa Administrative Appeals Office (AAO) ja Board of Immigration Appeals (BIA) -lautakunnassa. Patrick osallistuu säännöllisesti lukuisiin paneeleihin ja esityksiin, joissa käsitellään maahanmuutto-oikeuden viimeaikaista kehitystä ja kysymyksiä.

Tina Ting I Li

Tina Ting I Li on New Yorkin Chinatownissa sijaitsevan Ting I Li & Associatesin päälakimies. Hänen työnsä on keskittynyt asiakkaiden edustamiseen erilaisissa monimutkaisissa maahanmuuttotapauksissa. Kokeneena maahanmuuttoasianajajana hän on edustanut lukuisia asiakkaita maahanmuuttotuomioistuimissa ja liittovaltion maahanmuuttovirastoissa eri puolilla Yhdysvaltoja.

Tina suoritti vuonna 1993 kandidaatin ja oikeustieteen tohtorin tutkinnon SUNY Buffalon oikeustieteellisessä korkeakoulussa.

Neiti Li:llä on toimilupa New Yorkissa ja New Jerseyssä. Hän on myös sertifioitu kanadalainen maahanmuuttokonsultti ja Kanadan maahanmuuttoinstituutin osallistuja. Tina kirjoittaa usein myös eräisiin kiinalaisiin sanomalehtiin maahanmuutto- ja kansalaisuuslainsäädännöstä.

Shawn Malachovsky maahanmuuttojuristi NYC

Shawn Malachovsky on Malachovsky Law Offices P.C:n perustaja ja päälakimies, joka on tukenut maahanmuuttajia saavuttamaan tavoitteensa yli 20 vuoden ajan. Shawn tekee yhteistyötä myös New Yorkin kaupunginvaltuuston kanssa auttaen ihmisiä NYC:n yhteisössä ratkaisemaan oikeudellisia kysymyksiä.

Shawn on American Immigration Lawyers Associationin (AILA) ja Community Legal Resource Networkin (CLRN) jäsen.

Shawn on suorittanut oikeustieteen tohtorin tutkinnon New Yorkin kaupunginyliopiston oikeustieteellisessä korkeakoulussa. Vuonna 2002 hän sai luvan harjoittaa asianajajan ammattia toisessa oikeuslaitoksessa ja sen puolesta.

Shawn muutti perheensä kanssa Yhdysvaltoihin lapsena ja on itse käynyt läpi maahanmuutto- ja kansalaistamisprosessin. Siksi hän tietää hyvän laillisen maahanmuuttovaltuutuksen edut ja merkityksen.

Elaine M. Calderon maahanmuuttojuristi NYC

Elaine aloitti uransa New Yorkin pääkonttorissa johtavassa maailmanlaajuisessa maahanmuuttotoimistossa. Elaine on neuvonut henkilöstöpäälliköitä ja työntekijöitä eri aloilla, kuten rahoitus-, teknologia- ja energia-alalla. Hän on konsultoinut työviisumin, laillisen pysyvän oleskeluluvan ja Yhdysvaltain kansalaisuuden saamisessa. Elaine on myös neuvonut hakijoita siinä, miten he voivat muuttaa Yhdysvaltoihin perhesuhteiden ja muiden etuusluokkien perusteella.

Elaine toimi USCIS:n New Yorkin piirijohtajien yhteyskomitean sihteerinä ja toimi vapaaehtoisena The Safe Passage Project -järjestössä, joka on voittoa tavoittelematon järjestö, joka tarjoaa oikeudellista neuvontaa New Yorkissa asuville vähävaraisille maahanmuuttajanuorille. Lisäksi Elaine tukee NFALA Foundationia, voittoa tavoittelematonta säätiötä, jonka tavoitteena on tarjota stipendejä oikeustieteen opiskelijoille, jotka ovat osoittaneet sitoutumista ja johtajuutta filippiiniläisamerikkalaisten ja muiden aliedustettujen yhteisöjen hyväksi.

Anne Zeitoun-Sedki maahanmuuttojuristi NYC

Valtuutettu Anne Zeitoun-Sedki suoritti oikeustieteen tohtorin tutkinnon Thomas M. Cooley Law Schoolissa Lansingissa, Michiganissa vuonna 2006. Hän suoritti kandidaatin tutkinnon Fordhamin yliopistossa New Yorkissa, New Yorkissa vuonna 2003. Asianajaja Sedki on Clevelandin asianajajayhdistyksen (CBA), American Immigration Lawyers Associationin (AILA) ja Arab American Attorney’s Associationin (AAAA) jäsen vuodesta 2008.

Hän edustaa asiakkaitaan ja järjestöjään Yhdysvaltain kansalaisuus- ja maahanmuuttovirastossa (United States Citizenship & Immigration Service) eri puolilla Yhdysvaltoja ja maahanmuuttotuomioistuimissa valtakunnallisesti. Anne hoitaa myös yksityishenkilöiden rikosoikeudellista puolustusta Ohion tuomioistuimissa ja avustaa henkilöitä, jotka joutuvat karkotukseen aiempien rikossyytteiden perusteella.

Maahanmuuttajavanhempien lapsena asianajaja Anne Sedki ymmärtää huolenaiheet ja haasteet, joita maahanmuuttajat kokevat uudessa maassa, ja tukee heitä siksi äärimmäisellä huolellisuudella.

Robert F. Belluscio maahanmuuttojuristi NYC

• Kielet: Englantia, espanjaa, mandariinia (on henkilökuntaa, joka puhuu sujuvasti kiinaa)
  • Web-sivusto

Robert F. Belluscio suoritti kandidaatin tutkinnon New Yorkin kaupunginyliopistossa. Vuonna 1978 Robert valmistui New Yorkin oikeustieteellisestä tiedekunnasta juridiseksi tohtoriksi. Hän harjoittaa yleistä siviilioikeuden harjoittamista, pääasiassa liittovaltion ja hallinnon alojen lakeja. New Yorkin osavaltiossa hän on erikoistunut myös yleisiin siviilioikeudenkäynteihin, avioliittotapauksiin ja adoptioihin.

Hänen pääasiallinen toimenkuvansa kattaa laajan kirjon Yhdysvaltain maahanmuuttoa koskevia asioita, kuten:

• työvoimatodistushakemukset,
  • perhesuhteen ja työsuhteen kautta myönnettävää pysyvän asukkaan asemaa koskevat hakemukset,
  • ei-maahanmuuttajien hakemukset, kuten tilapäisiä ammattityöntekijöitä, sijoittajia ja kansainvälisten järjestöjen työntekijöitä koskevat hakemukset,
  • turvapaikkahakemukset, edustus karkotus-, maastapoistamis- ja työnantajasanktiotapauksissa.

Kyce Siddiqi maahanmuuttojuristi NYC

Kyce Siddiqi maahanmuuttojuristi

Kyce Siddiqi on maahanmuuttojuristi ja eläkkeellä oleva NYPD:n poliisi, joka palveli Yhdysvaltain ulkoministeriön puolesta ulkomailla. Kyce on myös ensimmäisen sukupolven maahanmuuttaja.

Yli 20 vuoden yhdistetyllä kansainvälisellä, oikeudellisella ja rikosoikeudellisella kokemuksella asianajaja Siddiqi tarjoaa asiakkailleen erittäin ammattitaitoista, henkilökohtaista ja reagoivaa edustusta.

Kyce on eläkkeellä oleva poliisi ja kouluttaja Yhdysvaltain ulkoministeriön rahoittamissa oikeudellisissa koulutusohjelmissa, ja hän käyttää yhdistettyä kansainvälistä ja kotimaista kokemustaan auttaakseen hakijoita ymmärtämään maahanmuuttovaihtoehtonsa ja saavuttamaan tavoitteensa.

Kathryn M. Lenahan maahanmuuttojuristi NYC

Kathryn on valmistunut Fordhamin yliopistosta (B.A., valtiotiede) ja Fordhamin yliopiston oikeustieteellisestä korkeakoulusta (J.D., 2012). Hän on osakkaana Faruqi & Faruqi, LLP:n New Yorkin toimistossa. Hän keskittyy arvopaperioikeudenkäynteihin.

Kathryn työskentelee maahanmuuttajien kanssa, jotka ovat eri taustoista ja kaikenlaisista perheistä. Lisäksi hän on erikoistunut työskentelemään homo-, lesbo-, biseksuaali- ja transsukupuolisten henkilöiden ja kaksikansallisten pariskuntien kanssa maahanmuuttoprosessin aikana.

Ennen siirtymistään Faruqi & Faruqiin Kathryn työskenteli arvopaperioikeudellisissa oikeudenkäynneissä Entwistle & Cappucci LLP:ssä. Lisäkokemusta Lenahan hankki harjoittelemalla Honorable Sherry Klein Heitlerin, ensimmäisen tuomiopiirin siviiliasioiden hallintotuomarin, ja Kings Countyn piirisyyttäjän toimiston palveluksessa.

Yhteenvetona: Maahanmuuttolakimies NYC

Olen koonnut yhteen kokeneimpien ja taitavimpien maahanmuuttojuristien NYC-pohjaisen huipun. Toivottavasti yhteistyö onnistuu tarvittaessa. Tutustu myös tähän artikkeliin O-viisumista Yhdysvalloissa, sen eduista ja vaatimuksista Mikä on O-viisumi Yhdysvalloissa? O-1-viisumin tyypit, vaatimukset ja hakuprosessi

Lue lisää: Tehokas asianajajan maineenhallinta

Uusimmat lähettäjältä Blog