Top 15 Maahanmuuttolakimiehet Houstonissa

14 minuuttia luettu

Houstonin sijainti Meksikonlahden ja Teksasin öljyalueiden läheisyydestä johtuen se on globaalin energiateollisuuden sydän, joka houkuttelee öljy- ja kaasualan yrityksiä ympäri maailmaa. Houstonin satama on yhteydessä yli 200 maailmanlaajuiseen satamaan, mikä auttaa Houstonin menestystä petrokemian kompleksina. Kaupunki on myös ensiluokkaisten terveydenhuolto- ja tutkimuslaitosten sekä huippuyliopistojen keskus. Texasin suurimmassa kaupungissa Houstonissa on yksi Yhdysvaltojen nopeimmin kasvavista maahanmuuttajayhteisöistä. Itse asiassa se on yksi Yhdysvaltojen 10 monipuolisimman metropolin joukossa. Monilla aloilla, kuten energia-, rakennus- ja konepajateollisuudessa, suuri rotaatioväestö tarvitsee maahanmuuttaja-apua selvitäkseen haasteista, jotka liittyvät viisumien saamiseen eri maista lyhyessä ajassa. Tällöin luettelo Houstonissa toimivista hyvistä maahanmuuttojuristeista on hyödyllinen. Aloitetaan.

o1-viisumi USA

Top 15 maahanmuuttolakimiestä

Linda G. Vega

maahanmuutto-lakimies houston Linda G. Vega.

Linda Vega työskentelee tällä hetkellä The Vega Law Firmissä. Lisäksi hän on perustanut Legal Immigration For Everyone, LLC:n (LIFE, LLC), joka auttaa ihmisiä viisumien, poikkeuslupien, N-400:n kansalaisuuden ja DACA:n kanssa.

Hän on aiemmin työskennellyt työministeriössä palkka- ja työaikaosastolla, jossa hän oli tutkijana. Hän on maahanmuuton ja työperusteisten viisumien asiantuntija. Vega työskentelee kansallisesti 50 osavaltiossa ja kansainvälisesti monissa liittovaltion lakiin ja kansainväliseen lakiin liittyvissä asioissa.

Hän on valmistunut Texasin yliopistosta Austinissa ja George Washingtonin (GW) oikeustieteellisestä tiedekunnasta D.C:ssä

Jennifer A. Correro

maahanmuutto-lakimies houston Jennifer A. Correro.

Attorney Jennifer A. Correro perusti Houstonin asianajotoimiston, Law Office of Jennifer A. Correro, jossa hän työskentelee maahanmuutto- ja kansalaisuusoikeuden parissa.

Maahanmuuttojuristi Correrolla on toimilupa Illinoisin, Indianan ja Texasin osavaltioissa. Rouva Correro on oikeus harjoittaa yksityishenkilöiden ja heidän perheidensä kanssa, ratkaista monia maahanmuuttoon liittyviä kysymyksiä, kuten vihreän kortin / pysyvän oleskeluluvan saaminen, aseman mukauttaminen, kansalaistaminen / kansalaisuus ja kaikenlaiset poikkeusluvat jne. Lisäksi Jennifer auttaa asiakkaita karkotusasioissa, niitä, joita uhkaa poistaminen Yhdysvalloista.

Mrs Correrolla on taustaa maahanmuutto- ja tulliviranomaisten (ICE) syyttäjänä, mikä antaa hänelle ainutlaatuisen aseman maahanmuutto-oikeusjärjestelmän molemmilla puolilla. Lisäksi asianajaja Correro ylläpitää syvää ammattitaitoa kaikissa Yhdysvaltojen maahanmuuttolakeihin liittyvissä asioissa ja varmistaa, että hän on aina tietoinen, kun muutos tapahtuu.

Denise J McGettrick

Denise J McGettrick on valmistunut DePaulin oikeustieteellisestä tiedekunnasta ja suorittanut kandidaatin tutkinnot taloustieteessä ja journalismissa UT Austinissa. Denise on Board Certified Immigration asianajaja, jolla on yli 11 vuoden kokemus työhön perustuvista maahanmuuttajaviisumeista ja työluvista lahjakkaille ja poikkeuksellisen ammattitaitoisille ulkomaalaisille lahjakkuuksille. Tällainen työlupa antaa O-viisumin, jonka edellytyksenä on, että agentti tai työnantaja hakee puolestasi ja että saavutuksia koskevat julkaisut ovat saatavilla. Ensimmäisen säännön kanssa työnantaja tai asianajaja voi auttaa sinua. Jos sinulla ei ole julkaisuja saavutuksistasi, myös tämä tilanne voidaan muuttaa. Tutustu PRnews -palveluun. Se sisältää suuren luettelon uskottavia sanoma- ja aikakauslehtiä, joissa voit ottaa suoraan yhteyttä toimittajiin, jotka arvioivat saavutuksiasi ja julkaisevat niistä artikkeleita.

Denise tykkää työskennellä startup-yritysten ja auttavien yritysten palvelemisessa ja yhdistää heidät lahjakkaisiin ihmisiin teknologia-, startup- ja investointiyhteisöissä. Denisen aiempaan kokemukseen kuuluu yli kymmenen vuotta huippumaahanmuuttovirastoissa. Hän asuu Houstonissa ja tukee yritysmaahanmuutto-asiakkaita ympäri maailmaa.

Lance Curtright

Lance Curtright maahanmuuttojuristi houston.

Lance Curtright, kotoisin Lincolnista, Nebraskasta, on työskennellyt maahanmuuttojuristina vuodesta 2001 lähtien. Texasin lakimieslautakunta on sertifioinut Lancen edustamaan asiakkaita maahanmuuttoasioissa. Woodward White, Inc. on valinnut Curtrightin neljänä vuonna peräkkäin yhdeksi The Best Lawyers in America ©:n asianajajista.

Lance Curtright on voittanut satoja karkotusprosesseja. Hän hankki kandidaatin tutkinnon Dallasin yliopistosta (UD) politiikassa. UD:ssä opiskellessaan hän opiskeli myös lakia Roomassa, Italiassa, lukukauden ajan ja kävi oikeustieteellisen yliopiston Nebraskan yliopistossa.

Lance Curtrightilla on lupa toimia Yhdysvaltain korkeimmassa oikeudessa, Yhdysvaltain viidennen piirin muutoksenhakutuomioistuimessa, Texasin eteläisessä piirissä, Yhdysvaltain kuudennen piirin muutoksenhakutuomioistuimessa, Texasin läntisessä piirissä, Texasin pohjoisessa piirissä ja Texasin osavaltioiden tuomioistuimissa.

Bruce A. Coane

maahanmuuttojuristi houston Bruce A. Coane.

Avustaja Bruce A. Coane perusti Coane and Associates, PLLC:n, jonka toimipisteet sijaitsevat Hallandale Beachissa ja Houstonissa, Texasissa. Avustamalla asiakkaita koko Houstonin metropolialueella ja sen lähialueilla sekä Miamin ja Ft. Lauderdalen lähialueilla Floridassa Coane tarjoaa poikkeuksellista edustusta ja apua niille, joilla on oikeudellisia tarpeita, kuten jokin seuraavista:

• Työ- ja virkaoikeus
  • Työsyrjintä, virheellinen irtisanominen, seksuaalinen häirintä, kiusaaminen ja muut työsuhteeseen liittyvät valitukset
  • Työlainsäädäntö
  • Maahanmuutto-oikeus, erityisesti viisumeihin, kansalaisuuteen, green cardiin ja tuomioistuimeen liittyen
  • Oikeudenkäynti ja muutoksenhaku

Huippuluokan asianajaja Coane opiskeli Penn State Universityssä ennen kuin hän opiskeli Houstonin yliopiston oikeustieteellisessä keskuksessa, jossa hän suoritti oikeustieteen tohtorin tutkinnon vuonna 1981. Hän säilyttää Texasin lakimieslautakunnan myöntämän maahanmuutto- ja kansalaisuuslainsäädännön erikoisammattitutkinnon. Hän on saavuttanut huomattavaa menestystä puolustaessaan asiakkaitaan osavaltion ja liittovaltion tuomioistuimissa.

Ollen johtava toimija alallaan, Coane auttoi perustamaan National Employment Lawyers Associationin Houstonin osaston ja toimi sen puheenjohtajana sekä oli American Immigration Lawyers Associationin Texasin osaston puheenjohtajana. Hän osallistuu aktiivisesti myös Miami Beach Bar Associationin, American Immigration Lawyers Associationin ja Houston Bar Associationin toimintaan muiden ammatillisten yhteyksiensä ohella.

Sunita Thereja-Kapoor

Sunita Thereja-Kapoor opiskeli oikeustiedettä New Yorkin yliopiston oikeustieteellisessä tiedekunnassa New Yorkissa, NY. Tätä ennen hän suoritti oikeustieteen maisterin tutkinnon (LL.M.) Panjab Universityn oikeustieteen laitoksella Chandigarhissa, Intiassa.

Hra Thereja-Kapoorilla on lupa toimia asianajajana New Yorkissa ja Panjab & Haryana Courtsissa, Chandigarhissa, Intiassa. Sunitalla on laaja kokemus maahanmuuton ja liiketoiminnan aloilta työskennellessään maahanmuuttoalan lakiasiaintoimistoissa ja yritysten lakiosastoilla. Tämän lisäksi hän työskenteli asianajajana Panjab &; Haryana High Courtissa, Chandigarhissa, Intiassa, vanhempi asianajaja S. C. Sibalin alaisuudessa.

Sunita Thereja-Kapoor on kiinnostunut maahanmuuttolainsäädännöstä, koska hänellä on omia kokemuksia Intiasta tulleena maahanmuuttajana. Thereja-Kapoor on hyvin perillä tietotekniikka-, öljy- ja kaasu-, konsultointi-, sijoittamis- ja koulutusalan työnantajien ja työntekijöiden erityistarpeista ja haasteista.

Avustaja Sunita Kapoor tukee yhteisötyötä ja auttaa niitä, jotka ovat suuressa hädässä. Siihen suuntaan, Ms Kapoor sitoutuu tapauksia hyvin alhaisella palkkiolla tai jopa ilmaiseksi joillekin valikoiduille vähävaraisille asiakkaille.

Ruth Lozano McChesney

maahanmuuttojuristi houston Ruth Lozano McChesney.

Ruth Lozano McChesney syntyi Meksikossa. Hän muutti Yhdysvaltoihin lapsena, kun hänen isänsä alkoi työskennellä lääkärinä texasilaisessa sairaalassa. Hän kasvoi espanjankielisessä perheessä ja on asunut San Antoniossa vuodesta 1994. Hän on työskennellyt yrityksessä vuodesta 1998 ja johtanut sitä vuodesta 2000. Nyt hän toimii yrityksen toimitusjohtajana ja toimitusjohtajana.

Erityisesti yritysten maahanmuuttoasioihin keskittyvä Ruth Lozano McChesney edustaa, konsultoi ja luo oikeudellisia strategioita yrityksille Fortune 100/Global 500 -yrityksistä pieniin paikallisiin yrityksiin eri toimialoilla, kuten terveydenhuolto, jälleenmyynti, öljy, rakentaminen, tutkimus, uskonto, teknologia ja koulutus.

Tarjoten kattavaa oikeudellista tukea noin 20 vuoden ajan, hän on auttanut saamaan tilapäisiä työviisumeja ja vihreitä kortteja yksityishenkilöille ja heidän perheilleen. Hän on auttanut menestyksekkäästi asiakkaita valtavassa määrässä eri ammatteja, kuten tutkijoita, professoreita, IT-ammattilaisia, kirjanpitäjiä, pappeja, kansallisen turvallisuuden asiantuntijoita, kansainvälisiä johtajia ja johtajia, sijoittajia, insinöörejä, lääkäreitä, sairaanhoitajia, fysioterapeutteja, urheilijoita, sirkustaiteilijoita, rakennustyöntekijöitä, lentokoneasiantuntijoita, maisemansuunnittelijoita ja kokkeja.

Myron R. Morales

maahanmuuttojuristi houston Myron R. Morales.

Myron R. Morales keskittää palvelunsa kaikkiin liike-elämän ja perheperusteisen maahanmuuton sekä työvoiman maailmanlaajuisen liikkuvuuden aloihin. Hän auttoi kokoamaan kansainvälisen tiimin energia-, tietotekniikka-, koulutus-, kuljetus-, viihde- ja terveydenhuoltoaloilla. Hän johtaa menestyksekkäästi yhtä ohjelman historian laajimmista H-2B-hakemuksista, hankki H-1B-kattovapautuksia opettajille, hankki Conrad-kieltoja lääkäreille ja edusti ammattiurheilijoita, muusikoita, näyttelijöitä, tutkijoita, yrittäjiä ja sijoittajia. Moralesilla on lähes 20 vuoden kokemus monimutkaisten perheperusteisten maahanmuuttokysymysten avustamisesta ja Yhdysvaltojen kansalaisuuden hakemisesta. Moralesin intohimo maahanmuuttolainsäädäntöä kohtaan juontaa juurensa hänen taustastaan meksikolais-amerikkalaisena.

Hra Morales suoritti valtiotieteiden kandidaatin tutkinnon Texasin yliopistossa Austinissa vuonna 1996. Opiskeluaikanaan Morales oli tutkimusassistenttina Tomás Rivera Policy Institutessa, jossa hän keskittyi maahanmuuttoon liittyvän politiikan analysointiin. Hän suoritti oikeustieteen tohtorin tutkinnon South Texas College of Lawissa, jossa hän toimi Currents-lehden artikkelitoimittajana: The International Trade Law Journal. Valmistumisensa jälkeen Egan, LLP (Ernst & Young, LP:hen kuuluva yritys) palkkasi Moralesin johtamaan yrityksen Yhdysvaltain maahanmuuttolakiin liittyvää käytäntöä Calgaryssa, Albertassa, Kanadassa. Palattuaan Yhdysvaltoihin hän liittyi Quan Law Group, PLLC:hen Senior Associate Attorney -asiamiehenä.

Wilka Toppins | Maahanmuuttolakimies Houstonissa

maahanmuutto-lakimies houston Wilka Toppins.

Wilka Toppins on päälakimies ja perustaja yritys- ja maahanmuuttotoimisto The Toppins Law Firm, P.C. Hänen kokemukseensa kuuluu yli 24 vuoden kokemus maahanmuutto-oikeuden, yleisen liike- ja yhtiöoikeuden, kiinteistöoikeuden ja yleisten siviilioikeudellisten riita-asioiden harjoittamisesta. Asianajaja Toppins on tukenut suuria ja pieniä kansainvälisiä ja kansallisia yrityksiä eri liiketoiminta-aloilla ja edustanut monia yksittäisiä sijoittajia ja yrittäjiä. Hänellä on asiakkaita monista maista, kuten Kolumbiasta, Argentiinasta, Meksikosta, Koreasta, Englannista, Venezuelasta, Turkista ja Australiasta.

Attorney Toppins on työskennellyt uransa aikana useiden merkittävien yritysten palveluksessa aloittaen Exxon Company -yhtiön riita-asioiden lakimiehenä, jossa hän toimi sekä liittovaltion että osavaltioiden tuomioistuimissa. Sen jälkeen hän jatkoi uraansa Houstonissa sijaitsevassa Porter & Hedges, LLP -yhtiössä ja liittyi sittemmin SBC Communication Inc:n lakitiimiin, jossa hänet ylennettiin pääkonttorin yhtiöoikeudelliseen tehtävään. Lopuksi asianajaja Toppins perusti The Toppins Law Firm, P.C. -nimisen yrityksen vuonna 2003 Houstoniin, Texasiin.

Tunnustettu sekä kansallisesti että paikallisesti ammattitaidostaan, asianajaja Toppins oli mukana ”Top 25 Women of Houston” -palkinnossa ja hänet esiteltiin League of Latin American Citizensin ”Corporate Excellence” -palkinnolla vuonna 2009.

Näytä tämä viesti Instagramissa

Jakama viesti, jonka on julkaissut Asianajotoimisto Toppins P.C (@toppins_lawfirm)

Rosa I. Acevedo | Maahanmuuttolakimies Houstonissa

Rosa I. Acevedo maahanmuuttojuristi houston.

Rosa Acevedo työskentelee Guerra & Associates Law Groupissa Senior Associate Attorney -asiamiehenä. Hänen kokemuksensa koostuu pääasiassa ihmisten avustamisesta maahanmuuttoon liittyvissä asioissa, mukaan lukien poistamismenettelyt, USCIS:n esitykset, konsuliasioiden käsittely ja valitukset. Acevedo erottuu muista maahanmuuttojuristeista huomiollaan kunkin asiakkaan yksilöllisiin tarpeisiin ja kyvyllään selviytyä vaikeimmista maahanmuutto-ongelmista.

Ms. Acevedon tietämys maahanmuuttoasioista ulottuu laajemmalle kuin hänen aikansa asianajajana. Hän opiskeli maahanmuuttolainsäädäntöä jo varhain oikeustieteellisessä koulutuksessaan. Casa Cornelia Law Centerin (CCLC) lakiharjoittelijana Rosa auttoi joitakin yhteiskunnan heikoimmassa asemassa olevia jäseniä heidän maahanmuutto-ongelmissaan, kuten U-viisumi- ja turvapaikka-asioissa.

Rosa Acevedo syntyi ja kasvoi Los Angelesissa, Kaliforniassa. Ennen lakimiehenä toimimista hän työskenteli opettajana ja asui Hondurasissa. Kun hän ei ole oikeudessa, hänet voi tavata paikallisella CrossFit-kuntosalilla nauttimassa aktiivisesta elämäntavasta.

Elizabeth M. Mendoza | Maahanmuuttolakimies Houstonissa

immigration lawyer houston Elizabeth M. Mendoza.

Avustaja Elizabeth M. Mendoza on työskennellyt maahanmuuttolainsäädännön parissa vuodesta 1993 lähtien. Hän on valmistunut Ricen yliopistosta ja Houstonin yliopiston lakikeskuksesta.

Attorney Mendoza auttaa maahanmuuttajia ja heidän perheitään perheperusteisessa maahanmuutossa, maastapoistamisen puolustamisessa maahanmuuttotuomioistuimessa (turvapaikka, CAT, maastapoistamisen pidättäminen, maastapoistamisen peruuttaminen, vapaaehtoinen poistuminen), muutoksenhakuissa ja esityksissä, konsulikäsittelyssä, poikkeusluvissa, kansalaisuudessa, työluvissa, TPS:ssä, NACARA:ssa, VAWA:ssa, U- ja T-viisumeissa, Deferred Action -viisumissa, leskenlupahakemuksissa, oleskeluehtojen poistamisessa ja green cardien uusimisessa.

Yli 20 vuoden ajan asianajaja Mendoza on tarjonnut pro bono -oikeudellista tukea voittoa tavoittelemattomille järjestöille koko Houstonin alueella, kuten Catholic Charities -järjestölle. Elizabeth toimi vapaaehtoisena Meksikon Matamorosissa Rio Granden varrella sijaitsevalla leirillä turvapaikanhakijoiden auttamiseksi.

Tänään Elizabeth työskentelee maahanmuuttotuomioistuimissa (Executive Office for Immigration Review) Houstonin alueella American Immigration Lawyers Associationin (AILA) puolesta. Hänellä on Texasin osavaltion asianajajalupa vuodesta 1993. Asianajaja Mendoza on American Immigration Lawyers Associationin jäsen.

David Nguyen | Maahanmuuttolakimies Houstonissa

Asianajaja Nguyen on saanut American Institute of Legal Counselin (AIOLC) myöntämän tunnustuksen

Avustaja David Nguyen valmistui valtiotieteiden kandidaatiksi Houstonin yliopistosta.

David Nguyen on työskennellyt lakimiehenä yksityisissä lakiasiaintoimistoissa ja voittoa tavoittelemattomissa järjestöissä sekä yritysneuvojana useissa miljoonayrityksissä.

Ratkaistuaan satoja tapauksia asianajaja Nguyen tajusi, että asiantuntevat ja laadukkaat oikeudelliset palvelut eivät olleet helposti kohtuuhintaisia keskivertoihmiselle tai pienyrityksille. Tästä syystä asianajaja Nguyen aloitti lakitoimistonsa, joka oli omistettu juuri tälle tarpeelle. David uskoo, että hänen kokemuksensa yritysmaailmassa mahdollistaa ammattimaisen oikeudellisen avun tarjoamisen asiakkailleen. Asianajaja Nguyenilla on Texasin korkeimman oikeuden lupa edustaa asiakkaitaan kaikissa Texasin osavaltion tuomioistuimissa.

Ana Maria Perez Schwartz | Maahanmuuttolakimies Houstonissa

maahanmuutto-lakimies houston Ana Maria Perez Schwartz.

Ana Maria Schwartzin vanhemmat ovat siirtolaisia Chilistä. Hän on matkustanut, asunut, opiskellut ja työskennellyt viidellä mantereella. Ennen kuin Ana Maria keskittyi maahanmuuttoasioihin, hän työskenteli ohjelmistolisensoinnin, rikosoikeuden ja pienyritysten lainsäädännön parissa.

Ana Maria Schwartz opiskeli valtio-oppia Bryn Mawrissa, Pennsylvaniassa. Hän jatkoi opintojaan Templen yliopiston James E. Beasley School of Lawissa, jossa hän suoritti oikeustieteen tohtorin tutkinnon vuonna 2003. Oikeustieteellisessä opinnoissaan Maria Schwartz opiskeli kansainvälistä oikeutta Roomassa, Italiassa. Hän toimi myös oikeustieteellisen korkeakoulun opiskelijoiden asianajajayhdistyksen varapuheenjohtajana ja Latinalaisen Amerikan oikeustieteellisen korkeakouluyhdistyksen varapuheenjohtajana. Lisäksi hän on saanut Hispanic Bar Associationin sekä S.P.A.C.E.-stipendin työpanoksestaan yhteisölle.

James D. Prappas | Maahanmuuttolakimies Houstonissa

immigration lawyer houston James D. Prappas.

James Prappas harjoittaa maahanmuutto-oikeutta avustamalla yrityksiä, perheitä ja yksityishenkilöitä työperusteisissa, perheperusteisissa maahanmuutto- ja kansalaisuusasioissa. Hallituksen sertifioimana asiantuntijana James auttaa Fortune 500 -yrityksiä, keskisuuria ja nousevia yrityksiä Yhdysvaltain maahanmuuttoon liittyvissä asioissa, jotka liittyvät energia-, tuotanto- ja palvelualoihin. Asiakkaat arvostavat hänen huomaavaista palveluaan ja korvaamatonta oikeudellista näkemystään, kun hän hallinnoi strategisen maahanmuuttosuunnittelun prosessia ja siihen liittyviä transaktioasioita.

Hra Prappas on muiden kuin maahanmuuttajien viisumien, kuten B-, E-1-, E-2-, E-3-, H-1B-, H1B1-, L-, O-, P-, R- ja TN-viisumien, asiantuntija. Hän auttaa asiakkaita avainhenkilöiden kansainvälisissä siirroissa, työ- ja perheperusteisessa maahanmuutossa, työmaavalvonnassa ja I-9-asioissa, kansalaistamisessa ja johdannaiskansalaisuudessa.

Carolina Ortuzar-Diaz | Maahanmuuttolakimies Houstonissa

immigration lawyer houston Carolina Ortuzar-Diaz.

Carolina Ortuzar-Diaz on osakas Monty & Ramirez LLP:n maahanmuutto-osastolla, jossa hän hoitaa maahanmuutto-oikeudellisia maastapoistamisoikeudenkäyntejä ja valituksia piiri- ja liittovaltion tuomioistuimessa sekä maahanmuuttovalituksia käsittelevässä lautakunnassa. Carolina on työskennellyt maahanmuutto-oikeuden parissa vuodesta 2009. Opiskellessaan oikeustieteellisessä hän suoritti harjoittelun Houstonin ensimmäisen vetoomustuomioistuimen tuomarin George C. Hanks Jr:n palveluksessa vuonna 2007.

Carolina keskittyy erilaisiin perheperusteisiin maahanmuuttoasioihin, mukaan lukien edustus maahanmuuttotuomioistuimen maastapoistamisoikeudenkäynneissä, maahanmuuttajien ja muiden kuin maahanmuuttajien viisumiprosessien hallinnointi, konsuliasioiden käsittely, perheperusteiset hakemukset, kansalaisuus, kansalaistaminen, turvapaikka ja paljon muuta.

Yhteenvetona: Maahanmuuttolakimies Houstonissa

Olen kuvannut kokeneimpien ja taitavimpien maahanmuuttojuristien huiput Houston-pohjaiset ja heidän erikoisalansa. Toivottavasti kokemuksesi on onnistunut. Ennen kuin aloitat, voi olla hyödyllistä tutustua itse vaihtoehtoihin ja maahanmuuttoprosessiin, joten tämä artikkeli aiheesta How to Immigrate to the USA tulee tarpeeseen.

Lue lisää: Tehokas asianajajan maineenhallinta

Uusimmat lähettäjältä Blog