Real Estate Guest Post: Luettelo Guest Post Real Estate Blogit

6 minuuttia luettu
–>

Vieraspostaus on yksi sisältömarkkinoijien tehokkaimmista tavoista lisätä liikennettä ja rakentaa henkilökohtaista brändiään. Vieraskirjoitusmahdollisuuksista on kuitenkin tullut niukka resurssi ennennäkemättömän kysynnän vuoksi. Jos haluat lisätä kiinteistöbrändisi tunnettuutta, edistää palvelujasi tai vakiinnuttaa asemasi alan asiantuntijana, on aika olla luova ja hyödyntää sisältömarkkinointialustamme.

Me täällä PRNEWS.IO:ssa tarjoamme sinulle valtavan listan blogeja kiinteistöaiheisia vieraskirjoituksiasi varten.

Kiinteistöaiheiset blogit, joissa voit tehdä vieraskirjoituksen

InterTaiNews kiinteistöblogi

Jos etsit laadukkaita verkkosivustoja, olet oikeassa paikassa. Ne hyväksyvät vieraskirjoituksia kaikilta toimialoilta ja aihealueilta. InterTaiNews.com on ajan tasalla uusimmista uutisista, uutisjutuista ja trenditietoisista aiheista, ja se on aina merkityksellinen toimialallesi ja kapealle alueellesi. Siksi pidän tätä sivustoa loistavana resurssina sisällölle, erityisesti avainsanarikkaille viesteille ja artikkeleille.

• 2 Dofollow-hyperlinkkiä
  • Ahrefs Domain Rating   28
  • Yksilöivä teksti ei ole pakollinen: 90 %
  • Tekstin määrä: alkaen 700 sanaa

AZBigMedia.com

Yli 35 vuoden ajan AZ Big Media on tuonut lukijoille osavaltion kiinnostavimmat liike-, kiinteistö- ja elämäntapauutiset painettujen Az Business- ja AZRE-lehtien, Ranking Arizona, Az Business Leaders, Experience AZ, People & Projects to Know, Arizona Business Angels ja Play Ball -lehden, joka on Cactus Leaguen ainoa virallinen kevätharjoitusjulkaisu, painettujen versioiden kautta.

Yhtiöllä on Yhdysvaltain nopeimmin kasvava uutissivusto AZBigMedia.com. Verkkosivusto täydentää sen painettuja julkaisuja ja sisältää ajankohtaisia uutisia, kiinnostavia liikejuttuja, C-tason johtajien toimitusprofiileja ja paljon muuta.

• 3 Dofollow-hyperlinkkiä
  • Ahrefs Domain Rating   78
  • Tekstin määrä: alkaen 2000 merkkiä

CelebHomes.net

CelebHomes.net on maailman kattavin julkkistalojen tietosanakirja. Celeb Homesista on tullut synonyymi julkkis- ja kiinteistöyhteisölle ja se on kasvattanut uskollisen ja vaikutusvaltaisen lukijakunnan.

• 1 Dofollow-hyperlinkki
  • Ahrefs Domain Rating   32
  • Tekstin määrä: alkaen 500 sanaa
  • Vain tekstiä: 90 %

Yritysten noususuhdanne

Business Upturn kattaa uutisia Intiasta ja ympäri maailmaa, ja sisältää laajan valikoiman aiheita, kuten liiketoimintaa, viihdettä, urheilua, kiinteistöjä, kansallisia ja kansainvälisiä uutisia, ylellisyyttä, matkailua ja turismia.

• 2 Dofollow-hyperlinkkiä
  • Tekstin määrä: alkaen 300 sanaa

Realty Times®

Realty Times® on ylivoimaisesti johtava kiinteistöalan uutissivusto internetissä ja siitä on nopeasti tulossa yksi informatiivisimmista kiinteistöalan uutislähetyksistä. Lähes neljännesmiljoona kuluttajaa ja kiinteistöalan ammattilaista vierailee Realty Timesin verkossa joka kuukausi lukemassa ja katsomassa viimeisimpiä uutisia, neuvoja ja markkinaolosuhteita lahjakkaalta palkituista toimittajista koostuvalta henkilökunnaltamme. Päivittäin päivittyvä sisältömme on tehnyt Realty Timesista kaikkien kiinteistöalan toimijoiden pakollisen lukemisen ja näkemisen kohteen, joka ulottuu kuluttajille suunnatuista osto- ja myyntineuvoista aina välittäjille suunnattuihin rahanhankintavinkkeihin.

• 1 Dofollow-hyperlinkki
  • Ahrefs Domain Rating   77

SEO-kirjoittaminen on erittäin tehokas tapa rakentaa takalinkkejä ja sijoittaa sivustoja. Se on uusi ja päivitetty tekniikka, jolla voidaan luoda 100-prosenttisesti aitoja, pysyviä ja do-follow-merkittyjä takalinkkejä. Tämä tekniikka on erittäin suositeltava korkealaatuisten takalinkkien saamiseksi.

Sisältömarkkinointistrategia kiinteistövälityssivustolle

Kaikenlaisten verkkosivustojen strategia pysyy samana, riippumatta niiden markkinarakosta. Koska kyseessä on kiinteistöala, jolla olet. Voit siis toimia seuraavasti:

• Tunnista ihanneasiakkaasi ja tee hänelle persoona.
  • Tunnista, mitä tämä persoona etsii internetistä tuotteeseesi liittyen.
  • Luettelo todennäköisistä avainsanoista, jotka kohdistuvat persoonan aikomuksiin/käyttäytymiseen/haasteisiin/toiveisiin.
  • Luo sisältöä näiden valittujen avainsanojen pohjalta.
  • Luo hyvät pilaripostit/pilvenpiirtäjäpostit, jotka erottuvat muusta kilpailusta (koska olet kiinteistöalalla, pilvenpiirtäjä on se, mihin voit parhaiten samaistua).
  • Lisää kävijöistä liidiä hyvällä vaihtoehdolla.
  • Kasvattaa liidit sopivalla sähköpostimarkkinoinnilla.
  • Käyttäkää sisältöä uudelleen Infografiikoilla, kirjoilla ja tapaustutkimuksilla
  • .
  • Kertaa vaiheet 3-8.

Kiinteistöblogin vieraskirjoitusideat

”How-to”-postaukset ja videot toimivat hyvin hyperlokaalin tiedon lisäksi.

Voit käyttää erilaisia sisältömuotoja: blogipostauksia, videoita, e-kirjoja/oppaita, uutiskirjeitä, podcasteja, sosiaalisen median postauksia, infografiikkaa, suoramainontaa jne. – se kaikki on sisältöä.

Kiinteistöalan copywritingissa on usein kyse kodin ja sen ominaisuuksia kuvaavan copywriterin kirjoittamisesta tavalla, joka herättää suurta kiinnostusta asuntoa kohtaan. Kyseeseen voivat tulla myös agenttielämäkerrat, verkkosivujen kopiointi ja painettujen markkinointiesitteiden kopiointi.

Kiinteistöjen sisällön on oltava enemmän tarinaa, mutta ei kuitenkaan tylsää. Jotain mielenkiintoista luettavaa, loppukäyttäjien pitäisi saada etsimänsä tieto.

Tässä on muutamia aiheita.

1. Paljonko ovat sulkemiskustannukset taloa myytäessä

2. Mitkä ovat elinkustannukset Las Vegasissa