Dallasin maahanmuuttolain asiantuntijat: Dallas Dallas Dallas: Löydä paras asianajaja

14 minuuttia luettu

Muuttoasianajaja Dallas. Kaupunkivalinnan, johon asut, tulisi riippua siitä, löydätkö sieltä töitä. Teksasissa on melko hyvät näkymät ammattilaisille lähes kaikilla aloilla. Teksasin suuri etu muihin osavaltioihin nähden on alhaiset asuntojen hinnat. Meri on Dallasista viiden tunnin päässä. Mutta matkat merelle ”uimaan” eivät ole asukkaiden keskuudessa suosittuja. Onhan lähes jokaisen talon vieressä uima-allas.

Dallas on Teksasin kolmanneksi suurin kaupunki ja Yhdysvaltojen yhdeksänneksi suurin. Sen lisäksi, että se on suuri liikekeskus, se on yksi Yhdysvaltojen suurimmista taajamista DFW (Dallas – Fort Worth). Sen väkiluku on yli 6 miljoonaa ihmistä, minkä perusteella tätä aluetta voidaan pitää tiheästi asuttuna.

Dallasin ja Fort Worthin metropolia kutsutaan usein Texasin Piilaaksoksi. Yli 40 tuhatta ihmistä työskentelee televiestintäalan jättiläisten, kuten Southwestern Bellin, AT & T:n, Alcatelin, Ericssonin, Fujitsun, MCI:n, Nortel Networksin, Sprintin ja muiden yritysten parissa. Dallasin keskiosassa on yli 160 kilometriä optista kaapelia. Tutkimusten mukaan Dallasissa on yli 80 000 naisten johtamaa yritystä.

Olemme tehneet sinulle maahanmuuttoasianajajan valinnan, joka auttaa sinua muuttamaan Dallasiin, muuttamaan perheesi tai ratkaisemaan ongelmasi.

Jered Robert Dobbs

The Law Office of Jered Dobbsin perustaja ja johtava asianajaja. Maahanmuuttoasianajaja, jolla on hyvä kokemus ja onnistunut tapaus. Dallasin maahanmuuttotuomioistuimen entinen oikeudellinen neuvonantaja. Vuonna 2017 hän pääsi 10 parhaan maahanmuuttoasianajajan joukkoon (American Institute of Legal Counsel).

Vuoden 2009 jälkeen hän on avustanut maahanmuuttajia eri elämäntilanteista muun muassa seuraavissa asioissa:

• karkottaminen;
  • valituksen jättäminen;
  • apua pysyvästi oleskeleville perheille;
  • Kannattaa USCIS:n päätöksiä;
  • kauppa- ja investointiviisumit (E-1, E-2);
  • tilapäisen työnteon viisumit (L, TN).

Syntynyt ja kasvanut Texasissa. Valmistui Texas A&M -yliopistosta ja opiskeli lakia Houstonin yliopiston oikeustieteellisessä keskuksessa Houstonissa. Opiskelun jälkeen hän sai töitä Dallasin maahanmuuttotuomioistuimen tuomareiden konsulttina. Sen jälkeen hän alkoi käsitellä yksityishenkilöiden asioita ja edustaa heidän etujaan. Osallistunut moniin oikeudellisiin konferensseihin.

Deron Edward Smallcomb

Jos olet kiinnostunut perhe- tai avioliiton kautta tapahtuvasta maahanmuutosta, poliittisesta turvapaikasta, kansalaistamisesta ja kansalaisuudesta, vihreästä kortista tai yritysviisumista, tämä asianajaja on sinua varten.

Laaja kokemus antaa hänelle mahdollisuuden selvitä vaikeimmista tilanteista. Law Offices of Deron Smallcomb tarjoaa kaikenlaisia maahanmuuttopalveluja:

• paperityöt;
  • apua poliittisen turvapaikan saamisessa;
  • morsiamen viisumi;
  • perheenyhdistäminen;
  • työskentely- ja investointivihreäkortti;
  • apua kansalaisuuden saamisessa;
  • viisumin jatkaminen;
  • avustusta Amerikan viisumin hankkimisessa;
  • suojaa oikeudessa karkotusta vastaan;
  • Yhdysvaltalainen viisumi koko perheelle;
  • asiakirjojen kääntäminen.

Hän sai koulutuksensa muun muassa Empire Law Schoolissa, Oxfordin yliopistossa, Santa Claran yliopistossa ja California Polytechnic State Universityssä. Hän on ollut American Immigration Lawyers Associationin jäsen vuodesta 2012.

Deron Smallcomb on tarkkaavainen ja ammattitaitoinen jokaista henkilöä ja hänen olosuhteitaan kohtaan. Hän auttoi maahanmuuttamaan tuhansia maahanmuuttajia Neuvostoliiton jälkeisistä maista Yhdysvaltoihin, hänen tiiminsä takana – kymmeniä tuhansia onnistuneita maahanmuuttotapauksia.

Martin Valko

Hän on mukana paitsi maahanmuuttolainsäädännössä myös arsenaalissaan:

• avioliiton purkaminen;
  • perheoikeus;
  • työoikeus.

Slovakiasta kotoisin olevana maahanmuuttajana hän ymmärtää hyvin muiden halun toteuttaa amerikkalaista unelmaansa. Tarjoaa palveluja kaikille asiakkaille kaikissa maahanmuuttoasioissa, mukaan lukien maailman suurimpien yritysten neuvonta.

Hän on suorittanut oikeustieteellisen tutkinnon muun muassa Southern Methodist University School of Law, Oklahoma City University School of Law ja Comenius University School of Law.

Tarjotut palvelut:

• PERM;
  • kaikkityyppiset viisumit (EB-1, EB-2, EB-3, H-1B, H-2A, H-2B, E-3, L-1 E-1, E-2, F, J, O ja P);
  • vapautus tutkimatta jättämisestä I-212, I-601 ja I-601A;
  • konsuliviranomaisten käytäntö;
  • TPS.

Hän on usein vieraana koulutus- ja yritysseminaareissa maahanmuuttolainsäädännön eri aiheista. Meksikon pääkonsulaatin oikeudellinen neuvonantaja Dallasissa. Lisäksi hän on uransa aikana ollut monien ammatillisten yhdistysten ja neuvostojen jäsen.

Richard A. Gump Jr. | Maahanmuuttolakimies Dallas

Hän aloitti uransa asianajajana valmistuttuaan Texasin yliopiston oikeustieteellisestä korkeakoulusta. Vuodesta 1993 lähtien hän on käsitellyt vain maahanmuutto-oikeudellisia tapauksia. Samaan aikaan hän avasi asianajotoimistonsa. Palveluita tarjotaan sekä yksityishenkilöille että yrityksille.

Konsultointialueet:

• Yritys- ja perheviisumit;
  • tilapäiset viisumit E-2;
  • pysyvät viisumit EB-5;
  • urheiluviisumit;
  • naturalisaatio ja kansalaisuus.

Voittanut huomattavan määrän ammatillisia palkintoja. Aktiivinen osallistuja monissa oikeudellisissa seminaareissa ja konferensseissa. Monien yhdistysten vakituinen jäsen, kuten:

• AILA
  • American Bar Association
  • International Bar Association
  • Federal Bar Association
  • Texasin osavaltion asianajaja
  • World Affairs Council
  • Dallas Bar Association jne.

Vastaanottanut superlakimiehen tittelin viimeiset 6 vuotta.

Yovanna Vargas | Maahanmuuttolakimies Dallas

Maahanmuutto-oikeuden ja kansalaisuusasioiden edustaja. Työalat:

• perheiden maahanmuutto ja kansalaisuus;
  • sijoitus- ja yritysmaahanmuutto;
  • poistumisasiat;
  • karkottaminen;
  • humanitaarinen apu;
  • maksukelvottomuus ja poikkeusluvat.

Hän on opiskellut oikeustiedettä Paul M. Hebert Law Centerissä, Louisianan osavaltionyliopistossa ja Perun katolisessa yliopistossa.

Maahanmuutettuaan Yhdysvaltoihin vuonna 2006 hän päätti vakaasti jatkaa uraansa juristina. Hän osallistui myös aktiivisesti moniin konferensseihin ja seminaareihin eri rakenteissa.

Vuonna 2014 hän muutti Dallasiin ja avasi maahanmuuttolakifirmansa. Hänen omistautuneesta palvelustaan osavaltiolle, sitoutumisestaan työhön maahanmuuttajien (naiset ja alaikäiset, perheväkivallan uhrit) kanssa, AILA myönsi hänelle arvonimen Pro Bono Guardian. Hän on ABA:n, AILA:n ja Louisianan asianajajaliiton jäsen.

Hänen asiakkainaan on maahanmuuttajia muun muassa Argentiinasta, Chilestä, Kiinasta, Kolumbiasta, Perusta, Ecuadorista, Kuubasta, Egyptistä, Meksikosta, Filippiineiltä, Kuubasta ja monista muista maista.

Kaikki hänen asiakkaansa ovat maahanmuuttajia.

Roy Petty | Maahanmuuttolakimies Dallas

Esittäjä espanjankielisessä ”Legal Hour” -radio-ohjelmassa, joka neuvoo maahanmuuttajia erilaisissa asioissa ja kuluttajaoikeuksissa. Petty & Associatesin perustaja ja johtava asianajaja. Tärkeä saavutus on maahanmuuttolainsäädännön laillistaminen, asiakkaiden suojelu petoksilta ja epäreiluilta asianajajilta sekä lukuisten asiakkaiden avustaminen valtion etuuksien saamisessa.

Hän on toiminut asiantuntijatodistajana maahanmuuttokysymyksissä liittovaltion tuomioistuimessa. Hänen arsenaalissaan on mitä erilaisimpia, monimutkaisimpia ja ei kovin, tapauksia. Yli 28 vuoden ajan hän on ollut sertifioitu maahanmuuttolain asiantuntija Teksasissa, Floridassa ja Arizonassa.

Hän on saanut juridista osaamista Arizonan yliopiston oikeustieteellisessä korkeakoulussa (The University of Arizona College of Law). Työskennellyt muun muassa seuraavissa rakenteissa:

• U.S. District Court Eastern District of Texas;
  • U.S. District Court District of Arizona;
  • U.S. District Court Northern District of Texas;
  • U.S. Court of Appeals 5th Circuit.

Vuonna 2019 hänelle myönnettiin Lifetime Achievement Award (The Dallas Bar Association) hänen omistautumisestaan, kiistattomasta avusta maahanmuuttajille ja yksilöllisistä neuvoista kollegoilleen.

Kimberly E. Harrison-Donaldson | Maahanmuuttolakimies Dallas

Erikoistunut monenlaisiin maahanmuuton juridisiin kysymyksiin (liike- ja perheiden maahanmuuttoasianajaja).

Ohio State University Moritz College of Law -yliopistossa opiskellessaan hän sai oikeustieteen tohtorin tutkinnon. Hän työskentelee muun muassa seuraavilla aloilla: liiketoiminta, työ, perheiden maahanmuutto, kansalaisuus, viisumivapaus, konsulikäsittely.

Tarjotut palvelut:

• työviisumit;
  • vihreät kortit;
  • perheviisumit;
  • kansalaisuuden saaminen ym.
  • .

Instituutiot, joissa hän edusti asiakkaitaan:

• Yhdysvaltojen työministeriö;
  • maahanmuuttovalituksia käsittelevä lautakunta;
  • Yhdysvaltojen kansalaisuus- ja maahanmuuttovirasto;
  • Immigration and Customs Enforcement.

Hänen moitteettoman maineensa vahvistavat sadat onnistuneet tapaukset. Lakipiireissä häntä pidetään alansa ammattilaisena, korkeasti koulutettuna asiantuntijana ja edustavana henkilönä.

Monissa lehdissä ja julkaisuissa hänet mainitaan ja siteerataan pätevänä asiantuntijana ja arvovaltaisena henkilönä. Lisäksi hän on puhunut numeerisissa konferensseissa ja erikoisseminaareissa.

John David Swaim Jr. | Maahanmuuttolakimies Dallas

Voittaja AVVO Client Choice Award (2014-2020), sertifioitu asiantuntija, David Swaim & Associatesin perustaja ja osakas. Yksi menestyneimmistä ja kokeneimmista maahanmuuttoasioita käsittelevistä asianajotoimistoista. Edustaa työnantajien, yritysten, perheiden ja yksityishenkilöiden etuja.

Yrityksen menestyksen avain on yksilöllinen lähestymistapa jokaiseen asiakkaaseen. Joukossa on menestyviä yrityksiä ja aloittelevia yrittäjiä sekä yksityishenkilöitä. Hänellä on kokemusta muiden asianajajien neuvonnasta rikosoikeudellisissa kysymyksissä.

Hän on esittänyt yli 3000 tapausta, jotka koskevat tällaisia menettelyjä:

• tilanteen muuttaminen;
  • visas H-1, L-1, E, TN, EB-1, EB-2 ja EB-3, I-9:n tarkastus;
  • karkottaminen/karkottaminen;
  • Tapausten neuvotteleminen ICE:n ja USCIS:n kanssa;
  • karkotuksesta vapauttamista koskevat hakemukset;
  • naturalisaatio/kansalaisuus;
  • karkotuksen poistaminen;
  • hallinnolliset valitukset;
  • turvapaikan myöntäminen.

Juristi on kuuluisa innovatiivisten menetelmien kehittämisestä H-1- ja työvoiman sertifiointia varten. Hänellä on lisenssi edustaa Texasin yliopistosysteemiä, Texasin A & M-järjestelmää, Texasin kristillistä yliopistoa, Baylorin yliopistoa ja monia muita oppilaitoksia.

Hra John on jäsenenä monissa ammatillisissa yhdistyksissä. Yksi DallasHR:n (SHRM) maailmanlaajuisen HR-ammattilaisten ilmapiiriryhmän (PEG) perustajista. Järjestänyt yli 300 maahanmuuttoseminaaria ulkomaalaisille opiskelijoille ja korkeakoulujen professoreille.

Aundrea L. Roberts | Maahanmuuttolakimies Dallas

Toiminnassaan se yhdistää maahanmuutto-oikeuden, perheasiat ja rikosoikeudellisen puolustuksen. Aundrea L. Robertsin lakiasiaintoimiston perustaja. Hän on mukana myös Yhdysvaltain asevoimien vammaisten veteraanien asioissa.

Hän on suorittanut oikeustieteen tutkinnon Faulknerin yliopistossa rikosoikeudesta. Hän edusti asiakkaidensa etuja erilaisissa oikeudellisissa rakenteissa.

Tunnollinen, oikeudenmukainen, työhönsä omistautunut, ei pelkää suojella asiakkaitaan. Palkittu lukuisilla palkinnoilla oikeusalalla, mukaan lukien Virginian asianajajaliiton Community Service Award -palkinto. Hän on AILA:n, Georgian osavaltion asianajajayhdistyksen, Atlantan asianajajayhdistyksen ja Amerikan asianajajayhdistyksen jäsen.

Jaime Barron | Maahanmuuttolakimies Dallas

Amerikkalaisen maahanmuuttolakimiesten yhdistyksen jäsen. Sertifioitu ammattilainen, joka on oikeutettu edustamaan asiakkaita Texasin osavaltiossa ja Washingtonissa, D.C.

Saavutti oikeustieteen tohtorin tutkinnon Southern Methodist Universityssä. Koulutuksensa saatuaan Jaime Barron kohdisti kaikki ponnistelunsa oikeuksiensa menettäneiden auttamiseen. Edusti tuomioistuimissa maahanmuuttajien ja pakolaisten tapauksia, perheväkivallasta kärsiviä henkilöitä. Yrityksensä avaamisen jälkeen hän on jo edustanut tuhansien asiakkaiden (yksityishenkilöiden ja oikeushenkilöiden) etuja sijoittajista ja työviisumeista karkotukselta suojautumiseen ja törkeisiin rikoksiin.

Hänellä on myös kokemusta yhteistyöstä johtavien maahanmuuttoalan lakiasiaintoimistojen kanssa. Kymmenillä julkaisuilla on ollut kunnia haastatella häntä ja siteerata hänen lausuntojaan. Hän puhuu usein puhujana koulujen, kirkkojen ja julkisten organisaatioiden koulutusseminaareissa.

Uusimmat lähettäjältä Blog