HBR:stä Mashableen: Julkaise vieraskirjoituksia suurissa julkaisuissa avustajien avulla.

10 minuuttia luettu

Olette varmaan huomanneet, että joillakin toimituksellisten artikkeleiden kirjoittajilla ei ole mitään tekemistä niiden toimitusten toimitusten kanssa, joiden sivuilla heidän julkaisunsa ilmestyvät. Forbesissa heitä kutsutaan kirjoittajiksi ja heidät julkaistaan mielipiteet-osiossa.

Et saa mainostaa yritystäsi, palveluitasi tai tuotteitasi suoraan palstalla. Silti voit helposti nimetä tuotemerkkisi, mainita omistajan toisen nimen ja ennen kaikkea välittää haluamasi viestin kohdeyleisöllesi. Samanaikaisesti, toisin kuin sinua koskeva tiedote, kommentti tai juttu, palsta julkaistaan muuttumattomana. Se on sinun suoraa puhettasi. Vaikka kukaan ei voi taata myynnin kasvua sen jälkeen, kun artikkelisi julkaistaan, asiakkaat voivat silti löytää sen Internetistä etsiessään yritystäsi ja kiinnostua siitä.

Saa brändisi mainita huippuluokan uutissivustoilla

Miksi sinun kannattaa osallistua merkittäviin julkaisuihin

Brändisi mainostamiseen on monia tapoja, mutta useimmat niistä vaativat pitkän juoksun ja merkittävän budjetin. Yksi tapa löytää oikea asiakas ja tulla tunnetuksi on osallistua suuriin julkaisuihin, kuten Forbesiin, HBR:ään tai Business Insideriin ja Mashableen. Todistaaksemme asian, pohtikaamme joitakin etuja, joita me yrittäjinä saamme.

Hauska fakta. Rolling Stone -lehti tarjoaa ”ajatusjohtajille” mahdollisuuden kirjoittaa verkkosivuilleen, jos he ovat valmiita maksamaan 2000 dollaria ”kulttuurin tulevaisuuden muokkaamisesta”.

Uusien asiakkaiden tavoittaminen ja potentiaalisen myynnin houkutteleminen. Lehti vaikuttaa silmiinpistävästi ihmisryhmiin, kuten bloggaajiin, menestyviin liikemiehiin ja sijoittajiin. Heitä tuskin voi yllättää tavallisilla mainoksilla. Kuvittele, millaista vastakaikua saattaisit saada heidän kapean piirinsä sisällä.

Sosiaalinen todiste. Se on elämän toinen puoli, jossa kaikki on digitaalista. Suuri määrä ystäviä ja tuttavia sekä vakavasti otettavia yrityksiä voi pitää projektiasi luotettavana sen jälkeen, kun se on esillä lehdessä. Sosiaaliset verkostot voivat silti tuoda uusia asiakkaita tai auttaa luomaan hyviä yhteyksiä asiantuntijoihin, suuryritysten toimitusjohtajiin tai vain uusiin tiimin jäseniin. Facebookin kaltaiset verkostot. Twitter ja LinkedIn helpottavat toimittajien tavoittamista ja keskustelun käymistä, jotta he voivat syöttää juttusi arvostetuille julkaisuille.

Reputation ja brändin tunnettuus. Alussa jokaisen projektin on hankittava hyvä ja luotettava maine. Julkaiseminen suositussa lehdessä on lyhin tapa saavuttaa se. Koska sitä lukevat vain vakavasti otettavat kuulijat, voit olla varma, että he huomaavat brändisi. Ja pitävät sitä yhtenä onnistuneista ja pätevistä.

Uudet mahdollisuudet. Julkaisut HBR:ssä avaavat ovia uusille tuttavuuksille. Se auttaa hakemaan oikeita ihmisiä tulevaan yhteistyöhön ja työhön.

SEO:ta vahvistavat suosittelulinkit. Lehdessä esiintyminen antaa sinulle lisää SEO-boostia. Se tarkoittaa, että ihmiset, jotka haluavat löytää lisää tietoa ja faktoja toiminnastasi, näkevät artikkelin suositussa lehdessä ja saavat vaikutelman vakiintuneesta yrityksestä.

Vainglory: monet ostavat mediassa julkaistuja artikkeleita voidakseen ripustaa verkkosivuilleen ”Forbes kirjoittaa meistä”

Loppujen lopuksi suuret julkaisut saavat paljon pyyntöjä laittaa jonkun tarina sivuilleen, mutta todistetusti brändeillä ja yrityksillä on todella mahdollisuus päästä sinne. Kustannuksilla ei ole väliä ja niitä ei tunneta. Läpimurtoa varten sinun täytyy omistaa kaikki uskottavuus hankkeellesi.

Tekijät: Plussat ja miinukset

Yrityksen perustaminen ilman julkisuutta on vaikeaa. Kestää aikaa löytää joukko uskollisia asiakkaita, joten tässä voit lisätä sitä vieraskirjoittajien avustuksella. Nämä ihmiset osallistuvat suuriin julkaisuihin ja antavat sinulle mahdollisuuden tulla esitellyksi tunnetuissa lehdissä. Kuten kaikissa menetelmissä, tässäkin on hyvät ja huonot puolensa.

Haitat ovat kuitenkin seuraavat:

1. Kyvyttömyys vaikuttaa tarinankerronnan tyyliin ja tapaan. Kirjoittaja kuuntelee sinua, löytää joitakin yksityiskohtia ja tietoja palveluista ja yrityksen kehityksen alkuvuosista ja laittaa ne omin sanoin paperille. Yleensä kirjoittajat tietävät, mitä faktoja ja tietoja he voivat osoittaa, koska artikkeli ei esitä suoraa vaan natiivia mainosta.
  2. Poistomahdollisuus. Se tarkoittaa, että joskus nämä artikkelit voidaan poistaa. Voit tehdä yhteistyötä avustajan kanssa, mutta on mahdollista, että aineisto voidaan kieltää julkisuudesta. Esimerkki: Huffington Post sulki contributor-ohjelmansa
  3. Henkilösuhde. Kun haet vieraskirjoittajia, luotat heidän tietoihinsa ja taitoihinsa kertoa lukijoille yrityksesi valoisista puolista.

Miinuksista huolimatta on yksi merkittävä etu. Saatat säästää rahaa, koska on halvempaa työskennellä avustajien kanssa kuin PR-toimiston kanssa. Startup-yritysten kanssa se on yleinen ongelma – pieni budjetti. Vieraileva kirjoittaja jättää artikkelin yritystarinastasi vakavasti otettaviin julkaisuihin, kuten Forbesiin, Mashableen ja muihin, vaatimatonta palkkiota vastaan. Toinen hyöty on se, että haluttu linkki tunnetuille sivustoille on sinun, jolla voit ylpeillä ja herättää enemmän huomiota yleisössä.

Miten tehdä yhteistyötä PRNEWS.io:n kautta avustajien kanssa

PR news.io on toimisto, jossa voit yhteistyötä avustajien kanssa julkaista artikkeleita eri suurissa julkaisuissa. Alustan avulla voit olla vuorovaikutuksessa kirjoittajien kanssa, kuvata palveluitasi ja tuotteitasi kätevissä lehdistötiloissa ja luoda alkuperäistä sisältöä.

Artikkelit voidaan julkaista alueilla. Valitse maa, kieli ja lehti. Juttusi voidaan julkaista eri sivustoilla. Voit klikata kutakin ja nähdä yksityiskohdat, kuten metriikat, useimmiten luetut, kuinka monta kävijää sillä on kuukausittain.

Unique Viewers Estimator

Tekijä ei omista verkkosivustoa. Siksi ehdot, hinnat ja julkaisuehdot voivat vaihdella. Valitse media, jolla on toimituksellinen sijoitus, jotta voit julkaista sisällön selkein ja läpinäkyvin ehdoin.

Työskennellessäsi kanssamme voit:

1. Voit saada takalinkkejä. Monet PR news.io -luettelon sivustot sijoittavat suoria linkkejä mainostajille. Sen avulla voit kasvattaa linkkimassaa ja lisätä sivuston painoarvoa hakukoneiden silmissä. Tällainen yhteistyö on paljon kannattavampaa kuin linkkien ostaminen foorumeille, sosiaalisiin verkostoihin tai epäilyttäviin lähteisiin postitettavaksi.
  2. Hankkia PR-tavoitetta brändin tunnettuuden ja maineen hallintaan. Sinut julkaistaan sivustoilla, joilla vierailet (tietoportaalit, uutislähteet), ja niiden lukijat tietävät sinusta. Sitä paitsi hakukoneet indeksoivat tekstit nopeasti – sinusta kertova artikkeli voi ilmestyä hakukoneiden TOP-listalle. Julkaistut artikkelit auttavat muodostamaan lukijoiden keskuudessa positiivisen asenteen brändiisi ja peittämään negatiivisuuden informaatiotilassa.
  3. Promootiosi tunnetuille julkaisijoille ilman, että käytät puolet budjetista.
Kirjoituksesi ovat tunnetuille julkaisijoille ilman, että käytät puolet budjetista.

Yhteistyösäännöt ovat yksinkertaiset, mutta voit hakea ympärivuorokautista asiakastukea välttyäksesi huonolta vaikutelmalta, jos ongelmia ilmenee.

Uutisten lähettäminen uutistoimistojen ja alan portaalien toimittajille PRnews.io:n kautta on mahdollista mistä päin maailmaa tahansa ja vaatii muutaman yksinkertaisen vaiheen:

1. Suorita rekisteröinti ja luo henkilökohtainen tili.
  2. Konfiguroi lehdistökeskuksen parametrit.
  3. Valitse haluamasi uutissivusto.
  4. Maksa PR-materiaalin sijoittamisesta aiheutuvat kustannukset.
  5. Lataa lehdistötiedote.
  6. Posta julkaisu.

Alusta on erikoistunut brändien ja palveluiden edistämiseen julkaisujen kautta. Tarjolla on myös käteviä maksuvaihtoehtoja jopa kryptovaluutta hyväksytään.

Pysyvä sijoitus tarkoittaa, että linkki on käytettävissä verkkosivuston teknisen käytettävyyden ehdoilla (vähintään 90 päivää).

Ostamalla tällaisia julkaisuja PRnews.io:n kautta säästät rahaa ja aikaa. Yritys tekee yhteistyötä kustantajien ja tietoportaalien kanssa 212 maasta. Tiedotteet voi lähettää millä tahansa 64 kielestä. Sinun ei tarvitse ottaa yhteyttä jokaiseen yksittäiseen tekijään, tuhlata aikaa pitchaamiseen jne. Tilaa vain palvelu, ja me teemme kaiken puolestasi.

Uusimmat lähettäjältä Blog