CPA markkinointi aloittelijoille Ultimate 2023 opas

24 minuuttia luettu

Voitteko kuvitella, että teillä on valtava lähde myyjiä? Entä jos sinun tarvitsisi maksaa heille vain jokaisesta heidän ansaitsemastaan transaktiosta? Et riskeeraisi mitään, mutta voisit lisätä myyntiä valtavasti. Ja tämä verkosto on olemassa. Tätä loistavaa menetelmää kutsutaan CPA-markkinoinniksi, ja aion näyttää sinulle, mikä se on ja mitä sinun täytyy tehdä, jotta voit alkaa ansaita siellä. Aloitetaan.

Mitä on CPA-markkinointi?

CPA tarkoittaa markkinointimainonnan mallia, jossa julkaisijoille maksetaan toiminnasta heidän markkinointitoimintansa jälkeen. Tämä eroaa tyypillisestä affiliate-markkinoinnista, jossa sinun ei välttämättä tarvitse myydä ansaitaksesi CPA-verkossa. Maksut perustuvat yleensä liidien tuottamiseen, kuten puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen lähettämiseen, jotta saa jonkin ilmaisen tuotteen tai digitaalisen hyödykkeen.

Se voi olla sähköpostin lähettäminen, tilin luominen, lyhyen kyselyn tekeminen tai tietojen lisääminen ilmaista kokeilua varten. Se on hyvin yksinkertaista ja helppoa, sinun tarvitsee vain mainostaa affiliate-linkkejä, jos joku klikkaa linkkiäsi ja viimeistelee tietyn toiminnon, sinulle maksetaan tästä toiminnosta.

CPA markkinointi Vs. Affiliate Marketing

CPA- ja Affiliate-markkinoinnissa roolisi on välittäjä asiakkaan ja tuotteen myyjän välillä. Mutta mikä on ero?

Yksi ero affiliate- ja CPA-kumppanuusmarkkinoinnin välillä on se, että yleensä affiliate-markkinointi tulee tuotteiden tai palveluiden myyjältä. CPA-markkinointi taas tulee verkostoista, joissa on luettelo eri valmistajien ja myyjien tarjouksista. Liittymällä Grammarlyn jäseneksi pääset käsiksi juuri siihen, mitä Grammarly myy. Osallistuminen mihin tahansa CPA-verkkoon voi antaa sinulle pääsyn valtavaan markkinapaikkaan, jossa on tarjouksia eri myyjiltä eri markkinarakojen aloilta.

CPA ei myöskään riipu myynnistä. Sinulla on edelleen sama käyttäjä – CPA – myyjä -asetelma, mutta sen sijaan, että saisit maksun myynnin sijaan, voit ansaita muista toimista. Ne voivat olla sähköpostirekisteröintejä, myyntipuheluita, e-kirjan latauksia tai kaikkia muita myyjän haluamia toimia. Pohjimmiltaan sinun ei tarvitse myydä enää mitään. Sen sijaan sinun tarvitsee vain houkutella asiakas myyjän markkinointitiimin avulla. Jotkut CPA-tarjoukset antavat sinulle bonuksen, jos myynnistä maksetaan, kun taas useimmat vain maksavat sinulle toiminnasta.

Miten CPA-digimarkkinointi toimii?

CPA tarkoittaa hankintakohtaisia kustannuksia. Tämä tarkoittaa sitä, että affiliate-markkinoijalla (sinulla), on mahdollisuus edistää haluamiaan tarjouksia joko kustannus per myynti (CPS) tarjouksia tai kustannus per lyijy (CPL) tarjouksia.

Miten siis löydät nämä CPA-tarjoukset ja miten edistät niitä ansaitaksesi rahaa?

Tässä lyhyt yhteenveto siitä, miten CPA toimii:

• Kumppanimarkkinoija rekisteröityy CPA-kumppaniverkkoon
  • Tässä verkossa on CPA-tarjouksia mainostajilta (joita kutsutaan myös myyjiksi)
  • Nämä tarjoukset voivat olla joko CPS tai CPL
  • Luot aloitussivun,
  • lähetät liikennettä laskeutumissivulle,
  • Asiakkaat klikkaavat sitten läpi ja seuraavat alkuperäistä CPA-tarjoussivua.
  • Tällöin saat rahaa joka kerta, kun joku suorittaa jonkin toiminnon, kuten: ostaa tuotteen, tilaa uutiskirjeen, lataa e-kirjan.

CPA-verkon terminologia

CPA-markkinoinnin terminologia ei ole vaikeaa, mutta on olemassa muutama tärkeä termi, jotka sinun tulisi tietää aloittaessasi.

CPA-verkon terminologia selitetty.

Affiliate Manager – henkilö, joka hallinnoi myyjän kumppaniohjelmaa. Hän on vastuussa uusien kumppaneiden löytämisestä, kumppaneiden sitouttamisesta ja tulojen tuottamisesta kauppiaalle.

Kategoria – markkinarako, johon CPA-tarjous liittyy (urheilu, muoti, kauneus, terveys jne.).

Chargeback – kun myynti tapahtui toimenpiteestä, josta affiliate on jo maksanut. Koska myyntiä ei koskaan toteutettu tai tuote palautettiin, aiemmin siirretty provisio siirretään takaisin mainostajan tilille.

Komissio – maksu, jonka kumppani saa onnistuneen konversion yhteydessä.

Kontekstilinkki – affiliate-lähteessä oleva tekstilinkki, joka linkittää mainostajan verkkosivustolle.

Muunnosprosentti – prosentuaalinen osuus, jolla tietty toiminto tehdään. Se lasketaan onnistuneiden konversioiden lukumääränä jaettuna kokonaisliikenteellä.

Cost per action (CPA) – verkkomainonnan menetelmä, jossa mainostaja maksaa asiakkaan tietystä toiminnasta.

Tulos per klikkaus (EPC) – keskimääräinen summa, jonka kumppani ansaitsee joka kerta, kun asiakas klikkaa kumppanilinkkiä.

Tarjoussivu – verkkosivu, jolla toiminta tapahtuu sen jälkeen, kun asiakas on tehnyt halutun toiminnon.

Sijoitetun pääoman tuotto (ROI) – ROI tarkoittaa kampanjalla saadun rahan määrää. Se lasketaan tuloilla jaettuna mainoskulutuksella kerrottuna 100:lla.

Hyötyjä & haittoja

Jotta saisit paremman käsityksen siitä, onko CPA-markkinointi oikea valinta sinulle vai ei, sinun on ehkä hankittava objektiivista tietoa CPA-markkinoinnista ja selvitettävä sen edut ja haitat.

Plussat:

1. Valtava liiketoiminta

Affiliate-markkinointi on miljardiluokan ala, joka menestyy viime aikoina melko hyvin.

2. Edullinen liikeidea

Alalle on melko helppo liittyä, nimittäin alkuun ei ole mitään esteitä. Sinun tarvitsee vain luoda affiliate-markkinointisivusto (mutta ei välttämätöntä) tai sosiaalisen median tili, valita kiinnostava markkinarako ja tuote tai palvelu, joka on sinulle merkityksellinen markkinoitavaksi.

3. Asiantuntemusta ei tarvita

Sinun ei tarvitse olla markkinoinnin asiantuntija aloittaaksesi affiliate-työn. Affiliate-markkinoinnissa on se hieno puoli, että voit oppia työn ohessa kokeilemalla erilaisia myynninedistämismenetelmiä.

4. Alhaiset investointikustannukset

Alussa CPA-kumppanuusmarkkinoinnin kulut ovat lähes nolla. Työskentelet verkossa niin, että voit tehdä sitä kotoa käsin riittävän hyvin ja silloin sinulla on vain peruskulut sähköstä ja nettiyhteydestä. Vaihtoehtoisesti on lisäkuluja, jotka liittyvät verkkosivuston perustamiseen ja myös joitain pieniä kuluja ulkoasun suunnittelusta jne.

5. Toissijainen tulonlähde

Aloittaminen affiliate-markkinoijana ei vaadi sinua jättämään nykyistä työtäsi.

6. Mukavuus ja joustavuus

Käytännössä voit jatkaa useiden mainosten luomista verkkosivustoillesi ja laskeutumissivuillesi affiliate-linkkisi tehostamiseksi, jotta voit poistaa huonosti toimivat mainokset ja optimoida tuottoisat mainokset. Sinun ei myöskään tarvitse valita vain yhtä affiliate-markkinointiohjelmaa.

7. Asiakaspalvelu ei ole etujesi mukaista

Kaikki mistä välität, on rahasi, joten aina kun saat myynnin jälkeisen kyselyn, välität tällaiset pyynnöt eteenpäin kauppiaan asiakaspalvelutiimille ja odotat voittoa.

8. Passiivinen tulo

Mahdollisuus tehdä passiivista tuloa tarkoittaa, että ansaitset rahaa nukkuessasi.

9. Taivas on rajana

Tarjoustasi voi markkinoida monin tavoin, eikä kukaan voi rajoittaa sinua.

Miinukset:

1. Et hallitse affiliate-markkinointiohjelmia

Ohjelma, joka voi alussa näyttää houkuttelevalta, voi myöhemmin muuttua yhä kannattamattomammaksi, mutta et pysty itse muuttamaan ehtoja. Kaikki mitä voit tehdä, on tarkistaa etukäteen lisäsäätöjen tarve koskien alennuksia annetuista tuotteista jne.

2. Et hallitse kilpailijoitasi

Kilpailu vaihtelee markkinaraosta riippuen ja CPA-markkinoijia on paljon.

3. Ei takuuta voitosta

Pay-per-performance voi olla sekä valtava mahdollisuus että merkittävä riski. Kukaan ei takaa, että affiliate-markkinoijana toimiminen on helppoa ja että saat odotetut tulot.

4. Freelance-työt eivät sovi kaikille

Vatii tietynlaisen persoonallisuuden tuntea olonsa mukavaksi tällaisessa työmuodossa. Joissakin tilanteissa se voi johtaa yksinäisyyden tai pysähtyneisyyden tunteeseen.

5. Määrällinen lähestymistapa

Affiliate-markkinointi yhdistetään joskus roskapostiin, ja siinä on jonkin verran perää

Mitä ovat CPA-nichet?

Totta kai haluat ansaita passiivista tuloa, ja CPA-markkinointi on yksi parhaista tavoista tehdä se. Mutta se on mahdotonta tuntematta sudenkuoppia.

Aloitat esimerkiksi mainostamaan tarvikkeita, jotka maksavat 10 dollaria. Jokaisesta myynnistä saat 10 % eli 1 dollaria, kun käytät noin puoli tuntia päivässä linkkien laittamiseen ja postausten levittämiseen niistä. Toisaalta voit tehdä yhteistyötä valmistajan kanssa, joka myy älypuhelimia 300 dollarin hintaan. Sama 10 % vastaa 30 dollaria 1 dollarin sijaan. Vaikka käytätkin kaksi kertaa enemmän aikaa linkkien jakamiseen, saat puhtaasti 5-kertaisen tulon! On aina kannattavampaa keskittyä hyvin maksaviin markkinarakoihin, joissa on tarpeeksi kiinnostuneita käyttäjiä.

Matalien sisäänpääsykustannusten ja potentiaalisesti kannattavan ROI:n ansiosta CPA-markkinointi on edelleen houkutteleva tulovirta julkaisijoille, jotka haluavat kasvattaa yleisöään ja tehdä sisältökanavistaan rahanarvoisia. Onnistuminen riippuu kuitenkin kannattavan alan löytämisestä.

Muutama vakiintunut ala pitää menestystä:

• elämäntapa ja hyvinvointi;
  • teknologia;
  • henkilökohtainen talous;
  • eläintenhoito

CPA-tarjousten tyypit

CPA-tarjouksia on monenlaisia. Tässä on luettelo suosituimmista CPA-tarjoustyypeistä:

1. Cost Per Sale (CPS): Nämä tarjoukset tulevat, kun jotkut ostavat jotain sinun suosittelulinkistäsi. CPS-tarjouksissa ansaitset vain jokaisesta toteutuneesta ostosta, joka tehdään suosittelulinkistäsi.

2. Cost Per Lead (CPL): CPL-tarjoukset konvertoivat lyijyn lähettämisestä, ei ostosta. Lead voi olla ilmainen rekisteröinti, lomakkeen lähettäminen tai voi olla sähköpostin lähettäminen.

3. Cost Per Install (CPI): CPI muuntaa aina kun joku asentaa sovelluksen, lataa ohjelmiston tai muuta.

Miten aloittaa CPA-markkinointi

Sinulla on kaikki tiedot CPA-markkinoinnista. Nyt seuraava askel on, miten, aloittaa CPA-markkinointi. Nyt aion jakaa kanssasi askel askeleelta oppaan siitä, miten päästä alkuun CPA.

CPA-markkinoinnin vinkit:

Vaihe 1: Valitse markkinarako

Ensimmäinen asia, joka sinun täytyy tehdä, on valita markkinarako tai kategoria, johon haluat kohdistaa. Suosittelen, että aloitat yhdellä markkinaraolla. Ensimmäiseksi sinun täytyy päättää, millaisia tarjouksia voit helposti lisätä ja työskennellä sen parissa. Kun olet valinnut, siirrytään seuraavaan vaiheeseen.

Vaihe 2: Etsi tarjous

Kun olet määrittänyt markkinaraon, seuraava askel on löytää tarjous, jota haluat mainostaa. Nyt kysymyksesi on, miten voit löytää tarjouksen ilman CPA-verkkoa. On olemassa palveluita, joita voit käyttää tarjousten löytämiseen. Voit tarkistaa offervault.comin ja Odiggerin tarjousten löytämiseksi. Ne toimivat CPA-tarjousten hakukoneina, ja voit löytää tarjouksia hinnan, avainsanan, markkinarajan tai verkon perusteella.

Tässä on muutamia jokapäiväisiä tehtäviä, jotka sinun tulee tietää, kun etsit tarjouksia:

Liikennetyypit. Liikennetyypit ovat periaatteessa se, missä voit mainostaa kyseistä tarjousta: Sähköposti, kontekstuaalinen, näyttö, haku, kannustin, sosiaalinen media, natiivit ja mobiili.

Incentive. Tarjoat esimerkiksi käyttäjillesi mahdollisuuden ladata ilmaisen e-kirjan, jos he hankkivat sinulle leadin.

Ei-kannustava. Ei-kannustava liikenne on liikennettä, jossa et saa antaa kävijöille kannustinta saada toimintaa. Ei-kannustavia liikennemuotoja ovat esimerkiksi sosiaalinen media, sähköposti, hakukone-, natiivi, mobiililiikenne tai mikä tahansa muu liikenne, johon ei liity kannustimia.

Mobiilioptimoitu. Kun näet vaihtoehdon ”Mobiilioptimoitu”, se tarkoittaa, että liikenne on mobiiliystävällistä tai ei.

Sallitut maat. Sallittu maa tarkoittaa CPA:ssa sitä, missä voit mainostaa tarjoustasi. Jos tarjous on vain yhdelle maalle, saat mainostaa tarjousta vain kyseisessä maassa.

Per Lead. Per lead on kiinteä provisio, joka on summa, joka sinulle maksetaan, kun olet suorittanut minkä tahansa toimenpiteen

EPCSe tarkoittaa sitä, kuinka paljon julkaisijat ovat keskimäärin ansainneet klikkausta kohden tästä tarjouksesta.

Myynti. Kun joku ostaa kyseisen tuotteen kumppanilinkkisi kautta, sinulle maksetaan.

Rev Share tai % Share. Se tarkoittaa, minkä prosentin saat tarjousten tekemisen jälkeen.

AM. Jokainen CPA-verkosto tarjoaa sinulle affiliate managerin, joka huolehtii tilistäsi auttaa sinua koko ajan tilisi kanssa.

Vaihe # 3: Etsi CPA-verkosto:

Kun olet valinnut tarjoukset, seuraava askel on löytää parhaat CPA-verkostot. On olemassa tuhansia CPA-verkostoja, joihin voi liittyä. Mutta sen sijaan, että liittyisit eri CPA-markkinointiverkostoihin, voit osallistua vain muutamaan huippuverkostoon ja se riittää voittoosi.

Tässä on muutamia erilaisia CPA-mainosverkkojen alustoja:

1. Parhaat Push-ilmoitusmainosverkostot:
  2. Parhaat kryptomainosverkostot

Mutta jos olet aloittelija, suosittelen liittymään aloittelijoille tarkoitettuihin erityisiin CPA-verkostoihin, jotka on lueteltu alla. Parhaat CPA-verkot:

1. Perform[cb] (aiemmin Clickbooth)
  2. MaxBounty
  3. CrakRevenue
  4. ClickDealer
  5. CPAlead
  6. Admitad
  7. CPAMatica
  8. Toro Advertising
  9. AdWork Media
  10. Advendor

Vaihe #4: Liity CPA-markkinointiverkostoon:

Kun olet löytänyt CPA-verkoston, seuraava askel on osallistua CPA-verkkoon ja alkaa tienata rahaa. Jos olet aloittelija, niin liity aloitteleviin CPA-verkostoihin. Koska huippu-CPA-verkot eivät hyväksy aloittelijoita.

Vaihe # 5: Luo verkkosivustosi tai laskeutumissivusi

Seuraava askel on rakentaa verkkosivusto CPA-tarjouksia varten tai perustaa laskeutumissivu niiden edistämiseksi. On olemassa kaksi menetelmää, joista toinen on luoda verkkosivusto tai toinen on laskeutumissivun luominen. Nyt saatat kysyä, mitä eroa laskeutumissivun ja verkkosivuston välillä on. Laskeutumissivu on vain yksinkertainen yksi sivu, jonka olet luonut tarkalleen CPA-tarjouksen. Laskeutumissivulla kuvaat tuotteesi ja lisäät toimintakutsupainikkeen. Voit myös luoda ison brändisivuston ansaitaksesi monista CPA-tarjouksista.

Vaihe #6: Mainosta CPA-tarjouksia

Kun olet saanut kaiken valmiiksi, niin seuraava askel on CPA-tarjousten edistäminen. On monia tapoja, joilla voit käyttää ja edistää CPA-tarjouksiasi ja tehdä rahaa.

Vapaat CPA-edistämismenetelmät:

Me kaikki rakastamme ilmaisia keinoja tehdä rahaa verkossa, joten siksi näytän sinulle ilmaisia menetelmiä:

#1 Mainosta Facebookin kautta:

Facebook on paras alusta edistää CPA-tarjouksiasi ja ansaita rahaa. Liity vain joihinkin asiaankuuluviin ryhmiin ja jaa tarjouksesi ryhmissä.

#2 Mainosta YouTuben kautta:

YouTube on toinen paras tapa mainostaa CPA-tarjouksiasi ilmaiseksi. Lataa vain video, joka liittyy tarjoukseesi tai tuotteeseesi ja lisää sitten tarjouslinkkisi kuvaukseen.

#3 Mainosta Instagramin kautta:

Minulle riittää, että luot uuden Instagram-profiilin CPA-tarjouksellasi. Laita sitten tarjouksesi linkki biossa. Näin saat kohdennettua yleisöä ja voit boostata tarjouslinkkiäsi helposti.

#4 Mainosta Pinterestin kautta:

Pinterestissä suurin osa liikenteestä on naisia. Tämä on toinen erinomainen alusta, jolla voit mainostaa CPA-tuotteitasi ja -tarjouksiasi. Suosittelen, että kohdistat naaraiden tuotteet saadaksesi enemmän liidiä ja myyntiä.

#5 Suosittuja foorumisivustoja:

Ennen linkin jakamista sinun on varmistettava, että foorumin aihe liittyy sinun markkinarajaasi. Se voi olla Quora, Reddit, Medium, BitcoinTalk jne.

#6 CPA-sähköpostimarkkinointi:

Ennen kuin aloitat sähköpostimarkkinoinnin ensimmäistä kertaa, sinun täytyy luoda hämmästyttävä aloitussivu, jossa ihmiset saavat käsityksen tästä tuotteesta, palvelusta tai eduista. Paras sisältö sähköposteihin voi olla:

1. Ilmaisen PDF-kirjan lataaminen

2. Ilmainen lahjakortti

3. Hanki tuotealennus

Jos olet aloittelija CPA-markkinoinnissa, niin aluksi aloittaisit ilmaiset menetelmät saadaksesi kokemusta siitä, miten CPA-markkinointi toimii. Sitten voit jatkaa maksullisilla menetelmillä. Kun aloitat maksulliset kampanjat CPA-markkinoinnissa, ole tarkka ja fiksu. Ennen kuin sijoitat rahaa mihinkään tarjoukseen, tee täydellinen tutkimus kyseisestä tuotteesta ja aloita sitten myynninedistäminen:

Facebook-mainokset: Facebook-mainokset ovat erittäin halpoja ja budjetti.

Instagram-mainokset: Facebook omistaa Instagramin, joten voit mainostaa tarjouksiasi Instagramissa Facebookin avulla.

Twitter-mainokset: Twitter on myös toinen suosittu sosiaalinen alusta, jolla on kuukausittain 500 miljoonaa aktiivista käyttäjää. Twitter tarjoaa myös parhaat mainosmahdollisuudet, mutta se on kalliimpi verrattuna Facebookiin.

Pinterest: Siellä on myös mahdollisuus boostata linkkejä.

Google-hakumainokset: Tämä on paras tapa sijoittaa mainoksesi hakutulosten kärkeen ja saada lisää liikennettä ja johtolankoja tarjouksestasi. Voit luoda mainoksia tarjouksellesi ja näyttää ne Google-haussa avainsanoillasi.

Bing &; Yahoo Search Ads: Bing on toiseksi käytetyin hakukone Googlen ohella.

Natiivit mainokset: Olet tavannut nämä widgetit, jotka suosittelevat sisältöä ”Around the Webistä”. Tätä kutsutaan natiiviksi mainonnaksi. Voit myös mainostaa natiivimainosverkoissa ja mainostaa CPA-tarjouksiasi. Suosituimpia natiivimainosverkkoja ovat Outbrain, Taboola, RevContent, Content.ad ja Mgid.

Push-ilmoitus: Voit myös mainostaa CPA-markkinointitarjouksiasi Push Notification -mainosverkostojen kautta saadaksesi enemmän liidiä ja enemmän myyntiä.

Mikrotason niche-sivustot: Mikro niche on pitkäaikainen tapa saada liikennettä, mutta sillä on enemmän näkökulmia ja se voi tuoda sinulle suurempia voittoja.

Mitä valita?

Tosiasiassa on niin paljon affiliates- ja CPA-verkostoja, joissa on niin paljon tarjouksia, että on mahdotonta vaatia mitään järjestelmää, verkostoa tai tuotetta kaikkien muiden yläpuolelle. Paraskaan korkean konvertoinnin tarjous ei tuo sinulle mitään, jos verkkosivustosi tai laskeutumissivusi on kauhea etkä pysty myymään. Toisaalta voit ansaita erittäin hyvin matalan kilpailun markkinaraon tarjouksista.

Totuus on, että voit tehdä molempia. Jopa sinun kannattaa kokeilla molempia. Jos suunnittelet verkkosivusi oikein ja integroit promootiosi sisältöön sopivalla ilmoituksella, voit pärjätä erittäin hyvin.

Paketoida

Ja koska tämä on täysin ilmainen ohje, älä unohda jakaa sitä, koska siellä on paljon ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita tienaamaan rahaa CPA-markkinoinnilla, mutta eivät koskaan tiedä, miten aloittaa. Kerro minulle alla olevissa kommenteissa, jos tämä CPA-ohje oli mielenkiintoinen sinulle.

FAQ: CPA-markkinointi

Mikä on CPA-verkosto?

CPA-verkosto on markkinointimalli, jossa julkaisijalle maksetaan heidän sosiaalisen median profiilissaan tai laskeutumissivullaan tehdystä toimenpiteestä. Toisin kuin perinteisessä affiliate-markkinoinnissa, henkilön ei välttämättä tarvitse tehdä ostosta. CPA-verkostossa julkaisija on mainostajan affiliate-markkinoija, jonka kautta käyttäjä voi tilata tavaroita tai palveluita, täyttää kyselylomakkeen, tilata tilauksen, asentaa ohjelman tai ladata e-kirjan, jota mainostaja tarjoaa.

Mitä CPA tarkoittaa markkinoinnissa?

CPA-kumppanuusmarkkinointi tarkoittaa tulosperusteista markkinointia. CPA on lyhenne sanoista cost per action. Tässä mallissa kumppanille maksetaan siitä, että hän ajaa liikennettä ja suorittaa jonkin toiminnon. Tämä toiminta voi olla esimerkiksi rekisteröityminen, myynti tai tarjouspyyntö.

Mitä on CPA markkinoinnissa?

Tämä on mainosmalli, jossa julkaisijat ansaitsevat rahaa toimenpiteestä, joka tehdään suorana seurauksena heidän markkinointitoimistaan. Erona tyypilliseen affiliate-markkinointiin on se, että sinun ei välttämättä tarvitse välttämättä myydä CPA-verkossa.

Miten aloittaa CPA-markkinointi?

Jos haluat aloittaa CPA-markkinoinnin, sinun on löydettävä CPA-verkosto ja oikea mainostettava tarjous, joka on merkityksellinen yrityksellesi; Se tapahtuu vaiheittain: 1. Valitsemalla markkinarako  2. Rekisteröityminen CPA-verkkoon  3. Hyväksyminen CPA-verkostoon  4. CPA-kumppanilinkkisi vastaanottaminen. 5. Tutustuminen kumppanuuspäällikkösi kanssa. 6. Mainostettavan tarjouksen valitseminen 7. Sivuston suunnittelu CPA-tarjousten ympärille 8. Liikenteen tuottamismenetelmän valitseminen 9. Kampanjoiden seuranta

Uusimmat lähettäjältä Blog