Parhaat vaihtoehdot MyNewsDesk 2023

15 minuuttia luettu

Vaihtoehtoja MyNewsDeskille. Yhteistyö PR-toimiston kanssa vie paineita medianäkyvyyden hankkimisesta, koska PR-managerit voivat tehdä sen ammattimaisesti. Jotta mikä tahansa hanke onnistuisi, sen on saatava verkkonäkyvyyttä, saavutettava erinomainen tunnettuus potentiaalisille asiakkaille ja sijoittajille ja suurennettava sosiaalista ulottuvuuttaan. Se voi kuitenkin tuntua haastavalta tehtävältä selvittää, miten tehdä kaikki nämä asiat samalla, kun pysyt ajan tasalla kaikesta muusta liiketoiminnassasi.

Nykyaikana suhdetoiminta on mennyt pidemmälle kuin vain tiedottaa medialle uudesta tuotteesta, palvelusta tai brändistä. Yritysten on tuotettava loistavaa sisältöä saadakseen tiedotusvälineiden huomion ja ilmestyäkseen niiden postilaatikkoon.

Ja voit tehdä sen monilla palveluilla, kuten MyNewsDeskillä. Se on loistava työkalu, jossa on monia ominaisuuksia, mutta on tärkeää varmistaa, että käytät yrityksellesi ja sen ainutlaatuisille vaatimuksille sopivaa lehdistötiedotealustaa. MyNewsDeskillä on joitakin vahvoja kilpailijoita ja korvikkeita, ja on mahdollista, että jokin niistä on parempi valinta yrityksellesi.

Tässä ovat yhdeksän parasta vaihtoehtoa MyNewsDesk-palveluille, jotka kannattaa tarkistaa: PRNEWS.IO, 24-7 Press Release, PressFarm, Prezly, JustReachOut, Critical Mention, Meltwater, Cision ja Agility PR Solutions.

Avulliset Mynewsdesk-vaihtoehdot

24-7 lehdistötiedote

24-7PressRelease.com tarjoaa lehdistötiedotteiden jakelua tuhansille toimittajille (mukaan lukien Associated Press), tutkijoille & muille.

Kick-startti 17 vuotta sitten, 24-7 Press Release mullisti lehdistötiedotteiden palvelualan mahdollistamalla kohtuuhintaisen, tehokkaan ja nopean lehdistötiedotteiden jakelun kaikenkokoisille yrittäjille ja yrityksille, joilla on ajatus parantaa läsnäoloaan ja tunnettuuttaan. 24-7 Press Release auttaa käyttäjiään jakamaan uutta sisältöä digitaaliselle medialle, perinteiselle medialle, toimittajille, vaikuttajille ja bloggaajille ja samalla tekemään artikkelit ja viestit näkyviksi hakukoneille.

Ostamalla yleisöä, viestit jaetaan monikanavaisen jakelujärjestelmän kautta tärkeimmille uutismedioille, sosiaalisen median verkkoalustoille, julkaisuille, toimittajille ja blogeille. Yhteistyökumppaneita ovat muun muassa Acquire Media, Associated Press, Financial Content ja PR Newswire.

Työkalu kiinnittää erityistä huomiota jatkuvasti muuttuvaan hakukoneoptimointiprosessiin, uusiin teknologioihin ja tarjoaa laajan valikoiman uutisjakelupaketteja.

Hinnoittelu: alkaa 19,00 dollarista julkaisua kohden

PressFarm

Etsi toimittajia kirjoittamaan startup-yrityksestäsi. Säästyy toimittajien etsimisen vaivalta. Pressfarm tarjoaa myös PR-palveluja.

Pressfarmin asiakaspäälliköiden, copywritereiden ja PR-päälliköiden tiimi voi auttaa yrityksiä luomaan maailmanluokan sisältöä ja yksilöllisen strategian sen jakamiseksi tietyn toimialan tiedotusvälineille. Brändit ja yrittäjät voivat myös saada vinkkejä ja tekniikoita suoraan sähköpostiinsa, kun he menevät sivustolle ja tilaavat sen.

Ei Pressfarm ainoastaan auta luomaan jokaista vaihetta, joka kuuluu tehokkaaseen PR-strategiaan, vaan se tarjoaa myös malleja yrityksille, jotka haluavat toteuttaa sen itse. Lehdistöpaketeista lehdistötiedotteisiin ne tarjoavat täydellisen kuvauksen siitä, mistä kussakin vaiheessa on kyse ja mitä on käsiteltävä, jotta se voi saavuttaa täyden potentiaalinsa.

Lehdistöpaketit ovat tärkeitä yrityksille, jotta ne voivat antaa mediajulkaisuille kaikki olennaiset tiedot yrityksestä ilman muita seurantatietoja kuin mitä lehdistöpaketissa on kuvattu. Hyödyllinen press kit on tiedosto, joka kattaa yhteystiedot, yksityiskohdat yrityksestä, yrityksen mission ja vision, tiimin jäsenet ja yrityksen luomat tuotteet.

Huippuhaaste, joka jokaisella yrityksellä on, on kuitenkin hyödyllisen lehdistötiedotteen luominen, vaikka yrityksellä olisikin kaikki tarvittavat tiedot. Tästä syystä Pressfarm voi auttaa tehokkaiden pressipakettien luomisessa, koska se on luonut satoja pressipaketteja erilaisille startupeille ja yrityksille ja oppinut, mikä toimii parhaiten.

Hinnoittelu: alkaen $90

Prezly

Ystävällinen naapuruston PR CRM.

Prezly on PR-julkaisupalvelu PR-johtajille. Tämän työkalun avulla voit julkaista lehdistötiedotteita ja muuta sisältöä yrityksen omissa verkkouutistoimistoissa. Voit myös tehdä pitchauksia toimittajille suoraan tällä alustalla. Antaa ihmisille mahdollisuuden suunnitella mitä tahansa viestejä ja toteuttaa ansaittua mediaa tästä sisällöstä — yhdessä paikassa. Tämä hyödyllinen ominaisuus tekee tästä palvelusta ainutlaatuisen lisäyksen yrityksen PR-tiimiin ja vahvemman kuin muut vastaavat palvelut.

Toimivien, helppokäyttöisten ja taidokkaiden digitaalisten uutistoimistojen avulla yritykset voivat lähettää viestinsä tehokkaammin. Se mahdollistaa erilaisten yritysjuttujen jakamisen vaikuttajille niin sosiaalisessa kuin perinteisessä mediassa. Sen avulla voit myös luoda erilaisia raportteja, jotka antavat sinulle paremman käsityksen sidosryhmien, toimittajien ja vaikuttajien kiinnostuksen kohteista seuraamalla sitoutumista. Tietojen lataaminen Prezlyyn on myös helppoa, sillä tässä työkalussa on mahdollisuus tuoda Excel-taulukoita. Se tukee myös muiden PR-alustojen, kuten Auguren, Cisionin ja Gorkanan, tietoja.

Hinnoittelu: alkaen 50 dollaria per käyttäjä

JustReachOut

• Sivut
  • Pääkonttorin sijainti: Yhdysvallat
  • Vuosi lanseerattu: 2014

JustReachOutissa etsitään pääasiassa toimittajia, jotka ovat kirjoittaneet sisältöä toimialaanne liittyvistä aiheista. Palvelu hakee sitten näitä ja vastaavia kirjoittajia ja palauttaa listan aiheeseen liittyvistä viimeaikaisista artikkeleista ja niiden kirjoittajien nimistä.

Sen jälkeen klikkaat kirjoittajan nimeä ja pääset sähköpostilomakkeelle, joka on jo valmiiksi täytetty tavallisella pitchillä. Voit käyttää sitä. Jos kuitenkin haluat saada positiivisen tuloksen, sinun kannattaa laatia oma.

Voit kuitenkin ottaa yhteyttä JustReachOutiin, ja he kirjoittavat kanssasi hyvän pitchin. Lisäksi JustReachOut asettaa joitakin rajoja sille, kuinka monta sähköpostia voit lähettää, jotta yritykset eivät tyrkyttäisi juttuja liian kovaa ja liian monelle toimittajalle.

Alustan pääpaino ei ole niinkään sähköpostiosoitteiden hankkimisessa, vaan siinä, että ymmärrät enemmän siitä, miten startup- PR:ää tehdään oikein.

Hinnoittelu: 79 dollaria kuukaudessa

Kriittinen maininta

Luotettavin PR- ja ansaitun median alusta, jossa on maailmanlaajuinen mediaseuranta, mediakontaktitietokanta ja analytiikka.

Critical Mention on pilvipohjainen mediaseurantatyökalu, jonka avulla sinua voidaan mainostaa TV- ja radiokanavilla, niihin liittyvillä metatiedoilla. Se tarjoaa erilaisia vaihtoehtoja TV- ja radiosisällön, siihen liittyvien metatietojen ja historiallisten arkistojen löytämiseen ja jakamiseen.

Sen avulla käyttäjät voivat hakea maailmanlaajuisia TV-, radio- ja verkkouutisia, muokata ja jakaa uutisointia, saada reaaliaikaisia ilmoituksia avainsanoista tai kun tuotemerkit mainitaan televisiossa, laatia raportteja, analysoida uutisointia, saada analyysejä sosiaalisen kuuntelun kautta ja integroida lähetystietoja yrityssovelluksiin, ja kaikki tämä suoran mediakatsauksen nopeudella. Käyttäjät voivat myös tehdä arkistohakuja. Critical Mentionin sisältökumppaneita ovat muun muassa AP Television News Limited, CNBC ja MacNeil/Lehrer Productions.

Asiakkaiden joukossa on monia yrityksiä viestintä-, rahoituspalvelu-, asiantuntijapalvelu-, voittoa tavoittelemattomien ja julkishallinnon puolelta. Critical Mentionin ensisijaiset ominaisuudet kattavat lähetysten seurannan, verkkouutisten seurannan ja sosiaalisen median kuuntelun. Se tarjoaa oivalluksia raporttien luomiseen mukautettujen mallien, kaavioiden ja kaavioiden avulla sekä laajuuden visualisointiin tiheyskartoilla ja sanapilvillä. Se voi integroitua mediaseuranta-alustojen kanssa monien kielten televisioasemien hallintaan.

Hinnoittelu: alkaen 900 dollaria/kk

MeltWater

Mittaa & seuraa brändisi kokonaiskuvaa reaaliajassa. G2:n arvioitu #1 Media Monitoring -ohjelmisto.

Meltwater on pilvipohjainen PR-työkalu, joka on saatavana SaaS-versiona, jota voi käyttää ongelmitta. Tässä ohjelmistossa on laaja valikoima PR-ominaisuuksia, kuten lehtileikkeiden hallinta, digitaalisen omaisuuden hallinta, viestien kirjoittajakirjasto jne.

Meltwaterin käyttäjät voivat analysoida julkaisuja ja sosiaalisen median kattavuutta helposti sekä laadullisin että määrällisin kriteerein. Tämä työkalu voi lisätä lehdistötiedotteiden julkaisutiheyttä. Sen widget-kokoelman avulla asiakkaat voivat rakentaa saumattomasti kojelautoja, joiden avulla voidaan näyttää medianäkyvyys ja raportoida PR-toiminnan eri parametreista. Kaikissa elementeissä ja lohkoissa on interaktiivinen ja käyttöliittymä, jonka avulla voidaan visualisoida tietoa numeroiden lisäksi.

Meltwater käyttää tekoälyä tarjotakseen asiakkailleen syvempää ja parempaa liiketoimintaymmärrystä. Suuri mediakontaktien kirjasto auttaa luomaan paremman sitoutumisen tunnettujen mediavaikuttajien toimittajien kanssa. Se toimii myös loistavasti sosiaalisen median ja uutisten seurannassa ja raporttien rakentamisessa KPI:siä varten.

Hinta: alkaen 333 dollaria/kk

Cision

Maailmanlaajuinen #EarnedMedia-hallintaohjelmisto, joka tekee #PR-ammattilaisista nykyaikaisia viestijöitä oivalluksiemme avulla.

Cisionin ohjelmisto on palvelu toimittajien löytämiseen, suhteiden hallintaan, mediaseurantaan, analyysiin ja raportointiin sisällöstäsi. Cision on pilvipohjainen alusta sekä online- että offline-mediakanavia varten.

Cision on erittäin hyvä sosiaalisen median hallinnassa, jonka avulla sen käyttäjät voivat lähettää sisältöä sosiaalisen median sivuille. Järjestelmä kerää tietoa asiakkaiden vuorovaikutuksesta sosiaalisilla sivuilla ja muissa verkkokanavissa ja auttaa tunnistamaan brändimielikuvaa ohjaavia seikkoja.

Cisionin avulla käyttäjät voivat seurata kilpailijoiden toimintaa vertailemalla sosiaalisen median viestejä kilpailijoiden sosiaalisen median profiileissa. Sen asiakkaat voivat myös seurata joitakin kilpailijoiden indikaattoreita, kuten tuotepositiointia. Jos haluat ymmärtää, mitä asiakkaat ja seuraajat ajattelevat ja jakavat tuotteistasi, Cisionin sosiaalisen median ohjelmisto antaa sinulle mahdollisuuden nähdä kaikki viestit, joissa mainitaan yrityksesi. Sen avulla voit analysoida paremmin tietojen avulla ja saada ideoita PR-toimintasi sosiaalisen sitoutumisen ja suorituskyvyn seuraamiseen ja arviointiin. Näistä tiedoista saamasi oivallukset voivat auttaa sinua tekemään parempia päätöksiä tulevia strategioita varten.

Agility PR Solutions

Tarjoaa PR- ja viestintäammattilaisille medianäkyvyyden, -seurannan ja -analytiikan työkaluja ja palveluja.

Agility PR Solutions auttaa yrityksiä jakelu-, seuranta- ja analytiikkapalveluilla. Vuodesta 2003 lähtien PR-johtajat ovat käyttäneet tätä palvelua, joka auttaa heitä löytämään vaikuttajia ja ottamaan heihin yhteyttä, saamaan kaappauksen kattavuutta ja arvioimaan yhteistyönsä vaikutusta. Heidän ammattitaitoisen media-asiantuntijatiiminsä avulla on helppo hallita ja mitata perinteistä, yleisradiotoimintaa, sosiaalista ja verkkopeittoa.

Käyttäjäystävällinen käyttöliittymä myös analysoi ja kerää tietoa sähköposteista: kuka ne avasi ja mistä sivuista he ovat kiinnostuneita, mikä tekee seurannasta helppoa työtä. Ne käyttävät tehokasta indeksointitekniikkaa yhdistettynä kehittyneisiin datatieteen tekniikoihin seuratakseen yli 15 000 teknologiatuotteen markkinaosuutta. Analysoimalla paljon digitaalisia sivuja Agility PR Solutions voi kerätä syvällisiä tietoja jokaisesta yrityksestä, keskimäärin yli 100 tietokenttää yritystä kohden.

Hinta: alkaa 1000,00 dollarista ominaisuutta kohti

PRNEWS.IO

PRNEWS.IO startup.

PRNews.io on budjettiystävällinen vaihtoehto MyNewsDeskille sisällön luomiseen, relevanttien toimittajien löytämiseen ja pitchaamiseen sekä sisältösi jakeluun. Tässä on rinnakkaisarviointi, joka auttaa sinua ymmärtämään kaikki mahdollisuudet hyötyä.

PRNEWS.IO:lla on vuosien copywriting- ja journalistinen asiantuntemus esittelyartikkeleiden, mainosviestien ja lehdistötiedotteiden luomisessa. Artikkelien luominen ja jakelu on heidän alaansa ja he tekevät sen tehokkaasti. He vakuuttavat, että sisältösi on kirjoitettu, tarkistettu, hyväksytty ja lähetetty kahden päivän kuluessa.

He voivat kirjoittaa lehdistötiedotteita eri aiheista – kuvata yritystäsi, levittää tärkeää tietoa brändistäsi tai lähettää joitakin yrityskohtaisia uutisia, joissa brändisi on mukana. Lehdistötiedotteesi kirjoittavat ammattitaitoiset copywriterit, ja ammattitaitoiset toimittajat tarkistavat sen varmistaakseen kieliopillisen tarkkuuden ja kiillotetun ammattimaisuuden jokaisessa lauseessa.

PRNEWS:n tiimi sopeutuu myös hakukoneoptimointiin, osaa säätää sisältöä sopivilla upotetuilla avainsanoilla, jotta viestit ovat täysin SEO-optimoituja ja tarjoavat parhaat hakukoneasemat.

PRNEWS.IO on alusta, joka auttaa sinua säästämään suurinta arvoa – aikaa. PRNEWS.IO:n avulla vältyt päällekkäiseltä sisällöltä, viiveiltä, anteeksipyynnöiltä ja huonolaatuisilta mediajulkaisuilta.

Hinta: alkaen 49 dollaria

Alalinja

PR-jakelu-, seuranta- ja analytiikkapalvelut ovat laajasti käytettyjä työkaluja. Monet PR- ja markkinointipäälliköt etsivät helppokäyttöisiä ja yksinkertaisia ohjelmistoja, joissa on mediatietokantoja, kontaktien/kampanjoiden hallintaa ja uutishuoneita. Vertaile MyNewsDesk-vaihtoehtoja yrityksellesi tämän yllä olevan listan avulla ja valitse, mikä on sinulle parempi. Jos suosikkisi on muita palveluita, jaa ne alla olevissa kommenteissa.

Uusimmat lähettäjältä Blog