Auta toimittajaa vaihtoehtojen avulla

11 minuuttia luettu

Help a Reporter Out (HARO) on sivusto, josta tunnettujen ja uusien mediaportaalien toimittajat etsivät lähteitä artikkeleihinsa.

Vuonna 2008 PR-guru Peter Shankman sai säännöllisesti pyyntöjä toimittajilta, jotka Fortune-lehden mukaan etsivät ammattitaitoisia puutarhureita ja 100 parasta teknistä johtajaa. Peter keräsi kaikki nämä toimittajien pyynnöt ja alkoi lähettää päivittäin kirjeen, jossa oli yhteenveto tiedoista, tilaajilleen, joiden joukossa oli PR-alan asiantuntijoita ja asiantuntijoita. Näin syntyi sivusto HARO eli Help a Reporter Out.

Palvelu on koettava työkaluksi, joka hitaasti mutta varmasti auttaa yritystäsi. Tarvitset aikaa kehittääksesi ulkoistamistaitojasi, tutustuaksesi eri toimittajiin, ja jos sivustosi on hyvin erityisellä markkinaraolla, joudut odottamaan asiaankuuluvaa pyyntöä.

Jos tavoitteenasi on suuri liikennemäärän ja konversiovaihdon kasvu lyhyellä aikavälillä, suosittelemme etsimään muita keinoja, äläkä tuhlaa aikaasi tähän sivustoon.

Jotkut yritykset ovat menestyneet valtavasti HAROssa tehtyjen sijoitusten ansiosta. Valtaosa yrittäjistä, jotka käyttävät sen terävää ja huikeaa menestystä, eivät kuitenkaan ole saaneet mitään hyötyä.

Siten teimme sinulle valikoiman 7 vaihtoehtoa, jotka auttaa toimittajan ulos vaihtoehdon.

Apua reportterille vaihtoehtoja

1. PRnews.io

Prnews.io auta toimittajaa vaihtoehtoisesti.

Online-palvelu PR-sisällön jakeluun blogeissa ja verkkomediassa. alustan sponsorointisisällön isännöintiin ansiosta etäisyys ei ole enää ongelma yhteydenpidossa asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin ulkomailla: muutamalla napsautuksella voit jakaa uutisia, lehdistötiedotteita ja artikkeleita tiedotusvälineiden toimittajille riippumatta heidän sijainnistaan tai kohdeyleisön sijainnista.

Ainutlaatuinen alusta, jonka kautta voit nopeasti ja helposti julkaista materiaalia suurten uutistoimistojen verkkosivuilla ympäri maailmaa. Innovatiivisen ”yhden ikkunan” periaatteen ansiosta voit jakaa tietoa kohdeyleisölle lähes välittömästi ilman työlästä sähköpostin lähettämistä.

Sen avulla voit hallita PR-toimintaasi Internetissä sekä houkutella tehokkaasti sijoittajia ja potentiaalisia kumppaneita maailman johtavien tiedotusvälineiden kautta.

PRnews.io on palvelu, joka auttaa sinua ratkaisemaan useita ongelmia kerralla: säästät aikaa, lisäät brändin tunnettuutta ja paljon muuta. Voit olla varma, että he auttavat sinua toteuttamaan kaikki promootioon tarvittavat materiaalit. Sillä on monia kiistattomia etuja:

• ohjaat PR-sisällön jakelua oikeaan aikaan
  • helppokäyttöinen käyttöliittymä sisällön luomiseen, julkaisemiseen ja jakeluun;
  • kätevä lehdistökeskus, joka voidaan mukauttaa brändiisi sopivaksi;
  • jatkuva online-chat-tuki lehdistötiedotteen luomisesta sen julkaisemiseen.

Palvelu ottaa provisiopalkkion tilausten käsittelystä, asiakirjavirtojen järjestämisestä, mediakannan pitämisestä ajan tasalla, sivustoja koskevien tilastotietojen kokoamisesta (kävijämittarit, SEO jne.) ja mahdollisuudesta ottaa yhteyttä tekniseen tukeen. Hinnasto on avoin kaikille käyttäjille – kaikki on läpinäkyvää kohteiden mukaan. Lisää vain koriin mitä haluat, maksa sitten pankkikortilla ja nauti PR:n tuloksista verkkojulkaisuissa.

2. JustReachOut Help a Reporter Out vaihtoehto

Alusta esityksen mainostamiseen ja toimittajien etsimiseen. Palvelun tehtävänä on seurata internetistä artikkeleita, jotka liittyvät jollain tavalla alaan, jolla startup toimii. Sitten näiden materiaalien kirjoittajille lähetetään mallikirjeet, joissa kerrotaan hankkeesta.

Sovelluksessa on sisäänrakennettu seuranta alustalta lähetetyille pitcheille, jotta tiedät, onko toimittaja avannut ne vai ei.

Pääominaisuuksien lisäksi se tarjoaa teknistä tukea sähköpostikirjeenvaihdon, esittelyarvostelujen ja oppituntien muodossa, jotka kertovat, miten optimoida avainsanoja hakua varten, parantaa materiaalia. Toimittajia on myös mahdollista hakea toimintaasi liittyvien avainsanojen perusteella.

Jos puhutaan hintapolitiikasta, niin minimimaksu rajoitetuilla hakuominaisuuksilla on 199 dollaria kuukaudessa. Täydellinen palvelupaketti tarjotaan 699 dollarilla kuukaudessa.

3. Muck Rack Auta toimittajaa ulos vaihtoehto

Suosittu palvelu, joka on suunniteltu helpottamaan PR-asiantuntijoiden elämää ja joka on keskittynyt kontaktien luomiseen median edustajien kanssa.

Kaupallinen palvelu.

Muck Rack, sosiaalinen verkosto toimittajille, hyvä etu tässä palvelussa on työkalun läsnäolo, jonka avulla, lisäämällä kirjanmerkki selaimeen, voi nähdä, kuka jakaa linkkejä sisältöösi välittömästi. Tämä työkalu on hyödyllinen kaikille toimittajille, erityisesti niille, jotka julkaisevat työtään sivustoilla, jotka eivät tarjoa reaaliaikaista tietoa siitä, kuka jakaa tätä sisältöä.

Tämän PR-alustan avulla voit tutustua tietyn toimittajan kiinnostaviin artikkeleihin, mielenkiinnon kohteisiin ja aiheisiin ja seurata muutoksia hänen työurallaan. Hyvä vaihtoehto on ottaa käyttöön avainsanahälytyksiä. Tämä auttaa seuraamaan helposti uusia kuitteja kiinnostavista pyynnöistä.

Muck Rack antaa asiakkailleen myös mahdollisuuden ylläpitää täydellistä analytiikkaa ja tilastoja (raportointi, graafit, uutiskirjeet), jotka näyttävät yrityksesi edistymisen.

Pieni, mutta silti miinus on toimittajan yhteystietojen seuranta Twitter-verkosta. Sillä jos joku ei ole rekisteröitynyt sinne, hän ei pääse palvelun tietokantaan.

Hinnoittelu, joka sisältää vuositilauksen, alkaa 5000 dollarista.

4. Meltwater Media Intelligence

Tämä on SaaS-ratkaisu media-analytiikkaan, jota käyttävät viestinnän (PR) asiantuntijat, jotka työskentelevät tuotemerkeissä sekä B2C- että B2B-brändien parissa kaikilla toimialoilla ja kaikilla toimialoilla.

Meltwater-verkkopalvelun avulla voi seuloa uutisia, sosiaalisen median viestejä ja muunlaisia viestejä niin, että käyttäjä voi seurata kaikkea, mikä liittyy valvottuun brändiin, kilpailijoihin ja toimialaan. Meltwaterin tekoälyyn perustuva mediaseurantateknologia yhdistettynä maailmanlaajuiseen kumppanuusverkostoon tarjoaa asiakkaille pääsyn sisältöön paikallisesti, kansallisesti ja maailmanlaajuisesti.

Se on yksi Yhdysvaltojen markkinoiden johtavista tuotteista verkkomedian seurannan ja media-analytiikan alalla. Meltwater-ohjelmisto erottuu yhtenä kattavimmista yleisratkaisuista suhdetoiminnan, viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille.

Meltwaterin avulla voit myös seurata kaikkia sosiaalisen median tilejä alustallasi ja vastata kommentteihin. Toimittajien lisäksi hänellä on tietokanta vaikuttajien profiileista, joista voit etsiä yhteistyötä ja kumppanuutta.

Kuukausittainen palvelupaketti maksaa alkaen 333 dollaria, mikä on noin 4000 dollaria vuodessa.

5. Cision Communications Cloud – Auta toimittajaa ulos vaihtoehto

Se on markkinointi- ja PR-alusta, joka tarjoaa viestinnän ammattilaisille tehokkaita ohjelmistotyökaluja tiedon ja kontaktien hallintaan.

Cisionin avulla voit hallita yleisöäsi, tarjota suorituskykyä perinteisissä, digitaalisissa ja sosiaalisissa verkostoissa sekä seurata brändiäsi yhdessä integroidussa ratkaisussa. Tämän ohjelmiston toteuttama automatisoitu analyysi auttaa saamaan nopeita raportteja ja kääntämään informaatiokampanjat nopeasti arvokkaaksi analyyttiseksi materiaaliksi.

Ohjelmistotuote on suunniteltu yhdistämään brändinsä vaikuttajien ja päättäjien kanssa yhdelle alustalle. Omistaa maailman suurimman lehdistötiedotteiden jakeluverkoston PR Newswire.

Hintakäytäntö alkaa 7200 dollarista vuodessa.

6. #journorequests, #RadioGuestList ja #prrequest Twitterissä

Se sopii paremmin yksittäisille yrittäjille, startup-yrityksille ja freelancereille.

Kerroin sopii paremmin yksittäisille yrittäjille, startup-yrityksille ja freelancereille.

Haulla määritellyillä tunnisteilla löydät helposti monia kyselyitä ja kysymyksiä toimittajilta ja kirjoittajilta, jotka etsivät lähteitä ja asiantuntijoita juttuihin, joita he työstävät. Nähdäksesi enemmän profiilituloksia sinun tarvitsee vain yhdistää tagit avainsanoihisi.

Voit helposti ottaa yhteyttä suoraan toimittajaan sähköpostitse, mikä helpottaa viestintää huomattavasti.

Tärkein etu on ilmainen käyttö.

7. Qwoted Auta toimittajaa ulos vaihtoehto

A palvelu asiantuntijalausuntojen ja lähteiden etsimiseen artikkeleihisi. Kirjeenvaihto ja viestintä tapahtuu yksinomaan alustalla, eli yhteystietoja ei anneta.

Kilpailijoiden määrä on täällä pienempi. Vastaus pyyntöihin on toimittajien hyväksi. Palvelussa voi suodattaa viestejä tunnuslukujen mukaan, kuten:

• sukupuoli;
  • maantieteelliset tiedot.

Toimittajilla on myös mahdollisuus ottaa itse yhteyttä kiinnostaviin yrityksiin ja hankkeisiin.

Vapaakäyttöhinnalla voit vastata vain 3 toimittajan pyyntöön kuukaudessa. Maksullinen käyttöpaketti alkaa 150 dollarista/kk.

Oikean PR-alustan valinta

Valitsemalla tietyn PR-alustan hyväksi, sinun on ensinnäkin kiinnitettävä huomiota toimittajan kokemukseen, jolla on jo näytteitä toimialaan tai yritykseesi liittyvistä kirjoituksista.

Muista, että olet suora tietolähde, josta keskustellaan ja josta keskustellaan lisää. Jaa tarinoita, mielenkiintoisia esimerkkejä liittyen toiminta-alueeseesi.

Määrittele, mitä toimintoja alustan tulisi suorittaa yrityksesi kannalta. Esimerkiksi, mitä haluat ensisijaisesti käyttää avainsoittimien avulla toimittajien etsimiseen, tai mahdollisuutta seurata sosiaalisia verkostoja samanaikaisesti työskentelyn aikana.

Palvelun keskeiset toiminnot, jotka sen tulisi omistaa, ovat:

1. Haku toimittajiin, vaikuttajiin ja bloggaajiin, jotka ovat kirjoittaneet aiheeseen liittyvistä aiheista käyttäen tiettyjä toimialaan tai yritykseesi liittyviä avainsanoja.
  2. Toimittajien vahvistetut yhteystiedot. Nykyinen työpaikka, sähköpostiosoite, eli pohja, tulisi olla mahdollisimman täydellinen ja päivitetty.

Mitä enemmän ominaisuuksia työkalu tarjoaa, sitä kalliimpi se on. Mutta usko pois, se maksaa rahasi, etkä tule katumaan sen käyttöä.

Uusimmat lähettäjältä Blog