Top Kustannustehokas Craft Small Business Ideat

14 minuuttia luettu

Kaikkakin Google tarjoaa lukuisia käsityöläispienyritysten ideoita, kaikki ratkaisut eivät ole samanarvoisia. Jotkut mahdollisuudet haluavat, että sinulla on aiempaa kokemusta tai vaativat enemmän vaivaa, kun taas toiset ovat saatavilla kirjaimellisesti kenelle tahansa. Hyvä uutinen on, että on olemassa ideoita, joita voit käyttää vähillä resursseilla, ja tämänpäiväinen postaus käsittelee niitä. Uskomme, että hyvä pienyritysidea on sellainen, joka ei vaadi lainkaan tai vain vähän koulutusta.

Voit myös huomata, että kaikki yritykset ovat nykyään verkkopohjaisia. Se on kustannustehokasta ja tuottoisaa saada ensimmäiset asiakkaat. On aina helpompaa kiinnittää potentiaalisten asiakkaiden huomio lyijyä tuottavalla verkkoläsnäololla. Harkitse laskeutumis- tai monisivuisen verkkosivuston käyttämistä myynnin lisäämiseksi.

Mitä siis voit tehdä liiketoiminnan kehittämiseksi? Tässä ovat nykyään suosittuja huippuideoita pieniin kauppoihin

Jos olet jo jonkin aikaa miettinyt pienyrityksen perustamista, mutta haluat tietää, mitkä ovat parhaat vaihtoehtosi, alla on luettelo kuumista uusista liikeideoista joita voit kokeilla:

Freelance Website Designing &; Development

Niche on laajalti suosittu, sillä mikä tahansa startup-yritys tarvitsee tyylikkään verkkoläsnäolon. Tämä muunnelma vaatii harjoittelua, mutta tulos ei petä sinua. Hyvää rahaa voi tienata luomalla verkkokauppaprojekteja, henkilökohtaisia portfolioita, blogeja, foorumeita ja muita verkkosivulajeja. Ihmiset, joilla on aiempaa kokemusta sivustojen rakentamisesta, kokisivat vaihtoehdon hyödylliseksi. Mitä ainutlaatuisempi suunnittelu on, sitä enemmän rahaa saat. Se ei kuitenkaan tarkoita, että sinun täytyy olla koodausguru voidaksesi käyttää tätä pienyritysideaa. Nykyteknologiat tarjoavat lukuisia valmiita verkkosuunnittelumalleja, kuten verkkosivujen teemoja ja malleja. Ne mahdollistavat koodittoman sisällön luomisen visuaalisen muokkauksen ja erilaisten raahaa-ja-pudota-sisällyslohkojen avulla.

Lisää käsityöläisten pienyritysideoita tietotekniikan alalla

Digitaalisesta maailmasta puhuttaessa voit harkita myös seuraavia vaihtoehtoja:

• IT-konsultointi;
  • Sisällön luominen etänä;
  • Mobiilisovellusten kehittäminen (saatavilla myös valmiiden tuotteiden kanssa);
  • Online-kurssit;
  • SEO-optimointi verkkosivustoille.

Henkilökohtainen valmentaja

Toinen suosittu tapa tehdä rahaa on tarjota kotikonsultaatioita. Voit tarjota fyysistä apua, kuten harjoitusohjelmia ja henkilökohtaista ravintoa niille, jotka haluavat laihtua. On parempi aloittaa hankkimalla tietty sertifiointi. Et tarvitse sitä, jos sinulla on jo fysiikan ja liikuntatieteen tutkinto. Houkuttele rohkeasti asiakkaita sosiaalisessa mediassa esittelemällä saavutuksiasi ja julkaisemalla erilaista niche-aiheista sisältöä. Se innostaa katsojia. Olisi myös fiksua julkaista joitakin ilmaisia videoita, joissa on kotiharjoitteita ja terveellisiä ruokaideoita. Henkilökohtaisen harjoittelun liiketoiminta mahdollistaa aloittamisen muutamalla asiakkaalla ja sitten kasvamisen yksityiseksi kuntosaliksi. Halusitpa sitten jatkaa tai pitää sen verkossa, tällä markkinaraolla on useita mahdollisuuksia ravitsemus- ja henkilökohtaisen harjoittelun palveluille, mukaan lukien verkkokurssit, e-kirjat ja live-käännökset.

Lisäideoita käsityöläisten pienyrityksiin

Sen lisäksi voit miettiä muita henkilökohtaisia pienyritysideoita, kuten:

• Henkilökohtainen kauppias;
  • Henkilökohtainen avustaja;
  • Life coach;
  • Uraohjaaja.

Kodin järjestäminen

Mitä ympäröi meitä vaikuttaa mielialaan ja perus etenemiseen, miten tuliainen tuntuu herättyään. Henkilökohtaisen tilan järjestäminen on todellista tiedettä. Kaikki eivät ole valmiita käyttämään aikaansa kodin hallinnan opetteluun. Toisissa tapauksissa ihmiset vain tekevät sitä päivä kerrallaan eivätkä silti pidä tuloksesta. Toisilla taas on intohimoa ja lahjakkuutta järjestämiseen. Oletko sinä yksi heistä? Harkitse tätä ajatusta ammattijärjestäjän urasta. Mitä enemmän harjoittelet, sitä varmemmaksi tulet. Aloita vaatteiden, kenkien ja työtilojen järjestämisestä ja siirry sitten työskentelemään asuntojen ja toimistojen parissa. Tämä markkinarako vaatii kärsivällisyyttä ja täyttä keskittymistä prosessiin. Henkilökohtaisina järjestelijöinä vuosia työskennelleet sanovat kuitenkin tekevänsä sen jo mekaanisesti. Siinä on myös paljon tilaa luovuudelle, joten mikset kokeilisi tätä vaihtoehtoa?

Kuten aina, voit saada lisää potentiaalisia asiakkaita luomalla verkkokampanjan. Se kela on laskeutuminen, verkkogalleria tai sosiaalisen median promo. Älä myöskään unohda mainostaa Googlella ja muilla suosituilla resursseilla, kuten PRNEWS.IO:lla. Se on vallankumouksellinen markkinapaikka nopeaan liiketoiminnan kasvuun ja SEO-parannuksiin. Internet-markkinoijat, startup-omistajat ja mainostajat voivat ostaa siellä sponsoroitua sisältöä menettämättä paljon aikaa. Tietokannasta löytyy 55.000+ todellista viestiä eri aiheista ja liiketoiminnan nicheistä.

CV Creation

Kokeile itseäsi ansioluetteloiden, saatekirjeiden ja portfolioiden luomisessa suosittuihin työpaikkoihin. Prosessi voi olla monille aikaa vievä. Silti ammattimaisesti laadittu ansioluettelo tekee oikean vaikutelman. Huonosti laadittuna ansioluettelot eivät edes pääse sinne, missä vastaanottaja niitä lukisi. Asiakirjan tulisi täyttää tietyt kriteerit visuaalisesta ilmeestä ja rakenteesta tarvittaviin muotoiluihin. Tyylikkäästi suunnitellut portfoliot ja räätälöidyt ansioluettelot tekevät mahdottomaksi sivuuttaa lähettäjän. Siksi monet työnhakijat etsivät apua.

Onko sinulla menestyksekästä kokemusta ansioluettelon kirjoittamisesta? Voi käyttää joitakin valmiita ansioluettelomalleja tai luoda omansa ja muokata niitä tarvittaessa. Kaikki on nykyään automatisoitu. Vaikka työskentelisitkin valmiiden tuotteiden kanssa, on homma silti edullista. Sinun on tutkittava vaatimukset täydellisen tuloksen saamiseksi. Nykyaikaisilla markkinoilla on myös tarjolla erilaisia online- ja offline-kursseja siitä, miten luoda voittava ansioluettelo. Aloita ansioluettelosta ja jatka sitten saatekirjeisiin ja verkkoportfolioihin.

Lisäideoita kirjoittamiseen

Mitä muuta hyödyllistä voi olla startup-yritykselle? Tässä muutamia käsityöläisten pienyritysideoita niille, jotka haluavat kirjoittaa:

• Freelance-kirjailija;
  • Matkasuunnittelija;
  • Essien kirjoittaminen;
  • Korjauslukeminen;
  • Liiketoimintasuunnitelman laatiminen;
  • Tutkintokonsultointi;
  • Sosiaalisen median manageri.

E-kauppa tai Drop Shipping

Online-ostokset ovat jokaisen modernin shoppailijan suosikki. Siksi verkkokauppa- ja drop shipping -alustat, kuten Shopify ja Magento, ovat tulossa suosituksi myös e-yrittäjien keskuudessa. Voit ratsastaa tämän trendin aallolla ja perustaa myös oman verkkokaupan. Pudotustoimituksen avulla sinun ei tarvitse huolehtia varastoinnista tai varsinaisesta fyysisestä myymälästä. Sinun tarvitsee vain myydä tuotteita verkossa tavarantoimittajiltasi ja toimittaa ne sitten suoraan ostajien ovelle. Verkkokaupan aloittamiseen tarvitset tietokoneen ja vahvan internetyhteyden. Kun nämä on perustettu, sinun on etsittävä luotettavia tavarantoimittajia ja perustettava verkkokauppasi sähköisen kaupankäynnin alustalle. Tarvitset varmasti myös verkkosivuston yrityksellesi.

Web-kehitys ja -suunnittelu

Jos olet verkkosivujen rakentamisen asiantuntija ja sinulla on myös silmää estetiikalle, voit perustaa web-kehitys- ja suunnittelupalvelun. Monet yksityishenkilöt ja yritykset tarvitsevat hyvin rakennetun verkkosivuston vauhdittaakseen yrityksensä digitaalista markkinointia. Jos sinulla ei ole taitoja, mutta sinulla on pääomaa, voit palkata sen sijaan kokeneen web-kehittäjän samalla, kun keskityt asiakkaiden löytämiseen.

Digitaalisen markkinoinnin palvelut

Digitaalisesta markkinoinnista on tullut erittäin merkittävä työkalu yrityksille juuri nyt. On tuhansia yrityksiä ja yritysten omistajia, jotka tarvitsevat apua tehostamaan verkkosivustonsa SEO ja tuottamaan enemmän liidiä. Jos sinulla on taito verkkomarkkinointiin ja olet SEO:n ja liidien tuottamisen asiantuntija, voit perustaa oman digitaalisen markkinointipalvelun tai -toimiston. Voit tarjota konsulttipalveluja, jos teet sitä yksin. Mutta jos haluat laajentaa liiketoimintaasi, sinulla pitäisi olla tiimi, joka koostuu web-kehittäjistä tai -suunnittelijoista ja SEO-asiantuntijoista digitaalisen markkinoinnin toimistoasi varten.

Tilinpäätös- ja kirjanpitopalvelut

Kirjanpito on aina jokaisen yritystoiminnan ytimessä. Olet varmasti samaa mieltä siitä, että kirjanpito on äärimmäisen tärkeää missä tahansa organisaatiossa, jos olet työskennellyt yritysympäristössä tai tehnyt kirjanpitopalveluja yrityksessä aiemmin. Mutta jokaisella yrityksen omistajalla ei ole sisäistä kirjanpitäjää. Tämä pätee erityisesti muihin pienyritysten omistajiin. Voit lainata heille kirjanpitotaitojasi ja tarjota kirjanpito- ja kirjanpitopalveluja. Voit auttaa heitä veroilmoitusten tekemisessä, analysoida heidän talousraporttejaan ja antaa neuvoja aina tarvittaessa.

Lemmikkien istuminen ja ulkoiluttaminen

Jotkut lemmikinomistajat ovat arkisin niin kiireisiä töissä, etteivät he enää jaksa huolehtia koiristaan tai kissoistaan. Voit käyttää tätä tilaisuutena aloittaa oma lemmikkien vahtimiseen tai lemmikkien ulkoiluttamiseen keskittyvä liiketoiminta. Sinun on oltava myös lemmikkieläinten ystävä, jotta voit olla vuorovaikutuksessa erilaisten lemmikkieläinten kanssa. Koirien ulkoiluttaminen on helpompaa, jos se tapahtuu vain naapurustossasi. Lemmikkieläinten sittausta varten voit joko tarjota kotonasi paikan, jossa asiakkaidesi lemmikit voivat oleskella, tai olla luotettava ja luotettava sitteri ja tehdä sen asiakkaasi kotona. Voit hinnoitella palvelusi tuntikohtaisesti ja periä lisämaksuja, jos tarjoat lemmikkieläimille ruokaa ja väliaikaisen suojan. Voit myös käyttää lemmikkipalvelusovelluksia, kuten Rover, DogVacay ja Wag.

Tarjoa varastotilaa vuokralle

Onko kotonasi valtava tila? Ehkä autotallissasi on varastohuone tai ylimääräistä tilaa? Voit muuttaa tuon tilan tuloja tuottavaksi tilaksi aloittamalla varastojen vuokrausyrityksen. Jotkut ihmiset tarvitsevat varastotilaa tavaroidensa väliaikaiseen säilyttämiseen, kun he muuttavat uuteen paikkaan. Toisilla taas on kotona paljon tavaroita, joita he eivät voi vielä myydä, joten he varastoivat niitä sen sijaan. Voit antaa asiakkaidesi maksaa tavaroidensa varastoinnista joko tunti- tai päiväkohtaisesti.

Loppuajatuksia

Tälle listalle voisi vielä lisätä monia liikeideoita. Sinun on tehtävä oma tutkimuksesi ja arvioitava taitosi ja resurssisi. Pienyrityksen perustaminen vaatii myös intohimoa ja sitoutumista, jotta se onnistuisi. Tarvitset siis jonkin verran itsetuntemusta. Et haluaisi päätyä menettämään yritystäsi muutaman kuukauden kuluttua, joten on parasta, että valitset sellaisen, jota myös sydämelläsi arvostat.

Käsityöalan pienyritysideat FAQ

Miten aloittaa pienyritys?

Prosessi on suoraviivainen. Päätä, mitä haluat tehdä tai tee modeemimarkkinatutkimus nähdäksesi, mitkä työt ovat suosittuja nykyään. Kun sinulla on pienyritysidea, kirjoita liiketoimintasuunnitelma. Rahoita liiketoimintasi sen sijainnista ja online/offline-esiintymisestä riippuen. Tutki potentiaalista auditoriota liiketoiminnan jäsentämiseksi. Luo ainutlaatuinen nimi, joka esittelee, mitä teet, rekisteröi se ja varmista, että sinulla on jokin yrityslogo ja muita havaittavia elementtejä. Äläkä unohda veroja!

Miten luoda pienyritysideoita?

Me uskomme, että menestyvä yritys on sellainen, jota todella rakastat. Ajattele toimintoja, joissa olet hyvä. Ehkä on olemassa voittoisia projekteja menneisyydessä, joita et koskaan käsitellyt rahaa tuottavina? Internetin kautta voi myös kärvistellä loputtomasti liike- ja startup-ideoita.

Uusimmat lähettäjältä Blog