Hur du lägger till flera foton i Instagram Story

4 min läst

Hur man lägger till flera foton i Instagram story? Att lägga till flera foton i din story är ett bra sätt att fylla på din Instagram-profil. Det bästa är att det inte är så svårt. Saken är den att till och med miljonföretag som är markerade med en blå ruta delar foton av kontorshundar.

Oavsett om du redan använder Insta stories eller inte är det aldrig för sent att börja. Eftersom Instagram skapades för foton finns det mycket du kan göra. Idag ska vi lära oss hur du lägger till flera foton för att förbättra din Insta story. Dessutom kommer du att kunna skapa en Insta Story fylld med flera foton.

Och ibland, även med världens bästa strategi, kan det ta mycket tid och tålamod att vänta på att dina följare ska komma. Den goda nyheten är att ett verifierat konto kan göra skillnad.

Varför lägga till flera foton i en Instagram Story med ett verifierat konto?

Först och främst. Varför ska du bry dig om ett verifierat konto? Jo, för många (kändisar och populära personer) är det blåa sigillet bara ett hedersmärke. Inse det, det ser coolt ut och får dig att se viktig ut. Även om du bara är i början skulle det vara fördelaktigt att skaffa ett verifierat konto.

För det första är det bra för Instagram SEO. Om du planerar att bli stor är det avgörande att få ditt konto verifierat. Vad skulle vara bättre än att få ditt Insta-konto att rankas högst upp i sökresultaten för Insta?

För det andra bevisar du att ditt Insta-konto är nyhetsvärdigt. Och slutligen bevisar du att ditt konto är det riktiga.

För att nämna kan varje person försöka få sitt konto bekräftat. Ändå finns det ingen garanti för att du får ett svar. Det finns många hinder att hoppa igenom innan du ens kan hoppas på att bli verifierad. Dessutom kan du begära verifiering flera gånger utan resultat. Under tiden kan du skapa engagerande Insta stories med flera foton och bygga upp en gemenskap kring ditt varumärke.

Vill du inte vänta? Försök att öka dina chanser genom att ringa in proffs för att få hjälp.

Hur man blir verifierad på Instagram

Är ditt Instagram-konto redo för verifiering?

Ladda ner vår kostnadsfria checklista för verifiering

Senaste från Blog