PRNEWS.io har inlett ett samarbete med turkiska nyhetswebbplatser om sponsrade publikationer

1 min läst

Vi är glada att kunna dela med oss av goda nyheter som vi fick med oss från Istanbul – från och med nu har vårt företag förhandlat fram ett avtal om att placera era sponsrade publikationer på de 50 mest besökta nyhetswebbplatserna och portalerna i Turkiet.

Till exempel kan nämnas webbplatsen Milliyet med en total publik på över 84 miljoner besökare per månad – som hjälper dig att hitta partners och kunder på kort tid.

Tack vare Burak Celep, som arbetar på GMedya, har vår resa till Turkiet inte bara blivit en affärsresa utan också en riktig kulturell exponering. Besöket i Topkapipalatset, som var ett av det turkiska imperiets viktigaste seraglio fram till mitten av 1800-talet, gjorde ett starkt intryck på oss. Och de guidade turerna till Hagia Sophia (Ayasofya) och den gamla underjordiska reservoaren som kallas Basilica Cistern var inte mindre spännande, precis som i filmen med Bond!

Vi hoppas att våra europeiska kunder kommer att uppskatta de avancerade alternativen i vår tjänst för sponsrade publikationer av PR-material på turkiska nyhetssidor.

Och vi fortsätter vårt arbete i denna internationella riktning. Följ vår blogg PRNEWS.io med nyhetsrapporter om våra affärsresor och avtal med nätmedier i USA, Europa, Ryssland och Asien.

Senaste från Blog