Hoe krijg je 1k volgers op Instagram in 5 minuten – GRATIS, ECHT & SNEL

17 minuten gelezen

Heb je een nieuwjaarsresolutie gemaakt om je eerste 1.000 volgers te krijgen in 2022? Denk je na over waar te beginnen en snel volgers te krijgen? Wat je Instagram doelen ook zijn, meer volgers hebben kan je zeker helpen om je zakelijke doelen sneller te bereiken. In dit artikel ga ik een stap-voor-stap handleiding delen over hoe je 1k volgers op Instagram kunt krijgen in 5 minuten per dag, evenals andere tips en professionele strategieën om je Instagram-account groei te bieden.

Waarom is het belangrijk om je Instagram account een boost te geven?

Waarom is het belangrijk om je Instagram-account te stimuleren?

2020 was een jaar van nieuwe ontwikkelingen bij Instagram en het kreeg een enorme groei in 2020. Tegenwoordig is Instagram veel meer dan een foto-sharing platform, Instagram heeft een ton aan functies gelanceerd om bedrijven te helpen direct vanaf de accounts te verkopen. Vandaar dat als Instagram groeit, uw kansen om uw bedrijf op Instagram een boost te geven ook groeien.

The Ultimate Guide to Instagram Creator Studio - What, How, Why?

Met meer dan 25 miljoen Instagram bedrijfsprofielen en meer dan $7 miljard uitgegeven aan Instagram reclame in 2020, is het duidelijk dat merken in deze marktplaats geloven.

En zelfs als micro-influencer met een prijs van $50 per post (accounts met minder dan 1.000 volgers verdienen ongeveer $50 per post), is het duidelijk dat de groei van Instagram je tijd en inspanningen waard is.

Instagram Algoritme

Instagram algoritme

Om populair te worden op Instagram moeten mensen je posts zien. En als we nadenken over hoe we meer volgers op Instagram kunnen krijgen, moeten we eerst het algoritme van Instagram in overweging nemen.

Na vele jaren is het algoritme van Instagram preciezer geworden, en zijn de gebruikers uitdagender geworden om aan te spreken. Premium posts engageren niet meer snel veel Insta-gebruikers voor je account.

Het is tijd om volgers te krijgen door dagelijks inhoud van hoge kwaliteit in te dienen, je verhalen te benadrukken en de juiste hashtags te ontwikkelen.

Opvattingen zijn zeer verschillend, en onze enige optie hier is om u enkele van de meest populaire manieren te geven om bereik en betrokkenheid te krijgen op dit moment:

• Belangstelling: Hoeveel Instagram AI voorspelt dat je deze post zult betrekken
  • Timeliness: Hoe recent de berichten zijn
  • Relatie: De accounts waar je regelmatig interactie mee hebt
  • Frequentie: Hoe vaak een gebruiker Instagram opent
  • Volgen: Inhoud van alle accounts die een gebruiker volgt
  • Gebruik: Hoe lang een gebruiker doorbrengt op Instagram

Kijkend naar de regels van het Instagram-algoritme en mijn volgende tips, maak de juiste en boeiende posts om je basis te laten groeien naar 1k volgers, als je eerste mijlpaal. Maar stel later ambitieuzere doelen voor jezelf om een van de Instagrammers te worden, die de meeste Instagramvolgers heeft. Een van de stappen op deze weg is geverifieerd worden op Instagram. Aangezien het hebben van een blauw Instagram vinkje je geloofwaardigheid hoog is voor Instagram AI, begint het aantal volgers heel snel te groeien. Om het te ontvangen moet je:

• Een open rekening hebben
  • Een bekend persoon of merk zijn
  • Zijn uniek
  • Heb artikelen over je op betrouwbare media platforms

Als je vanaf de eerste poging een Instagram blue badge wilt krijgen en niet veel tijd wilt besteden aan onderhandelingen met media, kijk dan eens naar deze Instagram verificatiedienst:

Hoe word je geverifieerd op Instagram

Ze besparen je tijd door de artikelen en persberichten alleen wereldwijd op geloofwaardige mediabronnen te publiceren. Ook bespaart u uw geld, het kiezen van online bronnen, en het betalen voor berichten op de gekozen uitgevers alleen zonder maandelijkse kosten of verborgen kosten.

Bewezen manieren om 1k volgers op Instagram te krijgen in 5 minuten

Instagram is een enorm platform voor alle merken, bedrijven en influencers, dus er is geen tekort aan gebruikers die vast en zeker van jouw content zullen houden.

Hoe word ik een Instagram Influencer

Maar er is een uitdaging er zijn ook veel andere merken die ook hun aandacht willen. Met zoveel concurrentie zal het niet makkelijk zijn om op te vallen en de gebruikers te bereiken die je nodig hebt, maar toch is het mogelijk. Ik ben hier vandaag om je te helpen de top tip te geven over hoe je 1000 Instagram volgers krijgt in 5 minuten! Bekijk deze Hoe krijg ik meer volgers op Instagram cheat:

Bepaal je doelgroep

Beantwoord deze vragen over wie je wilt bereiken:

–>
  • Hoe oud zijn ze?
  • Waar wonen ze?
  • Wat doen ze voor werk?
  • Wanneer en hoe gebruiken ze Instagram?
  • Wat zijn hun pijnpunten en uitdagingen?

De antwoorden op deze vragen zullen u helpen de juiste Instagram-inhoud te bepalen om mensen te bereiken, die geïnteresseerd zullen zijn in uw inhoud.

Heb een doordachte Instagram strategie

Om effectief succesvol te zijn op sociale netwerken heb je een duidelijk plan nodig. Denk na over de redenen wat wil je van je Instagram volgers krijgen. Wat hoop je echt te bereiken? Misschien wil je:

• de naamsbekendheid vergroten
  • boost productverkoop
  • drijf verkeer naar uw website.

Gericht blijven op deze zakelijke doelen zal helpen om je Instagram account succesvol te houden.

Optimaliseer je Instagram-account

Op Instagram helpen uw bio en afbeelding de kern van uw merkidentiteit te creëren. De link in je bio is je belangrijkste bron om Instagram-verkeer naar je site te leiden, dus het optimaliseren van je profiel is cruciaal.

Houd ook je gebruikersnaam zo zoekvriendelijk mogelijk, met een naam die dicht bij je eigenlijke merknaam ligt.

Gebruik sleutelwoorden om in zoekopdrachten te verschijnen

Voordat gebruikers je kunnen volgen op Instagram, moeten ze je eerst vinden. Niet veel van de tekst op Instagram is doorzoekbaar. Vergeet niet dat slechts twee velden op Instagram verschijnen in de zoekresultaten: naam en gebruikersnaam. Daarom is het een goed idee om deze consistent te maken met het handvat dat je op andere sociale media gebruikt, omdat dit het ook makkelijker maakt om je te vinden.

Gebruik relevante hashtags om nieuwe gebruikers te bereiken

Het is beter om hashtags te gebruiken die mensen in je doelgroep eerder zullen volgen of controleren. Als je eenmaal een relevante connectie hebt gevonden, zullen deze gebruikers eerder geneigd zijn je account te volgen en zich bezig te houden met posts. Unieke, merkgebonden hashtags zijn ook een methode om posts te groeperen rond je hyperrelevante inhoud.

Creëer een consistent merkverhaal en visuals

Hoeveel volgers je nu ook hebt, het is altijd belangrijk om een consistente merkpersoonlijkheid en -uitstraling uit te dragen. Je posts moeten gemakkelijk te herkennen zijn uit duizenden andere. Beschouw je Instagram profiel als één samenhangende groep.

Houd een consistente contentkalender bij. Het slechtste wat je kunt doen als je aan je volgersbestand werkt, is willekeurig content posten.

Schrijf boeiende bijschriften

Lange bijschriften waren groot in 2020 en ze zijn nog steeds in trek in 2021 – vooral met het nieuwe zoeken op trefwoorden op Instagram. Gebruikers zijn op zoek naar meer informatie over jou, je bedrijf en je updates. Dus in 2021 moeten je berichten gevuld zijn met een gemiddelde bijschriftlengte van 405 tekens – dat is ongeveer 65-70 woorden.

Pin je beste reacties

Pin your best comments

Deze nieuwe functie helpt u de conversatie op uw berichten te beheren, waardoor u meer mogelijkheden voor betrokkenheid en verbinding creëert.

Een ander gebruik van deze optie is om gepinde opmerkingen te gebruiken om je onderschrift uit te breiden tot 2.200 tekens door je onderschrift voort te zetten.

Toon je Instagram overal

Het creëren van zichtbaarheid en bekendheid is een van de beste manieren om ontdekt te worden. Laat mensen weten waar ze je kunnen vinden. Je zou social media buttons kunnen toevoegen aan je website en blog om je social media accounts te promoten.

Post inhoud die bedoeld is om opnieuw te delen

Denk ook aan het maken van content die mensen willen reposten in hun Instagram Stories. Deze is klikbaar, zodat je gemakkelijk bij je originele post uitkomt.

Gebruik de Instagram nametag

De Instagram nametag is een makkelijke manier om je Instagram profiel te laten zien op offline dingen zoals productverpakkingen.

Doel om uitgelicht te worden

Feature accounts zijn simpelweg Instagram accounts die berichten van andere gebruikers, die ze gevonden hebben met een hashtag of tagging, opnieuw plaatsen. Sommige van deze accounts hebben een enorm leger volgers en het kan zeer winstgevend voor je zijn.

Tag je locatie

Het is een andere truc om je post te tonen. Door een locatietag toe te voegen, verschijnt je bericht in de lijst met foto’s die daar genomen zijn.

Tag relevante gebruikers

Het taggen van de relevante stimuleert hen om zich met de post bezig te houden en deze te delen met hun eigen aanhang. Gebruikers zullen het kunnen vinden op de Tagged in een tabblad van hun Instagram profiel.

Denk eraan, alleen relevante gebruikers te taggen. Iemand vermelden om zijn aandacht te trekken is geen goed idee.

Naar het tabblad Verkennen

Het tabblad Verkennen bevat Instagram-posts, Stories en IGTV. Gebruikers zien eerst een lijst met posts die door het algoritme zijn gekozen. Daarom is het gebruik van voor je publiek relevante hashtags, trefwoorden en type inhoud cruciaal.

Samenwerken met micro-influencers

Hier is een belangrijke statistiek voor iedereen die nadenkt over hoe je meer volgers op Instagram kunt krijgen: 60% van de consumenten zegt dat ze een merk op Instagram zouden volgen nadat ze het gepromoot zien worden door een influencer die ze vertrouwen.

Omarm Instagram Stories

Embrace Instagram Stories

Mensen die Stories en Stories-highlights gebruiken zijn zeer betrokken. Volgens Instagram resulteert een op de drie stories in het versturen van een bericht. Gebruik de hashtag, interactiviteit en locatietag in je verhalen om mensen te bereiken die je nog niet volgen. Veel makers verwaarlozen dergelijke mogelijkheden om gratis volgers te krijgen.

Wedstrijden organiseren

Wedstrijden op Instagram kunnen je helpen volgers te werven als ze inhouden dat je mensen vraagt je te volgen en commentaar te geven op een van je berichten door andere gebruikers te taggen.

Probeer een IGTV-serie

IGTV posts worden vier keer groter gepresenteerd dan posts op het Explore tabblad, waardoor nieuwe potentiële volgers eerder geneigd zijn op je content te klikken.

Maak een AR-filter

Wanneer iemand je AR-filter toepast, verschijnt je profielnaam in de linkerbovenhoek. Het is klikbaar en kan nieuwe bezoekers naar je profiel brengen.

Post op het juiste moment

Het tijdstip van het publiceren van een post is nog steeds belangrijk, want het is een van de items waar het algoritme rekening mee houdt. Om de beste tijd te vinden om je eigen merk te posten, analyseer je de inzichten.

Analyseer Instagram Insights

Het regelmatig opvragen van deze gegevens kan je helpen gebieden te bepalen waar je je strategie kunt verbeteren om je te helpen meer volgers en betrokkenheid te krijgen.

Waarom je moet stoppen met overwegen Instagramvolgers te kopen?

Door het trage proces om volgers te krijgen op Instagram via traditionele methoden, zoals het publiceren van boeiende inhoud, het gebruik van relevante hashtags en interactie met gebruikers, gebruiken veel Instagrammers de app van derden. Maar garanderen alle diensten dat nieuwe volgers echt en veilig zijn?

Er is een groot verschil tussen een Instagram profiel met bots en echte volgers. Je ziet het misschien aantrekkelijk het kopen van Instagram volgers, maar het kan een reden zijn voor de shadowban of de organische groei van je fans tegenhouden.

Hoe Instagram Shadowban vermijden? +Lijst van verboden Hashtags

Fake Instagram volgers hebben de neiging om:

• mensen te misleiden om je te volgen. Bouw vertrouwen en langdurige relaties op voor een betere betrokkenheid.
  • losse ROI: Bots zullen nooit aankopen doen of betalen voor uw dienst.
  • hebben weinig tot geen buzz: Als je 10.000 nepvolgers hebt, hoeveel reacties en likes krijg je dan? Interacties van echte volgers zullen altijd meer waarde hebben dan een set inactieve profielen.

Is je Instagram-account klaar voor verificatie?

Download onze GRATIS controle checklist

Bottom Line: hoe krijg je 1k volgers op Instagram in 5 minuten

Instagram blijft groeien in populariteit onder mensen, dus gebruik deze gids om volgers te krijgen en jezelf te promoten. Hoe laat jij je Instagramvolgers nu groeien? Deel je trucs met me in de reacties hieronder en ik zal deze post bijwerken, met verwijzing naar jou.

FAQ: Hoe krijg je 1k volgers op instagram in 5 minuten

Hoe krijg je meer volgers op Instagram?

Het is een veel betrouwbare (en voordeligere) manier om je sociale aanhang organisch te laten groeien. Als je je concentreert op betrokkenheid, niet alleen op het aantal volgers. Instagram kan een geweldige marktplaats zijn voor uw goederen en diensten en kan leiden tot een gezonde inkomstenstroom voor uw e-commerce bedrijf en carrière van een influencer.

Wie heeft de meeste volgers op Instagram?

Vanaf februari 2021 is de meest gevolgde persoon ter wereld de Portugese voetballer Cristiano Ronaldo met meer dan 265 miljoen volgers. De meest gevolgde vrouwelijke Instagrammer is de Amerikaanse zangeres Ariana Grande met ruim 223 miljoen volgers.

Nieuwste vanaf Blog