16 beste mannenmodebladen en topmodieuze nieuwssites

8 minuten gelezen

Vandaag bieden wij u een selectie van de beste mannenmodebladen die online werken. Modejournalistiek is een droombaan voor wie het van buitenaf bekijkt en toegang geeft tot de betoverende wereld van designeroutfits en glossy covers. Maar het is een hele klus voor degenen die deze wereld betreden om juist deze covers en alles daaronder te maken. Dus, voor u zijn er online bronnen ontwikkeld door echte professionals die een breed scala aan kennis hebben over de geschiedenis van kunst en mode. Dit zijn platforms waar je nuttige tips, overzichten van trendy outfits, stijlnieuws en andere interessante artikelen kunt vinden. Dus laten we aan het lezen slaan en in de fascinerende wereld van de mode duiken.

10 Must-Read Online Mannenmode Tijdschriften

GQ Magazine

Website | Twitter

GQ Magazine is een van de beste mannen modetijdschriften.

Gentlemen’s Quarterly is een maandelijks mannenmodetijdschrift dat werd opgericht in 1957 en herhaaldelijk is erkend als het meest invloedrijke tijdschrift ter wereld. Het wordt gepubliceerd in meer dan 11 landen, dus het is beschikbaar voor online lezers in verschillende talen. Hier vindt u berichten over zaken, sport, gezondheid, reizen, technologie, mode en andere onderwerpen.

FHM Magazine

best men fashion magazines

Het is een amusementstijdschrift dat sinds 1985 actief wordt uitgebracht. Het belangrijkste kenmerk is opvallende beelden die de aandacht trekken, evenals het heetste nieuws in de wereld van sport, mode en entertainment. Elk jaar publiceert het blad een lijst van de “100 sexy vrouwen van de wereld”.

Esquire Magazine

best men fashion magazines

Esquire is een echt mannen- en stijltijdschrift met een interessante ontstaansgeschiedenis en biedt zijn lezers nieuws op het gebied van cultuur, stijl, politiek, technologie en gezondheid. Ook kun je op de pagina’s van het online platform interviews lezen met invloedrijke mensen in de modewereld.

Man’s World Magazine

Website | Twitter

best men fashion magazines - Man's World Magazine.

Het is een mannenmodetijdschrift dat in 2000 begon als een maandelijkse uitgave. Al in 2006 lanceerden de eigenaren een online platform waarop lezers van over de hele wereld nieuws kunnen krijgen over mode, sport, technologie en meer. Man’s World heeft een zeer stijlvol ontwerp en trekt bezoekers aan met heldere koppen en ongewone afbeeldingen.

Het Rake Magazine

Website | Twitter

best men fashion magazines - The Rake Magazine.

The Rake is een online encyclopedie voor echte modeliefhebbers. Hier kunt u artikelen lezen over horlogerie, stijl, modegeschiedenis, parfums en gastronomie. De redactie deelt contacten van professionele stylisten, ateliers, juweliers, enz.

Ape to Gentleman

Website | Twitter

Dit is een zeer stijlvol en mooi vormgegeven online mannenmagazine dat fascinerende artikelen over mode en stijl presenteert aan klanten. Hier zijn er artikelen over trendy outfits, mode how-to, enz. Het belangrijkste publiek van het online platform zijn bezoekers uit het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.

Modern Gentleman Magazine

Website | Twitter

Modern Gentleman is een wereldwijd tijdschrift dat de wereld een kijkje geeft in de manier waarop mannen de wereld zien. Het is een plek waar redacteuren hun mening delen over moderne mode, stijl en helpen bij het vormen van smaak. De basis van dit mannenmodetijdschrift zijn de prachtige foto’s die elkaar aanvullen en harmonie creëren op de pagina.

Mens Fashion Magazine

Website | Twitter

best men fashion magazines -Mens Fashion Magazine.

Het is een van de beste online mannenmodebladen. Het geeft lezers toegang tot nieuws en tips op het gebied van sport, stijl, entertainment, gezondheid, lifestyle, enz. Hier vindt u veel nuttige informatie over onderwerpen die u interesseren.

MARGE

Website | Twitter

DMARGE is een populair online magazine dat wereldwijd meer dan 7 miljoen maandelijkse lezers trekt. Het tijdschrift werd gelanceerd in 2012. Het biedt artikelen over mode, auto’s, horloges, digitale media en meer.

Mannen stijl mode

Website | Twitter

best men fashion magazines -Men Style Fashion.

Men Style Fashion is een nieuwsmagazine dat nuttige en interessante informatie deelt over meer dan alleen mode. Het is nieuws over reizen, technologie, verzorging, stijl, lifestyle en dergelijke. Hier vindt u ook antwoorden op vragen die u zorgen baren over relaties.

Lees meer: De beste modemagazines & modenieuwssites

Top 6 Sites met modenieuws

Wij bieden u ook een selectie van enkele van de krachtigste en invloedrijkste nieuwssites voor mannenmode. Dit zijn bronnen die u kunt gebruiken voor uw eigen doeleinden. Hoe? U kunt een publicatie over uw merk op hen bestellen via PRNEWS.IO. Op de pagina van elke site kunt u meer lezen over de voorwaarden. Haast je naar de selectie en kies met welke je in zee wilt gaan.

Men’s Health

MEN'S HEALTH Germany

Hier is een echt mannenblad met alle informatie over sport, lifestyle en gezondheid. Iedereen kan hier een toevluchtsoord voor zijn ziel vinden.

AJOURE’ MEN

Ajoure-Men.De

Het is een Duitse website waar je informatie kunt vinden over mode, technologie en hulpmiddelen in een gemakkelijk te begrijpen taal. Het heeft ook handige tips die je het geheim van een sterke relatie onthullen.

Glamour Nieuws

Glamour News

Dit is een stijlvolle modesite met het laatste modenieuws waar je kunt lezen over politiek, vrouwenkwesties, cultuur en interessante video’s kunt bekijken.

Belt Hatch

Belthatch.com

Het is duidelijk uit de naam op te maken dat dit platform draait om riemen. Maar sta er niet bij stil want deze modenieuwssite bevat ook nuttige artikelen over mannenspullen.

DEX Magazin

Dex-Magazin.De

DEX is een nieuwssite over mode met artikelen over reizen, sport en schoonheid. Deze bron is niet alleen voor mannen, en er is ook nuttige informatie voor vrouwen en kinderen.

Euroman

Euroman is een website met artikelen over mode, gezondheid, cultuur en sport. Dit platform biedt ook podcasts en interessante videorecensies van het laatste nieuws en trends.

DIY of PR-bureau inhuren?

Zoals je ziet zien deze websites en online magazines er geweldig uit. Bovendien delen ze belangrijke en interessante informatie die voor iedereen nuttig is. Deze platforms zijn al wereldberoemd geworden. Dit alles is te danken aan verschillende marketingstrategieën en PR-inspanningen. Als dit moeilijk en verwarrend voor u is, denk dan aan de PRNEWS.IO diensten. Professionals zullen uw online modeblad en stijlnieuwssite helpen om zichzelf te promoten en meer actieve lezers aan te trekken.

Lees meer: Wat doet een PR-bureau?

Conclusie: Beste mannenmodebladen

Elke dag bezoeken gebruikers duizenden sites op zoek naar de informatie die ze nodig hebben. Vaak bladeren ze door websites, blogs, YouTube-kanalen en sociale netwerkpagina’s. Ook online edities nemen hier een grote plaats in. Het is veel gemakkelijker om iets te googelen en te gaan lezen dan kranten en tijdschriften uit te schrijven en te leven in afwachting van de volgende editie. Dit is echter een zaak voor iedereen.

In het geval dat u op zoek bent naar gastberichten over mannenmodebladen, neem dan contact met ons op, en wij helpen u ermee!

Nieuwste vanaf Blog