Topp 10 oppstartsbedrifter innen utdanning som endret tilnærmingen til læring

11 min lest
Topp 10 oppstartsbedrifter innen utdanning som har endret tilnærmingen til læring.

Startups innen utdanning. Hver oppstart starter med en idé. Noen mennesker tror det er dumt eller umulig å oppnå. Andre gir opp på stadiet med å utvikle en plan fordi det ser ut til at ingenting vil bidra til å lage en klar handlingsplan. Oftere enn ikke kommer en god idé til å ødelegge når det ikke er nok investorer. Og hvis du har passert disse stadiene og er klar til å starte prosjektet, er du på rett vei.

Utdanningssfæren er en nisje som alltid må utvikles fordi det i de fleste land er en dårlig tilstand av den. Det er derfor talentfulle mennesker prøver å tenke på bedre måter å skape gode prosjekter på, for å involvere et større publikum og lære dem noe nyttig.

På Internett kan du finne mange kurs, skoler og opplæring som leter etter de beste måtene å oppnå suksess for kundene sine. Og hvis du er på jakt etter opplæringsskoler, eller leter etter inspirasjon til opprettelsen av prosjektet ditt, kan du trygt bruke vårt ferske utvalg. Her er de beste utdanningsoppstartene som allerede har klart å samle mange studenter, trene dem og nå det globale nivået.

[/sc

Topp 10 innflytelsesrike oppstartsbedrifter innen utdanning

eTalk nettbasert læringsplattform

Offisiell nettside | Facebook |Instagram

Instagram –> eTalk Online Learning Platform.

Bokklubb

Offisiell nettside | Twitter

–> Når en god bok slutter, begynner samtalen. Bli med i samtalen på bookclub.com.

Dette er en oppstart som tar sikte på å tiltrekke unge mennesker til å lese. BookClub er også et flott sted hvor alle bokelskere kan tilbringe tid med fordeler. Denne ressursen posisjonerer seg som en plattform som forener lesere. BookClub er en virtuell bokklubb som gir forfattere og lesere en koselig kommunikasjon og bokdiskusjon. Plattformen vedlikeholder også aktivt sine sosiale nettverk der alle leseentusiaster kan finne likesinnede.

CampusLogic

–>

Det er en omfattende edtech-løsning som i dag brukes av millioner av studenter fra amerikanske institusjoner. Plattformen inkluderer en studiepriskalkulator, full funksjonalitet for stipendadministrasjon, 24-timers personlig rådgivning, verktøy for forenklet verifisering av økonomisk støtte og til og med crowdfunding av stipend.

Oppstarten ble grunnlagt i 2011 og har siden samlet inn mer enn 200 millioner dollar i investeringer. Hele investeringen brukes til å kjøpe nye strategiske partnere for å forbedre produktene ytterligere. Studentenes interaksjon med plattformen er også veldig enkel. De kan fylle ut skjemaer på nettet, verifisere dem osv. Dette vil bidra til å automatisere kommunikasjonen mellom CampusLogic og brukerne.

Bettere opp

Offisiell nettside | Twitter

–> Å bygge mental fitness, karrierer og lokalsamfunn. Så du kan være ditt beste - på jobb og i livet.

Dette er en innovativ oppstartsbedrift som har levert coaching-, konsulent- og mentortjenester i lang tid. BetterUp ble grunnlagt i 2013 og er nå representert i mer enn 60 land. Plattformen er tilgjengelig på 50 språk, og antall registrerte brukere når rundt 2000. Kjerneteamet i selskapet har rundt 25 ansatte. Dette er selvsikre fagfolk som utfører arbeidet sitt på høyeste nivå.

Gjennom BetterUps virtuelle økter øver brukerne på atferd, mestrer og styrker nye ferdigheter. Individuell vekst måles og spores. Tjenesten brukes av både vanlige mennesker og store selskaper for å inspirere de ansatte til å vokse personlig og profesjonelt.

Duolingo

–>

Duolingo er en verdenskjent amerikansk utdanningsoppstart for å lære flere fremmedspråk gjennom en webapplikasjon. Studieprosessen i dette systemet ligner prinsippene i LinguaLeo. Hovedforskjellen mellom Duolingo og konkurrentene er sjansen til å lære språket fra bunnen av, selv om de enkleste ordene forårsaker vanskeligheter. Alle oppgavene på nettstedet er gruppert etter vanskelighetsgrad. Prosessen starter med identifisering av fotografier og oversettelse av enkle ord og slutter med lange setninger. Programmet gir en mulighet til å hjelpe studenten med rettelser hvis det er noen feil eller feil oversettelser som vises.

Duolingo støtter læring av engelsk, tysk, fransk, spansk, portugisisk, dansk, ukrainsk, ungarsk, hebraisk og andre språk. Tjenesten er virkelig av høy kvalitet og gjennomtenkt. Med hjelpen er det virkelig mulig å studere mer enn 2000 ord på et fremmedspråk og mestre all grunnleggende grammatikk, noe som er ganske bra.

Degreed

–>

Degreed er en oppstartsbedrift fra USA, San Francisco, som hjelper ulike organisasjoner og studenter med å utvikle sine karrierer på en god og effektiv måte. Det ble opprettet i 2012 og har samhandlet med brukere i mer enn 9 år, og gitt dem muligheter til å lære og overvåke ferdighetene sine. Det hele tilrettelegges av et strømlinjeformet program. Det profesjonelle teamet mener at forbedring av ferdigheter innen ulike arbeidsområder er nøkkelen til suksess.

Plattformen inkluderer også et bibliotek der brukerne kan hente nyttig materiale. Degreed legger vekt på studentens aktive ferdigheter og tilbyr tjenester på både individuelt og organisatorisk nivå. Et stort pluss med Degreed er muligheten til å identifisere brukerens aktive og fordelaktige ferdigheter.

Uddannelse

–>

Det er en av de første oppstartsbedriftene innen utdanning som fokuserer på dem som ønsker å få de praktiske ferdighetene som trengs for å utvikle en karriere eller skifte yrke.

De fleste kursene på Udacity er viet informasjonsteknologi, og med god grunn. Utdanningsplattformen vokste tross alt ut av et gratis IT-kurs. Kursene er dedikert til front-end web, full-stack web og iOS-utvikling. I tillegg til opplæring i tekniske ferdigheter tilbyr Udacity programmer innen entreprenørskap, design, matematikk og fysikk. Det praktiske med plattformen er at studiespråket er engelsk. Men noen kurs er også tekstet på forskjellige språk.

TradeUp

–>

Denne utdanningsoppstarten fra California gir aktivt økonomisk støtte til talentfulle studenter. TradeUp skal ikke forveksles med et kredittsenter. Denne plattformen gir et lønnsomt alternativ. TradeUp-selskapet bruker en aksjonæravtale. Det fungerer enkelt: du studerer og får ekspertferdigheter gratis til du får jobb. Det er ingen renter på TradeUp. Alt er ærlig og gjennomsiktig. Denne oppstarten har eksistert i noen år, men har allerede vært i stand til å hjelpe mange studenter uten nok økonomiske midler til å uteksaminere seg fra universitetet og få en profesjonell grad.

Stjernelaboratorier

–>

Stellar Labs er en banebrytende oppstartsbedrift innen utdanning som løser mange problemer. Selskapets hovedfokus er å bygge bro over gapet mellom teknologi og arbeidsstyrke. Teamet hevder å ha skapt en innovativ plattform. Studentene blir inspirert og får energi. Oppstarten jobber for å gi en rask læringsprosess med teknologiske ferdigheter for alle som kommer. Teamet løser alt med en resultatorientert tilnærming. Stellar Labs gjør en utmerket jobb med å heve kvalifikasjonene til teknisk personell og utdanne ekte fagfolk.

Masai-skolen

–>

Foran deg er det en kodingsskole som hjelper deg med å bli webutvikler på kort tid. Masai School leter etter kreative studenter som ønsker å lære de mest etterspurte yrkene i det 21. århundre.

Denne skolen har nådd et nytt nivå av interaksjon med kundene. De tilbyr utdanning ved å investere i studentene sine. Opplæringen er helt gratis, og betaling skjer først etter at du har fått jobb. Bortsett fra å utforske et nytt felt for deg selv, bygger du også strategier for å kommunisere med kunder, i tillegg til å lære å presentere deg selv.

Læring av Cluey

Offisiell nettside | Twitter

–> Støtte til skolearbeid? Vi er åpne og på nett.

Det er en utdanningsoppstart fra Sydney som tilbyr personlig læring og veiledning. Cluey Learning er egnet for skolebarn og studenter. Selskapet ble grunnlagt i 2017, men har allerede klart å samarbeide med mange kunder over hele verden.

Denne oppstartsopplæringen har mange flere ideer for fremtidig vekst, så de har til hensikt å bruke investorinnspill for å ta det til neste nivå.

Denne oppstartsopplæringen har mange flere ideer for fremtidig vekst.

Cluey Learning forventer å øke antall studenter, investeringer og starte produktutvikling, og snart. Teamet planlegger å oppnå alt dette gjennom unik opplæring, nyttige opplæringsprogrammer og forelesere.

Siste fra Blog