Hjelp en reporter med alternativer

13 min lest
Help a Reporter Out (HARO) er et nettsted der journalister fra kjente og nye medieportaler leter etter kilder til artiklene sine.

I 2008 mottok PR-guruen Peter Shankman jevnlig forespørsler fra journalister som lette etter profesjonelle gartnere og de 100 beste tekniske direktørene, ifølge magasinet Fortune. Peter samlet alle disse forespørslene fra journalister og begynte å sende ut et daglig brev med et sammendrag av dataene til abonnentene sine, blant dem spesialister og eksperter innen PR. Dermed dukket nettstedet HARO eller Help a Reporter Out opp.

Tjenesten må oppfattes som et verktøy som sakte, men trygt hjelper virksomheten din. Du trenger tid til å forbedre dine outsourcingferdigheter, bli kjent med forskjellige journalister, og hvis nettstedet ditt er i en veldig spesifikk nisje, må du vente på den aktuelle forespørselen.

Hvis målet ditt er en stor økning i trafikk og konverteringsomsetning på kort sikt, anbefaler vi deg å se etter andre måter og ikke kaste bort tiden din på dette nettstedet.

Noen selskaper har vært en stor suksess på grunn av plasseringer på HARO. Imidlertid hadde det store flertallet av gründere som bruker sin skarpe og fantastiske suksess ingenting å vinne.

Så vi laget deg et utvalg av 7 alternativer som hjelper en reporter ut et alternativ.

Hjelp en reporter ut alternativer

1. PRnews.io

Prnews.io help a reporter out alternative.
Nettjeneste for distribusjon av PR-innhold i blogger og nettmedier. Takket være plattformen for vertskap for sponsorinnhold er avstand ikke lenger et problem for kommunikasjon med kunder og partnere i utlandet: med noen få klikk kan du dele nyheter, pressemeldinger og artikler med medieredaktører, uavhengig av hvor de befinner seg eller hvor målgruppen befinner seg..

En unik plattform der du raskt og enkelt kan legge ut materiale på nettsidene til store nyhetsbyråer over hele verden. Det innovative «single window»-prinsippet lar deg dele informasjon nesten umiddelbart med målgruppen uten kjedelig e-post.

Det lar deg kontrollere PR-aktiviteten din på Internett, samt effektivt tiltrekke investorer og potensielle partnere gjennom de ledende verdensmediene.

PRnews.io er en tjeneste som vil hjelpe deg med å løse flere problemer samtidig: spare tid, øke merkevarebevissthet og mye mer. Du kan være sikker på at de vil hjelpe deg med å realisere alt nødvendig materiale for markedsføring. Det har mange ubestridelige fordeler:

• Kontrollere distribusjonen av kampanjen.
  • kontrollere distribusjonen av PR-innhold til rett tid
    • Et brukervennlig grensesnitt
    • et brukervennlig grensesnitt for oppretting, publisering og distribusjon av innhold
    • et brukervennlig grensesnitt for å skape, publisere og distribuere innhold
    • .
    • et praktisk pressesenter som kan tilpasses merkevaren din;
    • et praktisk pressesenter som kan tilpasses merkevaren din
    • .
    • Løpende online chat-støtte fra opprettelsen av en pressemelding til den publiseres.

Tjenesten tar en provisjon for behandling av bestillinger, organisering av dokumentflyt, vedlikehold av mediebasen i nåværende tilstand, aggregering av statistiske data på nettsteder (oppmøteindikatorer, SEO osv.) Og muligheten til å kontakte teknisk support. Prislisten er åpen for alle brukere – alt er gjennomsiktig i henhold til varene. Bare legg til i kurven hva du vil, og betal deretter med bankkort og nyt resultatene av PR i nettpublikasjoner.

2. JustReachOut Hjelp en reporter ut alternativ

En plattform for å markedsføre presentasjonen og søke etter journalister. Tjenestens oppgave er å overvåke Internett for artikler som på en eller annen måte er relatert til området der oppstarten fungerer. Deretter sendes forfatterne av disse materialene malbrev med informasjon om prosjektet.

Den har innebygd sporing av pitcher som du sender fra plattformen, slik at du vet om journalisten har åpnet dem eller ikke.

I tillegg til hovedfunksjonene tilbyr den teknisk støtte i form av e-postkorrespondanse, presentasjonsgjennomganger og leksjoner som forteller deg hvordan du optimaliserer søkeord for søk, forbedrer materialet ditt. Det er også mulig å søke etter journalister etter nøkkelord som er relatert til dine aktiviteter.

Hvis vi snakker om prispolitikk, vil minimumsgebyret med begrensede søkefunksjoner være $ 199 per måned. En full pakke med tjenester leveres for $ 699 per måned.

3. Muck Rack Hjelp en reporter ut alternativ

En populær tjeneste utformet for å lette PR-spesialistenes liv og fokusert på å etablere kontakter med representanter for media.

Muck Rack, et sosialt nettverk for journalister, en god fordel med denne tjenesten er tilstedeværelsen av et verktøy som gjør det mulig, ved å legge til et bokmerke i nettleseren, å se hvem som deler lenker til innholdet ditt umiddelbart. Dette verktøyet vil være nyttig for alle journalister, spesielt de som publiserer arbeidet sitt på nettsteder som ikke gir sanntidsinformasjon om hvem som deler dette innholdet.

Ved hjelp av denne PR-plattformen kan du gjøre deg kjent med artikler, interesser og emner som er interessante for en bestemt reporter og spore endringer i hans arbeidskarriere. Et godt alternativ er å ha søkeordvarsler. Dette bidrar til å spore nye kvitteringer på forespørsler av interesse enkelt.

Muck Rack lar også kundene sine opprettholde komplette analyser og statistikk (rapportering, grafer, nyhetsbrev) som viser bedriftens fremgang.

Et lite, men likevel minus er sporing av kontaktinformasjon om en journalist fra Twitter-nettverket. Tross alt, hvis noen ikke er registrert der, vil han ikke komme inn i tjenestedatabasen.

Priser, som inkluderer et årlig abonnement, starter fra $ 5000.

4. Meltwater Media Intelligence

Meltwater Media Intelligence

–>

Dette er en SaaS-løsning for medieanalyse som brukes av kommunikasjonsspesialister (PR) som arbeider med merkevarer både B2C og B2B i alle bransjer og aktivitetsområder.

Meltwaters nettjeneste lar deg skjerme nyheter, innlegg i sosiale medier og andre typer meldinger slik at brukeren kan spore alt som er relevant for en kontrollert merkevare, konkurrenter og bransje. Meltwaters teknologi for medieovervåking med kunstig intelligens, kombinert med et globalt nettverk av partnerskap, gir kundene tilgang til innhold lokalt, nasjonalt og globalt.

Det er et av de ledende produktene på det amerikanske markedet innen online medieovervåking og medieanalyse. Meltwater-programvaren skiller seg ut som en av de mest omfattende universelle løsningene for fagfolk innen PR, kommunikasjon og markedsføring.

Meltwater lar deg også spore alle sosiale mediekontoer på plattformen din og svare på kommentarer. I tillegg til journalister har han en database med profiler av påvirkere som du kan se på for å etablere samarbeid og partnerskap.

Den månedlige servicepakken vil koste deg fra $ 333, som er omtrent $ 4000 per år.

5. Cision Communications Cloud – Hjelp en rapportør ut alternativ

Det er en markedsførings- og PR-plattform som gir kommunikasjonsfolk kraftige programvareverktøy for å administrere informasjon og kontakter.

Cision lar deg administrere publikum, levere ytelse på tvers av tradisjonelle, digitale og sosiale nettverk og spore merkevaren din i en integrert løsning. Automatisert analyse implementert av denne programvaren hjelper deg med å få raske rapporter og raskt oversette informasjonskampanjer til verdifullt analysemateriale.

Programvareproduktet er utformet for å kombinere merkevaren med påvirkere og beslutningstakere på én enkelt plattform. Eier verdens største distribusjonsnettverk for pressemeldinger PR Newswire.

Prispolitikken starter på $ 7,200 per år.

6. #journorequests, #RadioGuestList og #prrequest på Twitter

6.

Det er mer egnet for individuelle gründere, oppstartsbedrifter og frilansere.

Ved å søke på de angitte taggene kan du enkelt finne mange forespørsler og spørsmål fra journalister og forfattere som leter etter kilder og eksperter til historiene de jobber med. For å se flere profilresultater, trenger du bare å koble tagger til nøkkelordene dine.

Du kan enkelt kontakte journalisten direkte ved hjelp av e-post, noe som forenkler kommunikasjonen.

Du kan enkelt kontakte journalisten direkte ved hjelp av e-post.

Den største fordelen er at det er gratis å bruke.

7. Qwoted Hjelp en reporter ut alternativ

En tjeneste for å søke etter ekspertuttalelser og kilder til artiklene dine. Korrespondanse og kommunikasjon foregår utelukkende på plattformen, det vil si at kontaktinformasjon ikke oppgis.

Antallet konkurrenter her er mindre. Svaret på forespørsler er til fordel for journalister. Tjenesten lar deg filtrere meldinger etter nøkkeltall, for eksempel:

• kjønn
  • kjønn;
    • geografiske data.
    • geografiske data
  • geografiske data.

Journalister har også mulighet til selv å ta kontakt med bedrifter og prosjekter av interesse.

Den gratis brukssatsen lar deg bare svare på 3 forespørsler fra journalister per måned. Den betalte brukspakken starter fra $ 150 / måned.

[/sc

Valg av riktig PR-plattform

Når du velger en bestemt PR-plattform, må du først og fremst ta hensyn til reporterens erfaring som allerede har eksempler på skriving relatert til din bransje eller bedrift.

Husk at du er den direkte kilden til informasjon som vil bli diskutert og diskutert videre. Del historier, interessante eksempler angående ditt aktivitetsområde.

Del historier, interessante eksempler angående ditt aktivitetsområde.

Bestem hvilke funksjoner plattformen skal utføre for din virksomhet. For eksempel foretrekker du først og fremst bruk av nøkkelaktører for å søke etter journalister, eller muligheten til å spore sosiale nettverk samtidig mens du jobber med det.

De viktigste funksjonene som tjenesten bør eie er:

1. Finn journalister, influensere og bloggere som har skrevet om relaterte emner ved hjelp av spesifikke nøkkelord knyttet til din bransje eller bedrift.
      2. . –>
  • Bekreftet kontaktinformasjon for journalister. Det nåværende arbeidsstedet, e-postadressen, det vil si basen, bør være så fullstendig og oppdatert som mulig..

Jo flere funksjoner verktøyet gir, jo dyrere blir det. Men tro meg, det vil koste pengene dine, og du vil ikke angre på å bruke det.

Siste fra Blog