Vaihtoehto MeltWaterille: Media Monitoring, Social Media Listening & PR Analytics: Parhaat työkalut median seurantaan, sosiaalisen median kuunteluun ja PR-analytiikkaan

15 minuuttia luettu

Vaihtoehto Meltwaterille. Etsitkö samankaltaisia palveluja kuin Meltwater tarjoaa? Tämä johtava mediatiedustelupalvelu tarjoaa käyttäjilleen kehittyneitä mediaseurannan, sosiaalisen median kuuntelun, sosiaalisen median hallinnan, PR-analytiikan ja vaikuttajien sitouttamisen työkaluja alkaen 333 dollarista kuukaudessa. MeltWater on hyvä työkalu, jolla on tavoittavuus-toiminnallisuus, mutta se ei ole ainoa vaihtoehto sosiaalisen median seurantaohjelmistoksi. On tärkeää varmistaa, että valitset yrityksellesi ja sen ainutlaatuisille tarpeille sopivan palvelun. MeltWaterille on tehokkaita kilpailijoita ja vaihtoehtoja, ja on mahdollista, että jokin niistä on brändillesi parempi vaihtoehto. Olipa prioriteettisi sitten helppokäyttöisyys, toiminnallisuus, käyttäjäarviointi tai budjetin arvo, on olemassa paljon muita alustoja, jotka voisivat sopia tarpeisiisi erinomaisesti.

Tarkista ominaisuuksien perusteella parhaat MeltWater-vaihtoehdot, jotka ovat toiminnallisuudeltaan, keskeisiltä ominaisuuksiltaan, hinnoittelultaan ja eduiltaan samanlaisia kuin MeltWater-edut.

Vaihtoehto Meltwaterille

PRNEWS.IO

PRNEWS.IO käynnistysvaihtoehto sulamisvesille.

Tallinn, Viro

Vuosi käynnistetty: 2015

Since 2005 PRNEWS.IO auttaa erilaisia yrityksiä ja yksityishenkilöitä rakentamaan mainettaan ja saamaan julkisuutta alati muuttuvassa digitaalisessa maailmassa. Pienestä ammattitaitoisten copywriterien ja toimittajien tiimistä alkanut palvelu on nyt kehittynyt markkinapaikaksi, joka ratkaisee eri yritysten viestintäongelmat tiedotusvälineiden kanssa.

PRNEWS.IO tarjoaa taatun sisällön sijoittamisen julkaisuihin ympäri maailmaa. PRNews.io-palvelun avulla voit lisätä tietoisuutta potentiaalisten asiakkaidesi, yhteistyökumppaneidesi ja sijoittajiesi keskuudessa ja kasvattaa myyntiäsi. Se auttaa sinua siinä, ettet tuhlaa aikaa etsimällä ja syöttämällä itsellesi kimpaleita myyntipisteitä, jotta voit julkaista lehdistötiedotteesi, uutisesi tai tarinasi siellä. PRNEWS.IO on palvelu, joka yhdistää yritykset ja toimittajat. Se voi nopeuttaa merkittävästi minkä tahansa PR-osaston työtä. PRNEWS.IO:n avulla voit jakaa lehdistötiedotteita, mainosartikkeleita ja uutisia kymmeniin ja satoihin julkaisuihin ja rakentaa siten brändin imagoa sekä saada takalinkkejä ja paljon liikennettä.

Se mahdollistaa myös sen, että voit arvioida ja valita tarpeisiisi sopivat mediat, jotka voivat tuoda sinulle parhaat tulokset, valita vain sopivimmat, jotta tavoitat kohdeyleisösi mahdollisimman hyvin.

PRNEWS.IO:n avulla mikä tahansa brändi, sen koosta tai sijainnista riippumatta, voi levittää ja mainostaa sisältöään johtavien tiedotusvälineiden numeroihin. Heidän luettelossaan on uutistoimistoja, toimialakohtaisia verkkosivustoja tai blogeja, jotka auttavat yrityksiä ja yksityishenkilöitä kehittymään, saamaan kohderyhmänsä huomion ja rakentamaan hyvää mainetta.

PRNEWS.IO säästää sinut rahoituslogistiikan, kirjoittamisen, kääntämisen ja mediasuunnittelun vaikeuksilta.

SEMRush

Verkkonäkyvyyden hallinnan SaaS-alusta, jota on käyttänyt yli 7 000 000 markkinoijaa vaihtoehto meltwaterille.

Boston, MA

Vuosi käynnistetty: 2008

SEMrush on digitaalisen markkinoinnin verkkopalvelu, joka auttaa löytämään markkinointitietoa ja parantamaan verkkonäkyvyyttä. Sen alusta auttaa kaikenkokoisia ja -alaisia brändejä optimoimaan näkyvyyttään kaikissa kanavissa ja luomaan käyttäjiä kiinnostavaa sisältöä. Niiden toiminnallisuus mahdollistaa suurten kasvumahdollisuuksien löytämisen, ja työnkulku- ja seurantatyökalut auttavat käyttäjiä käynnistämään kokeiluja jatkuvasti ja mittaamaan tuloksia tarkemmin.

SEMrushin toiminnot ja raportit auttavat PR-asiantuntijoita ja markkinoijia PR:n, SEO:n, PPC:n, sisältömarkkinoinnin, markkinointiymmärryksen, SMM:n, kampanjahallinnan ja monien muiden asioiden kanssa.

SEMrush tarjoaa kuusi työkalupakkia yritysten verkkosivujen ja kilpailijoiden syvälliseen ja monipuoliseen tutkimiseen. Nämä kattavat sisältömarkkinoinnin, kilpailijatutkimuksen, SEO:n, mainonnan, sosiaalisen median ja hallintatoiminnot.

Hinnoittelu: alkaen 119,95 dollaria

Keyhole

Sosiaalisen median kuuntelu & Online Monitoring Solution. Unlock data-driven business insights vaihtoehto meltwater.

Toronto, Kanada

Vuosi: 2001

Keyhole tarjoaa samat toiminnot paljon edullisempaan hintaan. Erikoistuneena hashtag-seuranta- ja sosiaalisen analytiikan työkaluna Keyhole tarjoaa sinulle mahdollisuuden seurata mainintoja ja analysoida kampanjoidesi keskusteluja yleisimmin käytetyillä sosiaalisen median alustoilla sekä foorumeilla, blogeissa ja uutisissa.

Keyholen avulla pystyt ymmärtämään asiakkaiden tunnelmia, löytämään ja toistamaan parhaiten toimivaa sisältöäsi maksimoidaksesi sitoutumisen sekä mittaamaan vaikuttajamarkkinointikampanjoidesi tehokkuutta. Lisäksi tämän palvelun avulla voit pysyä ajan tasalla liiketoiminta-alueesi trenditietoisista aiheista löytämällä sinulle hashtagit, jotka alkavat kerätä vauhtia, sekä keskustelut, joita kilpailijasi käyvät verkossa. Ja lopuksi voit koota kaikki havaintosi yksinkertaisiin, käyttäjäystävällisiin raportteihin ja jakaa ne organisaatiosi tärkeimpien sidosryhmien kanssa.

Hinnoittelu: 29 dollaria/kk

NapoleonCat

vaihtoehto sulamisvedelle

Varsova, Puola

Vuosi, jona se lanseerattiin: 2013

NapoleonCatin sosiaalisen median hallinta-alustassa on toimintoja sosiaalisen median julkaisemiseen, yleisön sitouttamiseen ja analytiikkaan. Se integroituu kaikkiin tärkeimpiin sosiaalisen median kanaviin, kuten Facebookiin, Instagramiin ja Twitteriin. NapoleonCatin analytiikkaominaisuuksien avulla voit myös seurata kilpailijoittesi sosiaalisen median suorituskykyä.

Ohjelmistoa testatessasi voit todeta käyttöliittymän olevan siisti ja intuitiivinen. Automaattiset moderointiominaisuudet antavat käyttäjille mahdollisuuden julkaista automaattisesti ennalta suunniteltuja vastauksia avainsanojen perusteella, ominaisuus tai poistaa sisältöä ja lähettää asiakaspyyntöjä valituille vastaanottajille. Analytiikkatoiminnot auttavat seuraamaan sisällön suorituskykyä kilpailijoihin verrattuna. Käyttäjät voivat myös laatia ja lähettää PDF-raportteja sähköpostitse. Raportteihin voidaan suunnitella käyttäjän logoja ja kommentteja. NapoleonCat-ohjelmiston avulla voit myös lähettää sähköposti- ja tekstiviesti-ilmoituksia, jotka perustuvat käyttäjän määrittämiin laukaiseviin tekijöihin, kuten korkeaan sisällön sitoutumiseen. Voit pyytää tukea sähköpostitse, chatissa ja puhelimitse.

Hinnoittelu: Alkaen 27 dollarista kuukaudessa

Maininta

Seuraamme brändiäsi koskevia tärkeimpiä keskusteluja missä tahansa verkossa (lähes) TODELLISESSA AIKANA. vaihtoehto meltwaterille

Pariisi, Ranska

Vuosi lanseerattu: 2012

Mention on sosiaalisen median kuuntelu- ja julkaisupalvelu, jonka avulla voit seurata verkkokeskusteluja, seurata mainintoja ja suunnitella julkaisujasi niin, että ne löytävät alan uusimmat trendit ja yleisön kiinnostuksen kohteet.

Mentionilla on kaksi ensisijaista ominaisuutta: Kuunteleminen ja julkaiseminen. Mentionin julkaisutoiminnon avulla voit luoda ja hallita sosiaalisen median sisältösuunnitelmaasi yhdestä paikasta.

Mentionin kuuntelutoiminnon avulla voit seurata kilpailijoitasi ja seurata markkinarakosi keskeisiä mittareita, jotta voit seurata trenditietoisia aiheita ja arvioida kampanjoidesi tuloksia. Mention antaa sinulle päivittäiset yhteenvedot sekä sähköposti-ilmoitukset aina, kun yrityksesi maininnoissa on ollut huippu.

Hinnoittelu: 25 dollaria kuukaudessa

Brandwatch | vaihtoehto Meltwaterille

Brighton, East Sussex

Vuosi: 2007

Brandwatch on yksi maailman johtavista sosiaalisen median seurantapalveluista, jonka avulla tuotemerkkisi voi analysoida ja hyödyntää sosiaalisen verkon kautta tulevia yrityskeskusteluja. Se tarjoaa tehokkaan ja suorituskykyisen sosiaalisen median seuranta- ja analyysialustan, jonka avulla yrityksesi voi kerätä, analysoida ja raportoida relevantteja liiketoimintatietoja sosiaalisen median tiedoista.

Brandwatchin tärkeimpiin ominaisuuksiin kuuluvat yli 50 suodatinta, tehokas segmentointi, nopea ja intuitiivinen käyttöliittymä, suodattimet ja hakutyökalut, personoidut tunteet, reaaliaikainen kaavio, jaettavat dashboardit, hakuoperaattorit, oma teknologia jne. Se on täydellinen palvelu, jonka avulla voit ymmärtää yritystäsi koskevan sosiaalisen median keskustelun. Se ryömii internetissä ja arkistoi valtavat sosiaalisen median tiedot, jotka on kerätty vähintään 90 miljoonalta verkkosivustolta ja 27 kielellä. Näin datan määrä on enemmän kuin riittävä luotettaviin oivalluksiin, joita kaikenkokoiset yritykset tai PR- ja markkinointitoimistot voivat hyödyntää. Toinen ominaisuus, joka erottuu edukseen, on avainvaikuttajien tunnistaminen, joka näyttää, ketkä saattavat olla kiinnostuneita tuotteiden ostamisesta ja palvelujen tilaamisesta.

Voit myös hakea tietoja Brandwatchin verkkopohjaisesta käyttöliittymästä joko ennakoivasti tai jälkikäteen yrityksesi tai avainsanasi mainintoja sosiaalisessa mediassa monipuolisten kyselyjen luomisprosessin ansiosta.

Sprout Social

Rakennamme sosiaalisen median ohjelmistoja, joiden avulla markkinoijat näkevät sosiaalisen median eri tavalla ja kasvattavat liiketoimintaansa sosiaalisen median avulla.

Chicago, IL

Vuosi käynnistetty: 2010

Sprout Social on toinen Meltwaterin kilpailija, jonka avulla voit seurata brändisi hashtageja reaaliajassa, seurata postausten ja kampanjoiden suorituskykyä sekä löytää sosiaalisen median kasvutrendejä.

Sprout Social tarjoaa sinulle mahdollisuuden hallita viestejäsi ja tavoittaa kaikki sosiaalisen median postilaatikkosi yhdessä paikassa sekä käsitellä sisältökalenteriasi. Voit myös käyttää tätä alustaa hyödyntämään tilastojasi kilpailijoitasi vastaan, ja hankkimalla Listen & Inform -lisäosat voit seurata ja analysoida aiheita, jotka ovat Twitterin syötteen kärjessä.

Hinnoittelu: alkaen 89 dollaria kuukaudessa

Vuelio

Autamme organisaatioita saamaan tarinansa tärkeäksi tarjoamalla seuranta-, oivallus-, sitouttamis- ja arviointityökaluja politiikkaan, toimitukseen & sosiaaliseen mediaan.

London

Vuosi käynnistetty: 1995

Vuelio ei ole vain PR-johtajien käyttämä mediatyökalu, sillä se tarjoaa mahdollisuuksia avustajille ja vaikuttajille hyötyä siitä. Tämä nimenomainen palvelu antaa PR-asiantuntijoille mahdollisuuden arvioida toimittajia, joille voi tehdä pitchauksia heidän profiiliensa ja kiinnostuksen kohteidensa perusteella. Kaikki toimittajat, jotka rekisteröityvät sinne, ovat halukkaita saamaan pitchauksia PR-tarkoituksiin.

Tämä palvelu luokittelee toimittajat sen mukaan, mikä on heidän relevanssinsa toimialalle, josta he ovat kiinnostuneita. Jokaisessa profiilissa on tietoa heidän suosikkiaiheistaan, jotta voit syöttää heitä luottavaisin mielin.

Vuelio tarjoaa monia tuotteita ja palveluja, kuten mediaseurantaa, poliittisia ja mediatietokantoja, uutisjakelua ja media-analyysejä. Tämä on laaja valikoima vaihtoehtoja PR-johtajille, joilla on tähän liittyviä erityistarpeita.

Audiense | vaihtoehto Meltwaterille

Tunnista relevantit kohderyhmät, löydä käyttökelpoisia oivalluksia ja informoi strategioita liiketoimintasi kasvattamiseksi.

Lontoo, Englanti

Vuosi lanseerattu: 2011

Audiense on sosiaalisen markkinoinnin alusta, joka kattaa kolme PR-johtajien ja markkinoijien keskeistä pyyntöä – sosiaaliset oivallukset, sosiaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen mainonnan. Palvelu pyrkii auttamaan yrityksiä sitoutumaan yleisöönsä ja löytämään, ymmärtämään, houkuttelemaan tai kannustamaan heitä toimintaan.

Audiensen avulla yrityksillä on mahdollisuus tunnistaa helposti yleisönsä ja sen laatu, kerätä laadukasta sosiaalista älykkyyttä ja johtaa sosiaaliset strategiansa menestykseen. Alusta sisältää myös lukuisia sosiaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen mainonnan ominaisuuksia. Nämä työkalut auttavat käyttäjiä optimoimaan sitoutumistaan asiakkaisiinsa ja potentiaalisiin asiakkaisiinsa yleisötiedon avulla, luomaan ainutlaatuisia yleisöjä sekä ymmärtämään maksetun ja ansaitun median ROI:n muutamia mainitakseni.

Hinnoittelu: alkaen 79 dollaria

Prezly | vaihtoehto Meltwaterille

Ystävällinen naapuruston PR CRM.

Flanderin-Brabant, Belgia

Vuosi: 2010

Prezly on ohjelmisto yrityksille, jonka avulla voidaan tehostaa viestintää sidosryhmien kanssa ja vahvistaa tiedotuksen, uutistoimistojen ja yhteyksien hallinnan tehokkuutta. Se nopeuttaa PR-työnkulkua ja mahdollistaa sidosryhmien nopean tavoittamisen mukaansatempaavien multimediaviestien avulla.

Toimivien, houkuttelevien ja taidokkaiden verkkouutishuoneiden suunnittelun avulla yritykset voivat viedä viestinsä tehokkaammin eteenpäin. Se tarjoaa bränditarinoiden levittämistä vaikuttajien kanssa niin sosiaalisessa kuin perinteisessä mediassa. Influencer PR CRM vapauttaa yritykset taulukkolaskennasta ja mahdollistaa rikkaiden vaikuttajaprofiilien luomisen. Se mahdollistaa sidosryhmien, toimittajien ja vaikuttajien kiinnostuksen kohteiden paremman ymmärtämisen seuraamalla sitoutumista. Tietojen lataaminen Prezlyyn on myös helppoa, sillä ohjelmisto mahdollistaa Excel-taulukoiden tuonnin ja tukee tietoja muista PR-työkaluista, kuten Auguresta, Cisionista ja Gorkanasta.

Hinnoittelu: alkaen 50 dollaria per käyttäjä

Vaihtoehto Meltwaterin vertailutaulukolle

Käyttöösi ja nopeampaan ymmärrykseen siitä, mikä on yrityksellesi parasta, tutustu tähän vertailutaulukkoon:

Media… Seuranta
MeltWaterSemrushVuelioBrandwatch
Audience Intelligence++
+++++
PR++
Mainonta Management++
Sosiaalisen median analytiikkatyökalut++
Sosiaalinen media Hallinta+
Sosiaalisen median markkinointi++
Sosiaalisen median seuranta+
Brand Management++
Sisällön luominen++
Sanasto. Tutkimus+
Markkinoinnin analytiikka+
Vaikuttajamarkkinointi+

Päättäminen

PR-jakelu- ja analytiikka-alustat ovat laajalti käytettyä teknologiaa, ja monet PR-johtajat etsivät käyttäjäystävällisiä ja tehokkaita ohjelmistoalustoja, joissa on mediatietokantoja, kontaktien/kampanjoiden hallintaa ja uutistoimistoja. Etsitkö vaihtoehtoa MeltWaterille yrityksellesi tai projektillesi, käytä yllä olevaa luetteloa ja valitse se, mikä sopii parhaiten tarpeisiisi. Auta meitä muiden MeltWater-vaihtoehtojen kanssa ja jaa ne alla olevissa kommenteissa, jos sinulla on sellaisia.

Uusimmat lähettäjältä Blog