Top 12 Paras Cyber Security News Sivustot

7 minuuttia luettu

Cyberturvallisuusuutissivustot. Kyberturvallisuus on kuuma aihe, josta kaikki puhuvat jatkuvasti. Se koskee erityisesti ihmisiä, jotka ovat suoraan tekemisissä tietosuojan kanssa. Miksi näin on? No, aivan yksinkertaisesti. Teknologian kehittymisen ansiosta yhä useammat ihmiset uskaltavat luoda haittaohjelmia, murtautua yritysten järjestelmiin ja aiheuttaa valtavaa vahinkoa ja laajamittaisia häiriöitä ympäri maailmaa. Vielä havainnollisempi esimerkki ovat verkkohyökkäykset, joista miljoonien käyttäjien tiedot päätyvät avoimeen verkkoon.

Cyberturvallisuus toimii samalla periaatteella kuin offline-turvallisuus. Sen tavoitteena on suojella käyttäjiä ja heidän tietokonejärjestelmiään. Reaalimaailmassa voit lukita kaikki ikkunasi turvallisesti. Mutta internetissä se ei ole niin yksinkertaista.

Kursseilla voi opettaa sinulle minimitavat suojautua, voit lukea siitä eri lähteistä. Tänään tarjoamme sinulle valikoiman must-read cyber security news -sivustoja. Voit käyttää näitä alustoja löytääksesi uutta tärkeää tietoa & myös sivustoina, joihin voit sijoittaa vierasviestejäsi. Aloitetaan kanssamme tutustuminen kyberturvallisuuden maailmaan!

5+ parasta kyberturvallisuuden uutissivustoa vieraskirjoittamiseen

Täällä on loistava palvelu tulla julkaistuksi kyberturvallisuusmediassa tai muissa uskottavissa sanomalehdissä, jotka ovat valmiita julkaisemaan artikkelisi. PRNEWS.IO-alustalta löydät monia digitaalisia kyberturvallisuusjulkaisuja.

PRNEWS.IO on alusta, joka auttaa sinua sijoittamaan vieraskirjoituksiasi asiantuntijauutissivustoille. Sen avulla voit houkutella kohderyhmää ja levittää sanaa itsestäsi.

Pimeää lukemista

Website | Twitter

Tietoturva-alan uutisia ja tietoja, jotka auttavat tietoturva-ammattilaisia hallitsemaan tasapainoa tietosuojan ja käyttäjien pääsyn välillä.

Täällä voit oppia paljon mielenkiintoista tietoa tietoturvasta ja verkkoverkoista. Artikkelit julkaistaan 5 päivän ajan. Voit siis tavoittaa kohdeyleisön mahdollisimman lyhyessä ajassa.

• Kieli: englanti
  • Johtavat maat: Yhdysvallat, Intia, Yhdistynyt kuningaskunta, Venezuela, Brasilia

Turvallisuuslaboratorio

Web-sivusto | Twitter

Информационный портал по turvallisuuden.

Tällä sivustolla voit julkaista 14 päivän ajan mainosviestin tietosuojasta, liiketoiminnasta, ohjelmistoista ja teknologiasta. Lisäksi SecurityLab on saatavilla eri sosiaalisissa verkostoissa, joissa voit myös julkaista postauksen.

• Kieli:
  • Johtavat maat: Venäjä, Ukraina, Valko-Venäjä, Kazakstan, Yhdysvallat

Hyödyllinen

Website | Twitter

Markkinointi, PR, Internet, teknologiat ja kyberturvallisuus ovat aiheita, joissa tämä resurssi on paras. Techusefull sijoittaa mielenkiintoisia ja hyödyllisiä artikkeleita, jotka opettavat, miten suojautua internetin suuressa maailmassa.

Kieli: englanti

Johtavat maat: Yhdysvallat, Yhdistynyt kuningaskunta, Pakistan, Ukraina, Zimbabwe

Tietoturvaloukkaus

Web-sivusto | Twitter

Actualités sur la sécurité informatique pour PME/PMI.

Tämä verkkoresurssi on loistava tapa julkaista kyberturvallisuusuutisia 10 päivän kuluessa. Löydät lisää hyödyllisiä postauksia myös Tietoturvaloukkauksen virallisilta sivuilta sosiaalisissa verkostoissa.

Kieli:

Kieli: ranska

Johtavat maat: Ranska, Saksa, Norsunluurannikko, Belgia, Brunei Darussalam

Tietopisteen turvallisuus

Website | LinkedIn

Se on suosittu uutissivusto saksankielisten maiden keskuudessa. Sieltä löydät hyödyllistä sisältöä tieteestä, tietosuojasta, teknologiasta ja terveydestä.

Kieli: Saksa

Johtavat maat: Saksa, Sveitsi, Itävalta, Yhdysvallat, Australia

Turvallisuuden hallinta

Website | Twitter

Tämä on jälleen yksi tietosuojaa, politiikkaa, logistiikkaa, teknologiaa jne. käsittelevä sivusto. Postauksesi julkaistaan alustalla 10 päivän kuluessa. Löydät lisätietoja uutisportaalista myös sen sosiaalisista verkostoista.

• Kieli:
  • Johtavat maat: Alankomaat, Saksa

5+ hyödyllistä kyberturvallisuuden uutissivustoa

Ja nyt tarjoamme sinulle muutamia suosituimpia uutissivustoja kyberturvallisuudesta. Täältä saatat löytää yksityiskohtaista tietoa tietojen suojaamisesta ja huijareiden hyökkäysten estämisestä ainakin minimitasolla. Haluatko tietää lisää hakkeroinnista? Etkö tiedä, mitä seurauksia hyökkäyksillä voi olla? Etsitkö parasta mahdollista suojaa? Ota selvää alla olevilta uutissivustoilta.

TechTarget News

Website | Twitter

Autamme #B2Bmarketing- ja #B2Bsales-tiimejä löytämään ja sitouttamaan aktiivisia ostajia todellisten ihmisten todellisten tietojen avulla.

Teknologia, kyberturvallisuus ja ohjelmistot ovat tämän alustan johtavia aiheita. TechTarget tarjoaa uutisia eri maiden kohdeyleisöille, joten voit valita sivuston eri kieliversiot. Alustalla on myös blogi, hyödyllisiä esityksiä näistä aiheista.

• Johtavat maat: Yhdysvallat, Ranska, Saksa

Security Weekly | Kyberturvallisuuden uutissivustot

Website | Twitter

Tietoturva-ammattilaisille, tietoturva-ammattilaisten toimesta. Security Weekly | Cyber Security News Sites.

Tämä yritys on toiminut vuodesta 2005 lähtien ja kehittyy aktiivisesti tietosuoja-alalla. Täällä voit uutisten lisäksi kuunnella podcasteja, katsoa videoita ja ohjelmia. Alustalla on myös sivut sosiaalisiin verkostoihin.

• .
  • Johtavat maat: Yhdysvallat

CSO Online | Kyberturvallisuuden uutissivustot

Website | Twitter

CSO Online on alusta, joka on ollut uutisalalla yli 18 vuotta. Se on johtava palvelu analytiikan, riskien ja tietosuojan alalla. Voit myös tilata CSO:n sosiaaliset verkostosivut ja seurata uusimpia uutisia siellä.

• Kieli: englanti
  • Johtavat maat: Yhdysvallat, Itävalta, Intia, Yhdistynyt kuningaskunta, Saksa.

Infosecurity Magazine

Website | Twitter

Ainoa tietoturvan strategiaan ja tekniikkaan keskittyvä lehti, joka tarjoaa kriittistä liiketoimintaa ja teknistä tietoa IT-ammattilaisille.

Se on yksi Euroopan suosituimmista verkkokytkentätietoturvalehdistä. Infosecurity on voittanut lukuisia palkintoja kiinnostavimmasta sisällöstä. Alusta on myös täynnä koulutusvideoita ja opetusohjelmia.

• Johtavat maat: Yhdistynyt kuningaskunta

Turvallisuuden tila – Tripwire

Website | Twitter

Se on fantastinen kyberturvallisuusuutissivusto, joka julkaisee artikkeleita teknologiasta, kyberhyökkäyksistä, digitaalisesta tietosuojasta jne. Täällä voit kuunnella podcasteja turvallisuuteen liittyvistä aiheista.

• Top-maat:
  • Top-maat: Yhdysvallat

Cyber Magazine | Kyberturvallisuuden uutissivustot

Web-sivusto | Twitter

Cyber Magazine on hyvin temaattinen resurssi, joka on omistettu kyberturvallisuudelle. Voit tuntea sen vierailemalla alustalla. Täältä löydät monia mielenkiintoisia artikkeleita eri tietoturvatyypeistä (verkko, sovellukset, käyttöjärjestelmä, teknologia).

• .
  • Johtavat maat: Yhdistynyt kuningaskunta

Turva- ja yksityisyyshyökkäykset iskevät siis yhä useammin. Ja valitettavasti useimmiten meitä ei ole siltä suojattu. Kyberhyökkäyksiä on vaikea ennakoida, ja niiden seurauksia on joskus mahdoton käsitellä.

Ei vaadi paljon vaivaa tehdä laitteistasi, verkkoidentiteeteistäsi ja muista toiminnoistasi turvallisempia. Osa vinkeistä siihen, mitä voit tehdä ollaksesi suojautuneempi verkossa, sinulla on jo. Jatka hyödyllisten artikkelien lukemista, viimeisimpien uutisten tarkastelua ja itsesi pitämistä turvassa verkkoympäristössä. Äläkä muuten unohda, että kun sinulla on mielenkiintoista tietoa, voit jakaa sen kaikkien kanssa käyttämällä luotettavia ja laadukkaita lähteitä.

Uusimmat lähettäjältä Blog