Näin voit auttaa ihmisiä Ukrainassa juuri nyt

1 min lukuaika

Kuten tiedätte, juuremme tulevat Ukrainasta. Se on perustajamme kotimaa ja suuri osa tiimistä. Ja tänään on päivä, jolloin pyydämme teiltä kaikilta tukea.

Auttaisitteko Venäjän hyökkäyksen kohteeksi joutunutta kotimaatamme puolustamaan itsenäisyyttään! Olemme keränneet luotettavia hyväntekeväisyys- ja vapaaehtoisjärjestöjä, jotka tukevat tehokkaasti Ukrainan joukkoja. Jo yksi dollari sinulta voi pelastaa perheidemme, ystäviemme ja hullua karhua vastaan seisovien sankarillisten joukkojemme hengen. Tee lahjoitus jollekin seuraavista:

✅ Hyväntekeväisyysrahasto Come Back Alive – https://savelife.in.ua

✅ Hyväntekeväisyyssäätiö Lasten äänet – http://voices.org.ua/en/donat

✅ Joukkorahoitusalusta The People’s Project – http://peoplesproject.com/en

✅ Luettelo resursseista ja järjestöistä, joille voi lahjoittaa @RazomForUkraine – https://linktr.ee/RazomForUkrain

✅ Venäjän ja Ukrainan sota: Tietoa ja tapoja auttaa – https://ukrainewar.carrd.co

Jaa tätä viestiä ystävillesi ja kollegoillesi!

‼️ PRNEWS.IO lopettaa toiminnan venäläisten uutismedioiden kanssaYli 16 000 venäläistä uutislähetystä on erotettu alustasta, ja palvelu venäläisille yritysasiakkaille on lopetettu. Palvelu venäläisille asiakkaille ja kumppaneille on keskeytetty. Muilta osin PRNEWS.IO-alusta jatkaa toimintaansa normaalisti.

Uusimmat lähettäjältä Blog