PRNEWS.IO osallistuu Latitude59, startup- ja teknologiakonferenssiin.

2 minuuttia luettu

Virolainen Tallinna (Newsfile Corp. – 18. toukokuuta 2022)

Virossa Tallinnassa 20. toukokuuta 2022 järjestettävässä Latitude59s-paneelikeskustelussa e-residenssistä on mukana PRNEWS.IO, suurin sponsoroidun sisällön markkinapaikka.

Latitude59 on Viron johtava startup- ja teknologiakonferenssi, joka kokoaa yhteen yrittäjiä, yritysjohtajia, sijoittajia ja paljon muuta. Vuonna 2022 Latitude59 täyttää kymmenen vuotta. Tallinnassa 19.-20. toukokuuta järjestettävään konferenssiin osallistuu yli 400 startup-yritysten edustajaa ja sijoittajaa ympäri maailmaa.

Tämän vuoden konferenssin ohjelmaan kuuluu perustajatarinoiden esittelyjä, paneelikeskusteluja liiketoiminta-aiheista ja -kokemuksista, mentorointimahdollisuuksia sekä asiantuntijaesityksiä myynnin, markkinoinnin, tuotteen ja tekniikan aiheista.

Alexander Storozhuk, PRNEWS.IO perustaja, osallistuu perjantaina 20. toukokuuta keskusteluun ”E-residenssi – resilienssi vastoinkäymisten edessä”. Alexander on ukrainalainen e-residenssi, joka perusti maailman ensimmäisen sponsoroidun sisällön verkkokaupan PRNEWS.IO.

Latitude59 on Viron lippulaiva startup- ja teknologiatapahtuma, joka järjestetään vuosittain toukokuussa. Konferenssin tavoitteena on tuoda innovaattorit ja startup-yrittäjät yhteen Tallinnassa, jotta he voivat tavata enkelisijoittajia, pääomasijoittajia ja niitä, jotka tukevat yritysten maailmanlaajuista laajentumista 300 km:n päässä Latitude59:n molemmin puolin.

PRNEWS.IO on itäeurooppalainen startup perustuu tehtävään käyttää big dataa ennakoitavaan brändiviestintään ihmisten kanssa mediatarinoiden kautta. Se on maailman ensimmäinen ja suurin kiinteähintainen median sponsoroiman sisällön markkinapaikka. PRNEWS.IO toimii Virossa ja sillä on kehitystoimisto Ukrainassa. Yritys on myös Viron digitaalisen kansalaisuusohjelman – e-Residency – palveluntarjoaja.

Yhteystiedot:
pr@prnews.io