Top 15 seurattavaa PR-johtajaa vuonna 2023

11 minuuttia luettu

Erinomaisen PR-urasi kannalta yhteydet ovat ratkaisevia. Ja sosiaalinen media on ensimmäinen askel niiden saamiseksi. Seuraa näitä PR-vaikuttajia, jotta voit inspiroitua ja pysyä ajan tasalla PR-maailman uutisista:

Build Positive Online Reputation & Remove Negative from SERP

Peter Shankman

ShankMindsin toimitusjohtaja & perustaja, HARO:n perustaja

Peter on 5x bestseller-kirjailija, yrittäjä ja yritysten keynote-puhuja. Hän keskittyy asiakaspalveluun ja neurotyyppiseen talouteen. Peter käynnisti kolme startup-yritystä – HARO (Help A Reporter Out), The ShankMinds Breakthrough Network ja Faster than Normal – Internetin #1 podcast ADHD:sta. Peter on kansainvälisesti tunnettu radikaalisti uusista tavoista ajatella asiakaskokemusta, sosiaalista mediaa, PR:ää, mainontaa, markkinointia, ADHD:tä (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) ja uutta neurodiversiteettitaloutta.

Kellye Crane

Soolo PR Pro:n perustaja

Kellye loi Solo PR Pro. Se on viestintäkonsulteille suunnattu verkkoprojekti, joka tarjoaa yrittäjille työkaluja, koulutusta, edunvalvontaa ja yhteisön resursseja, joita he tarvitsevat menestyäkseen ja kasvaakseen. Kokenut ja palkittu viestijä, jolla on yli 20 vuoden työkokemus, joista 19 vuotta hän työskenteli yksin. Hän keskittyi työssään strategiseen suhdetoimintaan ja markkinointiviestintään. Kellye on tarjonnut palveluitaan strategisen suunnittelun, sosiaalisen median, lehdistö-/vaikuttajasuhteiden ja markkinointiviestinnän aloilla. Hänen asiakkainaan oli maailman suurimpia yrityksiä, kuten The Coca-Cola Company, IBM, Intel ja Microsoft.

Natasha Koifman

NKPR:n perustaja & puheenjohtaja

Twitter | Instagram

Viisitoista vuotta sitten Natasha Koifman työskenteli toisessa PR-yrityksessä. Vuonna 2002 Natasha päätti perustaa PR-yrityksen kellaristaan, ja siitä tuli nopeasti menestyvä PR-toimisto. Kansainvälinen suhdetoiminta-, markkinointi-, digitaalisen median ja artistien hallintatoimisto, jolla on toimistoja Yhdysvalloissa ja Kanadassa – Natasha on aina liikkeellä. Hänellä on paljon kokemusta jaettavana sosiaalisessa mediassa.

Lucy Rendler

Arkay Marketing & PR

Perustaja Arkay Marketing & PR

Twitter | Instagram

17 vuoden jälkeen Lucy työskenteli yrityksessä, jonka valtava limuyhtiö oli ostamassa. Hän haaveili omasta yrityksestä, mutta pelkäsi myös, ettei hänellä olisi sen jälkeen töitä. Lopulta hän kohtasi suurimman pelkonsa ja avasi yrityksensä. Nyt hän johtaa markkinointi- ja PR-yritystä, jossa keskitytään vahvasti sosiaaliseen mediaan. Arkay Marketing & PR on työskennellyt myös monilla teollisuudenaloilla, CPG:stä NFL:ään. Tänä vuonna Lucy on luomassa omaa sovellusta, joka lanseerataan tänä keväänä.

Candice Cameron Valencia

perustaja &; toimitusjohtaja Evocative LA

Candice Valencia on PR-toimiston perustaja, joka on keskittynyt muotibrändien PR-palveluun. Se oli sillä hetkellä – kun hän päätti, ettei anna sen tapahtua enää koskaan. Se oli ensimmäinen päivä kehittää LA-pohjainen nouseva muotikonsultointiputiikki, Evocative LA. Evocativen boutique-liiketoimintarakenne tarjoaa uskomattoman henkilökohtaisen kokemuksen, joka on räätälöity kullekin brändille, jonka kanssa he tekevät yhteistyötä. LA:sta NY:hen ja Lontooseen sijoittuvista etiketeistä lähtien hänen muotipr-yrityksestään on nopeasti tulossa valinta tuotemerkeille, jotka haluavat tulla tunnetuiksi.

Sarah Evans

Sevans Digital PR:n perustaja & toimitusjohtaja, Sevans Strategy

Twitter | Facebook | Instagram | Linkedin

Hänen yrityksensä toimii digitaalisena konsulttina globaaleille brändeille niiden sosiaalisten ja digitaalisten strategioiden luomiseksi ja parantamiseksi. Lisäksi Sarah toimii digitaalisena kirjeenvaihtajana sellaisille suuryrityksille kuin Paypal, Cox Communication, Shorty Awards, Wal Mart ja monet muut.

Sarah on itseään ”sosiaalisen median friikki”, ja hän perusti ja moderoi #journchatia, joka on ensimmäinen viikoittainen live-chat PR-asiantuntijoille, toimittajille ja bloggaajille Twitterissä.

Christine Kirk

Social Muse Communicationsin perustaja & toimitusjohtaja

Twitter | Facebook | Instagram | LinkedIn

Christine tunnetaan ”Luxury PR Girl” -nimellä ja on yksi PR-vaikuttajien kärkijoukosta. Hän on PR- ja sosiaalisen median yrityksen Social Muse Communicationsin perustaja ja toimitusjohtaja. Hänen toimistonsa tarjoaa perinteisiä PR-kampanjoita, mediasuhdepalveluja ja on saanut asiakkaille vaikutusvaltaisia sijoituksia paikallisissa ja valtakunnallisissa tiedotusvälineissä.

Hän on erikoistunut korkealuokkaisiin brändeihin, mikä on tehnyt hänestä suositun kaikesta luksuksesta kiinnostuneiden ihmisten keskuudessa. Christine on nimetty ”Klout Stariksi” KLOUTin toimesta, joka on luotettava lähde verkkovaikutuksen mittaamisessa.

Kami Huyse

Perustaja & toimitusjohtaja Zoetica

pr vaikuttajat

Twitter | Facebook | Instagram | Linkedin

Kami perusti Zoetican, digitaalisen markkinoinnin ja suhdetoiminnan toimiston. Se on erikoistunut auttamaan kansallisia ja kansainvälisiä yrityksiä rakentamaan vahvaa yhteisöä ja saamaan aikaan mitattavissa olevia liiketoiminnan tuloksia.

20 vuotta suhdetoiminnan parissa työskennellyt veteraani on puhujana monissa sosiaalisen median konferensseissa eri puolilla maata. Kami toimii myös alan ammattilehden PRNews säännöllisenä kolumnistina. Hänen työnsä sosiaalisen median parissa on ansainnut kaksi Society for New Communications Research Social Media -palkintoa ja IABC:n Gold Quill of Excellence -palkinnon.

Deirdre Breakenridge

Pure Performance Communicationsin toimitusjohtaja

Twitter | Facebook | Instagram | Linkedin

Deirdre työskentelee toimitusjohtajana Pure Performance Communications -yrityksessä. PR- ja markkinointiveteraani Breakenridge on konsultoinut ylimmän tason johtajia muun muassa Academy of Nutrition and Dietetics, Empire Today, JVC, Marketwired ja Sysomos -organisaatioissa. Breakenridge kirjoittaa PR Expanded -lehteen ja on PR-opiskelijoille, kouluttajille ja PR-ammattilaisille suunnatun kuukausittaisen Twitter-keskustelun #PRStudChatin perustaja.

Top Rank nimesi Breakenridgen 25 Women that Rock Social Media -naisen joukkoon vuonna 2013. Hän ottaa paikan Richtopian julkaisemassa Top 250 Women Leaders -listassa vuosina 2016 ja 2017.

Andrew Bloch

Founder & NED of Frank PR

Twitter | Facebook | Instagram | LinkedIn

Andrew Bloch on Frank-nimisen PR-toimiston perustaja. Hän toimii myös Amstradin perustajan tiedottajana. Blochin toimisto on voittanut yhden merkittävimmistä palkinnoista, kun Tweetlevel nimesi hänet Twitterin vaikutusvaltaisimmaksi PR-henkilöksi.

Brian Hart

Flackablen perustaja & strategi

Twitter I LinkedIn

Brian Hart työskentelee verkkokolumnistina Inc. Magazine -lehden kolumnistina ja perusti Flackablen, joka on kansallinen, täyden palvelun PR- ja digitaalisen markkinoinnin toimisto. Brian perusti Flackablen 27-vuotiaana, ja nyt hän tekee yhteistyötä amerikkalaisten rahoitus- ja asiantuntijapalveluyritysten asiakaskunnan kanssa. Hänen ammatillisiin palkintoihinsa kuuluvat Irish America Magazinen 2017 Business 100, PR Newsin 2017 Rising PR Stars 30 & Under ja Adweekin 2015 PR Industry 30 Under 30.

Christine Perkett

CEO of MindFullMarketing

Twitter | Instagram | LinkedIn

Perkett PR-toimistoaan pitävä Christine tarjoaa seuraajilleen loistavia PR-vinkkejä ja linkkejä erittäin informatiivisiin PR-artikkeleihin.

Christine on nimetty American Business Awardsin ”Best Communications, IR and PR Executive” -kilpailussa, Forbesin ”Top 100 Must-Follow Marketing Mind” -kilpailussa ja Cisionin ”Top 50 Social Media Influencer on Twitter” -kilpailussa.

Annie Jennings

Annie Jennings PR:n perustaja & toimitusjohtaja

Twitter | Facebook | Instagram | Linkedin

Annie Jennings on kuuluisa BLINK FACTORistaan, jossa hän jotenkin tietää, miksi olet hyvä ja pystyy tunnistamaan polkusi menestykseen. Hänen yrityksensä on kuuluisa maksullisista suoritusperusteisista julkisuusohjelmista, joita tuhannet yritykset ovat käyttäneet mainostamiseen. Annie Jennings on antanut tuhansia haastatteluja suuren vaikutuksen aikaansaamiseksi Yhdysvalloissa.

Jen Hartmann

Director of PR & Social at John Deere

TwitterLinkedIn

Jen vastaa John Deeren maineen suojaamisesta ja parantamisesta johtamalla yrityksen sosiaalisen median ja suhdetoiminnan strategiaa. Hänellä on yli 25 vuoden kokemus suhdetoiminnasta, viestinnästä ja markkinoinnista. Hän osallistuu säännöllisesti moniin markkinointikonferensseihin.

Amanda K. Ruisi

AkR Public Relationsin perustaja & toimitusjohtaja

Twitter | Facebook

Amanda K. Ruisi perusti AKR PR:n, joka keskittyy julkkisten sekä kauneus- ja lifestyle-brändien suhdetoimintaan. Sosiaalisen median tileillään hän jakaa katsauksen vilkkaasti toimivan PR-firman kulissien taakse.

Hänen täyden palvelun PR-firmallaan on vaikuttava lista kunnianosoituksia, mukaan lukien PR Daily -lehden myöntämä arvostettu ”Ace Award” kaikille mediasuhteille. Koska Ruisi on yksi nuorimmista PR-toimistonsa perustaneista julkisuudenhenkilöistä, hän on tehnyt tämän ennen kuin on täyttänyt 30 vuotta.

Pohj: PR-vaikuttajat 2023

Sosiaalinen media tekee PR:stä henkilökohtaisempaa, jolloin voimme valita, miten rakennamme suhteita ja luomme PR-strategioita. Kun sosiaalisessa mediassa on nykyään niin paljon bloggaajia ja tiedotusvälineitä, PR-asiantuntijoiden on valittava viisaasti, ketä seurata. Kenen kanssa haluat olla yhteydessä? Mitä tilejä missasin tässä postauksessa? Jaa suosikkisi kanssani kommenteissa. Kiitos.

Uusimmat lähettäjältä Blog