Top 8 Link Building Services Boost sivustosi vuonna 2023

16 minuuttia luettu

Linkkien rakentamispalvelut. Verkkosivujen sijoituksiin vaikuttavat edelleen vahvasti sisältö ja takalinkit. Linkkien sirottelu relevanttiin sisältöön voi vaikuttaa merkittävästi liikenteen kasvuun.

Kokonaisuutta toimista, joilla pyritään keräämään takalinkkejä verkkosivuston näkyvyyden parantamiseksi hakukoneissa, kutsutaan linkkien rakentamiseksi.

Linkkien rakentamisstrategian suunnittelu on yksilöllistä jokaisella projektin markkinaraolla. Se riippuu budjetista, ajoituksesta ja kilpailijoiden käyttämistä strategioista. Se, mikä pysyy muuttumattomana, ovat kunkin strategian perustana toimivat menetelmät.

Katsotaanpa yleispäteviä ja suosituimpia linkinrakennusmenetelmiä, jotka sopivat mille tahansa markkinaraolle ja sivustotyypille.

Parhaat linkinrakennusmenetelmät

10 vuotta sitten saapuvien linkkien määrä oli hakukoneiden keskeinen mittari. Mitä enemmän linkkejä ulkoisista resursseista johtaa sivustollesi – sitä korkeammat SEO-rankingit.

Tänä päivänä linkkien ostaminen niiden suuremman määrän vuoksi ei ole enää tehokasta. Samoin kaikki muut mustan hatun linkkien rakentamistekniikat (roskapostit, PBN, 301 uudelleenohjaukset jne.). Tarkemmin sanottuna Google voi määrätä vakavia sanktioita sivustoille, jotka jatkavat näiden epäilyttävien menetelmien käyttöä.

Millä on todella väliä on 1) backlinkkien laatu ja relevanssi ja 2) useiden linkkien rakentamismenetelmien yhdistelmä. Pitkäjänteisyys ja johdonmukaisuus ovat white-hat (orgaanisen) linkkien rakentamisen must-haves vuonna 2022. Kyllä, siihen liittyy paljon rutiineja ja aikaa vievää työtä. Mutta loppujen lopuksi vaivannäkösi tulevat kannattamaan!

Menetelmä 1: Laadukas sisältö

Kun on kyse linkkien jakamisesta, sisältö on perustavanlaatuista. Mitä hyödyllisempi sisältö – sitä useammin käyttäjät haluavat jakaa sen yleisönsä kanssa.

Niin hienolta ja pelottavalta kuin se kuulostaakin, mikään sisältöstrategia ei toimi 100-prosenttisesti kaikille yrityksille ja verkkosivustoille. Kaikki ”taistelevat” SEO-kärkisijoista tasavertaisin ehdoin.

Suosituimmat tavat tuottaa sisältöä ja samalla kerätä linkkejä ovat:

• Bloggaaminen – toimii täydellisenä mainosvälineenä ”monimutkaiselle” tuotteelle/palvelulle, jolla on pitkä ostosykli. Jos olet asiantuntija tietyllä markkinaraolla, ihmiset lukisivat mielellään blogikirjoituksiasi, joissa on uskottavaa tietoa ja vinkkejä. Harkitse eri sisältötyyppien sekoittamista, esim. teksti + video-opastukset/arvostelut.
  • Koulutusmateriaali – sisältää webinaareja, työpajoja, koulutusmateriaalia, podcasteja ja muuta. Mahdollisuus saada varmaa tietoa motivoi enemmän kuin mikään kaupallinen tarjous. Jos teet laadukkaan tuotteen, ihmiset puhuvat sinusta. Jotta käyttäjät voivat jakaa koulutussisältöä yleisönsä kanssa, varmista, että lisäät jakopainikkeet jokaiselle sivulle.

Menetelmä 2: Outreach

Sana outreach tarkoittaa ”laajemman kattavuuden tarjoamista”. Ottamalla yhteyttä luotettaviin resursseihin, neuvottelet joko 1) linkin sijoittamisesta olemassa olevaan postaukseen tai 2) kokonaan uuden postauksen sijoittamisesta tarvittavilla linkeillä (guest posting). Outreachin sisällön tulisi myös olla ainutlaatuista, mielenkiintoista ja hyödyllistä seuraavan resurssin kohderyhmälle.

Jotkut asiantuntijat määrittelevät outreachin shareware-menetelmäksi linkkien hankinnassa. Usein vieraskirjoittaminen on kuitenkin maksullinen vaihtoehto. Sen lisäksi voimme lisätä kustannuksia sähköpostimarkkinointipalveluista ja kustannuksia copywriters & designers (infographics) palkkaamisesta.

Menetelmä 3: Joukkomarkkinointi

Väestömarkkinointi tarkoittaa takalinkkien julkaisemista blogeissa, foorumeilla, Q&A-alustoilla. Tällainen menetelmä on jokaiselle yritykselle shareware-mahdollisuus:

• hankkia arvokkaita takalinkkejä;
  • vaikuttaa orgaaniseen liikennevirtaan;
  • parantaa sivuston käyttäytymistekijöitä;
  • lisäävät yleisön uskollisuutta, brändin tunnettuutta ja yrityksen mainetta.

Menetelmä 4: Sosiaalisen median kampanja

Vaikka sosiaalisen median linkeillä on pieni vaikutus sijoituksiin, ne takaavat suuren tavoittavuuden ja paremman liikennevirran. Laajemmasta näkökulmasta katsottuna sosiaalisiin verkkoihin lähetetty laadukas sisältö voi saada repostia verkkomedian kanavista tai tulla mainituksi muissa blogeissa/foorumeissa.

Kaiken onnistuneen sosiaalisen median profiilin takana on paljon työtä:

• kohdistetut mainokset;
  • säännöllinen lähettäminen;
  • viestintä yleisön kanssa (kommentointi, DM:t);
  • uutisointi (ilmoitukset tapahtumista & myynnistä & alennuksista).

Menetelmä 5: Rekisteröidy hakemistoihin &; arvostelusivustoihin

Tämä on yksi ei-niin-selkeistä linkinrakennustaktiikoista, mutta silti mainitsemisen arvoinen. Sinun tarvitsee vain rekisteröityä kaikkiin asiaankuuluviin verkkohakemistoihin tai arvostelusivustoihin. Varmista, että kirjoitat kyseisen kokoajan kohderyhmän perusteella relevantin yrityskuvauksen. Mitä parempi kuvaus – sitä suuremmat mahdollisuudet houkutella lisäliikennettä verkkosivuillesi.

Top 8 linkinrakennuspalvelua, joita kannattaa kokeilla vuonna 2022

Seuraavilla SEO-linkkirakennustyökaluilla pääset eroon rutiinityöstä ja maksimoit verkkosivustosi promootion tehokkuuden.

1. PRNEWS.IO
PRNEWS.IO Linkkipalvelu.

Ja ensimmäinen tällä listalla olisi palvelumme osoitteessa PRNEWS.IO. Väitämme olevamme ”maailman ensimmäinen sponsoroidun sisällön kauppa”. Tämä tarkoittaa sitä, että voimme julkaista brändisi sisältöä luotettavissa resursseissa, ja saat:

• monia laadukkaita takalinkkejä
  • korkeampi brändin tunnettuus
  • korkeampi orgaaninen liikenne

PR-alustamme tekee yhteistyötä lukuisten paikallisten uutismedioiden, portaalien ja blogien kanssa. Tältä sivulta löydät jakelijat helposti alueen, maan, kielen, kategorian, tyypin, formaattityypin ja muiden tekijöiden mukaan. Monissa tapauksissa PRNEWS.IO kirjoittaa asiakkaalle viestejä, lehdistötiedotteita tai mitä tahansa uutisia. Kaiken kaikkiaan saatat siis saada kokonaisen palvelupaketin, joka liittyy sisällön luomiseen, analysointiin, jakeluun ja seurantaan.

Pähkinänkuoressa, PRNEWS.IO on täyssuppilomarkkinointialusta, jonka tärkein väline on laadukas vieraskirjoittaminen, jota pidetään kaikista tehokkaimpana linkkien rakentamisstrategiana.

2. Globex Outreach

Globex Outreach eroaa muista linkkien rakentamiseen erikoistuneista yrityksistä, koska se on toiminut digitaalisen markkinoinnin alalla yli kymmenen vuotta. Asiantuntijamme ovat linkkien lisäämisen ja vieraskirjoitusten linkittämisen asiantuntijoita.

Hyödynnämme uusimpia trendejä tehdessämme ennusteita tulevista SEO-toimista. Meillä on asiakkaita ja monia johtavia digitaalisia markkinoijia ympäri maailmaa. Emme veloita asiakasta ennen tilauksen valmistumista. Tarjoamme räätälöityjä outreach- ja premium-selkälinkkejä asiakkaille.

Pähkinänkuoressa, Globex Outreach on täyssuppilomarkkinointialusta, jonka ensisijainen väline on linkkien lisääminen ja vieraskirjoitusten linkkistrategiat.

3. Siege Media

Siege Media sisältömarkkinointitoimisto Linkkipalvelu.

Siege Media sisältömarkkinointitoimisto on erikoistunut SEO-strategian kehittämiseen ja sisällön promoamiseen. Toimistolla on kunnon lista maailmankuuluja asiakkaita, kuten Airbnb, TripAdvisor ja Zillow.

SEO-palveluiden valikoimaan kuuluvat konsultointi, avainsanatutkimus, SEO-testaukset, otsikkotunnisteiden optimointi, sisäisen linkityksen analysointi, sisällön optimointi jne. Se, mikä tekee Siege Mediasta hyödyllisen, on se, että nämä kaverit panostavat paljon hyvään sisältöön. Virasto tuottaa sisältöä eri muodoissa, olipa se sitten tekstiä tai visuaalisia infografioita & kuvia.

Lisäksi Siege Media auttaa jakamaan tuotettua sisältöä sähköpostiviestinnän avulla. He ottavat yhteyttä useisiin mediaresursseihin ja asiaankuuluviin vaikuttajiin auttaakseen sinua keräämään takalinkkejä luotettavilta verkkosivustoilta, uutisportaaleista ja blogeista.

4. FATJOE

FATJOE:n päätyön painopiste on bloggaajien tavoittaminen.

Linkkien rakentaminen on yksi kahdesta tärkeimmästä palvelusta (sisällön luomisen ohella), joita FATJOE tarjoaa. Heidän kohdeasiakaskuntansa on SEO-toimistot, jotka sijaitsevat maailman joka kolkassa.

FATJOE:n työn pääpaino on bloggaajien tavoittamisessa, lehdistötiedotteiden & muun median jakelussa, sitaateissa ja infografiikoissa. Palveluiden määrästä ja skaalautuvuudesta voidaan neuvotella yksilöllisesti.

Asiakkaat saavat käyttöönsä kätevän kojelaudan, jonka avulla he voivat tehdä, hallita ja seurata tilauksia. Jokainen sijoitus ”dokumentoidaan” kojelaudassa, mikä estää satunnaiset tuplatilaukset. Tilausten luominen ja tekeminen on erittäin nopeaa ja tapahtuu vain muutamalla klikkauksella.

5. Sure Oak

Sure Oak tarjoaa asiakkailleen ylimääräisen EDU-linkkipalvelun.

Sure Oak kuuluu Yhdysvaltojen nopeimmin kasvaviin SEO-toimistoihin. Se tarjoaa täyden valikoiman SEO-palveluja, mukaan lukien on-page-optimointi, kilpailija-analyysi &; avainsanatutkimus. Tämän lisäksi yrityksen palveluluettelo ulottuu digitaaliseen PR-toimintaan ja räätälöityyn linkkien rakentamiseen. Tähän mennessä Sure Oak on työskennellyt sellaisten jättimäisten brändien kanssa, kuten Mercedes, GAP, American Red Cros jne.

Heidän työnsä strategiaan kuuluu yksityiskohtainen analyysi potentiaalisista resursseista, joista asiakas voi saada backlinkkejä. Tärkeimmät kriteerit näiden resurssien valinnassa ovat liikenne, domain-auktoriteetti, relevanssi ja TrustFlow. Tätä vaihetta seuraa outreach-toiminta mahdollisimman monen backlinkin hankkimiseksi. Prosessin aikana voidaan neuvotella ehdoista.

Lisäksi Sure Oak tarjoaa asiakkailleen ylimääräisen EDU-linkkipalvelun. Tämä tarkoittaa, että voit saada backlinkkejä akateemisilta instituutioilta, joilla on ylivoimaisesti suurin vaikutus hakukonetuloksiin.

6. Linkologia

Yhteys toimittajiin. Boost your brand. Ansaitse tehokkaita takalinkkejä.

Vuonna 2006 perustettu  Linkology on yksi vanhimmista olemassa olevista SEO:hon liittyvistä toimistoista. Palvelu väittää tuottavansa nopeita orgaanisia takalinkkejä kaikenlaisiin projekteihin, kaksi kertaa nopeammin kuin HARO. Vaikka Linkology sijaitsee Yhdistyneessä kuningaskunnassa, se tarjoaa erilaisia linkkipalveluja verkkosivustoille kaikkialla maailmassa.

Ensin he laatisivat luettelon eniten sisältöösi sopivista resursseista, joilla on sopiva orgaaninen tavoittavuus. Hyväksymisesi jälkeen he tekisivät yhteydenoton ja raportoisivat jokaisesta linkkisijoituksesta. Sitä paitsi Linkologylla on sisällöntuottajia, jotka kirjoittavat hyviä artikkeleita asiakkaille ja saavat ne sitten sijoitettua luotetuille verkkosivustoille. Yritys yhdistää suuren kokemuksen ja nykyaikaiset SEO-linkkien rakentamisen taktiikat.

Linkologylla uudet käyttäjät saavat mukavana bonuksena 50 ilmaista paikkaa.

7. Digital Current

Digital Current keskittyy useisiin digitaalisiin strategioihin, kuten linkkien rakentamiseen, sosiaalisen median kampanjoihin, PPC:hen ja muuhun. Tämä SEO-toimisto eroaa muista siinä, että se käyttää trendejä ennusteiden tekemiseen tulevista SEO-toimista. Näiden mallien ennakoiminen auttaa ”lopputuloksen” saavuttamisessa kilpailijoista ja korkeampien sijoitusten saavuttamisessa hakukoneissa paljon nopeammin.

Digital Current tunnetaan myös viiden pilarin strategiastaan:

• Sisältömarkkinointi
  • Tuloa ansaitsevat stipendiohjelmat
  • Visuaalisen grafiikan luominen
  • Influencer Engagement
  • Publisher Outreach

Linkkien rakentaminen Digital Currentin kanssa tarkoittaa panostamista laadukkaan linkkistrategian kehittämiseen. Täältä tulevat asiantuntijat suorittavat kunnollisen analyysin takalinkkeistä, valvovat jokaista linkin sijoittamista, tarjoavat tehokkaan tavoitekäytännön, edistävät sisältöä ja paljon muuta

8. Page One Power

Backlinks drive search rankings. Jos et jatkuvasti rakenna linkkejä, jäät jälkeen kilpailijoistasi.

Page One Power on listamme päätösrivi. Tämä yritys auttaa sinua toteuttamaan menestyksekkäitä linkkikehityskampanjoita ainoastaan white-hat SEO -tekniikoiden avulla. Heidän pääpainopisteensä on resurssien & sisällön linkkien rakentaminen, toisin sanoen vieraskirjoittaminen.

Page One Power edustaa enemmän sisällön relevanssia kuin metrisiä kriteerejä. Toimisto tutkii asiakkaan tarpeet ja varmistaa, että heidän toimintansa vastaa yrityksen tarpeita ja sen tavanomaisia SEO-käytäntöjä. Page One Powerin asiantuntijat väittävät saavansa keskimäärin 15 000 backlinkkiä jokaiselle asiakkaalle.

Vaikka palvelu on hieman kallis verrattuna edellä mainittuihin vaihtoehtoihin, jokainen sentti on perusteltu palveluiden määrällä. Lisäksi voit aina neuvotella hinnoittelusta etukäteen, eikä odottamattomia kuluja tule myöhemmin.

Johtopäätöksenä

Tämän postauksen ensisijainen tavoite on auttaa sinua tutkimaan parhaita vaihtoehtoja tällä hetkellä tarjolla olevien linkkipalveluiden joukosta. Valintasi riippuu siitä, mitä menetelmiä päätät sisällyttää linkkien rakentamisstrategiaasi.

Testaa useita välineitä, sillä monet niistä tarjoavat ilmaisia kokeiluversioita.

Onnea!

FAQ: Linkkipalvelut

Mitä on linkkien rakentaminen?

Linkkien rakentaminen on joukko toimia, joilla pyritään keräämään saapuvia linkkejä käyttäen erilaisia menetelmiä (bloggaaminen, joukkorakentaminen, lehdistötiedotteet, kontaktointi jne.). Linkkien rakentamisen perimmäisenä tavoitteena on parantaa SEO-rankingia ja päätyä suurempaan orgaaniseen liikenteeseen.

Mikä on linkkipalvelu?

Käsitteellä ”linkinrakennuspalvelu” voidaan viitata mm: 1. verkkoväline, joka on vastuussa tietynlaisesta linkkien rakentamistoiminnasta. Esimerkiksi  PRNEWS.IO auttaa jakamaan brändisisältöä tarvittavien takalinkkien kanssa. Samaan aikaan palvelut, kuten Ahrefs, tarjoavat yksityiskohtaisen backlinkkiprofiilin mille tahansa verkkosivustolle.  2. digitaalisen markkinoinnin palvelu, jota tarjoaa yksi SEO-asiantuntija tai kokonainen SEO-toimisto. Se on koko syklin kattava palvelu, joka sisältää tärkeimmät linkkien rakentamistoimet: kilpailijoiden analyysin, manuaalisen tavoittamisen, vierasbloggauksen, rikkinäisten linkkien rakentamisen jne.

Mikä on paras uusi linkinrakennustaktiikka?

SEO-algoritmit ovat superdynaamisia. Yhdessä perinteisten linkkien rakentamisen taktiikoiden kanssa uusia tulee ja menee aina; Toistaiseksi parhaat ja suhteellisen ”uudet” linkinrakennustaktiikat ovat: * Skyscraper Technique  (luoda parempaa sisältöä kuin yksi sijaitsee top 10 hakukoneiden tuloksissa tarvittavalla avainsanalla); * Reverse Engineer Competitors’ Backlinks; * Newsjacking (sisältää nopean reagoinnin uutisiin, jotta yrityksesi huomio kiinnittyisi mediassa, ja reaktio kuumiin uutisiin; * Sponsorointi (ryhtyminen paikallisen tapahtuman tai urheilujoukkueen sponsoriksi ja mainintojen saaminen). On vaikea sanoa, mitkä tekniikat (vanhat vs. uudet) ovat tehokkaampia. Se, minkä tiedämme varmasti, on se, että yhdistämällä kaikki taktiikat saat parhaan tuloksen.

Uusimmat lähettäjältä Blog