Kuinka lisätä useita kuvia Instagram-tarinaan

6 minuuttia luettu

Miten lisätä useita kuvia Instagram-tarinaan? Useiden valokuvien lisääminen tarinaan on hyvä tapa täyttää Instagram-profiiliasi. Parasta on, että se ei ole kovin vaikeaa. Asia on niin, että jopa sinisellä rastilla merkityt miljoonayritykset jakavat kuvia toimistokoirista.

Käytitpä Insta-tarinoita jo tai et, koskaan ei ole myöhäistä aloittaa. Koska Instagram on luotu valokuvia varten, voit tehdä paljon. Tänään opettelemme, miten voit lisätä useita valokuvia parantaaksesi Insta-tarinasi. Lisäksi voit luoda yhden Insta-tarinan, joka on täynnä useita kuvia.

Joskus vaikka sinulla olisi maailman paras strategia, seuraajasi odottaminen voi viedä paljon aikaa ja kärsivällisyyttä. Hyvä uutinen on se, että verifioidun tilin hankkiminen voi vaikuttaa asiaan.

Miksi lisätä useita kuvia Instagram-tarinaan vahvistetulla tilillä?

Ensin asiat ensin. Miksi sinun pitäisi välittää verifioidusta tilistä? No, monille (julkkiksille ja suosituille henkilöille) sininen sinetti on vain kunniamerkki. Face it, se näyttää siistiltä ja saa sinut näyttämään tärkeältä. Vaikka olisit vasta aloittamassa, verifioidun tilin hankkimisesta olisi hyötyä.

Ensinnäkin se on loistava Instagram SEO:n kannalta. Jos aiot kasvaa suureksi, tilisi verifioiminen on ratkaisevan tärkeää. Mikä olisikaan parempaa kuin saada Insta-tilisi sijoittumaan Insta-hakutulosten kärkeen?

Toiseksi todistat, että Insta-tilisi on uutisarvoinen. Ja lopuksi todistat, että acc:si on oikea.

Mainittakoon, että jokainen voi yrittää saada tilinsä vahvistettua. Silti ei ole mitään takeita siitä, että saat vastauksen. On paljon renkaita, joiden läpi pitää hypätä, ennen kuin voi edes toivoa saavansa vahvistuksen. Lisäksi voit pyytää vahvistusta useita kertoja ilman tulosta. Luo sillä välin houkuttelevia Insta-tarinoita, joissa on useita kuvia, ja rakenna yhteisö brändisi ympärille.

Et halua odottaa? Yritä lisätä mahdollisuuksiasi soittamalla ammattilaisille apua.

How To Get Verified On Instagram

Onko Instagram-tilisi valmis vahvistettavaksi?

Lataa ILMAINEN tarkistuslistamme

Näin voit lisätä useita kuvia Insta-tarinaan

Insta-tarinoiden idea on varsin yksinkertainen. Sitä voi katsoa korkeintaan 15 sekuntia kerrallaan. Kun tiedetään, että käyttäjillä on rajallinen aikaväli, Insta-tarinat tekevät eroa. Tämän seurauksena seuraajiesi ei tarvitse sitoa paljon aikaa ja huomiota.

Tarinat ovat loistava paikka antaa yleisöllesi sitä, mitä he eivät edes tienneet tarvitsevansa. Hauskat, raa’at tai aidot hetket, nämä lyhyet pätkät tai kuvat vaativat huomiota. Todennäköisesti olet tehnyt tämän jo monta kertaa, mutta kuten sanonta kuuluu, harjoitus tekee mestarin.

Aloitetaan siis.

Avaa ensin Instagram-tarinasi: se voi olla kamera tai plus-merkki Insta-profiilisi kuvakkeessa.

Toiseksi, klikkaa kuvakuvaketta avataksesi kamerarullan.

Seuraavaksi, napauta ’valitse useita’.

Tärkeää, kun olet valinnut kuvan, näet sen vieressä numeron. Yksinkertaisesti sanottuna ensimmäinen valokuva saa numeron 1, toinen valitsemasi valokuva numeron 2 ja niin edelleen. Napsauta nyt Seuraava-painiketta. Etkö ole tyytyväinen? Palaa takaisin ja leiki järjestyksen kanssa.

Viimeiseksi, lisää ylimääräisiä elementtejä, kuten tarroja, tekstiä tai piirroksia, lisätäksesi sitoutumista.

Vaihe vaiheelta -opas siitä, miten lisätä useita kuvia yhteen Insta-tarinaan

Vaiheittainen opas siitä, miten lisätä useita kuvia yhteen Insta-tarinaan

Kuvittele tämä: olit matkalla/käyit museossa tai nautit jostain tapahtumasta. Tuloksena sinulla on kasa hienoja kuvia, jotka haluaisit jakaa maailman kanssa. Instagram tarjoaa sinulle mahdollisuuden mennä toiseen suuntaan. Sen sijaan, että hukuttaisit käyttäjät, luo kollaasi, jossa postaat ne kaikki kerralla.

Mene Insta Storiesiin ja napauta ”Luo”.

Sinulla on nyt valinnanvaraa: otat kuvan tai lataat kuvan kamerarullastasi. Valitsitpa kumman tahansa, seuraava vaihe on sama molemmissa vaihtoehdoissa.

Napauta ’Tarrat-vaihtoehtoa. Siellä on paljon lisävarusteita, mutta tarvitset vain yhden – ’Photo’-tarran. Etsi se siis ja valitse se.

Nyt ryhdy luovaksi. Lisää yksittäiseen tarinaan niin monta kuvaa kuin haluat.

Kun luot jotain tällaista, jaa se

Missä on siis juju?

Ei ole väliä, mainostatko brändiäsi tai itseäsi henkilökohtaisesti, kyse on tilastoista. Kun 500 miljoonaa ihmistä julkaisee päivittäin miljardi tarinaa, brändilläsi/tuotteellasi/palvelullasi on mahdollisuus erottua.

Uusimmat lähettäjältä Blog