Top 10+ Must-Read Art Magazines Online 2023

8 minuuttia luettu
–>
Art Magazines.

Taidekritiikin tutkimuksessa analysoidaan ja arvioidaan nykytaiteen ilmiöitä: taiteen suuntauksia, tyylejä, lajeja ja lajityyppejä, yksittäisten tekijöiden tuotantoa ja yksittäisiä teoksia suhteuttaen ne sekä taiteellisiin traditioihin että nyky-yhteiskunnan ajankohtaisiin ongelmiin, ihanteisiin ja pyrkimyksiin.

Luovat ihmiset etsivät usein erilaisia lähteitä, joista he voivat saada kaikki nämä tiedot. Usein he valitsevat uutissivustoja tai ostavat lehtiä. Mutta nyt voit valita taidelehdet verkossa ja saada kaiken tärkeän ja uuden tiedon ensimmäisenä.

Plus, useimmat julkaisut antavat sinun laittaa mainosviestejä sivuilleen, joten voit houkutella enemmän kohdeyleisöä.

6 parasta taidelehteä verkossa sisällön julkaisemiseen

Mitä keinoja tiedät, joilla tavoitat enemmän asiakkaita ja lukijoita? Ensimmäisenä tulee tietysti mieleen aktiivinen sivujen ylläpitäminen eri sosiaalisissa verkostoissa, lahjakorttien järjestäminen ja vastaavat.

Mutta voit myös mainostaa itseäsi julkaisemalla viestejä kolmansien osapuolten sivustoilla, jotka tekevät vastaavaa liiketoimintaa. Tämän tekeminen on paljon helpompaa kuin miltä se ensisilmäyksellä näyttää, koska on olemassa PRNEWS.IO. Se on loistava PR-palvelu, joka edistää sisältöä ja voi auttaa sinua monissa eri tehtävissä.

Tässä esittelemme sinulle 5+ parasta taidelehteä netissä, joissa voit jakaa mielenkiintoista sisältöä.

Mrpopculture

Esittelysivu | Twitter

Yli 42 000 sivua. Jos sivusto näyttää nyt hieman sotkuiselta - sitä ollaan uudistamassa. Olen viikkofriikki.

Tämä on erittäin suosittu verkkolehti Yhdysvaltojen ja Aasian väestön keskuudessa. Voit julkaista täällä artikkelin 5 päivän ajan. Alustalla on myös vuosilohkoja, joissa voit tutustua trendeihin, tärkeimpiin historiallisiin tapahtumiin ja muutoksiin vuosina 1950, 1970, 2000 jne.

• Kieli: Finnish
  • Pääkategoriat: taide ja viihde.

Tykkää julkkis WN:stä

Esittelysivu

Sivuston nimestä selviää, että täällä on kyse kuuluisista ihmisistä. Toimittajat käyttävät juuri sitä menetelmää, että julkkisten elämää esitellään, jotta yleisö innostuisi tekemään suuria asioita. Täällä voit myös lukea ja julkaista artikkeleita musiikista, tyylistä ja vastaavista muotiaiheista.

• Kieli: Finnish
  • Pääkategoriat: muoti, musiikki, viihde, taide, lifestyle.

Kolme taidetta

Esittelysivu | Twitter

Se on erittäin tyylikäs ja helppokäyttöinen taidelehti netissä, johon voit mainostaa sisältöä 5 päivän ajan. Taiteen lisäksi täällä on myös sisältöä designista, vempaimista, muodista, puutarhasta, huonekaluista jne.

Kieli: Kieli: englanti

Pääkategoriat: viihde, taide.

CosmoBC.com Taideblogi

Esittelysivu | Twitter

Tässä on toinen loistava alusta postausten julkaisemiseen. ArtBlogin avulla voit lisätä artikkelit johonkin valitsemaasi kategoriaan 5 päivän kuluessa. Voit myös löytää postauksia taidehistoriasta, muodista, sisustuksesta, arkkitehtuurista, piirtämisestä, valokuvauksesta jne.

• Kieli: Finnish
  • Pääkategoriat: musiikki, viihde, taide.

Fantastinen näköalapaikka

Esittelysivu | Twitter

Tämä taiteen verkkolehti on todella upea. Miellyttävän ulkoasun ohella saat postauksia monenlaisista aiheista, viihteestä rahan ansaintatapoihin. Voit julkaista artikkelisi tällä alustalla 5 päivän ajan ja saada lisää ystävällisiä lukijoita.

• Kieli: Finnish
  • Pääkategoriat: design, keittiö, matkailu, taide.

Nami MOVIE

mainossivu | Instagram

Se on loistava alusta mainosten julkaisemiseen ja kohdennetun yleisön houkuttelemiseen. Tältä sivustolta saatat löytää paljon hyödyllistä tietoa. Lisäksi on mahdollista oppia viimeisimmät uutiset elokuvateollisuudesta, animaatiosta, tv-sarjoista sekä lukea mielenkiintoisia haastatteluja.

• Kieli:
  • : Englanti, ukraina, venäjä.
  • Pääkategoriat: viihde, taide, elämäntapa, kirjat.

5+ vaikuttavaa taidelehteä verkossa

Taide on nyt saavuttanut aivan uuden tason, koska yhä useammat ihmiset, erityisesti nuorempi sukupolvi, ovat kiinnostuneita taidemaalareista, nykytaiteesta, kulttuurista, historiasta jne. Siksi sellaisten verkkosivustojen suosio, joista voisi löytää tarvittavaa sisältöä, kasvaa. Edessäsi on 6 hämmästyttävää resurssia, jotka kertovat sinulle enemmän luovuudesta, taiteilijoista, heidän teoksistaan, taiteen tyyleistä jne.

Taidetta ja kakkua

Web-sivusto | Twitter

Taide ja Kakku on verkkotaidelehti, joka keskittyy nykytaiteeseen Los Angelesissa.

Se on L.A:ssa sijaitseva taideaiheinen verkkolehti, joka sisältää artikkeleita näyttelyistä, taiteilijoista ja taiteeseen liittyvistä aiheista. Voit halutessasi myös lahjoittaa. Lisäksi voit tilata Art and Caken sosiaaliset verkostot (Facebook, Instagram, Twitter) ja seurata heidän uutisiaan.

• Pääluokat: taide

Taidepäiväkirja

Sivut

Tämä verkkotaidelehti sijaitsee New Yorkissa. Lehdessä on monia artikkeleita nykytaiteesta sekä historiasta, jotka voivat muuttaa näkemystäsi tietyistä asioista. Alustuksessa on myös haastatteluja ja hyödyllisiä poimintoja.

• Pääluokat: taide

Art21 Magazine

Web-sivusto | Twitter

Nykytaide-elokuvien ja -ohjelmien voittoa tavoittelemattomat tuottajat. Art21-elokuvat ovat aina esillä

Art21 ei ole vain verkkotaidelehti, vaan se on loistava löytö luoville ihmisille. Ensimmäiseksi saat silmiä hivelevän ulkoasun, sitten törmäät mielenkiintoisiin ja informatiivisiin artikkeleihin. Myös koulutukseen kiinnitetään paljon huomiota. Siellä on postauksia väreistä, paikoista luokkahuoneessa, asiantuntijoiden neuvoja jne.

• Pääluokat: koulutus, taide

White Hot Magazine

Website | Twitter

WHITEHOT taidelehti est 2005 - Art|Basel Exhibitor - #2 art site by Time Out - Crypto Socialites #NFT.

Museot, näyttelyt, taiteilijat, galleriat, nykytaide – tästä ja paljon muusta voit lukea tällä alustalla. White Hot tarjoaa myös eksklusiivisia podcasteja, joita voit kuunnella milloin tahansa.

• Pääluokat: taide, viihde

Taidelehti

Website | Twitter

Tässä on verkkolehti, jossa on uutisia, tutkimusta ja taidehistoriaa. Myös innokkaille lukijoille löytyy kirja-arvosteluja. Lisäksi The Art Newspaper ylläpitää aktiivisesti sivuja Instagramissa, Twitterissä ja Facebookissa. Ja voit tilata lehden ilmaiseksi.

Finnish
  • Pääluokat: taide, museot

Taidetta Amerikassa

Website | Twitter

Lataa uusi iOS-sovelluksemme, josta löydät kiehtovia tarinoita ja syvällisiä analyysejä taidemaailmasta.

Se on yksi parhaista taidelehdistä verkossa, koska täältä löydät Amerikan uusimmat taideuutiset. Voit myös lukea nykytaiteilijoista ja kuunnella podcasteja.

Kieli: Kieli: englanti

Pääkategoriat: taide, muoti.

Kaikenkaikkiaan

Afterall: class=

Tässä on hyödyllinen taidelehti verkossa, josta löydät paljon kiehtovaa sisältöä eri aiheista. Afterall antaa sinulle mahdollisuuden sijoittaa mainosartikkeleita, ja voit myös tilata ja saada uusimmat uutiset ensimmäisenä. Lisäksi se on Arts Londonin tutkimuskeskus, josta löydät analyysejä nykytaiteesta eri näkökulmista.

Finnish
  • Pääkategoriat: muotitapahtumat, taide

Apollo Magazine

Web-sivusto | Twitter

The International Art Magazine. Julkaistu kuukausittain vuodesta 1925 lähtien, käsittelemme kaikkea antiikista nykytaiteeseen

Apollo on enemmän kuin pelkkä verkkotaidelehti. Täältä voit lukea lisää arkkitehtuurista, muotoilusta, matkailusta, historiasta ja niin edelleen. Lisäksi alustalla on podcasteja ja mielenkiintoisia haastatteluja.

• Pääluokat: taide, valokuvaus

Uusimmat lähettäjältä Blog