Ukrainan kansallinen liputuspäivä: PRNEWS.io osallistuu juhlintaan.

1 min lukuaika

Tänään PRNEWS.io-tiimi juhlii Ukrainan kansallista liputuspäivää koko maan kanssa. Se on erityinen päivä kaikille ukrainalaisille ja olemme iloisia voidessamme osallistua tähän juhlaan toimistoltamme.

Tämä päivä edeltää Ukrainan itsenäisyyspäivää 24. elokuuta, ja sillä on erityinen merkitys jokaiselle maamme kansalaiselle. Ukrainalaiset kunnioittavat Ukrainan kansallista symbolia – sinikeltaista lippua – ja osoittavat sille kunnioitusta.

PRNEWS.io -tiimi haluaa jakaa tunteita ja lämpimiä tunteita kaikkien lukijoidemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa ympäri maailmaa. Tiimimme on vielä nuori eikä toistaiseksi kovin suuri, mutta olemme vahvoja ja ylpeitä voidessamme harjoittaa liiketoimintaamme maailmanlaajuisesti eri maiden parhaiden yritysten kanssa auttaen niitä kasvamaan.

Meillä on jo yhteistyökumppaneita monien tunnettujen kustantajien ja uutistoimistojen kanssa ja olemme avoimia maailmalle ja meillä on hienoja ideoita ja suunnitelmia sitä varten (katsokaa vain maailmankarttaa takanamme!) Tehdään siitä yhdessä parempi paikka!

Uusimmat lähettäjältä Blog